%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش برنامه نویسی شی گرا جاوا (با زیرنویس فارسی AI)
Java Object-Oriented Programming
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL9579-2885122
لیندا _ آموزش برنامه نویسی شی گرا جاوا (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Java Object-Oriented Programming
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Kathryn Hodge - کاترین هادج
تاریخ انتشار
1402/8/22
2023-11-13
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 2دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
37 ویدیو
حجم فایل‌ها
413 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
7 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 1658
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

آیا با جاوا آشنایی دارید اما می خواهید از برنامه های جاوا خود بیشترین بهره را ببرید؟ در این دوره، مربی Kathryn Hodge اصول برنامه نویسی شی گرا در جاوا را آموزش می دهد، بنابراین می توانید کدی بنویسید که امن، مقیاس پذیر و عیب یابی آسان تر باشد. او با نشان دادن چگونگی تعبیه اصول شی گرا در زبان جاوا از اولین فایل کدی که ایجاد می کنید شروع می کند. او به این می‌پردازد که چگونه کلاس‌ها، نمونه‌ها و سازنده‌ها ایده نمایش اشیاء واقعی را در کد تجسم می‌دهند. او نه تنها نحوه اعمال اصول شی گرا را در برنامه های خود نشان می دهد، بلکه توضیح می دهد که چگونه جاوا از این اصول در پشت صحنه استفاده می کند. در حالی که بسیاری از منابع در مورد برنامه نویسی شی گرا بر روی مثال های انتزاعی تمرکز دارند، هدف این دوره دور شدن از انتزاع و تمرکز بیشتر بر روی نمونه های عملی این اصول در جاوا است. این دوره همراه با بررسی عمیق کد منبع، چندین چالش و راه حل را نیز ارائه می دهد تا به شما کمک کند آنچه را که آموخته اید به کار ببرید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 چرا در مورد برنامه نویسی شی گرا در جاوا یاد بگیرید
01-02 شی گرایی چیست؟

02 کلاس ها و اشیاء در جاوا
02-01 استفاده از کلاس ها به عنوان نقشه
02-02 ساخت اشیاء با سازنده
02-03 استفاده از نمونه های مشخص برای منطق برنامه
02-04 درک تفاوت بین اعضای کلاس و نمونه
02-05 کاوش یک کلاس جاوا داخلی
02-06 چالش: یک کلاس کارمند بسازید
02-07 راه حل: یک کلاس کارمند بسازید

03 کپسوله سازی در جاوا
03-01 کپسولاسیون چیست؟
03-02 کشف اصلاح کننده های دسترسی
03-03 پیاده سازی کپسولاسیون با اصلاح کننده های دسترسی
03-04 کاوش کپسولاسیون در کلاس رشته جاوا
03-05 چالش: برنامه بانکی
03-06 راه حل: برنامه بانکی

04 وراثت در جاوا
04-01 ارث چیست؟
04-02 استفاده از انواع مختلف ارث
04-03 استفاده از وراثت برای کاهش تکرار کد
04-04 کشف وراثت در کلاس های پایه جاوا
چالش 04-05: کد اضافی را با ارث بری کاهش دهید
04-06 راه حل: کاهش کد اضافی با ارث بردن

05 چند شکلی در جاوا
05-01 پلی مورفیسم چیست؟
05-02 نوشتن الگوریتم های قابل استفاده مجدد با چند ریختی زمان اجرا
05-03 کاوش اشکال مختلف در یک شی واحد
05-04 دسترسی به اشکال شی خاص با instanceof
05-05 نوشتن کد انعطاف پذیر با چند شکلی زمان کامپایل
05-06 بررسی نحوه استفاده کلاس های جاوا داخلی از چند شکلی
05-07 چالش: کاهش پیچیدگی با چند شکلی
05-08 راه حل: کاهش پیچیدگی با پلی مورفیسم

06 انتزاع در جاوا
06-01 انتزاع چیست؟
06-02 استفاده از کلاس های انتزاعی در جاوا برای کاهش پیچیدگی کد
06-03 استفاده از رابط ها در جاوا برای ارائه انطباق
06-04 کشف انتزاع در کد منبع جاوا
چالش 06-05: از انتزاع برای نوشتن برنامه های کاربردی ساده تر استفاده کنید
06-06 راه حل: از انتزاع برای نوشتن برنامه های کاربردی ساده تر استفاده کنید

07 نتیجه گیری
07-01 شناسایی بوها و ضد الگوهای کد در کد OOP
07-02 مراحل بعدی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Why learn about object-oriented programming in Java
01-02 What is object orientation?

02 Classes and Objects in Java
02-01 Using classes as blueprints
02-02 Building objects with a constructor
02-03 Using concrete instances for application logic
02-04 Understanding the difference between class and instance members
02-05 Exploring a built-in Java class
02-06 Challenge: Build an employee class
02-07 Solution: Build an employee class

03 Encapsulation in Java
03-01 What is encapsulation?
03-02 Discovering access modifiers
03-03 Implementing encapsulation with access modifiers
03-04 Exploring encapsulation in Java string class
03-05 Challenge: Banking application
03-06 Solution: Banking application

04 Inheritance in Java
04-01 What is inheritance?
04-02 Leveraging different types of inheritance
04-03 Using inheritance to reduce code duplication
04-04 Discovering inheritance in foundational Java classes
04-05 Challenge: Reduce redundant code with inheritance
04-06 Solution: Reduce redundant code with inheritance

05 Polymorphism in Java
05-01 What is polymorphism?
05-02 Writing reusable algorithms with runtime polymorphism
05-03 Exploring different forms in a single object
05-04 Accessing specific object forms with instanceof
05-05 Writing flexible code with compile-time polymorphism
05-06 Exploring how built-in Java classes use polymorphism
05-07 Challenge: Reduce complexity with polymorphism
05-08 Solution: Reduce complexity with polymorphism

06 Abstraction in Java
06-01 What is abstraction?
06-02 Using abstract classes in Java to reduce code complexity
06-03 Using interfaces in Java to provide conformity
06-04 Discovering abstraction in Java source code
06-05 Challenge: Leverage abstraction to write simpler applications
06-06 Solution: Leverage abstraction to write simpler applications

07 Conclusion
07-01 Identifying code smells and anti-patterns in OOP code
07-02 Next steps

 

مدرس: Kathryn Hodge - کاترین هادج

تعداد دوره های آموزشی: 32

کاترین هادج به عنوان شریک NexTech با Comcast NBCUniversial کار می کند؛ او بخشی از قسمت Media Labs است، جایی که انواع مختلف تکنولوژی های ساخته شده را بررسی می کند تا به طرز تاثیر گذاری آن ها روی مشتریان پی ببرد و اینکه چگونه به بهترین نحو محتوی NBCuniversal را ادغام کنند. او همچنین برای کسانی که می خواهند کد نویسی را فرا بگیرند یک کانال YouTube را اداره می کند. وی پیش از آمدن به ComCast، برای سه سال به عنوان معلم کمکی علوم کامپیوتر کار کرد. او علاقه زیادی به فصل مشترک رسانه، سرگرمی، و فن آوری دارد و تمرکز خود را روی ساخت نرم افزاری که تاثیر گزار باشد معطوف کرده است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس