%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع سالیدورکز 2022 (با زیرنویس فارسی AI)
SOLIDWORKS 2022 Essential Training
کد محصول: FL8016-2427643
لیندا _ آموزش جامع سالیدورکز 2022 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ SOLIDWORKS 2022 Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
149,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Gabriel Corbett - گابریل کوربت
تاریخ انتشار
1400/12/13
2022-03-04
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
8ساعت و 54دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
130 ویدیو
حجم فایل‌ها
1860 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
31 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4571
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

SOLIDWORKS برترین نرم افزار طراحی محصول است که به شما امکان می دهد راه حل های نوآورانه را سریعتر به بازار ارائه دهید. در این دوره، مربی Gabriel Corbett به شما یاد می‌دهد که چگونه قطعات و مجموعه‌های آماده ساخت و همچنین نقشه‌های دقیق و صورتحساب‌های مواد را در SOLIDWORKS 2022 بسازید. نحوه ایجاد طرح‌های دوبعدی و سپس اکسترود کردن، چرخاندن، بلند کردن و جارو کردن آنها را بیاموزید. ویژگی های موجود در اشیاء سه بعدی نحوه ایجاد برش ها و ایجاد سوراخ های استاندارد را بیاموزید و تکنیک های مدل سازی پیشرفته تر را با استفاده از بلوک ها، آینه کاری و ابزارهای الگوی SOLIDWORKS کشف کنید. سپس بهترین روش‌ها را برای کنار هم قرار دادن قطعات در مجموعه‌ها و ایجاد نقشه‌های دقیق مرور کنید. در طول مسیر، او ویژگی‌های جدید نسخه 2022 و همچنین ویژگی‌هایی را که برای کاربرانی با قلم یا دستگاه‌های لمسی طراحی شده است، برجسته می‌کند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[FARSI]

01 مقدمه
01-01 مدل سازی سه بعدی CAD را با استفاده از SOLIDWORKS 2022 بیاموزید

02 مقدمه ای بر SOLIDWORKS
02-01 راه اندازی SOLIDWORKS برای اولین بار
02-02 پیمایش در فضای کاری سه بعدی
02-03 الگوهای SOLIDWORKS
02-04 ذخیره، تغییر نام و مدیریت فایل ها
02-05 اندازه گیری
02-06 بهبودهای رابط برای SOLIDWORKS 2022

03 SOLIDWORKS شروع سریع
03-01 ایجاد اولین قسمت سه بعدی خود
03-02 ساخت اولین مونتاژ شما
03-03 انجام اولین نقاشی CAD خود
03-04 مراحل اولیه برای مدل سازی سه بعدی

04 مدل سازی قسمت پایه
04-01 ایجاد طرح ها
04-02 درک روابط
04-03 با استفاده از ویژگی Extrude
04-04 استفاده از ویژگی Extruded Cut
04-05 ایجاد ویژگی های چرخشی
04-06 ایجاد برش های چرخشی
04-07 استفاده از مواد، رنگ ها، و پرداخت
04-08 یافتن خواص جرمی
04-09 گزینه ها، واحدها و الگوهای سیستم
04-10 کار با ابعاد
04-11 انتخاب رنگ
04-12 ایجاد سیستم مختصات مرجع

05 ابزار طراحی
05-01 ابزارهای خط و خط مرکزی
05-02 با استفاده از ابزار Rectangle
05-03 دایره ها و کمان ها
05-04 شکاف های طراحی
05-05 کار با بیضی و مخروط
05-06 ترسیم چند ضلعی ها
05-07 ایجاد متن
05-08 با استفاده از معادلات و متغیرهای مرتبط
05-09 با استفاده از ابزار Spline
05-10 منحنی معادله محور
05-11 جوهر طرح
05-12 کپی و الگوسازی متن طرح

06 اصلاح طرح ها
06-01 کوتاه کردن و گسترش یک طرح
06-02 ایجاد هندسه افست
06-03 جابجایی، کپی، چرخش، و مقیاس بندی
06-04 پاک کردن، لغو، و انجام مجدد اقدامات
06-05 استفاده از ابزار Mirror
06-06 ایجاد الگوهای تکرار شونده در یک طرح
06-07 استفاده از خطوط ساختمانی
06-08 با استفاده از ابزار Convert Entities
06-09 افزودن فیله و پخ به طرح ها

07 هندسه مرجع
07-01 کار با هواپیما
07-02 ساخت محور
07-03 ایجاد یک سیستم مختصات
07-04 طرح های مفهومی
07-05 نمای نشانه گذاری

08 اصلاحات قسمت
08-01 افزودن فیله به یک قسمت
08-02 لبه های پخ
08-03 اعمال پیش نویس
08-04 با استفاده از دستور Shell
08-05 با استفاده از دستور Mirror
08-06 ایجاد الگوهای خطی
08-07 ایجاد الگوهای دایره ای

09 مدل سازی قسمت پیشرفته
09-01 ابزار Loft
09-02 اشکال بلند با منحنی های راهنما
09-03 ایجاد برش های بلند
09-04 ایجاد اشکال جارو شده
09-05 ایجاد برش های جارو
09-06 با استفاده از دستور Wrap
09-07 رئیس / پایگاه مرزی
09-08 ابزار تقاطع
09-09 کار با تنظیمات
09-10 ابزارهای سطحی
09-11 استفاده از سطوح برای ساخت مدل های جامد
09-12 ویرایش مستقیم: جابجایی/کپی بدنه ها
09-13 ویرایش مستقیم: Move Face
09-14 ویرایش مستقیم: ترکیب
09-15 ویرایش مستقیم: تقسیم
منحنی پروژه 09-16
09-17 ابزار برش
09-18 مقدمه ای بر ابزارهای ورق فلزی
09-19 مقدمه ای بر جوشکاری
09-20 بررسی مجموعه ابزارهای موجود
09-21 با استفاده از نشانه گذاری

10 جادوگر سوراخ
10-01 شروع با جادوگر سوراخ
10-02 درک انواع سوراخ ها و استانداردها
10-03 حفره های تعیین موقعیت در سه بعدی
10-04 اسلات جادوگر سوراخ
10-05 External Threaded Stud Wizard

11 بلوک
11-01 استفاده از بلوک های طرح
11-02 ایجاد بلوک
11-03 طراحی با بلوک

12 ساختمان مجامع
12-01 شروع یک مونتاژ
12-02 کپی کردن، جابجایی و چرخش قطعات
12-03 جفت گیری قطعات با هم در یک مجموعه
12-04 کار با زیر مجموعه ها
12-05 ساختن الگوهای خطی
12-06 ایجاد الگوهای دایره ای
12-07 استفاده از جعبه ابزار
12-08 دانلود قطعات اینترنتی
12-09 استفاده از کلید Q برای ارجاع سریع

13 همتای پیشرفته
13-01 ایجاد کامپوننت Mates
13-02 قطعات جفت گیری با میت های پیشرفته
13-03 جفت گیری قطعات با Path Mate
13-04 جفت مکانیکی
13-05 جفت گیری قطعات با تراز کردن هواپیماها
13-06 میت مغناطیسی
13-07 ناشر دارایی برای Magnetic Mates

14 مدلسازی درون متنی
14-01 پیوند دادن طرح ها به قسمت های دیگر
14-02 استفاده از طرح های طرح بندی
14-03 استفاده از جادوگر سوراخ در زمینه

15 استفاده از جداول طراحی
15-01 استفاده از جداول طراحی
15-02 کار با محاسبات پیچیده
15-03 انتخاب پیکربندی اجزا
15-04 مجموعه های ساختمانی با جداول طراحی
15-05 افزودن به جداول طراحی

16 نقاشی قسمت
16-01 کار با الگوهای طراحی
16-02 گزینه های ترسیم و ویژگی های برگه
16-03 انتخاب زاویه تابش صحیح
16-04 افزودن نماهای مدل به نقاشی

17 ابعاد
17-01 ایجاد نمادهای ابعاد کلی
17-02 ایجاد ابعاد مختصات
17-03 سوراخ های ابعادی و ویژگی های منحنی
17-04 با استفاده از ابزار Autodimension

18 اضافه کردن حاشیه نویسی عمومی
18-01 اضافه کردن حاشیه نویسی
18-02 افزودن نماهای خاص به نقاشی های خود
18-03 افزودن خواص سفارشی
18-04 پیوند یادداشت های طراحی
18-05 استفاده از کتابخانه طراحی
18-06 استفاده از معادلات برای خواص سفارشی

19 نقشه مونتاژ
19-01 افزودن مجموعه ها به نقشه ها
19-02 شامل صورتحساب مواد
19-03 افزودن بادکنک به طرح مونتاژ
19-04 ایجاد نمای انفجاری
19-05 افزودن ویژگی های سفارشی و تجدید نظر
19-06 حالت جزئیات

20 نتیجه گیری
20-01 مراحل بعدی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Learn 3D CAD modeling using SOLIDWORKS 2022

02 Introduction to SOLIDWORKS
02-01 Launching SOLIDWORKS for the first time
02-02 Navigating in the 3D workspace
02-03 SOLIDWORKS templates
02-04 Saving, renaming, and managing files
02-05 Measuring
02-06 Interface improvements for SOLIDWORKS 2022

03 SOLIDWORKS Quick Start
03-01 Creating your first 3D part
03-02 Building your first assembly
03-03 Making your first CAD drawing
03-04 Basic steps for 3D modeling

04 Basic Part Modeling
04-01 Creating sketches
04-02 Understanding relationships
04-03 Using the Extrude feature
04-04 Using the Extruded Cut feature
04-05 Creating revolved features
04-06 Making revolved cuts
04-07 Applying materials, colors, and finishes
04-08 Finding mass properties
04-09 System options, units, and templates
04-10 Working with dimensions
04-11 Selecting colors
04-12 Creating reference coordinate systems

05 Sketch Tools
05-01 Line and Centerline tools
05-02 Using the Rectangle tool
05-03 Circles and arcs
05-04 Drawing slots
05-05 Working with ellipses and conics
05-06 Sketching polygons
05-07 Creating text
05-08 Using equations and linked variables
05-09 Using the Spline tool
05-10 Equation driven curve
05-11 Sketch Ink
05-12 Copying and patterning sketch text

06 Modifying Sketches
06-01 Trimming and extending a sketch
06-02 Creating offset geometry
06-03 Moving, copying, rotating, and scaling
06-04 Erasing, undoing, and redoing actions
06-05 Using the Mirror tools
06-06 Creating repeating patterns in a sketch
06-07 Using construction lines
06-08 Using the Convert Entities tool
06-09 Adding fillets and chamfers to sketches

07 Reference Geometry
07-01 Working with planes
07-02 Making an axis
07-03 Creating a coordinate system
07-04 Concept sketches
07-05 Markup view

08 Part Modifications
08-01 Adding fillets to a part
08-02 Chamfering edges
08-03 Applying draft
08-04 Using the Shell command
08-05 Using the Mirror command
08-06 Creating linear patterns
08-07 Creating circular patterns

09 Advanced Part Modeling
09-01 Loft tool
09-02 Lofted shapes with guide curves
09-03 Making lofted cuts
09-04 Creating swept shapes
09-05 Making swept cuts
09-06 Using the Wrap command
09-07 Boundary Boss/Base
09-08 Intersect tool
09-09 Working with configurations
09-10 Surface tools
09-11 Using surfaces to build solid models
09-12 Direct Editing: Move/Copy Bodies
09-13 Direct Editing: Move Face
09-14 Direct Editing: Combine
09-15 Direct Editing: Split
09-16 Project Curve
09-17 Slice tool
09-18 Introduction to Sheet Metal tools
09-19 Introduction to weldments
09-20 Review of available tool sets
09-21 Using Markup

10 Hole Wizard
10-01 Getting started with the Hole Wizard
10-02 Understanding hole types and standards
10-03 Positioning holes in 3D
10-04 Hole Wizard slots
10-05 External Threaded Stud Wizard

11 Blocks
11-01 Using sketch blocks
11-02 Creating blocks
11-03 Designing with blocks

12 Building Assemblies
12-01 Starting an assembly
12-02 Copying, moving, and rotating parts
12-03 Mating parts together in an assembly
12-04 Working with subassemblies
12-05 Making linear patterns
12-06 Creating circular patterns
12-07 Using the Toolbox
12-08 Downloading internet parts
12-09 Using the Q key for quick references

13 Advanced Mates
13-01 Creating component Mates
13-02 Mating parts with Advanced Mates
13-03 Mating parts with Path Mate
13-04 Mechanical Mates
13-05 Mating parts by aligning planes
13-06 Magnetic Mates
13-07 Asset Publisher for Magnetic Mates

14 In-Context Modeling
14-01 Linking sketches to other parts
14-02 Using layout sketches
14-03 Using the Hole Wizard in context

15 Using Design Tables
15-01 Using design tables
15-02 Working with complex calculations
15-03 Selecting component configurations
15-04 Building assemblies with design tables
15-05 Adding to design tables

16 Part Drawings
16-01 Working with drawing templates
16-02 Drawing options and sheet properties
16-03 Choosing the correct projection angle
16-04 Adding model views to a drawing

17 Dimensioning
17-01 Creating general dimension notations
17-02 Creating ordinate dimensions
17-03 Dimensioning holes and curved features
17-04 Using the Autodimension tool

18 Adding General Annotations
18-01 Adding annotations
18-02 Adding special views to your drawings
18-03 Adding custom properties
18-04 Linking drawing notes
18-05 Using the Design Library
18-06 Using equations for custom properties

19 Assembly Drawings
19-01 Adding assemblies to drawings
19-02 Including a bill of materials
19-03 Adding balloons on an assembly drawing
19-04 Making an exploded view
19-05 Adding in custom properties and revision
19-06 Detailing mode

20 Conclusion
20-01 Next steps

مدرس: Gabriel Corbett - گابریل کوربت

تعداد دوره های آموزشی: 27

گابریل کوربت در زمینه ترکیب طراحی با مهارت های دنیای واقعی در حیطه SOLIDWORKS و ماشین کاری CNC آموزش می دهد. گابریل کوربت ، مهندسی مکانیک است و در 12 سال گذشته یک طراح محصول فعال بوده است. او از سال 1999 از Solidworks و سایر ابزارهای CAD استفاده می کرده است و تجارب طراحی گسترده ایی دارد. او قبلاً یک فروشگاه "تولید محصول از طریق نمونه های اولیه" داشت که قطعات را برای شرکت های برجسته ایی از جمله JPL و پاناسونیک می ساخت. گابریل با ترکیب تجربه solid design و مهارت دنیای واقعی در ساخت قطعات، توانایی منحصر به فردی در طراحی "سریع" قطعات، همچنین آموزش این تکنیک ها دارد. گابریل رئیس گروه کاربران Solidworks در Orange County است و Solidworks و CNC ماشینی را در مرکز ATEP کالج Irvine Valley تدریس می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس