%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش تکنیک ها و گردش کار مدل‌سازی فیوژن 360 (با زیرنویس فارسی AI)
Fusion 360 Modeling Techniques and Workflow
کد محصول: FL5951-2976140
لیندا _ آموزش تکنیک ها و گردش کار مدل‌سازی فیوژن 360 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Fusion 360 Modeling Techniques and Workflow
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Aram Goganian - آرام گوگانیان
تاریخ انتشار
1399/6/18
2020-09-08
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 17دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
37 ویدیو
حجم فایل‌ها
467 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
8 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5600
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

Fusion 360 ابزاری اساسی برای طراحی محصول است. در این دوره، مربی و طراح Aram Goganian از Predator Cycling به بینندگان روشهای مهمی برای ساخت مدلهای مبتنی بر شکل را می‌آموزد که می‌توانند به راحتی در طول مراحل طراحی در Fusion 360 اصلاح شوند. ابتدا یاد بگیرید که چگونه از یک طرح به عنوان بلوک اصلی هندسه خود استفاده کنید. سپس نحوه استفاده از ابزارهای مدل‌سازی سطح Fusion - Extrude، Offset، Stitch، Sweep و موارد دیگر - را برای تبدیل طرح خود به بدنه‌های سه بعدی کشف کنید. او همچنین نحوه ایجاد برش با ابزار Pipe و Split را نشان می‌دهد. بعلاوه، نحوه وارد کردن قطعات برای طرح خود از فایل‌های STEP شخص ثالث، ایجاد اشکال صاف با T-splines و اتصال قطعات به اجزای منسجم را بیاموزید. فصل پاداش را که شامل نکاتی برای وارد کردن مدل از سایت‌های خارجی برای شارژ بیش از حد جریان کاری Fusion 360 است، را بررسی کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 استفاده از Fusion 360 برای طراحی محصول
_ | 00_02 نکات مربوط به سازماندهی فایل
_ | 00_03 در حال اجرا Fusion در کامپیوتر شما

01 ترسیم کردن
_ | 01_01 اصول طرح: از مبدا شروع کنید
_ | 01_02 ابعاد و محدودیت ها
_ | 01_03 ترسیم سه بعدی
_ | 01_04 ابعاد و پارامترهای کاربر

02 مدل‌سازی جامد: چرخش
_ | 02_01 طرح
_ | 02_02 با استفاده از یک طرح برای مدیریت هندسه دقیق
_ | 02_03 چرخش

03 مدل‌سازی سطح: اکسترودرها، بالابرها و جابجایی ها
_ | 03_01 ایجاد هواپیماهای ساختمانی مرجع
_ | 03_02 طراحی بر اساس هواپیمای ساختمانی
_ | 03_03 اکسترود کنید
_ | 03_04 ابزار Surface Offset
_ | 03_05 هواپیمای افست
_ | 03_06 بالابر برای کنترل سطوح داخلی
_ | 03_07 کوک

04 مدل‌سازی سطح: رفت و برگشت
_ | 04_01 ایجاد هواپیماهای ساختمانی مرجع
_ | 04_02 طرح‌ها و خطوط مقطعی برای مسیر رفت و برگشت
_ | 04_03 جارو کردن

05 برش مدل جامد: لوله نشیمن و براکت پایین
_ | 05_01 ابزار لوله
_ | 05_02 هواپیما و طرح ساخت
_ | 05_03 افست و طرح
_ | 05_04: بالابر و دوخت
_ | 05_05 ابزار تقسیم
_ | 05_06 ابزار لوله (BB)
_ | 05_07 ابزار نخ (BB) و پخ

06 وارد کردن فایلهای مرحله
_ | 06_01 وارد کردن فایل ها
_ | 06_02 موقعیت یابی و گرفتن بر اساس طرح

07 روبرو شدن با T-Splines
_ | 07_01 ابزار لوله
_ | 07_02 دستکاری اشکال لوله
_ | 07_03 ایجاد و تنظیم ضخامت دیواره
_ | 07_04 آینه‌سازی و تکثیر

08 اتصالات و مجامع قطعات
_ | 08_01 پیوند دادن م componentsلفه‌ها به طرح
_ | 08_02 اصلاح قطعات با ابزار Split Body

09 نتیجه گیری
_ | 09_01 ابزار مورد استفاده

10 اطلاعات اضافی
_ | 10_01 وارد کردن مدلها از سایتهای خارجی

00 Introduction
_ 00_01 Using Fusion 360 for product design
_ 00_02 File organization tips
_ 00_03 Running Fusion on your computer

01 Sketching
_ 01_01 Sketch fundamentals; Start from origin
_ 01_02 Dimensions and constraints
_ 01_03 3D sketching
_ 01_04 Dimensions and user parameters

02 Solid Modeling; Revolve
_ 02_01 Sketch
_ 02_02 Using a sketch to manage precision geometry
_ 02_03 Revolve

03 Surface Modeling; Extrudes, Lofts, and Offsets
_ 03_01 Creating reference construction planes
_ 03_02 Sketching based on a construction plane
_ 03_03 Extrude
_ 03_04 Surface Offset tool
_ 03_05 Offset plane
_ 03_06 Lofting to control inner surfaces
_ 03_07 Stitch

04 Surface Modeling; Sweeps
_ 04_01 Creating reference construction planes
_ 04_02 Cross-section sketches and splines for path of sweep
_ 04_03 Sweeping

05 Solid Model Cutting; Seat Tube and Bottom Bracket
_ 05_01 Pipe tool
_ 05_02 Construction plane and sketch
_ 05_03 Offset and sketch
_ 05_04 Lofting and stitching
_ 05_05 Split tool
_ 05_06 Pipe tool (BB)
_ 05_07 Threading tool (BB) and chamfer

06 Importing Step Files
_ 06_01 Importing files
_ 06_02 Positioning and capturing based on sketch

07 Surfacing with T-Splines
_ 07_01 Pipe tool
_ 07_02 Manipulating tube shapes
_ 07_03 Creating and adjusting wall thickness
_ 07_04 Mirroring and duplicating

08 Component Joints and Assemblies
_ 08_01 Linking components to sketch
_ 08_02 Trimming parts with Split Body tool

09 Conclusion
_ 09_01 Tools used

10 Bonus Info
_ 10_01 Importing models from external sites

مدرس: Aram Goganian - آرام گوگانیان

تعداد دوره های آموزشی: 4

آرام گوگانیان، بنیانگذار Predator Cycling ، تولید کننده دوچرخه های درجه یک فیبر کربن سفارشی است.
آرام Predator را از خانه خود در سال 2005 آغاز کرد. او طراح و مهندس اصلی Predator در 15 سال گذشته بوده است ، و با استفاده از ماشینکاری CNC و توسعه سه بعدی از طریق Fusion 360 بهمراه پروتکل IoT Industry 4.0 در پیگیری ، مفاهیم فن آوری جدید را در ساخت "کارخانه هوشمند" تولید دوچرخه بکار برده است. آرام بیش از 1100 دوچرخه ساخته ، بیش از 3000 قاب تعمیر کرده و فرمان های مخصوص پیست مخصوص بازی های المپیک 2016 ریو ساخته است. آرام قصد دارد نوآوری دوچرخه سواری را با استفاده از Autodesk Fusion 360 و مکانیک های ساده و همچنین ادامه آزمایش فرایندهای مکانیکی جدید پیش ببرد. علاوه بر دوچرخه سواری ، Predator برنامه های گردش کار تولید پویا را در صنایع پزشکی ، هوافضا و نظامی توسعه داده است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس