تخفیف ویژه: مسیرهای یادگیری با 40% تخفیف 

logo mix

آموزش جامع اتودسک Civil 3D 2022 (با زیرنویس فارسی AI)
Autodesk Civil 3D 2022 Essential Training
کد محصول: FL7204-2883013
لیندا _ آموزش جامع اتودسک Civil 3D 2022 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Autodesk Civil 3D 2022 Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
84,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com -> Linkedin Learning
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
تاریخ انتشار
2021-06-21
1400/3/31
مدرس
Eric Chappell - اریک چپل
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
10ساعت و 14دقیقه
تعداد ویدیو های آموزشی
146 ویدیو
حجم فایل های آموزشی (مگابایت)
2300 مگابایت
زمان تقریبی دانلود فایل های آموزشی
38 دقیقه
( با سرعت اینترنت 1 MB در ثانیه )
بازدید : 306
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

Autodesk Civil 3D 2022 یک راه حل طراحی و اسناد، برای مهندسی عمران ، طراحی و نقشه برداری است. با تسلط بر بهترین ابزارهای کلاس در Civil 3D ، می توانید کارآیی و بازدهی خود را به عنوان یک مهندس عمران ، نقشه بردار یا طراح افزایش دهید. در این دوره مربی Eric Chappell به شما کمک می کند تا با استفاده از این نرم افزار قدرتمند بلند شوید و کار کنید ، و نشان می دهد که چگونه هنگام کار در یک پروژه: بیشتر از ابزارهای Civil 3D استفاده کنید: بعد از مروری بر رابط کاربری - از جمله ویژگی های جدید نسخه 2022 - او نحوه مدل سازی یک سطح ، طرح بندی بسته ها و طراحی هندسه جاده را در نمای نقشه و نمایه نشان می دهد. در مرحله بعدی ، وی نحوه ایجاد راهروها ، مقاطع عرضی ، شبکه های لوله گرانشی و شبکه های فشار را توضیح می دهد. سپس او کار با خطوط ویژگی و درجه بندی اشیا covers را پوشش می دهد ، و خلاصه ای از چگونگی تجزیه و تحلیل و حاشیه نویسی سطوح را جمع می کند. هر فصل پر از میانبرها و نکاتی برای روانتر و کارآمدتر کردن روند کار شماست.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[FARSI]

01 معرفی
01-01 آموزش موارد ضروری Civil 3D
01-02 استفاده از پرونده های تمرینی برای این دوره

02 پیمایش در رابط کاربری
02-01 آشنایی با رابط کاربری
02-02 از منوی Application استفاده کنید
02-03 برای راه اندازی دستورات از نوار استفاده کنید
02-04 با برگه Prospector مدل را کاوش کنید
02-05 با برگه تنظیمات ، تنظیمات طراحی را کاوش کنید
02-06 کاوش پانوراما
02-07 از دستورات شفاف استفاده کنید
02-08 از ابزار پرس و جو استفاده کنید
02-09 جدید: آشنایی با Project Explorer
02-10 جدید: با Project Explorer اشیا را مرور کنید
02-11 جدید: اشیا را با Project Explorer ویرایش کنید
02-12 جدید: اشیا را با Project Explorer مقایسه کنید
02-13 جدید: جداول و گزارش ها را با Project Explorer ایجاد کنید

03 استفاده از یک محیط پویا
03-01 اشیا and و سبک ها را بفهمید
03-02 سبک های برچسب را روی برچسب ها اعمال کنید
03-03 روابط شی را کاوش کنید
03-04 رابطه بین اشیا and و برچسب ها را کاوش کنید
03-05 با استفاده از میانبرهای داده ، داده ها را به اشتراک بگذارید

04 ایجاد شرایط موجود
04-01 داده های نظرسنجی چیست
04-02 یک پایگاه داده نظر سنجی ایجاد کنید
04-03 وارد کردن داده های نظرسنجی
04-04 مجموعه کد خطی را اعمال کنید
04-05 کلیدهای توضیحات را پیکربندی و اعمال کنید
04-06 یک پایگاه داده پیشوند شکل را اعمال کنید
04-07 گروههای نقطه ای ایجاد و اعمال کنید
04-08 ویرایش نقاط نظرسنجی
04-09 ارقام نظرسنجی را ویرایش کنید
04-10 با امتیازات COGO کار کنید

05 مدل سازی زمین موجود با سطوح
05-01 درک سطوح
05-02 یک سطح زمین موجود ایجاد کنید
05-03 خطوط شکاف سطح را اضافه کنید
05-04 مرزهای سطح را اضافه کنید
05-05 خطوط سطحی را حذف کنید
05-06 نقاط سطح را ویرایش کنید
05-07 ارتفاعات سطح را تجزیه و تحلیل کنید
05-08 شیب سطح را تجزیه و تحلیل کنید
05-09 یک سطح را حاشیه نویسی کنید

06 طراحی با ترازها
06-01 ترازها را بفهمید
06-02 ترازها را از اشیا ایجاد کنید
06-03 ترازبندی ها را با استفاده از ابزارهای ایجاد تراز ایجاد کنید
06-04 ویرایش با دسته های تراز
06-05 ابزارهای ویرایش تراز را اعمال کنید
06-06 ترازها را با استفاده از Alignment Grid view ویرایش کنید
06-07 ترازها را با استفاده از ویرایش سطح م componentلفه ویرایش کنید
06-08 یک مجموعه بررسی Alignment Design را اعمال کنید
06-09 پرونده معیارهای طراحی تراز را اعمال کنید

07 نمایش و حاشیه نویسی ترازها
07-01 سبک های هم ترازی را اعمال کنید
07-02 برای ترازها برچسب بزنید
07-03 مجموعه برچسب تراز بندی اهرم
07-04 ویرایش برچسب های هم ترازی
07-05 ایجاد برچسب های ایستگاه / افست
07-06 ایجاد برچسب های بخش تراز بندی
07-07 ایجاد برچسب های تراز بندی
07-08 جداول تراز را ایجاد کنید

08 طراحی عمودی با استفاده از پروفایل ها
08-01 نمایه ها و نمایه های نمایه را درک کنید
08-02 یک نمایه سطح ایجاد کنید
08-03 نمای نمایه ایجاد کنید
08-04 طراحی نمایه
08-05 ویرایش نمایه با دسته ها
08-06 با استفاده از ابزار Layout Profile یک نمایه را ویرایش کنید
08-07 با استفاده از نمای Profile Grid ، یک نمایه را ویرایش کنید
08-08 با استفاده از ویرایش سطح جز a ، یک نمایه را ویرایش کنید
08-09 یک مجموعه بررسی طراحی نمایه اعمال کنید
08-10 پرونده معیارهای طراحی پروفایل را اعمال کنید

09 نمایش و حاشیه نویسی پروفایل ها
09-01 سبک های نمایه را اعمال کنید
09-02 سبک های نمایه را اعمال کنید
09-03 باندهای مشاهده نمایه را اعمال کنید
09-04 برچسب های نمایه را اعمال کنید
09-05 مجموعه برچسب نمایه را اعمال کنید
09-06 اعمال برچسب های نمایه
09-07 اشیا Project را برای مشاهده نمایه پروژه کنید

10 طراحی جاده ها با استفاده از راهروها
10-01 راهروها را بفهمید
10-02 یک مجمع ایجاد کنید
10-03 یک راهرو ایجاد کنید
10-04 زیرمجموعه های هدف گذاری را اعمال کنید
10-05 اهداف زیر مونتاژ اختصاص دهید
10-06 یک سطح راهرو ایجاد کنید

11 ایجاد بخشهای متقاطع
11-01 بخشها را بفهمید
11-02 از ویرایشگر بخش استفاده کنید
11-03 خطوط نمونه ایجاد کنید
11-04 نماهای بخش جداگانه ایجاد کنید
11-05 چند نمای بخش ایجاد کنید
11-06 منابع بیشتری را برای بخشهای خود انتخاب کنید

12 نمایش و حاشیه نویسی بخش ها
12-01 سبک های بخش را اعمال کنید
12-02 برچسب های بخش را اعمال کنید
12-03 Ssyles مجموعه کد را اعمال کنید
12-04 برچسب ها را با سبک های مجموعه کد اعمال کنید
12-05 سبک های نمای بخش را اعمال کنید
12-06 باندهای نمای بخش را اعمال کنید
12-07 سبک های طرح گروه را اعمال کنید
12-08 ایجاد برچسب های مشاهده بخش

13 کار با بسته
13-01 بسته ها را بفهمید
13-02 از اشیا par بسته ایجاد کنید
13-03 بسته هایی را با استفاده از ابزار Lot Line ایجاد کنید
13-04 بسته هایی را با استفاده از ابزار Parcel Sizing ایجاد کنید
13-05 چند بسته ایجاد کنید
13-06 بسته ها را با دسته ویرایش کنید
13-07 بسته ها را با دستورات Edit Geometry ویرایش کنید
13-08 بسته ها را با ابزار Parcel Layout ویرایش کنید

14 نمایش و حاشیه نویسی بسته ها
14-01 سبک های بسته را اعمال کنید
14-02 ترتیب نمایش سبک بسته را کنترل کنید
14-03 برچسب های منطقه بسته را اعمال کنید
14-04 برچسب زدن به بخشهای بسته
14-05 سبک های برچسب بخش بسته را اعمال کنید
14-06 برچسب های بخش بسته را به صورت گرافیکی ویرایش کنید
14-07 یک جدول محدوده بسته بندی ایجاد کنید
14-08 یک جدول بخش بسته ایجاد کنید

15 طراحی شبکه های لوله جاذبه
15-01 شبکه های جاذبه را درک کنید
15-02 از اشیا a یک شبکه جاذبه ایجاد کنید
15-03 با چیدمان یک شبکه جاذبه ایجاد کنید
15-04 یک شبکه جاذبه را از نمای نمای ترسیم کنید
15-05 با استفاده از گرفتن یک شبکه جاذبه را ویرایش کنید
15-06 با استفاده از ابزار ویرایش یک شبکه جاذبه را ویرایش کنید
15-07 با استفاده از ویژگی ها ، یک شبکه جاذبه را ویرایش کنید
15-08 با استفاده از مناظر شبکه لوله ، یک شبکه جاذبه را ویرایش کنید

16 طراحی شبکه های فشار لوله
16-01 شبکه های فشار را درک کنید
16-02 از اشیا a شبکه فشار ایجاد کنید
16-03 با طرح یک شبکه فشار ایجاد کنید
16-04 با استفاده از گرفتن یک شبکه فشار را ویرایش کنید
16-05 طراحی و عمق شبکه فشار را بررسی کنید
16-06 از ابزارهای طرح طرح فشار شبکه استفاده کنید
16-07 از ابزارهای طرح فشار شبکه فشار استفاده کنید

17 نمایش و حاشیه نویسی شبکه های لوله
17-01 نمایش ساختارها را کنترل کنید
17-02 نمایش لوله ها را کنترل کنید
17-03 تغییر نام لوله ها و سازه ها
17-04 ایجاد و ویرایش برچسب های Plan View
17-05 ایجاد برچسب های نمایه andeEdit
17-06 یک جدول شبکه لوله ایجاد کنید

18 درجه بندی: طراحی زمین جدید
18-01 درجه بندی را بفهمید
18-02 خطوط ویژگی را درک کنید
18-03 خطوط ویژگی ایجاد کنید
18-04 خطوط ویژگی را با دستورات هندسه ویرایش کنید
18-05 خطوط ویژگی را با دستورات Elevation ویرایش کنید
18-06 درک درجه بندی اشیا
18-07 اشیا gra درجه بندی ایجاد کنید
18-08 درجه بندی اشیا را ویرایش کنید
18-09 جدید: مقدمه ای برای بهینه سازی درجه بندی

19 تجزیه و تحلیل ، نمایش و حاشیه نویسی سطوح
19-01 سطوح را با هم ترکیب کنید
19-02 سطوح را تجزیه و تحلیل کنید
19-03 هیدرولوژی را تجزیه و تحلیل کنید
19-04 با استفاده از یک نمایه سریع تجزیه و تحلیل کنید
19-05 کارهای خاکی را تجزیه و تحلیل کنید
19-06 یک سطح طراحی را برچسب بزنید

20 مراحل بعدی
20-01 مراحل بعدی



[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Learning the essentials of Civil 3D
01-02 Using the exercise files for this course

02 Navigating the User Interface
02-01 Getting to know the user interface
02-02 Use the Application menu
02-03 Use the ribbon to launch commands
02-04 Explore the model with the Prospector tab
02-05 Explore the drawing settings with the Settings tab
02-06 Explore Panorama
02-07 Use transparent commands
02-08 Use the Inquiry tool
02-09 NEW: Getting to know Project Explorer
02-10 NEW: Browse objects with Project Explorer
02-11 NEW: Edit objects with Project Explorer
02-12 NEW: Compare objects with Project Explorer
02-13 NEW: Create tables and reports with Project Explorer

03 Leveraging a Dynamic Environment
03-01 Understand objects and styles
03-02 Apply label styles to labels
03-03 Explore object relationships
03-04 Explore the relationship between objects and labels
03-05 Share data using data shortcuts

04 Establishing Existing Conditions
04-01 What is survey data
04-02 Create a survey database
04-03 Import survey data
04-04 Apply a linework code set
04-05 Configure and apply description keys
04-06 Apply a figure prefix database
04-07 Create and apply point groups
04-08 Edit survey points
04-09 Edit survey figures
04-10 Work with COGO points

05 Modeling the Existing Terrain with Surfaces
05-01 Understand surfaces
05-02 Create an existing ground surface
05-03 Add surface breaklines
05-04 Add surface boundaries
05-05 Delete surface lines
05-06 Edit surface points
05-07 Analyze surface elevations
05-08 Analyze surface slope
05-09 Annotate a surface

06 Designing with Alignments
06-01 Understand alignments
06-02 Create alignments from objects
06-03 Create alignments using the Alignment Creation tools
06-04 Edit with Alignment Grips
06-05 Apply the Alignment Editing tools
06-06 Edit alignments using Alignment Grid view
06-07 Edit alignments using component level editing
06-08 Apply an Alignment Design check set
06-09 Apply an Alignment Design criteria file

07 Displaying and Annotating Alignments
07-01 Apply alignment styles
07-02 Apply labels to alignments
07-03 Leverage alignment label sets
07-04 Edit alignment labels
07-05 Create station/offset labels
07-06 Create alignment segment labels
07-07 Create alignment tag labels
07-08 Create alignment tables

08 Designing Vertically Using Profiles
08-01 Understand profiles and profile views
08-02 Create a surface profile
08-03 Create a profile view
08-04 Design a profile
08-05 Edit a profile with grips
08-06 Edit a profile using the Profile Layout tools
08-07 Edit a profile using Profile Grid view
08-08 Edit a profile using component level editing
08-09 Apply a profile design check set
08-10 Apply a profile design criteria file

09 Displaying and Annotating Profiles
09-01 Apply profile styles
09-02 Apply profile view styles
09-03 Apply profile view bands
09-04 Apply profile labels
09-05 Apply profile label sets
09-06 Apply profile view labels
09-07 Project objects to profile view

10 Designing Roads Using Corridors
10-01 Understand corridors
10-02 Create an assembly
10-03 Create a corridor
10-04 Apply targeting subassemblies
10-05 Assign subassembly targets
10-06 Create a corridor surface

11 Creating Cross Sections
11-01 Understand sections
11-02 Use the section editor
11-03 Create sample lines
11-04 Create individual section views
11-05 Create multiple section views
11-06 Sample more sources for your sections

12 Displaying and Annotating Sections
12-01 Apply section styles
12-02 Apply section labels
12-03 Apply code set Ssyles
12-04 Apply labels with code set styles
12-05 Apply section view styles
12-06 Apply section view bands
12-07 Apply group plot styles
12-08 Create section view labels

13 Working with Parcels
13-01 Understand parcels
13-02 Create parcels from objects
13-03 Create parcels using the Lot Line tools
13-04 Create parcels using the Parcel Sizing tools
13-05 Create multiple parcels
13-06 Edit parcels with grips
13-07 Edit parcels with the Edit Geometry commands
13-08 Edit parcels with the Parcel Layout tools

14 Displaying and Annotating Parcels
14-01 Apply parcel styles
14-02 Control parcel style display order
14-03 Apply parcel area labels
14-04 Label parcel segments
14-05 Apply parcel segment label styles
14-06 Edit parcel segment labels graphically
14-07 Create a parcel area table
14-08 Create a parcel segment table

15 Designing Gravity Pipe Networks
15-01 Understand gravity networks
15-02 Create a gravity Network from Objects
15-03 Create a Gravity network by layout
15-04 Draw a gravity network in Profile view
15-05 Edit a gravity network using grips
15-06 Edit a gravity network using the Editing tools
15-07 Edit a gravity network using properties
15-08 Edit a gravity network using the pipe network vistas

16 Designing Pressure Pipe Networks
16-01 Understand pressure networks
16-02 Create a pressure network from objects
16-03 Create a pressure network by layout
16-04 Edit a pressure network using grips
16-05 Check pressure network design and depth
16-06 Use the pressure network plan layout tools
16-07 Use the pressure network Profile Layout tools

17 Displaying and Annotating Pipe Networks
17-01 Control the display of structures
17-02 Control the display of pipes
17-03 Rename pipes and structures
17-04 Create and edit Plan View labels
17-05 Create andeEdit Profile View labels
17-06 Create a pipe network table

18 Grading: Designing New Terrain
18-01 Understand grading
18-02 Understand feature lines
18-03 Create feature lines
18-04 Edit feature lines with Geometry commands
18-05 Edit feature lines with Elevation commands
18-06 Understanding grading objects
18-07 Create grading objects
18-08 Edit grading objects
18-09 NEW: Introduction to grading optimization

19 Analyzing, Displaying, and Annotating Surfaces
19-01 Combine surfaces
19-02 Analyze surfaces
19-03 Analyze hydrology
19-04 Analyze using a quick profile
19-05 Analyze earthwork
19-06 Label a design surface

20 Next steps
20-01 Next steps

مدرس: Eric Chappell - اریک چپل

تعداد دوره های آموزشی: 10

اریک یک کارمند Autodesk می باشد و ارتباطات نزدیکی با تیم توسعه دهنده ی نرم افزار و انجمن Civil 3D دارد. اریک چپل، مشاور Civil 3D و آموزگار برنده ی جایزه، با تجربه ای افزون بر بیست سال در رشته ی مهندسی راه و ساختمان است. حیطه ی کاری وی مشاوره، آموزش و پشتیبانی از Civil 3D از زمان آغاز به کار آن است. وی تعداد بسیار زیادی مقاله، گزارشهای دولتی، کتاب و دیگر مطالب آموزشی و مشاوره ای به رشته ی تحریر در آورده است؛ که به دانش آموزان، کاربران، مربیان و حتی کارمندان Autodesk سود رسانیده است. اریک یک کارمند Autodesk می باشد و ارتباطات نزدیکی با تیم توسعه دهنده ی نرم افزار و انجمن Civil 3D دارد. وی یک سخنران طراز اول دانشگاهی Autodesk می باشد و مرتبا با وبلاگ محبوبش همکاری می کند.

جدیدترین محصولات مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد