%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع XAML (با زیرنویس فارسی AI)
XAML Essential Training
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL9172-4377001
لیندا _ آموزش جامع XAML (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ XAML Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
123,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Walt Ritscher - والت ریچر
تاریخ انتشار
1402/1/28
2023-04-17
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
4ساعت و 6دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
70 ویدیو
حجم فایل‌ها
822 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
14 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 3075
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

XAML چیست؟ XAML یکی از زبان های اصلی است که برای ایجاد رابط کاربری برای برنامه های دات نت و ویندوز استفاده می شود. این دوره به شما یک نمای کلی از چیستی، زمان و چگونگی XAML برای توسعه دهندگان مایکروسافت می دهد که می خواهند رابط کاربری بهتری برای برنامه های خود بسازند. بیاموزید که چرا نشانه گذاری در تعریف UI، که از کدام چارچوب ها استفاده می کند، بسیار مهم است. XAML، و نحوه شناسایی بخش هایی از یک فایل XAML. به مربی Walt Ritscher بپیوندید تا تنظیمات دلخواه خود را برای کار با XAML در ویژوال استودیو به اشتراک بگذارد، فضاهای نام XAML و نگاشت فضای نام را بررسی کند، و درباره استفاده از XAML در دیگر فریم ورک های محبوب مایکروسافت بحث کند. در طول مسیر، نکاتی را در مورد دسته‌های محتوا و نکات مهم سیستم دارایی، و همچنین خدمات دارایی وابستگی، ویژگی‌های پیوست، TypeConverters، اطلاعات زمان اجرا، افزونه‌های نشانه‌گذاری، منابع اضافی و موارد دیگر دریافت کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 XAML: زبان نشانه گذاری رابط کاربری مایکروسافت
01-02 آنچه باید قبل از تماشا بدانید
01-03 نحوه دسترسی به کد نمونه در GitHub

02 XAML چیست؟
02-01 چرا زبان های نشانه گذاری برای تعریف UI مفید هستند
02-02 زبان نشانه گذاری رابط کاربری مایکروسافت
02-03 چه فریم ورک هایی از XAML استفاده می کنند؟
02-04 نمای کلی: فضاهای نام XAML
02-05 بررسی اجمالی: عناصر و خواص
02-06 بررسی اجمالی: محتوا
02-07 بررسی اجمالی: مفاهیم دیگر

03 ابزارهای ویژوال استودیو
03-01 طراح Visual Studio XAML
03-02 ویرایش کشیدن و رها کردن
03-03 طراح را پیکربندی کنید
03-04 تنظیمات ویرایشگر XAML را بهینه کنید
03-05 پنجره ملک
03-06 از ویژگی های اشکال زدایی XAML و Hot Reload استفاده کنید

04 فضای نام XAML
04-01 اصول فضای نام در XML
04-02 اعلان فضای نام در فایل های XAML
04-03 نگاشت فضای نام را درک کنید
04-04 فضاهای نام از پیش تعریف شده
04-05 مراجع و فضاهای نام CLR

05 قسمت های اساسی XAML
05-01 المان های شی را در XAML معرفی کنید
05-02 عناصر شی و ویژگی های ویژگی
05-03 تنظیم خصوصیات در کد
05-04 عناصر ویژگی: جایگزینی برای ویژگی های ویژگی
05-05 از ویژگی های رویداد برای اشتراک در رویدادها استفاده کنید
05-06 کنترل کننده رویداد برای ویژگی های رویداد

06 محتوا
06-01 محتوا در XAML به چه معناست؟
06-02 TextBlock و محتوای InLine
06-03 پانل های چیدمان
06-04 محتوای پیچیده در یک ContentControl
06-05 انواع غیر UI در ContentControl
06-06 لیستی از عناصر را با ItemsControls نمایش دهید
06-07 یک لیست را با استفاده از Binding پر کنید
06-08 یک مورد را با ListBoxItem قابل انتخاب کنید
06-09 محتوا را با دکوراتور بپیچید

07 سیستم املاک را بشناسید
07-01 مفهوم ویژگی های وابستگی
07-02 کنترل کاربر سفارشی ستاره
07-03 ویژگی وابستگی سفارشی را ثبت کنید
07-04 به ویژگی وابستگی کلاس پایه متصل شوید

08 از Dependency Property Services استفاده کنید
08-01 وراثت اموال
08-02 چگونه یک سبک ویژگی های وابستگی را تنظیم می کند
08-03 اتصال به عنصر دیگر
08-04 ترتیب اولویت برای خواص وابستگی

09 خواص پیوست
09-01 مفهوم خواص پیوست شده را کاوش کنید
09-02 پانل قطبی
09-03 نکات ابزار و ویژگی های پیوست شده
09-04 پیمایش صفحه کلید با ویژگی های پیوست شده
09-05 ویژگی های پیوست شده با Grid

10 مبدل Type
10-01 مفاهیم TypeConverters را بررسی کنید
10-02 TypeConverters داخلی را فهرست کنید
10-03 چگونه WPF از TypeConverter در انواع خود استفاده می کند
10-04 یک TypeConverter سفارشی ایجاد کنید

11 از اطلاعات زمان اجرا با افزونه های نشانه گذاری استفاده کنید
11-01 افزونه نشانه گذاری چیست و چگونه با TypeConverter مقایسه می شود؟
11-02 از برخی پسوندهای نشانه گذاری رایج استفاده کنید
11-03 یک پسوند نشانه گذاری سفارشی ایجاد کنید
11-04 پارامترها را به افزونه نشانه گذاری سفارشی اضافه کنید

12 منابع
12-01 منابع XAML و منابع دیکشنری
12-02 ویژگی منابع
12-03 از منابع با پسوند نشانه گذاری StaticResource استفاده کنید
12-04 سبک ها در منابع
12-05 رنگ ها در منابع
12-06 منابع داده در منابع
12-07 الگوهای داده در منابع
12-08 سلسله مراتب منابع را کاوش کنید
12-09 نگاهی گذرا به منابع ادغام شده
12-10 یک فایل منبع برای رابط کاربری پویا برنامه بارگیری کنید
12-11 پنجره Properties را کاوش کنید
12-12 با پنجره Properties منابع ایجاد کنید

13 نتیجه گیری
13-01 مراحل بعدی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 XAML: The Microsoft UI markup language
01-02 What you should know before watching
01-03 How to access the sample code on GitHub

02 What Is XAML?
02-01 Why markup languages are useful for UI definition
02-02 The Microsoft UI markup language
02-03 What frameworks use XAML?
02-04 Overview: XAML namespaces
02-05 Overview: Elements and properties
02-06 Overview: Content
02-07 Overview: Other concepts

03 Visual Studio Tools
03-01 The Visual Studio XAML designer
03-02 Drag-and-drop editing
03-03 Configure the designer
03-04 Optimize the XAML editor settings
03-05 The property window
03-06 Use the XAML debug and Hot Reload features

04 XAML Namespaces
04-01 Namespace principles in XML
04-02 Namespace declarations in XAML files
04-03 Understand namespace mapping
04-04 Predefined namespaces
04-05 CLR references and namespaces

05 The Basic Parts of XAML
05-01 Instantiate object elements in XAML
05-02 Object elements and property attributes
05-03 Setting properties in code
05-04 Property elements: The alternative to property attributes
05-05 Use event attributes to subscribe to events
05-06 Event handlers for event attributes

06 Content
06-01 What does content mean in XAML?
06-02 TextBlock and InLine content
06-03 Layout panels
06-04 Complex content within a ContentControl
06-05 Non-UI types in ContentControl
06-06 Show lists of elements with ItemsControls
06-07 Fill a list using Binding
06-08 Make an item selectable with a ListBoxItem
06-09 Wrap content with a decorator

07 Understand the Property System
07-01 Concept of dependency properties
07-02 The Star custom user control
07-03 Register the custom dependency property
07-04 Bind to base class dependency property

08 Use the Dependency Property Services
08-01 Property inheritance
08-02 How a style sets dependency properties
08-03 Binding to another element
08-04 Order of precedence for dependency properties

09 Attached Properties
09-01 Explore the concept of attached properties
09-02 The Polar panel
09-03 Tooltips and attached properties
09-04 Keyboard navigation with attached properties
09-05 Attached properties with the Grid

10 TypeConverters
10-01 Explore the concepts of TypeConverters
10-02 List the built-in TypeConverters
10-03 How WPF uses TypeConverter on its types
10-04 Create a custom TypeConverter

11 Use Runtime Information with Markup Extensions
11-01 What is a markup extension and how does it compare to a TypeConverter?
11-02 Use some common markup extensions
11-03 Create a custom markup extension
11-04 Add parameters to a custom markup extension

12 Resources
12-01 XAML resources and ResourceDictionaries
12-02 The resources property
12-03 Use resources with the StaticResource markup extension
12-04 Styles in resources
12-05 Colors in resources
12-06 Data sources in resources
12-07 Data templates in resources
12-08 Explore the resource hierarchy
12-09 A quick look at merged resources
12-10 Load a resource file for dynamic application UI
12-11 Explore the Properties window
12-12 Create resources with the Properties window

13 Conclusion
13-01 Next steps

 

مدرس: Walt Ritscher - والت ریچر

تعداد دوره های آموزشی: 65

اشتیاق والت برای ساخت interfaceهای نرم افزار مدت کوتاهی بعد از کشف چگونگی جابه جا کردن پیکسل ها روی صفحه کامپیوتر شروع شد. او شروع به خواندن وسواسانه کتاب های گرافیک کامپیوتر و طراحی UI کرد. کمی بعد، او یافته هایش را با سایر حوزه های تکنولوژی سهیم شد، همین پیگیری دائم منجر به درگیری او در تدریس در دانشگاه ها، شرکت های آموزش خصوصی، و کنفرانس های دوره ایی بین المللی شد. والت، به عنوان یک مشاور با مشتری های متنوعی از قبیل میکروسافت، اچ پی، و اینتل کار کرده است. هم اکنون در Lynda.com، و شرکت LinkedIn کارمند نویسنده است جایی که تیم نگارش او سالانه صد ها کورس آموزشی برای سازندگان نرم افزار تولید می کنند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس