logoleft

متوسط
زیرنویس انگلیسی
دوبله فارسی

لیندا _ [فصل اول] آموزش جامع ویری 3 (V-ray 3.0) برای 3ds Max (دوبله فارسی)

Lynda _ V-Ray 3.0 for 3ds Max Essential Training - Chapter 1 - دوبله فارسی

کد محصول: FDL1002-161810-1
لیندا _ [فصل اول] آموزش جامع ویری 3 (V-ray 3.0) برای 3ds Max (دوبله فارسی)
7,000 تومان
5,600 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده
فارسی لیندا FarsiLynda.com
تاریخ تولید
2017-04-20
مدرس
Brian Bradley - برایان برادلی
سطح آموزشی
متوسط
زبان آموزشی
فارسی
زیر نویس
انگلیسی
مدت زمان آموزش
50m 15s
تعداد ویدئو های آموزشی
17 ویدئو
حجم فایل های آموزشی (مگابایت)
150 مگابایت
زمان تقریبی دانلود فایل های آموزشی
3 دقیقه
( با سرعت اینترنت 1 MB در ثانیه )
بازدید : 4755
درباره تولید کننده

FarsiLynda LOGO2

فارسی لیندا

تولید کننده محصولات فارسی (دوبله و زیرنویس) ، از محصولات شرکت Lynda

برای اولین بار در ایران ، بصورت حرفه ای ، اقدام به فارسی سازی منتخبی از محصولات معروفترین کمپانی سازنده آموزشهای ویدئویی در جهان کرده ایم.

محصولات آموزشی فارسی لیندا (FarsiLynda.com) ، شامل ترجمه ، زیرنویس و دوبله به فارسی ، منتخبی از بهترین آموزشهای IT شرکت لیندا میباشد که با ترجمه ای حرفه ای ، صدا گذاری مطلوب و کیفیت ویدیوئی عالی (1280x720) و قیمت مناسب ، تقدیم شما میگردد.

ما کارمان را ، در تابستان سال 1396 آغاز کردیم ، از آنجا که پروسه ترجمه ، ویرایش و صدابرداری محصولات ، زمان بر است ، لذا سعی شده در تولید محصولات فارسی ، همواره کیفیت  مد نظر بوده و به خاطر سرعت در کار تولید ، از کیفیت کاسته نشود. بنابراین ممکن است فاصله زمانی در تولید محصولات فارسی ، کمی بطول بیانجامد ، از اینکه شکیبایی کرده تا از محصولات فارسی ما بهره مند شوید ، سپاسگذاریم.

ویژگی های موتور رندر V-ray 3.0 را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و محدوده تسلط خود به 3ds Max را با ابزارهای مدرن V-Ray، نظیر progressive sampling و shaderهای مو و پوست، و stereoscopic 3D rendering را گسترش بدهید.

این دوره آموزشی به مفاهیم اساسی V-Ray از قبیل ساخت مواد اصلی، نمونه گیری تصویر، color mapping ، زیرمجموعه ها، و نورپردازی، همچنین درست کردن افکهای دوربینی مانند depth of field، motion blur، و Caustics می پردازد. نویسنده و متخصص 3D "براین برادلی" به شما کمک می کند تا با استفاده از این plugin نیرمند ، عناصر حیرت انگیر و زنده خلق کنید و افکت هایی را به مدل های 3D خود بیافزایید.

در این دوره قراره با هم به بررسی ابزار و ویژگیهای موجود در نسخه ی سه v-ray برای موتور رندر 3da max بپردازیم.
اگرچه این دوره جهت کاربران تازه کار موتور رندر v-ray طراحی شده، اما سعی کردیم با قرار دادن اطلاعات جزئی و دقیق در هر بخش، این دوره را در حد یک رفرنس باارزش برای کاربران خبره و باتجربه ارتقا دهیم.
در فصل یک، با شیوه ی دسترسی به ابزار و ویژگیهای v-ray از طریق رابط کاربری 3d max و همچنین برخی از مهمترین و اصلیترین مفاهیم و اصطلاحات v-ray آشنا میشیم.

 
 
 
 

توجه: فایلهای تمرینی مربوط به کل دوره میباشد.

نمونه ویدیوی آموزشی :

 

 

 

00 مقدمه و اطلاعات مهم
    00-01 خوشامدگویی
    00-02 نسخه ی نرم افزاری مورد استفاده
    00-03 اطلاعات لازم پیش از تماشای این دوره
    00-04 ساختار پروژه 3d max
    00-05 هندلینگ گاما
    00-06 یک نکته در مورد Intel Embree
    00-07 یک نکته در مورد HDRIS

01 آماده شدن جهت رندر با ویری
    01-01 آپشنهای V-ray workflow و پیشنهادات
    01-02 نوار ابزار ویری
    01-03 Quick Settings و المنتهای رابط کاربری جدید
    01-04 فریم بافر جدید با کنترل های پیشرفته رنگ
    01-05 آپشن های خروجی رندر ویری
    01-06 توضیح نمونه برداری تصویر (Image sampling)
    01-07 بررسی subdivs
    01-08 بررسی کلی color mapping
    01-09 وظیفه ی Color mapping modes چیست؟

02 ابزار نورپردازی اصلی
    02-01 استفاده از انواع نور 3d max با ویری
    02-02 کار با نور ویری
    02-03 افزودن نور fill کروی
    02-04 سیستم sun & sky ویری
    02-05 کنترل global exposure
    02-06 فعال کردن Environment skylight
    02-07 کار با dom light ویری 
    02-08 ایجاد نور mesh

03 Global Illumination
    03-01 توضیح Global Illumination
    03-02 بررسی primary and secondary bounces
    03-03 نحوه ی عملکرد irradiance mapping
    03-04 استفاده از irradiance mapping: قسمت 1
    03-05 استفاده از irradiance mapping: قسمت 2
    03-06 نحوه ی عملکرد light cache
    03-07 استفاده از light cache
    03-08 بررسی brute force GI
    03-09 استفاده از brute force GI

04 متریال ها و Mapهای ویری
    04-01 مقدمه ای بر متریال های ویژه ی ویری
    04-02 ایجاد diffuse color
    04-03 ساخت یک متریال شیشه ای شفاف
    04-04 ساخت یک شیشه ی رنگی و مات
    04-05 ساخت متریالهای انعکاسی
    04-06 مات کردن انعکاسات
    04-07 ایجاد افکت نیمه شفاف (translucency effect)
    04-08 استفاده از VRmats
    04-09 ray-traced SSS shader جدید
    04-10 skin shader ساده شده جدید
    04-11 hair shader ویری

05 کنترل کیفیت توسط نمونه برادری تصویر (Image Sampling) 
    05-01 استفاده از موتور fixed-rate
    05-02 نحوه ی استفاده از موتور تطبیقی (adaptive engine)
    05-03 کار با موتور تطبیقی (subdivision (adaptive subdivision engine
    05-04 Progressive sampler
    05-05 رفع مشکلات نمونه برداری super bright
    05-06 استفاده از تنظیمات سراسری (universal settings)

06 کار با دوربین ها
    1- دوربین فیزیکی ویری
        06-01 ستآپ دوربین فیزیکی
        06-02 کنترل های دوربین فیزیکی
        06-03 عمق میدان
        06-04 ایجاد افکت Motion Blur

    2- ویری 3 و دوربین فیزیکی 3d max
        06-05 دوربین فیزیکی ویری کجا میرود؟
        06-06 افزودن یک دوربین فیزیکی به scene
        06-07 مرور کلی کنترل های دوربین فیزیکی
        06-08 مبانی اولیه ی مقادیر اکسپوژر (EVs)
        06-09 اکسپوژر کنترل اتوماتیک شده
        06-10 کنترل دستی اکسپوژر
        06-11 تصحیح یک پرسپکتیو skewed
        06-12 ایجاد عمق میدان
        06-13 افزودن افکت های Motion Blur

07 ابزار FX ویری
    07-01 ستآپ افکت Caustic
    07-02 تولید افکت Caustic
    07-03 استفاده از VRayFur
    07-04 رندرینگ Stereoscopic 3D
    07-05 متریال های Vr-Ray
    07-06 Proxies 
    07-07 VRayClipper
    07-08 عمق میدان : استفاده از یک perspective viewport
    07-09 استفاده از Render Mask

08 نتیجه گیری
    08-01 گام بعدی؟

جدیدترین محصولات مرتبط