%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش رویت و موتور آنریل: تجسم معماری بصورت زندگی واقعی (با زیرنویس فارسی AI)
Revit and Unreal Engine: Real-Life Architectural Visualizations
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL6076-2976137
لیندا _ آموزش رویت و موتور آنریل: تجسم معماری بصورت زندگی واقعی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Revit and Unreal Engine: Real-Life Architectural Visualizations
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Shaun Bryant - شان بریانت
تاریخ انتشار
1399/7/14
2020-10-05
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 56دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
42 ویدیو
حجم فایل‌ها
764 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
13 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6798
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

در حالی که Autodesk Revit ابزاری عالی برای مدل‌سازی سه بعدی برای معماران است، ارائه مدلهای سه بعدی در برنامه می‌تواند وقت گیر و پیچیده باشد. Unreal Engine به معماران این توانایی را می‌دهد که این روند را از رویت خارج کنند و تجسم‌های معماری ایجاد کنند که نشان می‌دهد طراحی آنها با نور و مواد واقعی چیست. در این دوره، نحوه تبدیل طرح‌های Revit خود را به تصاویر و فیلم‌های بسیار واقع گرایانه با استفاده از قدرت Unreal Engine کشف کنید. مربی Shaun Bryant نحوه تهیه Revit برای موتور غیرواقعی، تنظیم نمایش‌های سه بعدی در Revit و صادرات نماهای Revit برای Unreal Engine را پوشش می‌دهد. سپس او نحوه کار در موتور آنریل، از جمله نحوه هندسه مدل خود، کار با مواد و نورپردازی و افزودن نماهای دوربین و نور طبیعی روز را به صحنه خود ارائه می‌دهد. برای جمع بندی، او نشان می‌دهد که چگونه می‌توان نمونه‌های اصلی خود را به عنوان عکس و فیلم‌های معماری ارائه داد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 مروری بر تجسم معماری (طاق)
_ | 00_02 آنچه باید بدانید
_ | 00_03 استفاده از فایلهای تمرینی

01 Arch Viz در موتور غیرواقعی
_ | 01_01 موتور غیرواقعی (UE) چیست؟
_ | 01_02 چرا معماران از arch viz در پروژه‌ها استفاده می‌کنند؟
_ | 01_03 چگونه Unreal Engine می‌تواند به یک معمار کمک کند؟
_ | 01_04 رابط UE
_ | 01_05 سایر دوره‌های مفید UE در کتابخانه

02 آماده شدن Revit برای UE
_ | 02_01 نصب سکه
_ | 02_02 بخش مدل Revit با بخش سکه
_ | 02_03 ابزار صادرات Datasmith در Revit 2021
_ | 02_04 گردش کار Datasmith: یک حرکت سریع

03 با استفاده از Hide / Isolate
_ | 03_01 استفاده از Hide / Isolate در نماهای Revit
_ | 03_02 حذف خانواده‌های غیر ضروری Revit

04 تنظیم نمایش‌های سه بعدی در Revit
_ | 04_01 تنظیم نماهای Revit 3D برای صادرات
_ | 04_02 تنظیم نمای سه بعدی سازه
_ | 04_03 تنظیم یک نمای پاکت داخلی 3D
_ | 04_04 تنظیم نمای مبلمان سه بعدی
_ | 04_05 بخش‌بندی نماهای سه بعدی با بخش سکه ها
_ | 04_06 تنظیم نماهای صادرات 3D به عنوان الگو

05 صادرات Revit Views
_ | 05_01 صادر کردن نمای سه بعدی ساختاری
_ | 05_02 صادر کردن نمای داخلی 3D
_ | 05_03 صادرات نمای سه بعدی مبلمان
_ | 05_04 بررسی فایل‌های Datasmith در Unreal Engine (UE)

06 کار با هندسه مدل در UE
_ | 06_01 راه اندازی یک پوشه مناسب و فلسفه نامگذاری فایل
_ | 06_02 تنظیم واحدها و مقیاس‌های خود در UE
_ | 06_03 وارد کردن فایل‌های Datasmith
_ | 06_04 تراز‌بندی موقعیت‌های مدل Revit در UE
_ | 06_05 تغییر اندازه حجم پس از فرآیند
_ | 06_06 سازماندهی محتوای UE با زیر شاخه ها

07 با استفاده از مش، مواد و روشنایی در UE
_ | 07_01 با استفاده از ویرایشگر مش استاتیک
_ | 07_02 کار با بافت و مواد اولیه UE
_ | 07_03 استفاده از مواد برای دارایی Revit
_ | 07_04 با استفاده از قبل از روشنایی
_ | 07_05 استفاده از نور‌های ثانویه
_ | 07_06 ساخت پیش نمایش روشنایی

08 استفاده از دوربین‌ها و تصاویر در UE
_ | 08_01 اعمال جلوه‌های ویژه در UE
_ | 08_02 معرفی نماهای دوربین و نور طبیعی روز در صحنه UE شما
_ | 08_03 ساخت پیش نمایش روشنایی

09 تجسم معماری در UE
_ | 09_01 ارائه عکسهای معماری در UE
_ | 09_02 ارائه فیلم‌های معماری در UE

10 نتیجه گیری
_ | 10_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 An overview of architectural visualization (arch viz)
_ 00_02 What you should know
_ 00_03 Using the exercise files

01 Arch Viz in Unreal Engine
_ 01_01 What is Unreal Engine (UE)
_ 01_02 Why do architects use arch viz in projects
_ 01_03 How can Unreal Engine assist an architect
_ 01_04 The UE interface
_ 01_05 Other useful UE courses in the library

02 Getting Revit Ready for UE
_ 02_01 Installing COINS
_ 02_02 Sectioning the Revit model with COINS Section
_ 02_03 The Datasmith Export tool in Revit 2021
_ 02_04 The Datasmith workflow; A quick heads-up

03 Using Hide Isolate
_ 03_01 Using Hide Isolate in the Revit views
_ 03_02 Removing non-necessary Revit families

04 Setting 3D Views in Revit
_ 04_01 Setting up Revit 3D views for export
_ 04_02 Setting up a 3D Structural Envelope view
_ 04_03 Setting up an 3D Internal Envelope view
_ 04_04 Setting up a 3D Furniture view
_ 04_05 Sectioning the 3D views with COINS Section
_ 04_06 Setting up 3D export views as a template

05 Exporting the Revit Views
_ 05_01 Exporting the Structural 3D view
_ 05_02 Exporting the Internal 3D view
_ 05_03 Exporting the Furniture 3D view
_ 05_04 Checking the Datasmith files open in Unreal Engine (UE)

06 Working with Model Geometry in UE
_ 06_01 Setting up an appropriate folder and filenaming philosophy
_ 06_02 Setting up your units and scale in UE
_ 06_03 Bringing in the Datasmith files
_ 06_04 Aligning the Revit model positions in UE
_ 06_05 Resizing the post-process volume
_ 06_06 Organizing UE content with subdirectories

07 Using Meshes, Materials, and Lighting in UE
_ 07_01 Using the Static Mesh Editor
_ 07_02 Working with textures and basic UE materials
_ 07_03 Applying materials to the Revit assets
_ 07_04 Using pre-lighting
_ 07_05 Using secondary lights
_ 07_06 Building a lighting preview

08 Applying Cameras and Visuals in UE
_ 08_01 Applying specialist effects in UE
_ 08_02 Introducing camera views and natural daylight in your UE scene
_ 08_03 Building a lighting preview

09 Architectural Visualizations in UE
_ 09_01 Rendering architectural stills in UE
_ 09_02 Rendering architectural videos in UE

10 Conclusion
_ 10_01 Next steps

مدرس: Shaun Bryant - شان بریانت

تعداد دوره های آموزشی: 65

شان بریانت که دارای مدرک در زمینه های Autodesk Revit و AutoCAD و یک حرفه ایی در فروش و ساپورت و متخصص فنی و دارای مهارت مدیریت CAD است، در مجموع بیست و شش سال سابقه صنعتی و استفاده از AutoCAD و Revit دارد و در این مدت مجموعه مهارتهایی که در حین کار به عنوان مشاور، آموزگار، مدیر ، به دست آورده را نیز دارد. او پیش زمینه شغلی متنوعی دارد، از جمله 14 سال به عنوان مشاور و آموزگار CAD ، سه سال در فروش، پیش فروش ، و توسعه کسب و کار، و 9 سال تجربه صنعتی به عنوان مدیر/کاربر CAD دارد. شان عضو شراکتی موسسه یادگیری و اجرا (ALPI) و مدیر هیئت UGI است. او همچنین نویسنده بلاگ معروف reputable CAD است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس