%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع زامارین (با زیرنویس فارسی AI)
Xamarin Essential Training
کد محصول: FL2316-449034
لیندا _ آموزش جامع زامارین (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Xamarin Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
119,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Walt Ritscher - والت ریچر
تاریخ انتشار
1395/4/17
2016-07-07
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
6ساعت و 20دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
93 ویدیو
حجم فایل‌ها
936 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
16 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 10041
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

Xamarin ابزار توسعه پلتفرم متقابل است. این مساله معضلات بسیاری از توسعه دهندگان را زمانی حل می‌کند که برنامه‌های پلت فرم متقاطع را توسعه می‌دهند : زبان‌های برنامه‌نویسی جداگانه و مقوله‌های رابط کاربر. با Xamarin می‌توانید از #C برای IOS، اندروید و Universal Windows استفاده کنید. و با اشکال Xamarin، طراحی رابط برای هر سه پلت فرم را می توان در چارچوب مبتنی بر XAML انجام داد.
در این دوره، مدرس Walt Ritscher به توسعه یک app نمونه برای هر سه سیستم‌عامل با استفاده از ویژوال استودیو و IDEs در Xamarin ( از جمله Xamarin Studio ) می پردازد. او به فرآیندهایی اشاره می‌کند که اندروید، IOS و توسعه برنامه‌های ویندوز را منحصر به فرد می‌سازند. سپس او نشان می دهد که چگونه سه برنامه را به عنوان یک برنامه کراس پلت فرم مجددا بازیابی کرده و برنامه را با استفاده از شبیه ساز های قدرتمند Xamarin تست و اشکال زدایی کنید. او همچنین طراحی رابط کاربر را با اشکال Xamarin، موتور اتصال داده که به طور خودکار داده‌ها را بین ویو‌ها و منابع داده و صفحات، الگوهای Xamarin`s برای محتوا، ناوبری tabbed، carousel، و صفحات اصلی پوشش می‌دهد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی AI
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 Introduction
___| 00_01 Welcome
___| 00_02 Microsoft acquires Xamarin
___| 00_03 What you should know
___| 00_04 How to use the exercise files

01 Overview of the Xamarin Tools
___| 01_01 The typical mobile development workflow
___| 01_02 What is Xamarin
___| 01_03 Xamarin for Android
___| 01_04 Xamarin for iOS
___| 01_05 Xamarin for Windows Phone
___| 01_06 How Xamarin Forms provide real cross-platform development
___| 01_07 Compare Xamarin Studio and Visual Studio IDEs
___| 01_08 Use Xamarin Test Cloud

02 Set Up the Development Environment
___| 02_01 Get ready for Android development
___| 02_02 Get ready for iOS development
___| 02_03 Get ready for Windows phone development
___| 02_04 Setting up Visual Studio on a Windows PC
___| 02_05 Checklist for Xamarin development

03 Get Acquainted with the IDEs
___| 03_01 Activate the IDE for Xamarin development
___| 03_02 General tour of Xamarin Studio
___| 03_03 Explore the Xamarin projects in Visual Studio
___| 03_04 Explore the Xamarin tools in Visual Studio

04 Create the TourStop App for Android
___| 04_01 Create the project in Visual Studio
___| 04_02 Explore the parts of a Xamarin Android app
___| 04_03 Review the TourStop UI design
___| 04_04 Create a UI for the app
___| 04_05 Write the interaction code for the app
___| 04_06 Debug the app on an emulator
___| 04_07 Unlock the Android phone for development
___| 04_08 Debug the app on an Android device
___| 04_09 Create a code library for the app
___| 04_10 Refactor the app to use the code library

05 Create the TourStop App for iOS
___| 05_01 Create the project in Visual Studio
___| 05_02 Use a Mac for Apple builds
___| 05_03 Use the cloud for Apple builds
___| 05_04 Explore the parts of the Xamarin iOS app
___| 05_05 Understand the Auto Layout system
___| 05_06 Create a UI for the app
___| 05_07 Write the interaction code for the app
___| 05_08 Debug the app on a simulator
___| 05_09 Unlock the iPhone for development
___| 05_10 Debug the app on an iOS device
___| 05_11 Create a code library for the app
___| 05_12 Explore the TableView control
___| 05_13 Add a custom TableViewCell
___| 05_14 Add a custom TableViewSource
___| 05_15 Test the new UI

06 Create the Universal Windows TourStop App
___| 06_01 Create the project in Visual Studio
___| 06_02 Explore the parts of the Universal Windows app
___| 06_03 Create the basic grid layout
___| 06_04 Add the tour section of the UI
___| 06_05 Add the calculate section of the UI
___| 06_06 Write the interaction code for the app
___| 06_07 Debug the app on an emulator
___| 06_08 Developer unlock and the Windows Store
___| 06_09 Unlock a Windows device for development
___| 06_10 Debug the app on a Windows device
___| 06_11 Whats next for the project

07 Create the TourStop App for Cross Platform
___| 07_01 Create the project in Visual Studio
___| 07_02 Elements of the Xamarin cross-platform app
___| 07_03 Understand Portable Class Libraries
___| 07_04 Examine and test a PCL project
___| 07_05 Add the TourApp data source to the PCL
___| 07_06 Test and debug on multiple platforms
___| 07_07 How the shared UI is loaded in each platform project

08 Xamarin Forms
___| 08_01 Visual elements explained; Page, view, cell, and layout
___| 08_02 Fix the XAML IntelliSense bug
___| 08_03 Define UI with markup
___| 08_04 Navigate to other pages
___| 08_05 Understand the XAML syntax
___| 08_06 Work with picker views
___| 08_07 Work with text
___| 08_08 Show activity or progress
___| 08_09 Specify platform-specific settings in a shared UI
___| 08_10 Work with images
___| 08_11 Work with the StackLayout
___| 08_12 Work with the grid layout
___| 08_13 Use absolute layouts
___| 08_14 Use relative layouts

09 Data Binding
___| 09_01 Understanding data binding
___| 09_02 Apply a simple binding
___| 09_03 Bind from view to view
___| 09_04 Convert data within a binding
___| 09_05 Change notification in source class
___| 09_06 Work with lists
___| 09_07 Use a data template in a binding
___| 09_08 Model View ViewModel (MVVM)

10 Pages
___| 10_01 Explore the page types
___| 10_02 Work with ContentPage
___| 10_03 Common page properties and methods
___| 10_04 Navigation and the NavigationPage
___| 10_05 Use the TabbedPage and CarouselPage
___| 10_06 Use the MasterDetailPage

11 Conclusion
___| 11_01 Next steps

مدرس: Walt Ritscher - والت ریچر

تعداد دوره های آموزشی: 63

اشتیاق والت برای ساخت interfaceهای نرم افزار مدت کوتاهی بعد از کشف چگونگی جابه جا کردن پیکسل ها روی صفحه کامپیوتر شروع شد. او شروع به خواندن وسواسانه کتاب های گرافیک کامپیوتر و طراحی UI کرد. کمی بعد، او یافته هایش را با سایر حوزه های تکنولوژی سهیم شد، همین پیگیری دائم منجر به درگیری او در تدریس در دانشگاه ها، شرکت های آموزش خصوصی، و کنفرانس های دوره ایی بین المللی شد. والت، به عنوان یک مشاور با مشتری های متنوعی از قبیل میکروسافت، اچ پی، و اینتل کار کرده است. هم اکنون در Lynda.com، و شرکت LinkedIn کارمند نویسنده است جایی که تیم نگارش او سالانه صد ها کورس آموزشی برای سازندگان نرم افزار تولید می کنند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس