logoleft

لیندا _ آموزش جامع رندر با RedSift برای سینما 4D (با زیرنویس فارسی AI)

Lynda _ Redshift Render Essential Training

کد محصول: FL5565-2812529
لیندا _ آموزش جامع رندر با RedSift برای سینما 4D (با زیرنویس فارسی AI)
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
27,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
تاریخ انتشار
2020-05-07
1399/2/18
جدید ( 30 روز قبل)
مدرس
Ryan McCauley - رایان مک کولی
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
5ساعت و 19دقیقه
تعداد ویدیو های آموزشی
58 ویدیو
حجم فایل های آموزشی (مگابایت)
916 مگابایت
زمان تقریبی دانلود فایل های آموزشی
15 دقیقه
( با سرعت اینترنت 1 MB در ثانیه )
بازدید : 157
درباره تولید کننده

linda

 

lynda1Lynda Weinman بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا ضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

بیاموزید که چگونه از قدرت رندرینگ Redshift برای بهبود گردش کار موشن گرافیک خود استفاده کنید. در این دوره، هنرمند موشن گرافیک Ryan McCauley این موتور قدرتمند رندرینگ را به هنرمندان C4D معرفی می‌کند. اصول اولیه GPU رندرینگ و گردش کار مبتنی بر node را در Redshift بیاموزید. نحوه استفاده از ابزارها و گزینه‌های موجود در Renderview در زمان واقعی، هندسه کنترل، کار با سیستم‌های ذرات و ایجاد مواد و بافت‌های خود را کشف کنید. دریابید که چگونه دوربین‌ها و نور‌ها را در یک صحنه قرار دهید و دستکاری کنید و یک رندر نهایی بگیرید. به علاوه، برای کمک به Redshift رندرینگ — و ادغام با Cinema 4D نرم افزارهای عیب یابی و گردش کار مفید را دریافت کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
 _ | 00_01 به Redshift برای سینما C4D خوش آمدید
 _ | 00_02 آنچه باید بدانید

01 بررسی اجمالی  Redshift
 _ | 01_01 Redshift چیست؟
 _ | 01_02 رندرینگ مغرضانه یا بی‌ طرفانه؟
 _ | 01_03 گردش کار خطی در Redshift
 _ | 01_04 گردش کار Node
 _ | 01_05 کجا همه چیز را پیدا کنید
 _ | 01_06 ساخت یک طرح سفارشی Redshift C4D

 02 اولین صحنه شما
 _ | 02_01 آنچه می‌توانید درست کنید
 _ | 02_02 دوربین
 _ | 02_03 روشن کردن عکس
 _ | 02_04 افزودن مواد
 _ | 02_05 نهایی رندر

 03 Renderview
 _ | 03_01 رابط
 _ | 03_02 ایجاد و مقایسه عکس‌های فوری
 _ | 03_03 سریعتر با Renderview کار کنید
 _ | 03_04 PostFX
 _ | 03_05 بررسی نهایی رندرها

 04 گزینه‌های هندسه
 _ | 04_01 بررسی اجمالی برچسب شی
 _ | 04_02 تسریع و جابجایی
 _ | 04_03 ذرات
 _ | 04_04 مو و نخ ریسی

 05 درک مواد Redshift
 _ | ویرایشگر 05_01 Node
 _ | 05_02 اصول اولیه مواد Redshift
 _ | 05_03 مواد Metallic
 _ | 05_04 مواد شفاف
 _ | 05_05 مواد زیرسطحی
 _ | 05_06 مواد قابل انتشار
 _ | 05_07 انسداد محیط
 _ | 05_08 افزودن جزئیات و نواقص
 _ | 05_09 استفاده از بافت با مواد
 _ | 05_10 ضربات و جابجایی
 _ | 05_11 استفاده از مواد مخدر و مواد انباشته
 _ | 05_12 جداسازی مواد انباشته با nodes
 _ | 05_13 Triplanar node0
 _ | 05_14 چندرسانه‌ای و نقشه برداری

 06 با استفاده از نور‌های Redshift
 _ | 06_01 بررسی اجمالی نور‌های Redshift
 _ | 06_02 خورشید و آسمان فیزیکی
 _ | 06_03 استفاده از نور‌های HDRI در Redshift
 _ | 06_04 مه و محیط زیست
 _ | 06_05 Gobos و shaders

 07 دوربین redshift
 _ | 07_01 برچسب دوربین Redshift
 _ | 07_02 عمق میدان و اعوجاج لنز
 _ | 07_03 قرار گرفتن در معرض عکس

 08 رندرهای نهایی
 _ | 08_01 نظریه نمونه برداری Redshift
 _ | 08_02 نمونه گیری در عمل
 _ | 08_03 نمونه گیری خودکار
 _ | 08_04 روشنایی جهانی
 _ | 08_05 منکر
 _ | 08_06 تاری تاری
 _ | 08_07 AOV و مدیر
 _ | 08_08 تنظیمات صادرات
 _ | 08_09 نکات ترکیبی

 09 نکته عیب یابی و نکات گردش کار
 _ | 09_01 پراکسی
 _ | 09_02 مدیر دارایی
 _ | 09_03 تبدیل مواد C4D
 _ | 09_04 با استفاده از دارایی‌های ماده

 10 نتیجه گیری
 _ | 10_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Welcome to Redshift for Cinema 4D (C4D)
_ 00_02 What you should know

01 Redshift Overview
_ 01_01 What is Redshift
_ 01_02 Biased or unbiased rendering
_ 01_03 Linear workflow in Redshift
_ 01_04 Node workflow
_ 01_05 Where to find everything
_ 01_06 Building a custom Redshift C4D layout

02 Your First Scene
_ 02_01 What you can make
_ 02_02 The camera
_ 02_03 Lighting the shot
_ 02_04 Adding materials
_ 02_05 The final render

03 The Renderview
_ 03_01 The interface
_ 03_02 Creating and comparing snapshots
_ 03_03 Working faster with the Renderview
_ 03_04 PostFX
_ 03_05 Checking final renders

04 Geometry Options
_ 04_01 Object tag overview
_ 04_02 Tesselation and displacement
_ 04_03 Particles
_ 04_04 Hair and splines

05 Understanding Redshift Materials
_ 05_01 Node editor
_ 05_02 Redshift material basics
_ 05_03 Metallic materials
_ 05_04 Transparent materials
_ 05_05 Subsurface materials
_ 05_06 Emissive materials
_ 05_07 Ambient occlusion
_ 05_08 Adding details and imperfections
_ 05_09 Using textures with materials
_ 05_10 Bump and displacement
_ 05_11 Applying decals and stacking materials
_ 05_12 Isolating stacked materials with nodes
_ 05_13 Triplanar node
_ 05_14 Multishaders and mograph

06 Using Redshift Lights
_ 06_01 Redshift lights overview
_ 06_02 Physical sun and sky
_ 06_03 Using HDRI lights in Redshift
_ 06_04 Fog and environment
_ 06_05 Gobos and shaders

07 Redshift Cameras
_ 07_01 Redshift Camera tag
_ 07_02 Depth of field and lens distortion
_ 07_03 Photographic exposure

08 Final Renders
_ 08_01 Redshift sampling theory
_ 08_02 Sampling in practice
_ 08_03 Auto sampling
_ 08_04 Global illumination
_ 08_05 Denoisers
_ 08_06 Motion blur
_ 08_07 AOVs and the manager
_ 08_08 Export settings
_ 08_09 Compositing tips

09 Troubleshooting and Workflow Tips
_ 09_01 Proxies
_ 09_02 Asset Manager
_ 09_03 Converting C4D materials
_ 09_04 Using substance assets

10 Conclusion
_ 10_01 Next steps

جدیدترین محصولات مرتبط