%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش مبانی عکاسی: ترکیب بندی (با زیرنویس فارسی AI)
Photography Foundations: Composition
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL6430-80299
لیندا _ آموزش مبانی عکاسی: ترکیب بندی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Photography Foundations: Composition
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
156,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Ben Long - بن لانگ
تاریخ انتشار
1390/10/1
2011-12-22
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
5ساعت و 29دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
86 ویدیو
حجم فایل‌ها
3010 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
50 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5660
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

ترکیب ‌بندی می‌تواند یک سوژه جالب ایجاد کند یا یک سوژه معمولی زیبا به نظر برسد. در این دوره، عکاس و نویسنده Ben Long مفاهیم ترکیب را بررسی می‌کند، از مبانی نظیر قانون یک سوم تا موضوعات پیشرفته‌تر مانند نحوه حرکت چشم از طریق عکس.
این دوره به چگونگی تفاوت دوربین با چشم و معرفی اصول ترکیب، مانند تعادل و دیدگاه می‌پردازد. او همچنین اهمیت هندسه، نور و رنگ را در ترکیب بررسی می‌کند و به چگونگی بهبود ترکیب با انواع تکنیک‌های پس-تولید می‌پردازد. جلسات کارگاهی که در طول دوره به طور متناوب برگزار می‌شود، انرژی خلاق گروهی از دانشجویان عکاسی را جذب می‌کند. تکالیف و تمرینات تیراندازی و تجزیه و تحلیل کار عکاسان Paul Taggart و Connie Imboden.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 خوش آمدید
_ | 00_02 با استفاده از این دوره
_ | 00_03 آنچه شما باید بدانید

01 درک ترکیب
_ | 01_01 ترکیب چیست؟
_ | 01_02 تمام فرم، تمام وقت

02 دیدن
_ | 02_01 چگونه دوربین شما مانند چشم شما نیست
_ | 02_02 نگاه کردن در مقابل دیدن
_ | 02_03 چشم انداز و توجه
_ | 02_04 دامنه پویا
_ | 02_05 تمرین دیدن 

03 مبانی ترکیب
_ | 03_01 آنچه همه ترکیبات خوب دارند
_ | 03_02 موضوع و زمینه
_ | 03_03 مانده
_ | 03_04 دیدگاه
_ | 03_05 سادگی
_ | 03_06 یافتن و گرفتن یک عکس خوب
_ | 03_07 کار کردن عکس: چرا هرگز کافی نیست
_ | 03_08 تمرین
_ | 03_09 چرا سیاه و سفید؟
_ | 03_10 تمرین: تمرین اصول با امتیاز

04 هندسه: خطوط و اشکال
_ | 04_01 خطوط
_ | 04_02 تجزیه و تحلیل خطوط
_ | 04_03 کاوش در یک شهر
_ | 04_04 هتل فرانکلین
_ | 04_05 اشکال
_ | 04_06 تکرار: ترتیب عناصر
_ | 04_07 قانون سه
_ | 04_08 چشم انداز
_ | 04_09 تقارن
_ | 04_10 فاصله کانونی، موقعیت دوربین و عمق
_ | 04_11 تقاطع ها
_ | 04_12 ورزش: تمرین اصول با هندسه

05 تیراندازی بهترین روش ها
_ | 05_01 در حال کار کردن، بازدید مجدد
_ | 05_02 درک انگیزه عکس
_ | 05_03 گرم شدن
_ | 05_04 ورزش: پاها را به حرکت در آورید

06 تعادل دوباره
_ | 06_01 سوم: نحوه توزین قاب‌های مستطیل شکل
_ | 06_02 تعادل آهنگی
_ | 06_03 موجودی محتوا
_ | 06_04 مربع: وزن گوشه ها
_ | 06_05 آهنگسازی افراد
_ | 06_06 ترکیب مناظر
_ | 06_07 بعضی اوقات نمی‌توانید عکس بگیرید
_ | 06_08 تمرین یک سوم با امتیاز و هندسه
_ | 06_09 تمرین مربعات با امتیاز و هندسه
_ | 06_10 تجزیه و تحلیل تصویر: کار استیو سیمون

07 نور
_ | 07_01 این نور است
_ | 07_02 جهت نور
_ | 07_03 بافت
_ | 07_04 سایه‌ها و فضای منفی
_ | 07_05 نگرانی‌های مربوط به قرار گرفتن در معرض
_ | 07_06 مراقبت از پست
_ | 07_07 نور به عنوان موضوع

08 کارگاه آموزشی: یافتن نور
_ | 08_01 معرفی محل کارگاه و مدرسان
_ | 08_02 تکلیف: پیدا کردن نور
_ | 08_03 تیراندازی به نور
_ | 08_04 انتقاد از انتساب نور

09 رنگ
_ | 09_01 اصول رنگ
_ | 09_02 چه موقع باید رنگ شلیک کرد
_ | 09_03 نحوه شلیک رنگ
_ | 09_04 تمرین ترکیب رنگ
_ | 09_05 تجزیه و تحلیل تصویر: کار پل تاگگارت

10 راهنمایی بیننده
_ | 10_01 ورود و خروج
_ | 10_02 قاب بندی
_ | 10_03 بررسی ترکیب این مجموعه
_ | 10_04 روایت
_ | 10_05 وقتی صحنه در کادر قرار نمی‌گیرد
_ | 10_06 هدایت چشم بیننده

11 کارگاه آموزشی: پیش زمینه و زمینه
_ | 11_01 تکلیف: پیش زمینه و پس زمینه
_ | 11_02 عکسبرداری از روابط پیش زمینه و پس زمینه
_ | 11_03 انتقاد از پیش زمینه و انتساب پس زمینه

12 لایه
_ | 12_01 هواپیما
_ | 12_02 کنترل عمق
_ | 12_03 تقارن
_ | 12_04 ترس
_ | 12_05 لایه
_ | 12_06 تجزیه و تحلیل تصویر: کار کانی ایمبودن

13 تولید پست
_ | 13_01 ترکیب مجدد تصویر با ابزار Crop
_ | 13_02 تغییر اندازه تصویر
_ | 13_03 لحن
_ | 13_04 تغییر چشم انداز در فتوشاپ
_ | 13_05 تغییر ترکیب از طریق روتوش
_ | 13_06 Vignetting برای جلب توجه

14 نمایشگاه کارگاه و جمع بندی
_ | 14_01 جمع‌بندی و نمایشگاه کارگاه
_ | 14_02 افکار نهایی دانشجویان کارگاه

15 نتیجه گیری
_ | 15_01 افکار نهایی

00 Introduction
_ 00_01 Welcome
_ 00_02 Using this course
_ 00_03 What you need to know

01 Understanding Composition
_ 01_01 What is composition
_ 01_02 All form, all the time

02 Seeing
_ 02_01 How your camera is not like your eye
_ 02_02 Looking vs. seeing
_ 02_03 Vision and attention
_ 02_04 Dynamic range
_ 02_05 Seeing exercises

03 Composition Fundamentals
_ 03_01 What all good compositions have
_ 03_02 Subject and background
_ 03_03 Balance
_ 03_04 Point of view
_ 03_05 Simplicity
_ 03_06 Finding and capturing a good photo
_ 03_07 Working the shot; Why one is never enough
_ 03_08 Practicing
_ 03_09 Why black and white
_ 03_10 Exercise; Practicing the fundamentals with points

04 Geometry; Lines and Shapes
_ 04_01 Lines
_ 04_02 Analyzing lines
_ 04_03 Exploring a town
_ 04_04 The Franklin Hotel
_ 04_05 Shapes
_ 04_06 Repetition; Arranging the elements
_ 04_07 Rule of threes
_ 04_08 Perspective
_ 04_09 Symmetry
_ 04_10 Focal length, camera position, and depth
_ 04_11 Intersections
_ 04_12 Exercise; Practicing fundamentals with geometry

05 Shooting Best Practices
_ 05_01 Working a shot, revisited
_ 05_02 Understanding the photographic impulse
_ 05_03 Warming up
_ 05_04 Exercise; Get your feet moving

06 Balance Revisited
_ 06_01 Thirds; How rectangular frames are weighted
_ 06_02 Tonal balance
_ 06_03 Content balance
_ 06_04 Squares; Weighting the corners
_ 06_05 Composing people
_ 06_06 Composing landscapes
_ 06_07 Sometimes you can`t get the shot
_ 06_08 Practicing thirds with points and geometry
_ 06_09 Practicing squares with points and geometry
_ 06_10 Image analysis; The work of Steve Simon

07 Light
_ 07_01 It`s the light
_ 07_02 Direction of light
_ 07_03 Texture
_ 07_04 Shadows and negative space
_ 07_05 Exposure concerns
_ 07_06 Keeping one eye on post
_ 07_07 Light as subject

08 Workshop; Finding Light
_ 08_01 Introducing the workshop location and instructors
_ 08_02 Assignment; Finding light
_ 08_03 Shooting the light
_ 08_04 Critiquing the light assignment

09 Color
_ 09_01 The basics of color
_ 09_02 When to shoot color
_ 09_03 How to shoot color
_ 09_04 Practicing color composition
_ 09_05 Image analysis; The work of Paul Taggart

10 Guiding the Viewer
_ 10_01 Entry and exit
_ 10_02 Framing
_ 10_03 Examining the composition of this set
_ 10_04 Narrative
_ 10_05 When the scene doesn`t fit in the frame
_ 10_06 Guiding the viewer`s eye

11 Workshop; Foreground and Background
_ 11_01 Assignment; Foreground and background
_ 11_02 Shooting foreground and background relationships
_ 11_03 Critiquing the foreground and background assignment

12 Layers
_ 12_01 Planes
_ 12_02 Controlling depth
_ 12_03 Juxtaposition
_ 12_04 Fear
_ 12_05 Layers
_ 12_06 Image analysis; The work of Connie Imboden

13 Post Production
_ 13_01 Recomposing an image with the Crop tool
_ 13_02 Resizing an image
_ 13_03 Tone
_ 13_04 Altering the perspective in Photoshop
_ 13_05 Changing composition through retouching
_ 13_06 Vignetting to drive attention

14 Workshop Exhibition and Wrap-Up
_ 14_01 Workshop wrap-up and exhibition
_ 14_02 Workshop students` final thoughts

15 Conclusion
_ 15_01 Final thoughts

مدرس: Ben Long - بن لانگ

تعداد دوره های آموزشی: 22

بن لانگ يک عکاس برنده جايزه و سردبير ارشد مجله در Macworld است . او در اطراف دنيا سخنراني مي‌کند . بن لانگ عکاس اهل سان‌فرانسيسکو ، نويسنده و معلم است . نويسنده بيش از دو کتاب در زمينه عکاسي ديجيتال و ويديوي ديجيتال ، او همچنين يک سردبير ارشد براي مجله Macworld و سردبير ارشد در CreativePro.com است . مشتريان عکاسي او شامل فاکس قرن بيستم (20th Century Fox) و Blue Note Records و Global Business Network و جشنواره جاز سانفرانسيسکو و سيرک خانواده Pickle ، و نوازندگان جاز nominated nominated و Dafnis Prieto هستند . او در مورد عکاسي در سراسر جهان , از جمله کارگاه‌ها در مدرسه بين‌المللي هنر سانتا Reparata در فلورانس و يک کلاس براي مهندسان تصوير در اپل ، occasionally در برنامه‌نويسي کامپيوتر ، موزه بريتانيا و کاخ سفيد که توسط نشنال جيوگرافيک ، موزه بريتانيا و کاخ سفيد مورد استفاده قرار مي‌گيرد ، تدريس کرده ‌است .

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس