%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع ادوب کاراکتر انیماتور در تولید (با زیرنویس فارسی AI)
Using Character Animator in Production
از پرفروش‌‌ ترین‌ها
کد محصول: FL2249-656778
لیندا _ آموزش جامع ادوب کاراکتر انیماتور در تولید (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Using Character Animator in Production
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
100,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Mark Simon - مارک سیمون
تاریخ انتشار
1396/11/9
2018-01-29
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
4ساعت و 48دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
82 ویدیو
حجم فایل‌ها
1310 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
22 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 13457
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

Adobe Character Animator دارای ابزار و قابلیت هایی است که به شما اجازه می دهد انیمیشن چشمگیر real-time ایجاد کنید. در این دوره، کشف چگونگی استفاده از این نرم افزار سرگرم کننده و قدرتمند در طول فرایند تولید می باشد - از قبل از تولید و پس از تولید و تحویل. مربی مارک سیمون نشان می دهد چگونه با وظایف پیش تولید مانند storyboarding و بودجه بندی کار کنید. همچنین علامت گذاری به عنوان راهی برای اضافه کردن ارزش به تولید را شرح میدهد، و توضیح می دهد که چگونه شخصیت های خود را راه اندازی کنید، چگونه می توان به بهترین شکل ، حرکت چشم را بدست آورید، و چگونه اقداماتی ایجاد کنید که باعث ایجاد اقدامات دیگر شوند. به علاوه، او نشان می دهد که چگونه با مسائل تولید مشترک مواجه شوید؛ برخی از ترفندهای تولید را به اشتراک می گذارد؛ و توضیح می دهد چگونه برای تحویل محصول نهایی خود، از جمله چگونگی راه اندازی تولید زنده برای ارائه و صادرات به فیس بوک لایو و یوتیوب لایو.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی AI
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 Introduction
___| 00_01 Introducing Adobe Character Animator
___| 00_02 What you should already know
___| 00_03 Using the exercise files
___| 00_04 Where you use Character Animator

01 Pre-Production
___| 01_01 Create the list of production needs
___| 01_02 Agree on style and design of the project
___| 01_03 Storyboard
___| 01_04 Create list of assets
___| 01_05 Budget
___| 01_06 Create usable digital puppets

02 Puppet Production Issues
___| 02_01 Image resolution of puppet files
___| 02_02 Working with drawn characters
___| 02_03 Working with objects
___| 02_04 Working with photos of people
___| 02_05 Working with a CG character
___| 02_06 Visual animation controls and triggers
___| 02_07 Shoulders move off of body
___| 02_08 Layers dont track with head
___| 02_09 Stop character snap back to default pose

03 Add Production Value
___| 03_01 Adding value to the look of your production
___| 03_02 Add up and down angles to your head
___| 03_03 Add in-between to your head turns
___| 03_04 Add breathing to a character
___| 03_05 Let your character walk
___| 03_06 Pre-animate your moves
___| 03_07 Add dangles for automated motion
___| 03_08 Capture the best eye movement
___| 03_09 Ground shadow that moves with a character
___| 03_10 Floating characters and props
___| 03_11 Use wind on your characters
___| 03_12 Create pose-to-pose movement
___| 03_13 Simulate stop-motion animation
___| 03_14 Have a character grab a prop
___| 03_15 Multi-part actions

04 Audio
___| 04_01 Find your missing microphone
___| 04_02 Fix audio input and output issues
___| 04_03 Record the clearest audio
___| 04_04 Use prerecorded audio
___| 04_05 Get the best lip sync
___| 04_06 Play sound effects with actions

05 Production
___| 05_01 Organize files for production, backup, and transport
___| 05_02 Use various triggers to control your character
___| 05_03 Use other real time transformations
___| 05_04 Use animation cycles
___| 05_05 Build and edit your scene
___| 05_06 Make changes to an existing puppet
___| 05_07 Cut between multiple live shots
___| 05_08 Retakes and editing

06 Troubleshooting
___| 06_01 Dangles drop too far
___| 06_02 Eyes dont focus
___| 06_03 Layers and actions dont work
___| 06_04 Keyboard triggers dont work
___| 06_05 Head isnt connected to the body
___| 06_06 Character warps when limb is moved
___| 06_07 Object distorts when dragged
___| 06_08 Joints bend the wrong direction
___| 06_09 Eyes disappear when blinking

07 Tricks
___| 07_01 Lighting for the best motion capture
___| 07_02 Where to set your camera
___| 07_03 The importance of Set Rest Pose
___| 07_04 Record live audio for the best head movement
___| 07_05 Slow motion recording
___| 07_06 Drag your character with motion trigger
___| 07_07 Shortcut to pause character head motion
___| 07_08 Make an arm go in front of and behind a character
___| 07_09 Hold prop upright
___| 07_10 Make layers and objects glow and flash

08 Post-Production
___| 08_01 Export scene as a movie
___| 08_02 Export scene as a PNG WAV sequence
___| 08_03 Import a PNG sequence into After Effects
___| 08_04 Dynamic Link with After Effects or Premiere Pro
___| 08_05 Make changes for a client

09 Delivery
___| 09_01 Delivery and export of puppet files
___| 09_02 Deliver a final project
___| 09_03 Live production
___| 09_04 Live video setup with Wirecast
___| 09_05 Export to Facebook Live
___| 09_06 Export to YouTube Live
___| 09_07 Use Character Animator as your Skype avatar

10 Wrap
___| 10_01 Invoicing
___| 10_02 Backup

11 Conclusion
___| 11_01 Next steps

نظرات  

0 #1 مهدی ریحانی 1397-10-10 11:03
شما که زحمت میکشید خوب زیر نویس فارسی هم بزارید دیگه
نقل قول
0 #2 مدیریت کل سایت 1397-10-13 14:01
از اینکه نسبت به سایت ما توجه دارید از شما سپاسگذاریم.

از افتتاح سایت ما فقط 1 سال می گذرد و ترجمه و دوبله محصولات بسیار زمان بر و پر هزینه است (ترجمه ساعتی حدود 250 هزار تومان است ، بطور مثال یک محصول 4 ساعتی حدود 1 میلیون تومان فقط هزینه ترجمه دارد ، حالا هزینه های سایت و سرور و ... به کنار)، ما در حد بضاعتمان مجبوریم کار ترجمه انجام دهیم.
شرکت لیندا با حدود 1300 مدرس ، در ماه حدود 200 عنوان جدید ارائه میکند ، همینکه بتوانیم این عناوین را در سایت حداقل با توضیحات فارسی قرار دهیم و با زبان اصلی و زیرنویس انگلیسی مورد استفاده قرار گیرد ، خودش زمان بسیاری می طلبد.
نقل قول

مدرس: Mark Simon - مارک سیمون

تعداد دوره های آموزشی: 6

Mark Simon بیش از ۲۸ سال در صنعت سرگرمی به عنوان هنرمند داستان ، تهیه کننده و کارگردان برای برنامه های زنده و انیمیشن تجربه دارد. او بیش از ۳۵۰۰ ( اعتبار تولید production credit ) کسب کرده است، و همچنین درباره ی موضوعات صنعتی مطلب مینویسد و ارائه میدهد. مارک اخیرا یک انیمیشن برای فیلم Universal's Little Rascals Save The Day and FOX's به نام Tooth Fairy 2، با بازی Larry the Cable Guy تولید کرد. سریال انیمه ی کوتاه Timmy's Lessons In Nature که Mark Simon ایجاد، تهیه و کارگردانی کرد، در جشنواره ی فیلم Nicktoons برای اولین بار برنده ی جایزه ی Grand Prize شد. شرکت او به نام Animatics & Storyboard, Inc، بزرگترین تامین کننده در جنوب آمریکاست، که تصاویر، کارتون ها و storyboard هایی برای صنایع سرگرمی و انتشارت از جمله مشتریانی مانند Disney، Universal، Viacom، Sony، HBO، Nickelodeon، FOX، Steven Spielberg، USA Networks، ABC Television و دیگر شرکت ها ارائه میکند. در سال ۲۰۱۲، به عنوان بخش از تیم نرم افزاری Toon Boom در برنده شدن جایزه ی Primetime Engineering Emmy for the Storyboard Pro software کمک کرد. مارک همچنین مالف ۱۰ کتاب معروف صنعت سرگرمی از جمله Storyboards: Motion In Art، Facial Expressions, و Producing Independent 2D Character Animation است. او برای مجله های صنعتی از جمله Animation World Network at AWN.com، Animation Magazine، Cinefex, Filmmaker Magazine، MovieMaker Magazine و (Animation Today (India مطالبی تالیف کرده است. مارک در سال ۲۰۱۳ به تالار مشاهیر Digital Animation & Visual Effects School معرفی شد. او یکی از اعضای هیئت مشاورین در چندین دانشگاه، سایتهایی در Orlando Filmbook Advisory Committee، و همچنین یکی از اعضای National Cartoonist Society، Authors Guild, the American Advertising Federation و Women In Animation است. او در سراسر دنیا سخنرانی هایی در کنفرانس ها ، مجمع ها، دانشگاههای صنعت سرگرمی ( entertainment trade schools) و دانشگاههای بزرگ ارائه میدهد و دارنده ی کمربند مشکی درجه دو و دو بار قهرمانی کشور در تکواندو است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس