%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع اتودسک اینونتور 2022 (با زیرنویس فارسی AI)
Autodesk Inventor 2022 Essential Training
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL6937-2876199
لیندا _ آموزش جامع اتودسک اینونتور 2022 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Autodesk Inventor 2022 Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
135,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
John Helfen - جان هلفن
تاریخ انتشار
1400/1/30
2021-04-19
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
4ساعت و 31دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
61 ویدیو
حجم فایل‌ها
985 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
16 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6580
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

با Inventor 2022، محصول حرفه‌ای و نرم‌افزار طراحی مکانیکی Autodesk، شروع به کار کنید. در این دوره، مربی John Helfen با مرور ابزارها و فنون اساسی این سیستم طراحی پارامتریک، توضیح می‌دهد که چگونه قطعات و مجموعه‌ها را بسازید و آنها را به گونه‌ای مستند کنید که به دیگران کمک کند تا بدانند چگونه می‌توان طرح‌های شما را ساخت. بیاموزید که چگونه با استفاده از ابزار Extrude، Revolve و Loft یک طرح ایجاد کرده و آن را به یک قسمت سه بعدی تبدیل کنید. بیاموزید که چگونه چندین قطعه را به یک مونتاژ برای آزمایش فعل و انفعالات ترکیب کنید - قبل از اینکه وقت و هزینه صرف ساخت کنید. در آخر، نحوه مستند‌سازی طرح‌های خود را با نقاشی کشف کرده و آنها را با سبک‌های بصری و حاشیه نویسی بهبود بخشید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 طراحی محصولات با Autodesk Inventor 2022
_ | 00_02 از فایلهای تمرینی استفاده کنید
_ | 00_03 بررسی اجمالی گواهینامه

01 مفاهیم اساسی
_ | 01_01 مراحل عمده کار را کاوش کنید
_ | 01_02 داشبورد صفحه اصلی
_ | 01_03 انواع مختلف فایل‌ها را مرور کنید

02 اهرم پروژه
_ | 02_01 یک پروژه عملی ایجاد کنید
_ | 02_02 راه اندازی پروژه فایلهای تمرینی

03 به رابط بروید
_ | 03_01 با استفاده از ViewCube پیمایش کنید
_ | 03_02 با استفاده از ابزارهای ناوبری پیمایش کنید
_ | 03_03 از مرورگر و منوی راست کلیک استفاده کنید

04 Sketch Concepts
_ | 04_01 طرح را معرفی کنید
_ | 04_02 با هندسه مبدا کار کنید
_ | 04_03 محدودیت‌ها را درک کنید

05 هندسه Sketch را ایجاد کنید
_ | 05_01 رسم خطوط
_ | 05_02 مستطیل و قوس ایجاد کنید
_ | 05_03 ایجاد splines
_ | 05_04 هندسه ساخت
_ | 05_05 ابعاد
_ | 05_06 پارامترها

06 هندسه طرح را اصلاح کنید
_ | 06_01 هندسه طرح را تمدید و اصلاح کنید
_ | 06_02 هندسه طرح افست
_ | 06_03 هندسه طرح و آینه

07 ویژگی‌ها و پیش بینی‌های کاری
_ | 07_01 ویژگی‌های کار را درک کنید
_ | 07_02 ایجاد هواپیماهای کاری افست
_ | 07_03 ایجاد انواع اضافی هواپیما
_ | 07_04 ایجاد یک محل کار و محور کار
_ | 07_05 هندسه پروژه

08 مدل‌سازی قسمت را درک کنید
_ | 08_01 معرفی ویژگی قسمت
_ | 08_02 یک اکستروژن پایه ایجاد کنید
_ | 08_03 ایجاد یک اکستروژن به چهره بعدی
_ | 08_04 ایجاد چرخش
_ | 08_05 ایجاد یک رفت و برگشت
_ | 08_06 اشکال پیچیده با ابزار Loft
_ | 08_07 کنترل بالابرها با ریل
_ | 08_08 آشنایی با اشکال ارگانیک با T-Splines
_ | 08_09 یک فرم پایه T-Splines ایجاد کنید
_ | 08_10 ویرایش اشکال مجسمه‌سازی با استفاده از فرم ویرایش

09 ساخت قطعات با ویژگی‌های قرار داده شده
_ | 09_01 حفره‌های متحدالمرکز اضافه کنید
_ | 09_02 سوراخ‌های خطی اضافه کنید
_ | 09_03 سوراخ‌های رشته‌ای اضافه کنید
_ | 09_04 لبه‌ها را با فیله و پخ اصلاح کنید
_ | 09_05 بخشی را با ویژگی پوسته توخالی کنید

10 الگوی ویژگی‌ها را ایجاد کنید
_ | 10_01 الگوهای ویژگی مستطیل شکل ایجاد کنید
_ | 10_02 الگوهای دایره‌ای ایجاد کنید
_ | 10_03 ویژگی‌های قسمت آینه

11 قطعات را به یک فایل مونتاژ اضافه کنید
_ | 11_01 معرفی مجامع
_ | 11_02 م Placeلفه‌ها را قرار دهید
_ | 11_03 مولفه‌ها را در یک مجموعه ایجاد و ویرایش کنید

12 برای تعیین موقعیت قطعات از محدودیت‌ها استفاده کنید
_ | 12_01 محدودیت Mate و Flush
_ | 12_02 محدودیت زاویه
_ | 12_03 درج محدودیت
_ | 12_04 محدودیت درایو

13 نماهای طراحی ایجاد کنید
_ | 13_01 ایجاد نقاشی اولیه را کاوش کنید
_ | 13_02 محل قرارگیری و نماهای پیش بینی شده
_ | 13_03 ایجاد نماهای بخش
_ | 13_04 نمایش جزئیات ایجاد کنید

14 حاشیه نویسی اساسی ایجاد کنید
_ | 14_01 ابعاد کلی ایجاد کنید
_ | 14_02 دقت ابعاد را تغییر دهید
_ | 14_03 ابعاد پایه، ترتیب و زنجیره را ایجاد کنید

15 نتیجه گیری
_ | 15_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Design products with Autodesk Inventor 2022
_ 00_02 Use the exercise files
_ 00_03 Certification overview

01 Basic Concepts
_ 01_01 Explore major workflow steps
_ 01_02 Home dashboard
_ 01_03 Review different file types

02 Leverage the Project
_ 02_01 Create a practice project
_ 02_02 Set up the exercise files project

03 Navigate the Interface
_ 03_01 Navigate using the ViewCube
_ 03_02 Navigate using the navigation tools
_ 03_03 Use the browser and right-click menu

04 Sketch Concepts
_ 04_01 Introduce sketching
_ 04_02 Work with origin geometry
_ 04_03 Understand constraints

05 Create Sketch Geometry
_ 05_01 Draw lines
_ 05_02 Create rectangles and arcs
_ 05_03 Create splines
_ 05_04 Construction geometry
_ 05_05 Dimensioning
_ 05_06 Parameters

06 Modify Sketch Geometry
_ 06_01 Extend and trim sketch geometry
_ 06_02 Offset sketch geometry
_ 06_03 Pattern and mirror sketch geometry

07 Work Features and Projections
_ 07_01 Understand work features
_ 07_02 Create offset workplanes
_ 07_03 Create additional types of workplanes
_ 07_04 Create a workpoint and work axis
_ 07_05 Project geometry

08 Understand Part Modeling
_ 08_01 Part feature introduction
_ 08_02 Create a base extrusion
_ 08_03 Create an extrusion to the next face
_ 08_04 Create revolves
_ 08_05 Create a sweep
_ 08_06 Complex shapes with the Loft tool
_ 08_07 Controlling lofts with rails
_ 08_08 Introduction to organic shapes with T-Splines
_ 08_09 Create a base T-Splines form
_ 08_10 Editing sculpted shapes using edit form

09 Build Parts with Placed Features
_ 09_01 Add concentric holes
_ 09_02 Add linear holes
_ 09_03 Add threaded holes
_ 09_04 Modify edges with fillets and chamfers
_ 09_05 Hollow a part with the shell feature

10 Create Patterns of Features
_ 10_01 Create rectangular feature patterns
_ 10_02 Create circular patterns
_ 10_03 Mirror part features

11 Add Parts to an Assembly File
_ 11_01 Introduction to assemblies
_ 11_02 Place components
_ 11_03 Create and edit components in an assembly

12 Use Constraints to Position Parts
_ 12_01 Mate and Flush constraint
_ 12_02 Angle constraint
_ 12_03 Insert constraint
_ 12_04 Drive constraints

13 Create Drawing Views
_ 13_01 Explore initial drawing creation
_ 13_02 Place base and projected views
_ 13_03 Create section views
_ 13_04 Create detail views

14 Create Basic Annotations
_ 14_01 Create general dimensions
_ 14_02 Change dimension precision
_ 14_03 Create baseline, ordinate, and chain dimensions

15 Conclusion
_ 15_01 Next steps

مدرس: John Helfen - جان هلفن

تعداد دوره های آموزشی: 7

مدرس Autodesk ، جان هلفن به مربی ها آموزش می دهد. وی به ارزیابی Autodesk و تایید و تصدیق دیگر آموزگاران میپردازد. جان هلفن در همکاری با Autodesk برای 15 سال در نقش هایی چون پشتیبانی تولید، بازاریابی فنی و مدیریت تولید ظاهر شده است. به گونه ای رایج ، جان در تیم Autodesk Education ، دانش آموزان و استادان دانشگاه را تشویق نموده که خارج از کلاس درس و از طریق ساخت تکنولوژی ، آموزش ببینند. جان به صورت حرفه ای به عنوان مخترع Autodesk گواهی نامه ی معتبر دارد و یک Autodesk Certified Instructor و قسمتی از تیم Autodesk Certified Evaluator که به ارزیابی و تایید آموزگاران Autodesk Certified میپردازد، قلمداد میگردد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس