%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع بلندر 3.3 (با زیرنویس فارسی AI)
Blender 3.3 Essential Training
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL8832-3080674
لیندا _ آموزش جامع بلندر 3.3 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Blender 3.3 Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
142,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
David Andrade - دیوید آندراد
تاریخ انتشار
1401/9/2
2022-11-23
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
5ساعت و 1دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
55 ویدیو
حجم فایل‌ها
1300 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
22 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4911
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

Blender یک راه حل منبع باز قدرتمند برای مدل سازی دو بعدی و سه بعدی، انیمیشن، ترکیب بندی و پس از تولید است. در این دوره، یک مرور کلی از به‌روزرسانی‌ها، ویژگی‌ها، و پیشرفت‌های Blender 3.3 و همچنین تکنیک‌های تولید عملی که دانش را با دوز سالمی از نحوه کار ترکیب می‌کند، دریافت کنید. مربی David Andrade شما را در کمتر از یک ساعت از طریق یادگیری Blender راهنمایی می کند، سپس به تکنیک های خاص مانند مدل سازی و مجسمه سازی یک شخصیت، استفاده از بافت و سایه، ایجاد انیمیشن و استفاده از Blender برای ایجاد جلوه های بصری و شبیه سازی می پردازد. درباره اتصالات اخیر Blender به موتورهای بازی Unreal و Unity آشنا شوید. به‌علاوه، ترفندهای تقویت‌کننده عملکرد را دریافت کنید تا آثار خود را سریع‌تر ارائه کنید. هر درس به شما کمک می کند تا کنترل و مهارت مورد نیاز برای ایجاد آثار هنری حرفه ای برای پلتفرم های مختلف را به دست آورید: بازی، فیلم و انیمیشن.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[FARSI]

01 مقدمه
01-01 معرفی Blender 3.3 برای مبتدیان
01-02 نحوه نصب و چیزهایی که باید بدانید
01-03 نحوه استفاده از فایل های تمرین

02 Blender را در کمتر از یک ساعت یاد بگیرید
02-01 مراحل اول، پیمایش در رابط
02-02 منوها، جستجو و میانبرها
02-03 اولین اشیاء خود را ایجاد کنید
02-04 اصلاح اشیاء
02-05 صحنه Blender خود را مرتب کنید و مواد را اضافه کنید
02-06 نورها را اضافه کنید و صحنه خود را رندر کنید
چالش 02-07: اشیاء بیشتری اضافه کنید
02-08 راه حل: اشیاء بیشتری اضافه کنید

03 با مدلسازی و مجسمه سازی یک شخصیت بسازید
03-01 مروری بر ابزارهای خلق شخصیت
03-02 ایجاد مفاهیم با گریس Pencil
03-03 اولین مجسمه خود را بسازید
03-04 مدل سازی سه بعدی در بلندر
03-05 تبدیل لوگوها به مدل های سه بعدی
03-06 یک منظره با گره های هندسی ایجاد کنید
چالش 03-07: صحنه قمری خود را کنار هم قرار دهید
03-08 راه حل: صحنه قمری خود را کنار هم قرار دهید

04 بافت و سایه
04-01 مروری بر بافت سازی
04-02 ایجاد اولین مواد خود در Blender
04-03 Advanced Shader Editor گردش کار
04-04 باز کردن
04-05 نقاشی بافت در بلندر
04-06 نقاشی مجسمه در بلندر
چالش 04-07: فضانورد خود را نقاشی کنید
04-08 راه حل: فضانورد خود را رنگ کنید

05 انیمیشن بسازید
05-01 مروری بر انیمیشن
05-02 آماده سازی اشیاء خود برای انیمیشن
05-03 استفاده از Rigify برای ایجاد کاراکترهای سه بعدی
05-04 پالایش Rigify با وزن کشی
05-05 اولین فریم کلیدی خود را تنظیم کنید
05-06 ابزارهای انیمیشن شخصیت های Blender
چالش 05-07: فضانورد خود را متحرک کنید
05-08 راه حل: فضانورد خود را متحرک کنید

06 جلوه های بصری و شبیه سازی در بلندر
06-01 مروری بر جلوه های بصری در بلندر
06-02 ایجاد پارچه در بلندر
06-03 صلب
06-04 سرگرم شدن با مایعات سیمز
06-05 گرما را با فایر سیمز افزایش دهید
06-06 با سیستم جدید مو آرایشگر شوید
چالش 06-07: یک جلوه اضافه کنید
06-08 راه حل: یک افکت اضافه کنید

07 همه چیز را کنار هم بگذارید
07-01 مجموعه ها، صحنه ها و لایه های مشاهده
07-02 BlenderKit برای مونتاژ صحنه
07-03 روشنایی پالایش در بلندر
07-04 رندر با EEVEE
07-05 رندر با چرخه
07-06 خروجی رندر و ترکیب در بلندر
چالش 07-07: اولین انیمیشن خود را رندر کنید
07-08 راه حل: اولین انیمیشن خود را رندر کنید

08 موضوعات پیشرفته مخلوط کن
08-01 پیوند و لغو کتابخانه
08-02 فیلم را در بلندر دنبال کنید
08-03 گردش کار Unreal Engine برای Blender

09 نتیجه گیری
09-01 مراحل بعدی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Introducing Blender 3.3 for beginners
01-02 How to install and things to know
01-03 How to use the exercise files

02 Learn Blender in under an Hour
02-01 First steps, navigating the interface
02-02 Menus, search, and shortcuts
02-03 Create your first objects
02-04 Modifying objects
02-05 Arrange your Blender scene and add materials
02-06 Add lights and render your scene
02-07 Challenge: Add more objects
02-08 Solution: Add more objects

03 Create a Character with Modeling and Sculpting
03-01 Overview of character creation tools
03-02 Creating concepts with Grease Pencil
03-03 Create your first sculpture
03-04 3D modeling in Blender
03-05 Turning logos into 3D models
03-06 Create a landscape with Geometry Nodes
03-07 Challenge: Put your lunar scene together
03-08 Solution: Put your lunar scene together

04 Textures and Shading
04-01 Overview of texturing
04-02 Creating your first materials in Blender
04-03 Advanced Shader Editor workflow
04-04 Unwrapping
04-05 Texture painting in Blender
04-06 Sculpture painting in Blender
04-07 Challenge: Paint your astronaut
04-08 Solution: Paint your astronaut

05 Create Animations
05-01 Overview of animation
05-02 Preparing your objects for animation
05-03 Using Rigify to create 3D characters
05-04 Refining Rigify with weight painting
05-05 Set your first keyframe
05-06 Blender character animation tools
05-07 Challenge: Animate your astronaut
05-08 Solution: Animate your astronaut

06 Visual Effects and Simulation in Blender
06-01 Overview of visual effects in Blender
06-02 Creating cloth in Blender
06-03 Rigid
06-04 Having fun with fluids sims
06-05 Turning up the heat with fire sims
06-06 Become a barber with the new Hair system
06-07 Challenge: Add an effect
06-08 Solution: Add an effect

07 Put It All Together
07-01 Collections, scenes, and view layers
07-02 BlenderKit for scene assembly
07-03 Refining lighting in Blender
07-04 Rendering with EEVEE
07-05 Rendering with cycles
07-06 Render output and compositing in Blender
07-07 Challenge: Render your first animation
07-08 Solution: Render your first animation

08 Advanced Blender Topics
08-01 Linking and Library Overrides
08-02 Track footage in Blender
08-03 Unreal Engine workflows for Blender

09 Conclusion
09-01 Next steps

مدرس: David Andrade - دیوید آندراد

تعداد دوره های آموزشی: 8

دیوید آندرادT یک انیماتور برنده جایزه است که در انیمیشن، جلوه‌های تصویری، و صنایع بازی برای بیش از یک دهه کار کرده‌است. او در فیلم‌هایی مثل .R.I.P.D و Percy Jackson، بازی‌هایی مانند Transformers، و حتی در مجموعه انیمیشن "Ray & Clovis" کار کرده‌است. او یک دونده فعال، یک هنرمند هنرهای رزمی کنگفو است، و دوست دارد hc یک غواصی طولانی لذت ببرد (و داستان‌های زیادی برای گفتن دارد). او فارغ‌التحصیل دانشگاه Tampa و فارغ‌التحصیل رشته inaugural Animation است. او در سال 2013 ، از Theory Animation به عنوان یكی از بسترهای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستانهای عالی استفاده كرد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس