%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Chris O`Dell - کریس اودل

Chris O`Dell - کریس اودل

کریس اودل نزدیک به 14 سال است که در حال توسعه نرم افزار با فناوری های مایکروسافت است.
او در حال حاضر در مونزو کار می کند و به آینده بانکداری کمک می کند. او تیم هایی را تحویل داده است که API های بسیار در دسترس وب ، سیستم های توزیع شده و خدمات مبتنی بر ابر را ارائه می دهند. وی همچنین تیم ها را با استفاده از ترکیب غیر متعارف پایگاه های کد NET. بر روی زیرساخت های AWS ، در ساخت ابزارهای داخلی ساخت و استقرار راهنمایی کرده است.
کریس شیوه هایی را که ما به عنوان تحویل مداوم می شناسیم ، از جمله توسعه آزمون محور (TDD) ، کنترل نسخه و ادغام مداوم ، ارتقا می دهد.
در اوقات فراغت او در حال یادگیری زبان پرتغالی و نواختن ویولن سل است.
کریس یکی از سازمان دهندگان کنفرانس یک روزه PIPELINE در لندن است ، یکی از نویسندگان کتاب تحویل مداوم با ویندوز و دات نت است و همکار کتاب Build Quality In است.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 1 ساعت و 17 دقیقه
ترتیب:
45,000 تومان
بیاموزید که چگونه از Packer، ابزار محبوب DevOps برای ساده‌سازی ایجاد تصاویر ماشین استفاده کنید و رویکرد توسعه مداوم تغییرات نرم‌افزار خود را پیاده‌سازی کنید. Packet ایجاد تصاویر ماشینی را برای محیط‌های ابری و داخلی استاندارد می‌کند و باعث می‌شود روند کار وقت گیر و مستعد...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 31
زمان: 1h 17m
بازدید: 3000
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 26-04-2021
1400/2/6
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس