%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع زبان سی (با زیرنویس فارسی AI)
C Essential Training
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL6019-2841391
لیندا _ آموزش جامع زبان سی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ C Essential Training
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Dan Gookin - دان گوکين
تاریخ انتشار
1399/7/3
2020-09-24
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 51دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
74 ویدیو
حجم فایل‌ها
471 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
8 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6359
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

زبان C مانند همیشه ضروری است. این زبان قدرتمند در قلب جاوا اسکریپت و Objective-C نهفته است و یک زبان محبوب برای توسعه سیستم‌های جاسازی شده است. این دوره اصول برنامه نویسی در زبان C را آموزش می‌دهد و چهار جنبه مقدماتی را شامل می‌شود: ساختار کد، داده‌ها، جریان برنامه و توابع. مربی Dan Gookin تشریح آناتومی C را نشان می‌دهد، نحوه ذخیره‌سازی داده‌ها در متغیرها و مقادیر را نشان می‌دهد و نحوه استفاده از عملگرها برای انجام ریاضی، اصلاح مقادیر متغیر، ارزیابی عبارات و موارد دیگر را نشان می‌دهد. سپس می‌توانید ببینید که چگونه این عناصر اساسی در ساختارهای کنترلی مانند حلقه‌ها - جایی که منطق واقعی نقش بازی می‌کند - با هم قرار می‌گیرند. سرانجام، می‌توانید استفاده و نوشتن توابع، workhorse زبان C را بیاموزید، که به انجام کارهای اساسی و پیچیده در کد، از بین بردن تکرار و خوانایی بیشتر کد کمک می‌کند. برای آزمایش مهارت‌های جدید برنامه نویسی و مقایسه راه حل‌های خود با مدرسان، حتماً از چالش‌های صادر شده در طول دوره استفاده کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 وارد شدن به C
_ | 00_02 آماده شدن همه چیز

01 مبانی C
_ | 01_01 برنامه نویسی اولین برنامه شما
_ | 01_02 Challenge: کد خود را بنویسید
_ | 01_03 راه حل: کد خود را بنویسید
_ | 01_04 ورود به زبان C
_ | 01_05 بررسی ساختار کد
_ | 01_06 چرخه توسعه C
_ | 01_07 Challenge: اشکالات را پیدا و برطرف کنید
_ | 01_08 راه حل: اشکالات را پیدا و برطرف کنید
_ | 01_09 بررسی پیش پردازنده
_ | 01_10 درک فایل‌های هدر و کتابخانه ها
_ | 01_11 افزودن نظرات
_ | 01_12 چالش: پایه را بسازید
_ | 01_13 راه حل: پایه را بسازید

02 متغیرها و مقادیر
_ | 02_01 درک انواع داده‌های زبان C
_ | 02_02 اعلام متغیرها
_ | 02_03 کار با متغیرها
_ | 02_04 بررسی عملکرد printf ()
_ | 02_05 با استفاده از ثابت ها
_ | 02_06 Challenge: متغیرها و ثابت‌ها را بسازید
_ | 02_07 راه حل: متغیرها و ثابت‌ها را بسازید
_ | 02_08 درک دامنه متغیر
_ | 02_09 ساخت انواع داده‌های جدید
_ | 02_10 مشخص کردن کاراکترها و رشته ها
_ | 02_11 مشخص کردن اعداد صحیح و واقعی
_ | 02_12 تایپ کردن متغیر
_ | 02_13 چالش: ورودی و خروجی اساسی
_ | 02_14 راه حل: ورودی و خروجی اساسی

03 اپراتورها و ریاضیات
_ | 03_01 کار با اپراتورهای ریاضی
_ | 03_02 چالش: مقداری ریاضی انجام دهید
_ | 03_03 راه حل: ریاضی انجام دهید
_ | 03_04 با استفاده از عملگرهای انتساب
_ | 03_05 پیروی از ترتیب تقدم
_ | 03_06 چالش: سفارش را درست دریافت کنید
_ | 03_07 راه حل: سفارش را درست بگیرید
_ | 03_08 کار با عملگرهای رابطه ای
_ | 03_09 استفاده از عملگرهای منطقی
_ | 03_10 درک عملگرهای بیتی
_ | 03_11 تغییر بیت ها
_ | 03_12 کاوش اپراتورهای unary
_ | 03_13 چالش: ریاضیات باینری
_ | 03_14 راه حل: ریاضیات باینری

04 تصمیم و حلقه
_ | 04_01 تصمیم گیری
_ | 04_02 بررسی احتمالات
_ | 04_03 با استفاده از عملگر سه گانه
_ | 04_04 کار با ساختار مورد سوئیچ
_ | 04_05 Challenge: موردی را انتخاب کنید
_ | 04_06 راه حل: موردی را انتخاب کنید
_ | 04_07 ایجاد حلقه for
_ | 04_08 تنظیم حلقه while
_ | 04_09 Challenge: متن را تکرار کنید
_ | 04_10 راه حل: متن را تکرار کنید
_ | 04_11 حلقه‌های تو در تو
_ | 04_12 شکستن از یک حلقه
_ | 04_13 اجتناب از کلمه کلیدی goto
_ | 04_14 چالش: شبکه را کار کنید
_ | 04_15 راه حل: شبکه را کار کنید

05 توابع
_ | 05_01 درک توابع
_ | 05_02 ایجاد یک عملکرد
_ | 05_03 Challenge: نوشتن یک تابع
_ | 05_04 راه حل: نوشتن یک تابع
_ | 05_05 بازگشت مقدار از یک تابع
_ | 05_06 چالش: بازگرداندن یک مقدار
_ | 05_07 راه حل: بازگرداندن یک مقدار
_ | 05_08 انتقال آرگومان‌ها به یک تابع
_ | 05_09 چالش: عبور مقادیر
_ | 05_10 راه حل: عبور مقادیر
_ | 05_11 با استفاده از آرگومان‌های تابع اصلی ()
_ | 05_12 حفظ مقادیر در یک تابع
_ | 05_13 ایجاد توابع بازگشتی
_ | 05_14 Challenge: کد را تکمیل کنید
_ | 05_15 راه حل: کد را کامل کنید

06 نتیجه گیری
_ | 06_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Plunging into C
_ 00_02 Getting everything ready

01 The Fundamentals of C
_ 01_01 Coding your first program
_ 01_02 Challenge; Write your own code
_ 01_03 Solution; Write your own code
_ 01_04 Getting into the C language
_ 01_05 Reviewing code structure
_ 01_06 Working the C development cycle
_ 01_07 Challenge; Find and fix the bugs
_ 01_08 Solution; Find and fix the bugs
_ 01_09 Exploring the preprocessor
_ 01_10 Understanding header files and libraries
_ 01_11 Adding comments
_ 01_12 Challenge; Build the foundation
_ 01_13 Solution; Build the foundation

02 Variables and Values
_ 02_01 Understanding C language data types
_ 02_02 Declaring variables
_ 02_03 Working with variables
_ 02_04 Exploring the printf() function
_ 02_05 Using constants
_ 02_06 Challenge; Make variables and constants
_ 02_07 Solution; Make variables and constants
_ 02_08 Understanding variable scope
_ 02_09 Making new data types
_ 02_10 Specifying characters and strings
_ 02_11 Specifying integers and real numbers
_ 02_12 Typecasting a variable
_ 02_13 Challenge; Basic I O
_ 02_14 Solution; Basic I O

03 Operators and Math
_ 03_01 Working with math operators
_ 03_02 Challenge; Do some math
_ 03_03 Solution; Do some math
_ 03_04 Using assignment operators
_ 03_05 Obeying the order of precedence
_ 03_06 Challenge; Get the order correct
_ 03_07 Solution; Get the order correct
_ 03_08 Working with relational operators
_ 03_09 Using logical operators
_ 03_10 Understanding bitwise operators
_ 03_11 Shifting bits
_ 03_12 Exploring unary operators
_ 03_13 Challenge; Binary math
_ 03_14 Solution; Binary math

04 Decisions and Loops
_ 04_01 Making a decision
_ 04_02 Exploring the possibilities
_ 04_03 Using the ternary operator
_ 04_04 Working with the switch-case structure
_ 04_05 Challenge; Select an item
_ 04_06 Solution; Select an item
_ 04_07 Creating a for loop
_ 04_08 Setting up a while loop
_ 04_09 Challenge; Repeat some text
_ 04_10 Solution; Repeat some text
_ 04_11 Nesting loops
_ 04_12 Breaking out of a loop
_ 04_13 Avoiding the goto keyword
_ 04_14 Challenge; Work the grid
_ 04_15 Solution; Work the grid

05 Functions
_ 05_01 Understanding functions
_ 05_02 Creating a function
_ 05_03 Challenge; Writing a function
_ 05_04 Solution; Writing a function
_ 05_05 Returning a value from a function
_ 05_06 Challenge; Returning a value
_ 05_07 Solution; Returning a value
_ 05_08 Passing arguments to a function
_ 05_09 Challenge; Passing values
_ 05_10 Solution; Passing values
_ 05_11 Using the main() function`s arguments
_ 05_12 Retaining values in a function
_ 05_13 Creating recursive functions
_ 05_14 Challenge; Complete the code
_ 05_15 Solution; Complete the code

06 Conclusion
_ 06_01 Next steps

مدرس: Dan Gookin - دان گوکين

تعداد دوره های آموزشی: 25

دان گوکين نويسنده بيش از 120 عنوان است. او درباره تکنولوژي بيش از 20 سال است که مينويسد. دان ترکيبي از عشق خود به نوشتن ، با شيفتگي به جزئيات ، براي ايجاد کتابهايي است که آموزنده، سرگرم کننده و خسته کننده نيستند. از آنجا که عناوين 120 عنوان او داراي 12 ميليون نسخه چاپي هستند که به بيش از 30 زبان ترجمه شده‌اند ، دان مي‌تواند گواهي دهد که روش ساختش در کتاب‌هاي کامپيوتري به نظر کامل مي‌رسد . شايد معروف ترين عنوان او DOS For Dummies ، منتشر شده در سال 1991 باشد. اين کتاب به عنوان پرفروش ترين کتاب کامپيوتر در جهان تبديل شده بود، که در هر هفته کپي‌هاي بيشتري از مجله نيويورک‌تايمز منتشر مي‌کرد (هر چند به عنوان يک مرجع، مي تواند در ليست پرفروش NYT ذکر نشود). از آن کتاب به بعد ، کل سري کتابهاي "Dummies" را ايجاد کرد که پديده انتشار آن تا اين روز باقي مانده است. محبوب ترين عناوين دان شامل PCs For Dummies، Word For Dummies، Laptops For Dummies و Droid X For Dummies است. او همچنين وب سايت گسترده و مفيد www.wambooli.com را مديريت مي کند. دان داراي مدرک در ارتباطات / هنرهاي تجسمي از دانشگاه کاليفرنيا، سن ديگو است. در حال حاضر، او در شمال غربي اقيانوس آرام زندگي مي کند، جايي که در آن زمان با پسران خود در بازي‌هاي ويدئويي لذت مي‌برد در حالي که آن‌ها در حال تماشاي جنگل آرام آيداهو هستند .

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس