%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع یونیتی 2019 (با زیرنویس فارسی AI)
Unity 2019 Essential Training
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL4982-2804045
لیندا _ آموزش جامع یونیتی 2019 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Unity 2019 Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
126,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Emmanuel Henri - امانوئل هنری
تاریخ انتشار
1398/9/27
2019-12-18
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
4ساعت و 12دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
67 ویدیو
حجم فایل‌ها
832 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
14 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 7735
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

Unity ابزاری قدرتمند برای توسعه 3D برای بازی‌های موبایل و دسکتاپ، شبیه‌سازی و تجسم در زمان واقعی و حتی فیلم‌های کوتاه است. این دوره به گونه‌ای طراحی شده است که افراد مبتدی را با مهارت کافی، به کاربران با مهارت تبدیل کند تا در Unity 2019 مؤثر باشند. با یک تور با رابط یونیتی شروع کنید و نحوه راه اندازی یک پروژه ساده را کشف کنید. سپس نحوه وارد کردن دارایی — یا ایجاد آنرا را پیدا کنید و از مواد برای جان بخشیدن به اشیاء خود استفاده کنید. مربی Emmanuel Henri سپس نحوه طراحی سطوح را با ProBuilder و ایجاد اشیا قابل استفاده مجدد به نام prefabs نشان می‌دهد. پس از تسلط بر این اصول اولیه، آماده اکتشاف در فصل‌های انیمیشن، برخورد، صدا، روشنایی، اسکریپت و جلوه‌های ویژه هستید. برای به پایان رساندن، او نحوه بسته‌بندی و ارائه یک پروژه کامل Unity را نشان می‌دهد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 یک پروژه خانه را با Unity 2019 تجسم کنید
___| 00_02 آنچه باید بدانید
___| 00_03 با استفاده از پرونده‌های تمرینی

01 راه اندازی پروژه Unity
___| 01_01 نصب Unity
___| 01_02 بررسی اجمالی پروژه
___| 01_03 مدیریت پرونده و سازمان پروژه

02 درک رابط Unity
___| 02_01 معرفی به رابط کاربری Unity
___| 02_02 سفارشی کردن رابط کاربر
___| 02_03 کلیدهای میانبر ناوبری اصلی در Unity
___| 02_04 مستندات Unity
___| 02_05 نقشه راه Unity

03 کار با دارایی
___| 03_01 موضوع بازی و ایجاد دارایی
___| 03_02 مدیر فروشگاه دارایی و بسته بندی
___| 03_03 دستورالعمل واردات دارایی
___| 03_04 وارد کردن دارایی به Unity

04 اعمال مواد
___| 04_01 آشنایی با مواد
___| 04_02 ساخت و سازماندهی مواد جدید
___| 04_03 خواص مواد و بافت
___| 04_04 مواد سفارشی پیشرفته

05 prefabs
___| 05_01 چه مواردی هستند
___| 05_02 ایجاد prefabs
___| 05_03 ویرایش نمونه‌های prefab
___| 05_04 انواع prefab

06 طبقه ساختمان
___| 06_01 آشنایی با ProBuilder
___| 06_02 اکتشاف ابزارهای ProBuilder
___| 06_03 کف را با ProBuilder مسدود کنید
___| 06_04 مأموریت‌ها و مونتاژ صحنه

07 ایجاد و اجرای انیمیشن
___| 07_01 مبانی انیمیشن و ویراستاران در Unity
___| 07_02 کنترل کننده‌های انیمیشن
___| 07_03 فیزیک و بدنهای سفت و سخت
___| 07_04 کنترلر اول شخص را ایجاد کنید

08 برخورد
___| 08_01 اجزای برخورد دهنده Unity
___| 08_02 استفاده از واسطه ها
___| 08_03 بهینه‌سازی برخورد

09 اضافه کردن صدا
___| 09_01 معرفی صوتی در Unity
___| 09_02 اضافه کردن صدای محیط
___| 09_03 میکسر صوتی Unity

10 روشنایی Unity
___| 10_01 نورپردازی جهت دار
___| 10_02 نقطه و نورافکن
___| 10_03 منطقه و روشنایی ساطع کننده
___| 10_04 روشنایی خود را نهایی کنید
___| 10_05 آشنایی با HDRP
___| 10_06 HDRP را برای صحنه خود نهایی کنید

11 روشنایی پخت
___| 11_01 آشنایی با پخت 0l0i0g0h0t0
___| 11_02 پارامترهای شی و نور برای پخت
___| 11_03 اکتشاف Texels
___| 11_04 افزودن پروب بازتاب
___| 11_05 نتایج و تنظیمات Lightmap

12 ذره و Shadergraph
___| 12_01 آشنایی با نمودار اثر ویژوال
___| 12_02 ایجاد اثر دود، قسمت 1
___| 12_03 ایجاد اثر دود، قسمت 2
___| 12_04 ایجاد اثر آتش، قسمت 1
___| 12_05 ایجاد اثر آتش، قسمت 2
___| 12_06 معرفی به Shader Graph

13 پس از پردازش
___| 13_01 نصب پشته پس از پردازش
___| 13_02 اکتشاف اثرات پس از پردازش
___| 13_03 سایر کیفیت‌های پیشرفته

14 جدول زمانی؛ ایجاد سینما
___| 14_01 آشنایی با ویرایشگر جدول زمانی
___| 14_02 انیمیشن با جدول زمانی
___| 14_03 حرکت دوربین را اضافه کنید
___| 14_04 بهبود انیمیشن ها

15 مقدمه‌ای بر فیلمنامه نویسی
___| 15_01 آشنایی با برنامه نویسی #C‌
___| 15_02 نوشتن کد
___| 15_03 اجرای فیلمنامه

16 بسته‌بندی پروژه Unity شما
___| 16_01 یک فیلم بسازید
___| 16_02 بسته‌بندی صحنه خود را

17 نتیجه گیری
___| 17_01 مراحل بعدی



00 Introduction
___| 00_01 Visualize a house project with Unity 2019
___| 00_02 What you should know
___| 00_03 Using the exercise files

01 Setting up the Unity Project
___| 01_01 Installing Unity
___| 01_02 Project set up overview
___| 01_03 File management and project organization

02 Understanding the Unity Interface
___| 02_01 Intro to the Unity user interface
___| 02_02 Customizing the UI
___| 02_03 Key navigating shortcuts in Unity
___| 02_04 Unity documentation
___| 02_05 Unity roadmap

03 Working with Assets
___| 03_01 GameObjects and asset creation
___| 03_02 The Asset Store and Package Manager
___| 03_03 Guidelines for asset import
___| 03_04 Importing assets into Unity

04 Applying Materials
___| 04_01 Introduction to materials
___| 04_02 Creating and organizing new materials
___| 04_03 Material and texture properties
___| 04_04 Advanced custom materials

05 Prefabs
___| 05_01 What are prefabs
___| 05_02 Creating prefabs
___| 05_03 Edit instances of the prefab
___| 05_04 Prefeb variants

06 Level Building
___| 06_01 Introduction to ProBuilder
___| 06_02 Exploration of ProBuilder tools
___| 06_03 Block the floor with ProBuilder
___| 06_04 Props and scene assembly

07 Creating and Implementing Animation
___| 07_01 Animation basics and editors in Unity
___| 07_02 Animation controllers
___| 07_03 Physics and rigid bodies
___| 07_04 Create the first-person controller

08 Collisions
___| 08_01 Unity collider components
___| 08_02 Applying colliders
___| 08_03 Optimizing collisions

09 Adding Audio
___| 09_01 Introduction to audio in Unity
___| 09_02 Adding ambient sound
___| 09_03 The Unity Audio Mixer

10 Unity Lighting
___| 10_01 Directional lighting
___| 10_02 Point and spotlight
___| 10_03 Area and emissive lighting
___| 10_04 Finalize your lighting
___| 10_05 Introduction to HDRP
___| 10_06 Finalize HDRP for your scene

11 Baking Lighting
___| 11_01 Introduction to light baking
___| 11_02 Object and light parameters for baking
___| 11_03 Texels exploration
___| 11_04 Adding reflection probes
___| 11_05 Lightmap results and settings

12 Particles and Shadergraph
___| 12_01 Introduction to Visual Effect Graph
___| 12_02 Creating the smoke effect, part 1
___| 12_03 Creating the smoke effect, part 2
___| 12_04 Creating the fire effect, part 1
___| 12_05 Creating the fire effect, part 2
___| 12_06 Intro to Shader Graph

13 Post-Processing
___| 13_01 Installing the post-processing stack
___| 13_02 Post-processing effects exploration
___| 13_03 Other quality enhancements

14 Timeline; Creating Cinematics
___| 14_01 Introduction to the Timeline Editor
___| 14_02 Animating with the timeline
___| 14_03 Add camera moves
___| 14_04 Improving the animations

15 Introduction to Scripting
___| 15_01 Introduction to C# programming
___| 15_02 Writing the code
___| 15_03 Implementing the script

16 Packaging Your Unity Project
___| 16_01 Create a movie
___| 16_02 Packaging your scene

17 Conclusion
___| 17_01 Next steps

مدرس: Emmanuel Henri - امانوئل هنری

تعداد دوره های آموزشی: 105

امانوئل هنری یک توسعه دهنده ی کارکشته با 20 سال سابقه در برنامه نویسی، تکنولوژی و طراحی است. امانوئل مسئول تمامی جنبه های وب مشتری محور و پروژه های موبایل، نظیر timelineها و Scope بوده است. این پروژه ها از ابزارهای JIRAL/Atlassin، متودولوژی های زیرکانه، و زبان ها و چارچوب هایی مانند Meteor، Angular، React، Node، JavaScript، Swift، HTML، CSS (sass)، MogoDB و MySQL استفاده کرده اند. اخیراً، او یک اپلیکیشن وب بازرگانی الکترونیک پیچیده ایی برای فروشندگان سرویس ها و Saas کلود cloud طراحی کرده است. امانوئل یک مدیر کسب و کار موفق با بیش از 20 سال سابقه بازاریایی، عملیات، مالی، زنجیره تامین، و استراتژی بیزنس در چندین صنایع است. او علاقه شدیدی به تمام جنبه های تکنولوژی و کسب و کار دارد و یک خواننده مشتاق این موضوعات است. پروفایل او را درwww.mannydesigns.com ببینید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس