%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Nichole Pulley - نیکول پولی

Nichole Pulley - نیکول پولی

نیکول پولی یک مهندس باتجربه تست نرم افزار و مدرس آنلاین انگلیسی است. نیکول به عنوان یک مربی و مدرس در بخش غیرانتفاعی سابقه ای ثابت دارد. او در حال حاضر در زمینه فناوری اطلاعات کار می کند و سابقه ای در C# و SQL و غیره دارد.
نیکول از دانشگاه ایالتی اوهایو با مدرک هنرهای لیبرال فارغ التحصیل شد. پس از کار در بخش غیرانتفاعی، او اولین گام های خود را به سمت تغییر شغلی با شرکت در We Can Code IT، یک بوت کمپ نرم افزاری مبتنی بر Cleveland، برداشت. او قبل از رسیدن به شغل رویایی خود به عنوان مهندس در بیمه Progressive، حرفه فناوری خود را به عنوان دستیار تدریس در یک دوره SQL آغاز کرد.
نیکول در حال حاضر در کلیولند، اوهایو زندگی می کند. هنگامی که او چیز جدیدی یاد نمی گیرد، می توان او را در حال قلاب بافی با سگش، کایجو، یافت.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 1 ساعت
ترتیب:
45,000 تومان
آیا به دنبال شغل جدیدی هستید اما از اینکه باید مهارت های خود را ثابت کنید وحشت دارید؟ نگران نباش مصاحبه کدنویسی ممکن است ترسناک باشد، اما نباید مانع رشد و پیشرفت حرفه ای شما شود. حتی اگر در زبانی مانند SQL تازه کار هستید، با آماده سازی مناسب و ابزارهای مناسب، می توانید...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 15
زمان: 1h
بازدید: 2400
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 19-04-2022
1401/1/30
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس