کریستین بردلی مدیر تولید محتوای بازی و برنامه درسی است و استاد رسانه های دیجیتال است. کریستین در طول دوازده سال گذشته به عنوان یک هنرمند محیط زیست و هنرمند تکسچر با کامپیوتر، کنسول و توسعه بازی آنلاین ، مشغول بوده است. او در بیش از 35 عناوین بازی های ویدیویی تجاری برای فرمت های مختلف، از جمله PC، PS2، XBOX و GBA کار می کرد. قبل از شروع یک کسب و کار آزادانه برای خود ، بیش از هفت سال پیش، کریستین برای Interplay، The Studios Guild's Dreamers و The Students Collective در خانه کار میکرد. در حالی که در داخل و یا در قرارداد، او بر روی عناوین بازیهایی مانند: Of Light and Darkness, Deep Space Nine, The Fallen, Unreal Tournament 2004, Unreal 2: The Awakening, و Battle Engine Aquila کار می کرد. برخی از مشتریان او عبارتند از Activision, Interplay, Digital Extremes, Legend Entertainment, Codemasters و Totally Games. از سال 2003، کریستین به عنوان مدرس و مدیر علمی هنری و طراحی بازی در موسسه هنر کالیفرنیا، سن دیگو کار کرده است. کریستین در حال حاضر در جنوب کالیفرنیا با همسرش، آنجلا، پسرش اندرو و یک لاک پشت بسیار جذاب زندگی میکند.