%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Ken Blanchard - کن بلانچارد

Ken Blanchard - کن بلانچارد

کن بلانچارد، یک سخنران ، مشاور و نویسنده در زمینه رهبری است.
کن بلانچارد با اشتیاق برای تبدیل هر رهبر به یک رهبر خدمتگزار ، پیام بصیرت انگیز و قدرتمند خود را از طریق سخنرانی ها ، خدمات مشاوره ای و کتاب های پرفروش با مخاطبان سراسر جهان به اشتراک می گذارد. او به خاطر طول عمر تحقیق و رهبری اندیشه اش مورد احترام است. در واقع ، تعداد کمی از افراد بیشتر از کن بلانچارد بر مدیریت روزانه افراد و شرکت ها تأثیر گذاشته اند.
وقتی کن صحبت می کند ، از صمیم قلب و با طنز صحبت می کند. مهم نیست مخاطبان چقدر زیاد باشند ، او قادر است با هر فرد طوری ارتباط برقرار کند که گویی هر دوی آنها تنها هستند و تک به تک صحبت می کنند. کن یک قصه گو پیچیده است که استعدادی در درک آن به ظاهر پیچیده دارد.
دکتر کن بلانچارد بنیانگذار و مدیر ارشد معنوی شرکت های بین المللی آموزش و مشاوره The Ken Blanchard Companies ، یک شرکت بین المللی آموزشی و مشاوره مدیریت است که او و همسرش ، مارگی بلانچارد ، در سال 1979 در سن دیه گو ، کالیفرنیا شروع به کار کردند. کن علاوه بر اینکه یک سخنران و مشاور مشهور است ، از معتمدان هیئت امنای دانشگاه عالی دانشگاه کرنل است و همچنین در برنامه کارشناسی ارشد در رهبری اجرایی در دانشگاه سن دیگو به دانشجویان آموزش می دهد.
تأثیر کن به عنوان نویسنده بسیار گسترده است. کلاسیک نمادین او در سال 1982 به نام The One Minute Manager ، با همکاری اسپنسر جانسون ، بیش از 13 میلیون نسخه فروخته است و امروز در لیست پرفروش ها باقی مانده است. در سه دهه گذشته ، او 60 کتاب تألیف یا همکاری داشته که مجموع فروش آنها در مجموع بیش از 21 میلیون نسخه بوده است.
کن متولد نیوجرسی و بزرگ شده در نیویورک ، مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه کلگیت و لیسانس و دکترا را از دانشگاه کرنل دریافت کرد.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 27 دقیقه
ترتیب:
27,000 تومان
رهبران خود خدمت می توانند مخرب و بسیار بی اثر باشند. با ایجاد رهبری همه جانبه ، آنها محیط کار منفی را ایجاد می کنند که در آن کارکنان اغلب انگیزه لازم برای تولید بهترین کار خود را ندارند. در این دوره مختصر ، مربی Ken Blanchard - پیشگام در فضای رهبری - بینش خود را در مورد رهبری خدمتگزار...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 8
زمان: 27m 16s
بازدید: 2300
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 18-04-2018
1397/1/29
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس