%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Creel Price - کریل پرایس

Creel Price - کریل پرایس

کریل پرایس یک کارآفرین، مدرس و موسس و مدیر Investible است.
از بالا رفتن از برخی از بلندترین کوه‌های جهان تا همکاری با ریچارد برانسون در آینده بشردوستانه، کریل پرایس ماجراجوی با اکتان بالا در خط مقدم چیزی است که او اکنون آن را «کارآفرینی» می‌نامد.
او در ۲۵ سالگی گروه مدیریت Blueprint را تنها با پنج هزار دلار سرمایه تأسیس کرد. از این آغاز فروتن، Blueprint Management Group رشد کرد و به شرکتی با 1000 کارمند تبدیل شد. یک دهه پس از تأسیس، این شرکت به قیمت 109 میلیون دلار فروخته شد.
از آن زمان، کریل وقت خود را به تقویت کارآفرینی در مقیاس جهانی از طریق سازنده استارتاپ خود Investible اختصاص داده است. علاوه بر این، او بنیاد Club Kidpreneur را تأسیس کرد، یک شرکت اجتماعی غیرانتفاعی که برای توسعه مهارت‌های کارآفرینی در کودکان دبستانی کار می‌کند. از سال 2011، کریل با استفاده از روش تصمیم گیری خود، کارآفرینان آفریقای جنوبی را در مرکز کارآفرینی برانسون آموزش داده است. او همچنین مدیر مؤسس Global Ethics استرالیا بود که بیش از 5 میلیون دلار از PlayPumps در آفریقا حمایت مالی کرده است. او نویسنده پرفروش‌ترین کتاب تجاری The One Thing to Win at the Game of Business است و یکی از سخنرانان اصلی مورد تقاضا در سطح جهانی است.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 29 دقیقه
ترتیب:
27,000 تومان
نحوه انتخاب و ارائه ایده های کسب و کار هوشمند با هدف تبدیل جهان به مکانی بهتر را کشف کنید. در این دوره، به مربی Creel Price بنیانگذار و مدیر Investible - بپیوندید زیرا او نکات عملی و عوامل کلیدی را به اشتراک می گذارد که می تواند به بنیانگذاران در راه اندازی موفقیت آمیز یک شرکت اجتماعی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 11
زمان: 29m 30s
بازدید: 1599
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 11-07-2018
1397/4/20
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس