logoleft

متوسط
زیرنویس انگلیسی
دوبله فارسی

لیندا _ [فصل پنجم] آموزش جامع ویری 3 (V-ray 3.0) برای 3ds Max (دوبله فارسی)

Lynda _ V-Ray 3.0 for 3ds Max Essential Training - Chapter 5 - دوبله فارسی

کد محصول: FDL1002-161810-5
لیندا _ [فصل پنجم] آموزش جامع ویری 3 (V-ray 3.0) برای 3ds Max (دوبله فارسی)
7,000 تومان
6,300 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده
فارسی لیندا FarsiLynda.com
تاریخ تولید
2017-04-20
مدرس
Brian Bradley - برایان برادلی
سطح آموزشی
متوسط
زبان آموزشی
فارسی
زیر نویس
انگلیسی
مدت زمان آموزش
29m 53s
تعداد ویدئو های آموزشی
6 ویدئو
حجم فایل های آموزشی (مگابایت)
100 مگابایت
زمان تقریبی دانلود فایل های آموزشی
2 دقیقه
( با سرعت اینترنت 1 MB در ثانیه )
بازدید : 4238
درباره تولید کننده

FarsiLynda LOGO2

فارسی لیندا

تولید کننده محصولات فارسی (دوبله و زیرنویس) ، از محصولات شرکت Lynda

برای اولین بار در ایران ، بصورت حرفه ای ، اقدام به فارسی سازی منتخبی از محصولات معروفترین کمپانی سازنده آموزشهای ویدئویی در جهان کرده ایم.

محصولات آموزشی فارسی لیندا (FarsiLynda.com) ، شامل ترجمه ، زیرنویس و دوبله به فارسی ، منتخبی از بهترین آموزشهای IT شرکت لیندا میباشد که با ترجمه ای حرفه ای ، صدا گذاری مطلوب و کیفیت ویدیوئی عالی (1280x720) و قیمت مناسب ، تقدیم شما میگردد.

ما کارمان را ، در تابستان سال 1396 آغاز کردیم ، از آنجا که پروسه ترجمه ، ویرایش و صدابرداری محصولات ، زمان بر است ، لذا سعی شده در تولید محصولات فارسی ، همواره کیفیت  مد نظر بوده و به خاطر سرعت در کار تولید ، از کیفیت کاسته نشود. بنابراین ممکن است فاصله زمانی در تولید محصولات فارسی ، کمی بطول بیانجامد ، از اینکه شکیبایی کرده تا از محصولات فارسی ما بهره مند شوید ، سپاسگذاریم.

 

ویژگی های موتور رندر V-ray 3.0 را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و محدوده تسلط خود به 3ds Max را با ابزارهای مدرن V-Ray، نظیر progressive sampling و shaderهای مو و پوست، و stereoscopic 3D rendering را گسترش بدهید.

این دوره آموزشی به مفاهیم اساسی V-Ray از قبیل ساخت مواد اصلی، نمونه گیری تصویر، color mapping ، زیرمجموعه ها، و نورپردازی، همچنین درست کردن افکهای دوربینی مانند depth of field، motion blur، و Caustics می پردازد. نویسنده و متخصص 3D "براین برادلی" به شما کمک می کند تا با استفاده از این plugin نیرمند ، عناصر حیرت انگیر و زنده خلق کنید و افکت هایی را به مدل های 3D خود بیافزایید.

در این دوره قراره با هم به بررسی ابزار و ویژگیهای موجود در نسخه ی سه v-ray برای موتور رندر 3da max بپردازیم.
اگرچه این دوره جهت کاربران تازه کار موتور رندر v-ray طراحی شده، اما سعی کردیم با قرار دادن اطلاعات جزئی و دقیق در هر بخش، این دوره را در حد یک رفرنس باارزش برای کاربران خبره و باتجربه ارتقا دهیم.
در فصل 5 با شکستن نمونه تصویرهای v-ray ،کنترل کیفیت درون رندرهای VR را بررسی میکنیم.

 
 
 
 

توجه: فایلهای تمرینی مربوط به کل دوره میباشد.

نمونه ویدیوی آموزشی  :

 

 

 

 

00 مقدمه و اطلاعات مهم
    00-01 خوشامدگویی
    00-02 نسخه ی نرم افزاری مورد استفاده
    00-03 اطلاعات لازم پیش از تماشای این دوره
    00-04 ساختار پروژه 3d max
    00-05 هندلینگ گاما
    00-06 یک نکته در مورد Intel Embree
    00-07 یک نکته در مورد HDRIS

01 آماده شدن جهت رندر با ویری
    01-01 آپشنهای V-ray workflow و پیشنهادات
    01-02 نوار ابزار ویری
    01-03 Quick Settings و المنتهای رابط کاربری جدید
    01-04 فریم بافر جدید با کنترل های پیشرفته رنگ
    01-05 آپشن های خروجی رندر ویری
    01-06 توضیح نمونه برداری تصویر (Image sampling)
    01-07 بررسی subdivs
    01-08 بررسی کلی color mapping
    01-09 وظیفه ی Color mapping modes چیست؟

02 ابزار نورپردازی اصلی
    02-01 استفاده از انواع نور 3d max با ویری
    02-02 کار با نور ویری
    02-03 افزودن نور fill کروی
    02-04 سیستم sun & sky ویری
    02-05 کنترل global exposure
    02-06 فعال کردن Environment skylight
    02-07 کار با dom light ویری 
    02-08 ایجاد نور mesh

03 Global Illumination
    03-01 توضیح Global Illumination
    03-02 بررسی primary and secondary bounces
    03-03 نحوه ی عملکرد irradiance mapping
    03-04 استفاده از irradiance mapping: قسمت 1
    03-05 استفاده از irradiance mapping: قسمت 2
    03-06 نحوه ی عملکرد light cache
    03-07 استفاده از light cache
    03-08 بررسی brute force GI
    03-09 استفاده از brute force GI

04 متریال ها و Mapهای ویری
    04-01 مقدمه ای بر متریال های ویژه ی ویری
    04-02 ایجاد diffuse color
    04-03 ساخت یک متریال شیشه ای شفاف
    04-04 ساخت یک شیشه ی رنگی و مات
    04-05 ساخت متریالهای انعکاسی
    04-06 مات کردن انعکاسات
    04-07 ایجاد افکت نیمه شفاف (translucency effect)
    04-08 استفاده از VRmats
    04-09 ray-traced SSS shader جدید
    04-10 skin shader ساده شده جدید
    04-11 hair shader ویری

05 کنترل کیفیت توسط نمونه برادری تصویر (Image Sampling) 
    05-01 استفاده از موتور fixed-rate
    05-02 نحوه ی استفاده از موتور تطبیقی (adaptive engine)
    05-03 کار با موتور تطبیقی (subdivision (adaptive subdivision engine
    05-04 Progressive sampler
    05-05 رفع مشکلات نمونه برداری super bright
    05-06 استفاده از تنظیمات سراسری (universal settings)

06 کار با دوربین ها
    1- دوربین فیزیکی ویری
        06-01 ستآپ دوربین فیزیکی
        06-02 کنترل های دوربین فیزیکی
        06-03 عمق میدان
        06-04 ایجاد افکت Motion Blur

    2- ویری 3 و دوربین فیزیکی 3d max
        06-05 دوربین فیزیکی ویری کجا میرود؟
        06-06 افزودن یک دوربین فیزیکی به scene
        06-07 مرور کلی کنترل های دوربین فیزیکی
        06-08 مبانی اولیه ی مقادیر اکسپوژر (EVs)
        06-09 اکسپوژر کنترل اتوماتیک شده
        06-10 کنترل دستی اکسپوژر
        06-11 تصحیح یک پرسپکتیو skewed
        06-12 ایجاد عمق میدان
        06-13 افزودن افکت های Motion Blur

07 ابزار FX ویری
    07-01 ستآپ افکت Caustic
    07-02 تولید افکت Caustic
    07-03 استفاده از VRayFur
    07-04 رندرینگ Stereoscopic 3D
    07-05 متریال های Vr-Ray
    07-06 Proxies 
    07-07 VRayClipper
    07-08 عمق میدان : استفاده از یک perspective viewport
    07-09 استفاده از Render Mask

08 نتیجه گیری
    08-01 گام بعدی؟

جدیدترین محصولات مرتبط