%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش Tinkercad (آپدیت 2020) (با زیرنویس فارسی AI)
Learning Tinkercad
کد محصول: FL5846-2839010
لیندا _ آموزش Tinkercad (آپدیت 2020) (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Learning Tinkercad
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
55,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Kacie Hultgren - کیسی هولت گرین
تاریخ انتشار
1399/5/23
2020-08-13
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 18دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
58 ویدیو
حجم فایل‌ها
592 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
10 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5267
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

Tinkercad یک برنامه آنلاین رایگان است که شروع به کار در طراحی سه بعدی و CAD را برای همه آسان می‌کند. به مربی Kacie Hultgren بپیوندید، زیرا او از طریق اصول اولیه مدل‌سازی سه بعدی در Tinkercad پیش می‌رود، از اضافه کردن و گروه‌بندی اشکال سه بعدی گرفته تا ایجاد و تکثیر الگوها. ابزارها و خصوصیات را یک به یک کاوش کنید و سپس استراتژی‌های جدید طراحی مانند تقاطع‌ها، تقسیم و برش را یاد بگیرید تا هندسه پیچیده‌تری ایجاد کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه می‌خواهید دارایی‌های 2D و 3D موجود، از جمله فایل‌های SVG و STL را وارد کنید، وقتی نمی‌خواهید از ابتدا شروع کنید. او همچنین نحوه صادرات و به اشتراک گذاشتن طرح‌ها و استفاده از برخی از ویژگی‌های جدید در آخرین نسخه Tinkercad را نشان می‌دهد، مانند حالت بلوک برای ساخت مدل‌های Minecraft، بلوک‌های کد برای طراحی مدل‌ها به صورت کد و کلاس‌های Tinkercad برای مربیان. بسته‌بندی شده با نکات حرفه‌ای و میانبرهای صرفه جویی در زمان، این دوره به شما کمک می‌کند تا اصول و مهارت‌های Tinkercad خود را به سطح بعدی برسانید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 طراحی سه بعدی را با Tinkercad بیاموزید
_ | 00_02 آنچه باید بدانید
_ | 00_03 با استفاده از فایلهای تمرینی

بررسی اجمالی Tinkercad
_ | 01_01 یادگیری رابط
_ | 01_02 حرکت در Tinkercad
_ | 01_03 درک ارتوگرافی و چشم انداز
_ | 01_04 راه اندازی شبکه

02 اضافه کردن و تغییر شکل ها
_ | 02_01 اضافه کردن و جابجایی اشکال سه بعدی
_ | 02_02 ابعاد مقیاس گذاری و تغییر
_ | 02_03 با استفاده از کنترل‌های شکل
_ | 02_04 چرخش اشکال سه بعدی
_ | 02_05 انتخاب استراتژی

03 با استفاده از ابزارهای سه بعدی
_ | 03_01 با استفاده از صفحه کار
_ | 03_02 اندازه گیری با حاکم
_ | 03_03 تمرین حاکم: حالت Endpoint
_ | 03_04 تمرین حاکم: حالت Midpoint
_ | 03_05 تمرین حاکم: موقعیت‌های ویژه
_ | 03_06 گروه‌بندی و گروه بندی
_ | 03_07 با استفاده از شکل‌های سوراخ
_ | 03_08 تراز کردن اشکال
_ | 03_09 با استفاده از ابزار Mirror
_ | 03_10 رنگ و شفافیت

04 تکثیر و ایجاد الگوهای
_ | 04_01 کپی کردن اشکال
_ | 04_02 اشکال تکراری
_ | 04_03 ایجاد الگوهای خطی
_ | 04_04 ایجاد الگوهای دایره ای
_ | 04_05 ایجاد الگوهای مقیاس

05 شکل سازها و ابزارهای دیگر
_ | 05_01 معرفی ژنراتورهای شکل
_ | 05_02 ابزار Scribble
_ | 05_03 ابزار متن
_ | 05_04 قطعه ساز
_ | 05_05 کاوش در چاپخانه ها

06 ایجاد اشکال پیچیده
_ | 06_01 ایجاد یک شکل تاس با تقاطع
_ | 06_02 ترکیب شکل‌ها برای ایجاد نمایه
_ | 06_03 دکمه با هم شکل می‌دهد
_ | 06_04 ایجاد شکل نهایی
_ | 06_05 تقسیم یک طرح
_ | 06_06 برش با اشکال سوراخ
_ | 06_07 چرخش پیچیده

07 واردات دارایی
_ | 07_01 واردات SVG 2D
_ | 07_02 وارد کردن STL‌های سه بعدی

08 به پایان رساندن و به اشتراک گذاری یک طرح
_ | 08_01 صادرات یک طرح سه بعدی
_ | 08_02 صادرات طرحی برای برش لیزر
_ | 08_03 ارسال فایل‌ها به Fusion 360
_ | 08_04 سازماندهی پروژه ها
_ | 08_05 به اشتراک گذاشتن یک طرح در گالری Tinkercad
_ | 08_06 همکاری در یک طرح

09 حالت آجر و بلاک
_ | 09_01 با استفاده از حالت آجر
_ | 09_02 با استفاده از حالت بلاک
_ | 09_03 افزودن شماتیک به دنیای Minecraft

10 مدار و بلاک کد
_ | 10_01 طراحی مدار
_ | 10_02 نوشتن کد برای آردوینو
_ | 10_03 نوشتن بلاک کد برای طراحی سه بعدی

11 ابزار برای معلمان
_ | 11_01 ایجاد کلاس جدید
_ | 11_02 دانشجویان در حال سوار شدن
_ | 11_03 بررسی طرحها در کلاسها
_ | 11_04 بچه‌های متوسط

12 نتیجه گیری
_ | 12_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Learn 3D design with Tinkercad
_ 00_02 What you should know
_ 00_03 Using the exercise files

01 Tinkercad Overview
_ 01_01 Learning the interface
_ 01_02 Navigating in Tinkercad
_ 01_03 Understanding orthographic and perspective
_ 01_04 Setting up the grid

02 Adding and Modifying Shapes
_ 02_01 Adding and moving 3D shapes
_ 02_02 Scaling and changing dimensions
_ 02_03 Using shape controls
_ 02_04 Rotating 3D shapes
_ 02_05 Selecting strategies

03 Using 3D Tools
_ 03_01 Using the Workplane
_ 03_02 Measuring with the Ruler
_ 03_03 Ruler practice; Endpoint mode
_ 03_04 Ruler practice; Midpoint mode
_ 03_05 Ruler practice; Special situations
_ 03_06 Grouping and ungrouping
_ 03_07 Using hole shapes
_ 03_08 Aligning shapes
_ 03_09 Using the Mirror tool
_ 03_10 Color and transparency

04 Duplicating and Creating Patterns
_ 04_01 Copying shapes
_ 04_02 Duplicating shapes
_ 04_03 Creating linear patterns
_ 04_04 Creating circular patterns
_ 04_05 Creating scaled patterns

05 Shape Generators and Other Tools
_ 05_01 Introducing Shape Generators
_ 05_02 The Scribble tool
_ 05_03 The Text tool
_ 05_04 Part Maker
_ 05_05 Exploring printables

06 Creating Complex Shapes
_ 06_01 Creating a dice shape with an intersection
_ 06_02 Combining shapes to make a profile
_ 06_03 Butting shapes together
_ 06_04 Creating an finial shape
_ 06_05 Splitting a design
_ 06_06 Slicing with hole shapes
_ 06_07 Complex rotations

07 Importing Assets
_ 07_01 Importing 2D SVGs
_ 07_02 Importing 3D STLs

08 Finishing and Sharing a Design
_ 08_01 Exporting a 3D design
_ 08_02 Exporting a design for laser cutting
_ 08_03 Sending files to Fusion 360
_ 08_04 Organizing projects
_ 08_05 Sharing a design on the Tinkercad gallery
_ 08_06 Collaborating on a design

09 Brick and Block Mode
_ 09_01 Using brick mode
_ 09_02 Using block mode
_ 09_03 Adding a schematic to a Minecraft world

10 Circuits and Codeblocks
_ 10_01 Designing a circuit
_ 10_02 Writing code for Arduino
_ 10_03 Writing codeblocks for 3D design

11 Tools for Teachers
_ 11_01 Creating a new class
_ 11_02 Onboarding students
_ 11_03 Reviewing designs in classes
_ 11_04 Moderate Kids

12 Conclusion
_ 12_01 Next steps

مدرس: Kacie Hultgren - کیسی هولت گرین

تعداد دوره های آموزشی: 5

Kacie Hultgren یک طراح چند رشته ای، با تمرکز بر روی طراحی اجرای زنده است. آزمون های او با استفاده از پرینترهای سه بعدی دسکتاپ DIY برای ماکت های ساختمان ها منجر به دنبال کردن آنلاین او در 3D printing community شد که در آنجا او با نام PrettySmallThings پست میگذارد. او علاقه ی شدیدی به تدریس به دیگران برای استفاده از ابزارهای دیجیتال و سخت افزار جهت تکمیل دست آوردهای سنتی و زنده کردن ایده های آنها در حالت سه بعدی دارد. Kacie در نیویورک زندگی میکند. میتوانید او را در توئیتر پیدا کنید @KacieHultgren.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس