%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش اسکچاپ: رندر با ویری Next (با زیرنویس فارسی AI)
SketchUp: Rendering with V-Ray Next
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL5118-2805114
لیندا _ آموزش اسکچاپ: رندر با ویری Next (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ SketchUp: Rendering with V-Ray Next
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
146,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Brian Bradley - برایان برادلی
تاریخ انتشار
1398/11/22
2020-02-11
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
4ساعت و 53دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
82 ویدیو
حجم فایل‌ها
796 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
13 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 8213
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

ویژگی‌های V-Ray Next را کشف کنید، افزونه رندرینگی که قدرت رندر طرح‌ها را مستقیماً در SketchUp ارائه می‌دهد. مربی Brian Bradley از رابط کاربری V-Ray Next برای SketchUp می‌گذرد، سپس ابزارها و ویژگیهای اساسی را نشان می‌دهد. او همچنین نحوه استفاده از وسایل روشنایی چند منظوره و نحوه اضافه کردن و کار با هر دو نور مصنوعی و طبیعی را نشان می‌دهد که چگونه می‌توان نور را به صحنه اضافه کرد علاوه بر این، او دوربین V-Ray، مواد، انواع مپ ها، عناصر رندر، ابزار جلوه‌ها و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 ارائه با V-Ray در SketchUp
___| 00_02 نسخه‌های نرم‌افزار مورد استفاده در این دوره
___| 00_03 تنظیمات برگزیده SketchUp ما را تنظیم کنید
___| 00_04 یک کلمه در مورد HDRIs
___| 00_05 کنترل گاما در V-Ray Next برای SketchUp

01 مقدمه‌ای بر V-ray بعدی
___| 01_01 یافتن ابزارهای V-Ray در UI SketchUp
___| 01_02 V-Ray for نوار ابزار SketchUp
___| 01_03 نوار ابزار نورها و اشیاء
___| 01_04 نوار ابزار V-Ray
___| 01_05 ویرایشگر دارایی
___| 01_06 بررسی اجمالی V-Ray Frame Buffer
___| 01_07 تاریخچه بافر فریم V-Ray کنترل می‌کند
___| 01_08 جلوه‌های لنز فریم V-ray
___| 01_09 گزینه‌های بخش خروجی V-Ray Render Output
___| 01_10 کار با رندر تعاملی
___| 01_11 ابزار SI و مربی

02 روشن کردن مکان
___| 02_01 انواع V-ray 0l0i0g0h0t0؛ نور خورشید
___| 02_02 انواع V-ray 0l0i0g0h0t0؛ مستطیل
___| 02_03 انواع V-ray 0l0i0g0h0t0؛ کره
___| 02_04 انواع V-ray 0l0i0g0h0t0؛ نقطه
___| 02_05 انواع V-ray 0l0i0g0h0t0؛ IES
___| 02_06 انواع V-ray 0l0i0g0h0t0؛ اومنی
___| 02_07 انواع V-ray 0l0i0g0h0t0؛ گنبد
___| 02_08 انواع V-ray 0l0i0g0h0t0؛ مش
___| 02_09 انواع V-ray 0l0i0g0h0t0؛ روشنایی جهانی، نور آسمان

03 تندرست چراغ اطراف
___| 03_01 کار با نقشه برداری تابش، قسمت 1
___| 03_02 کار با نقشه برداری تابش، قسمت 2
___| 03_03 ایجاد یک راه حل حافظه نهان 0l0i0g0h0t0
___| 03_04 با استفاده از موتور نیروی بی‌ رحم
___| 03_05 ارائه انیمیشن

04 کار با دوربین V-Ray
___| 04_01 نمای کلی از گزینه‌های دوربین فیزیکی
___| 04_02 آغازگر مقادیر قرار گرفتن در معرض
___| 04_03 یک نگاه دقیق‌تر به کنترل‌های قرار گرفتن در معرض
___| 04_04 رسیدگی به تصحیح دیدگاه
___| 04_05 تنظیم یک اثر عمق میدان
___| 04_06 کار با کنترل‌های Balance White

05 معرفی مواد V-ray
___| 05_01 با استفاده از UI مواد
___| 05_02 آشنایی با مواد V-ray، قسمت 1
___| 05_03 آشنایی با مواد V-ray، قسمت 2
___| 05_04 آشنایی با مواد V-ray، قسمت 3
___| 05_05 آشنایی با مواد V-ray، قسمت 4
___| 05_06 ابزارهای ماوراء بنفش
___| 05_07 انتخابگر رنگی V-Ray
___| 05_08 کتابخانه مواد V-Ray
___| 05_09 با استفاده از .vrmats

06 این یک دنیای مادی است
___| 06_01 ایجاد سطوح پراکنده
___| 06_02 بازتاب بازتاب
___| 06_03 ایجاد شیشه
___| 06_04 لیوان رنگی و یخ زده
___| 06_05 ایجاد یک اثر شفاف
___| 06_06 درک کنترل رنگ روی مواد SSS
___| 06_07 گرفتن اثر SSS
___| 06_08 نگاهی به مواد مو
___| 06_09 با استفاده از مواد Car Paint

07 انواع نقشه V-Ray
___| 07_01 مقدمه‌ای بر انتخاب نقشه V-ray
___| 07_02 انواع نقشه V-ray؛ نقشه Bitmap
___| 07_03 انواع نقشه V-ray؛ TriPlanar
___| 07_04 انواع نقشه V-ray؛ میکس (عملگر)
___| 07_05 انواع نقشه V-ray؛ خاک
___| 07_06 انواع نقشه V-ray؛ چند زیر

08 کنترل کیفیت
___| 08_01 نمونه گیری تصویر توضیح داده شده است
___| 08_02 نمونه مترقی
___| 08_03 نمونه سطل

09 کار با عناصر رندر
___| 09_01 عناصر ارائه دهنده توضیح داده شده است
___| 09_02 تصمیمات Pipeline
___| 09_03 جریان کاری و تنظیم Render Elements
___| 09_04 عناصر خود را بیرون می‌زنید
___| 09_05 ترکیب عناصر شما
___| 09_06 تغییر رندر شما
___| 09_07 آشنایی با Cryptomatte

10 ابزار V-Ray FX
___| 10_01 اثر سوزاننده ایجاد می‌کند
___| 10_02 رندر سه بعدی استریوسکوپی
___| 10_03 VR آسان ساخته شده است
___| 10_04 استفاده از اشیاء V-ray؛ خز
___| 10_05 استفاده از اشیاء V-ray؛ پروکسی
___| 10_06 استفاده از اشیاء V-ray؛ کلیپ V-Ray
___| 10_07 کار با جابجایی
___| 10_08 واردات و صادرات صحنه V-Ray
___| 10_09 اضافه کردن چشم انداز هوایی
___| 10_10 مه محیط زیست
___| 10_11 بیننده مش V-Ray

11 نتیجه گیری
___| 11_01 مراحل بعدی



00 Introduction
___| 00_01 Rendering with V-Ray in SketchUp
___| 00_02 Software versions used in the course
___| 00_03 Setting our SketchUp preferences
___| 00_04 A word about HDRIs
___| 00_05 Gamma handling in V-Ray Next for SketchUp

01 An Introduction to V-Ray Next
___| 01_01 Finding V-Ray tools in the SketchUp UI
___| 01_02 The V-Ray for SketchUp toolbar
___| 01_03 The lights and objects toolbars
___| 01_04 The V-Ray utilities toolbar
___| 01_05 The asset editor
___| 01_06 V-Ray Frame Buffer overview
___| 01_07 V-Ray Frame Buffer history controls
___| 01_08 V-Ray Frame Buffer Lens Effects
___| 01_09 V-Ray Render Output section options
___| 01_10 Working with interactive rendering
___| 01_11 The SI and instructor tools

02 Lighting Up the Place
___| 02_01 V-Ray light types; Sunlight
___| 02_02 V-Ray light types; Rectangle
___| 02_03 V-Ray light types; Sphere
___| 02_04 V-Ray light types; Spot
___| 02_05 V-Ray light types; IES
___| 02_06 V-Ray light types; Omni
___| 02_07 V-Ray light types; Dome
___| 02_08 V-Ray light types; Mesh
___| 02_09 V-Ray light types; Global Illumination, sky light

03 Bouncing the Light Around
___| 03_01 Working with irradiance mapping, part 1
___| 03_02 Working with irradiance mapping, part 2
___| 03_03 Creating a light cache solution
___| 03_04 Using the brute force engine
___| 03_05 Rendering animations

04 Working with the V-Ray Camera
___| 04_01 Overview of the physical camera options
___| 04_02 A primer on exposure values
___| 04_03 A closer look at the exposure controls
___| 04_04 Handling perspective correction
___| 04_05 Setting up a depth-of-field effect
___| 04_06 Working with White Balance controls

05 An Introduction to V-Ray Materials
___| 05_01 Using the materials UI
___| 05_02 Introduction to V-Ray materials, part 1
___| 05_03 Introduction to V-Ray materials, part 2
___| 05_04 Introduction to V-Ray materials, part 3
___| 05_05 Introduction to V-Ray materials, part 4
___| 05_06 UV Tools
___| 05_07 The V-Ray Color Picker
___| 05_08 The V-Ray material library
___| 05_09 Using .vrmats

06 It’s a Material World
___| 06_01 Creating diffuse surfaces
___| 06_02 Adding reflectivity
___| 06_03 Creating glass
___| 06_04 Colored and frosted glass
___| 06_05 Creating a translucency effect
___| 06_06 Understanding color controls on the SSS material
___| 06_07 Tweaking the SSS effect
___| 06_08 A look at the Hair material
___| 06_09 Using the Car Paint material

07 V-Ray Map Types
___| 07_01 An Introduction to the V-Ray map selection
___| 07_02 V-Ray map types; Bitmap
___| 07_03 V-Ray map types; TriPlanar
___| 07_04 V-Ray map types; Mix (Operator)
___| 07_05 V-Ray map types; Dirt
___| 07_06 V-Ray map types; Multi Sub

08 Quality Control
___| 08_01 Image sampling explained
___| 08_02 The progressive sampler
___| 08_03 The bucket sampler

09 Working with Render Elements
___| 09_01 Render elements explained
___| 09_02 Pipeline decisions
___| 09_03 Render Elements workflow and setup
___| 09_04 Outputting your elements
___| 09_05 Compositing your elements
___| 09_06 Altering your rendering
___| 09_07 Introduction to Cryptomatte

10 V-Ray FX Tools
___| 10_01 Generating a caustic effect
___| 10_02 Stereoscopic 3D rendering
___| 10_03 VR made easy
___| 10_04 Using V-Ray objects; Fur
___| 10_05 Using V-Ray objects; Proxies
___| 10_06 Using V-Ray objects; The V-Ray clipper
___| 10_07 Working with displacement
___| 10_08 V-Ray scene import and export
___| 10_09 Adding aerial perspective
___| 10_10 Environment Fog
___| 10_11 The V-Ray mesh viewer

11 Conclusion
___| 11_01 Next steps

مدرس: Brian Bradley - برایان برادلی

تعداد دوره های آموزشی: 20

برایان برادلی هنرمند طراح 3D و صاحب بیزنس است که حدوداً اواخر 1993 شروع به آزمایش و کار با نرم افزارهای خلاق و اپلیکیشن های 3D کرد، تا اینکه بفهمد آیا می تواند از طریق کار کردن با چنین ابزارهایی امرار معاش کند! تا سال 1998، بیزنس چند رسانه ایی خودش را شروع کرده بود، و روی پروژه هایی از جمله logoهای هوانوردی ، طراحی گرافیکی برای لباس ، وسایل نقلیه ، ساخت محصولات و پروژه های تصویری-معماری کار کرده است. در حالی که برروی ابزارهای مورد نیازش کار می کرد، با زیرکی به این آگاهی رسید که نیاز مبرمی به یک آموزش مفصل و با کیفیت است که بتواند ابزارهای نرم افزار را برای همه افرادی که مایل به یادگیری هستند قابل دسترس و آشکار کند. او در سال 2007 توجه اصلی بیزنس خانوادگی اش را معطوف تدریس تمام وقت طراحی گرافیک و ابزارهای تولیدی مورد علاقه خود به دیگران کرد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس