Lynda Weinman
بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.
اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.
درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود
وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.
لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.
کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.
درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.
شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته
بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.
اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".
اوج گیری پس از بحران
کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.
کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.
روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.
خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."
روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.
افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."
با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".
در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.
ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد
اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.
وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."
در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".
ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.
پیش به سوی موفقیت
مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.
در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.
لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.
ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.
واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".
فروش به لینکدین Linked in
من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.
واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.
اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.
واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."
به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.
واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."
در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.
موسیقی را در زمان واقعی، روی صحنه و یا در حالی که در استودیو تولید میکنید، با Ableton Live 10. ایجاد کنید. در این دوره، استاد موسیقی Rick Schmunk نحوه استفاده، آهنگسازی، ریمیکس، بداهه نوازی، تولید و ویرایش ایدههای موسیقی خود را با استفاده از این نرم افزار قدرتمند نشان میدهد. در ادامه با رابط کاربری Live آشنا میشوید، یاد بگیرید که چگونه سختافزار صوتی و MIDI خود را تنظیم کنید و نحوه ایجاد یک مجموعه زنده را کشف کنید. بعلاوه، نحوه ضبط و ویرایش هر دو MIDI و صوتی، شکل دادن به صدای پروژههای خود را با اعمال جلوههایی در آهنگهای خود، صدای warp و صدای دیگر و موارد دیگر را کشف کنید. همانطور که با Live 10 آشنا میشوید، مهارتهای تولید در دنیای واقعی را میتوان برای ترانه سرایی، تولید استودیو و DJing به کار برد.
نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :
00 مقدمه
___| 00_01 خوش آمدی
___| 00_02 با استفاده از پروندههای تمرینی
01 1
___| 01_01 EQ8
___| 01_02 تاخیر انداختن
___| 01_03 دستورات کلیدی جدید و جدید را به روز کنید
___| 01_04 اتوماسیون تغییر و پیشرفت میکند
___| 01_05 صادرات صوتی تغییرات و پیشرفت ها
02 راه اندازی سیستم
___| 02_01 انتخاب دنده برای استودیوی ضبط خانه
___| 02_02 اتصال سیستم شما
03 شروع کار
___| 03_01 تنظیمات و تنظیمات دستگاه صوتی I O
___| 03_02 تنظیمات تنظیمات MIDI و تنظیمات برگزیده
___| 03_03 بهینهسازی عملکرد
___| 03_04 ترتیب و مقایسه جلسه
___| 03_05 کار با مجموعههای زنده
04 کار در نمای آرایش
___| 04_01 کنترل آهنگ
___| 04_02 انتخاب، بزرگنمایی و پخش
___| 04_03 شنود و بارگذاری ایستگاه از پیش تنظیم شده
___| 04_04 آماده شدن برای ضبط MIDI
___| 04_05 صفحه کلید کامپیوتر به عنوان کنترل کننده MIDI
___| 04_06 مداد وارد MIDI شوید
___| 04_07 ضبط پانچ
05 کار در نمای جلسه
___| 05_01 نمای کلی جلسه
___| 05_02 کار با کلیپ ها
___| 05_03 کار با صحنه ها
___| 05_04 ضبط و مصرف بیش از حد MIDI
___| 05_05 ضبط MIDI
___| 05_06 ضبط صدا
___| 05_07 کار با دستگاههای خارجی
06 ویرایش MIDI
___| 06_01 کار در ویرایشگر MIDI
___| 06_02 پیکربندی شبکه
___| 06_03 ویرایش ریتم و کمیت
___| 06_04 با استفاده از اندازه گیری شیار
___| 06_05 سرعت، مدت زمان و سرعت ویرایش
___| 06_06 کپی، چسباندن و کپی کردن MIDI
___| 06_07 ویرایش چند کلیپ
07 کار با صوتی
___| 07_01 ویرایش کلیپ صوتی
___| 07_02 محو میشود
___| 07_03 مرور اجمالی صدا
___| 07_04 حلقههای کلیپهای صوتی
___| 07_05 کمیت صوتی
___| 07_06 پیچ و تاب خلاق
___| 07_07 برش به MIDI
___| 07_08 تبدیل به MIDI
08 تکنیکهای تنظیم کننده آبلتون
___| 08_01 مدیریت CPU و Track Freeze
___| 08_02 کار با یاب
___| 08_03 ویرایش بخش در نمای Arrangement
___| 08_04 ویرایش بخش در نمای جلسه
___| 08_05 انتقال یک پروژه از نمای Session به Arrangement
___| 08_06 انتقال یک پروژه از نمای Arrangement به Session
09 کار با کلیپها، دستگاهها و فایل ها
___| 09_01 مرور کلی مرورگر
___| 09_02 سفارشیسازی مرورگر
___| 09_03 جستجو و ممیزی
___| 09_04 ذخیره ایستگاه از پیش تنظیم و کلیپ
___| 09_05 مدیریت فایل
___| 09_06 صادرات صوتی و MIDI
___| 09_07 واردات و صادرات ویدیو
10 میکسر زنده
___| 10_01 بررسی اجمالی
___| 10_02 آهنگهای گروهی
___| 10_03 می فرستد و برمی گرداند
___| 10_04 مسیریابی و تغییر شکل مجدد
___| 10_05 نشانههای هدفون
11 صوتی FX
___| 11_01 نمای کلی FX
___| 11_02 EQ و فیلترها
___| 11_03 کمپرسورها
___| 11_04 پردازش زنجیره جانبی
___| 11_05 با استفاده از تاخیرها
___| 11_06 مقدمه اکو
___| 11_07 ویژگیهای پیشرفته اکو
___| 11_08 اشباع کننده و پدال
___| 11_09 طبل اتوبوس
___| 11_10 Reverb
12 MIDI FX
___| 12_01 Arpeggiator
___| 12_02 وتر و مقیاس
13 ساز
___| 13_01 مقدمه تکانه
___| 13_02 تکانه چند خروجی
___| 13_03 پارامترهای ضربه
___| 13_04 معرفی ساده تر
___| 13_05 کلاسیک ساده تر
___| 13_06 سادهتر یک شات
___| 13_07 حالت برش ساده تر
___| 13_08 مقدمه Wavetable
___| 13_09 فیلترهای WT و LFO
14 قفسه
___| 14_01 قفسههای صوتی FX
___| 14_02 قفسههای ابزار
___| 14_03 قفسههای طبل
___| 14_04 ویرایشگرهای منطقه رک
___| 14_05 ماکرو
15 نقشه برداری
___| 15_01 نقشه برداری کلید
___| 15_02 نقشه برداری MIDI
___| 15_03 نقشه برداری فوری
16 اتوماسیون
___| 16_01 اتوماسیون گرافیکی
___| 16_02 ویرایش اتوماسیون
___| 16_03 اتوماسیون کلیپ
___| 16_04 اتوماسیون ضبط
17 حداکثر برای لایو
___| 17_01 اصول اولیه M4L
___| 17_02 افزونه M4L LFO
___| 17_03 M4L Shaper
___| 17_04 مصنوعات طبل M4L
18 نتیجه گیری
___| 18_01 مراحل بعدی
00 Introduction
___| 00_01 Welcome
___| 00_02 Using the exercise files
01 1
___| 01_01 EQ8
___| 01_02 Delay
___| 01_03 New and update key commands
___| 01_04 Automation changes and improvements
___| 01_05 Audio export changes and improvements
02 System Setup
___| 02_01 Selecting gear for a home recording studio
___| 02_02 Connecting your system
03 Getting Started
___| 03_01 Audio I O device setup and preferences
___| 03_02 MIDI controller setup and preferences
___| 03_03 Optimizing performance
___| 03_04 Arrangement and Session View introduction and comparison
___| 03_05 Working with Live sets
04 Working in Arrangement View
___| 04_01 Track controls
___| 04_02 Selecting, zooming, and playback
___| 04_03 Auditioning and loading presets
___| 04_04 Preparing to record MIDI
___| 04_05 Computer keyboard as MIDI controller
___| 04_06 Pencil enter MIDI
___| 04_07 Punch record
05 Working in Session View
___| 05_01 Session view overview
___| 05_02 Working with clips
___| 05_03 Working with scenes
___| 05_04 Recording and overdubbing MIDI
___| 05_05 MIDI capture
___| 05_06 Recording audio
___| 05_07 Working with external devices
06 Editing MIDI
___| 06_01 Working in the MIDI Editor
___| 06_02 Configuring the grid
___| 06_03 Editing rhythm and quantizing
___| 06_04 Using groove quantization
___| 06_05 Editing velocity, duration, and pitch
___| 06_06 Copy, paste, and duplicate MIDI
___| 06_07 Multi-clip editing
07 Working with Audio
___| 07_01 Audio clip editing
___| 07_02 Fades
___| 07_03 Audio warping overview
___| 07_04 Looping audio clips
___| 07_05 Quantizing audio
___| 07_06 Creative warping
___| 07_07 Slice to MIDI
___| 07_08 Convert to MIDI
08 Ableton Arranging Techniques
___| 08_01 CPU management and Track Freeze
___| 08_02 Working with locators
___| 08_03 Section editing in Arrangement view
___| 08_04 Section editing in Session view
___| 08_05 Moving a project from Session to Arrangement view
___| 08_06 Moving a project from Arrangement to Session view
09 Working with Clips, Devices, and Files
___| 09_01 Browser overview
___| 09_02 Customizing the browser
___| 09_03 Searching and auditioning
___| 09_04 Saving presets and clips
___| 09_05 File management
___| 09_06 Exporting audio and MIDI
___| 09_07 Importing and exporting video
10 Live Mixer
___| 10_01 Overview
___| 10_02 Group tracks
___| 10_03 Sends and returns
___| 10_04 Routing and resampling
___| 10_05 Headphone cues
11 Audio FX
___| 11_01 FX overview
___| 11_02 EQ and filters
___| 11_03 Compressors
___| 11_04 Side chain processing
___| 11_05 Using delays
___| 11_06 Echo introduction
___| 11_07 Echo advanced features
___| 11_08 Saturator and pedal
___| 11_09 Drum buss
___| 11_10 Reverb
12 MIDI FX
___| 12_01 Arpeggiator
___| 12_02 Chord and Scale
13 Instruments
___| 13_01 Impulse introduction
___| 13_02 Multi-output Impulse
___| 13_03 Impulse parameters
___| 13_04 Simpler introduction
___| 13_05 Simpler classic
___| 13_06 Simpler one shot
___| 13_07 Simpler slice mode
___| 13_08 Wavetable introduction
___| 13_09 WT filters and LFOs
14 Racks
___| 14_01 Audio FX racks
___| 14_02 Instrument racks
___| 14_03 Drum racks
___| 14_04 Rack zone editors
___| 14_05 Macros
15 Mapping
___| 15_01 Key mapping
___| 15_02 MIDI mapping
___| 15_03 Instant mapping
16 Automation
___| 16_01 Graphic automation
___| 16_02 Editing automation
___| 16_03 Clip automation
___| 16_04 Recording automation
17 Max for Live
___| 17_01 M4L basics
___| 17_02 M4L LFO plugin
___| 17_03 M4L Shaper
___| 17_04 M4L Drum Synths
18 Conclusion
___| 18_01 Next steps
ریک اشمانک، استاد دانشکده موسیقی USC Thornton است. او به دانشجویان کمک می کند تا با تکنولوژی موسیقی جدید سازگار شوند.
دکتر ریچارد اشمانک استادیار تکنولوژی آموزشی در دانشکده موسیقی USC Thornton است. او برای کار خود، تجربه عملی 30 ساله را به عنوان یک موسیقیدان حرفه ای به ارمغان می آورد، چشم انداز روشن برای آینده فن آوری های جدید در هر دو عملکرد موسیقی و آموزش و پرورش و اشتیاق برای تدریس. ریک موقعیت در هر دو انجمن بین المللی آموزش جاز (IAJE) و موسسه فناوری معلمان موسیقی (TI: ME) داشته است. او یک متخصص فناوری موسیقی است و در کنفرانسها و کارگاههای آموزشی سراسر ایالات متحده و کانادا حضور دارد. کار او شامل دو مخاطب متمایز است: مربیان موسیقی و جوانانی که در زمینه صنعت موسیقی تلاش می کنند. تدریس ریک نشان دهنده تعهد او به تجهیز موسیقیدانان و دانشجویان و کسانی است که به پیشرفت حرفه ای خود با ابزار، دانش و مهارت های لازم برای موفقیت در محل کار موسیقی در قرن بیست و یکم دست می یابند.