%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Kwame Christian - کوامه کریستین

Kwame Christian - کوامه کریستین

Kwame Christian مدیر موسسه American Negotiation است.
کوامه، در کار خود در موسسه American Negotiation آموزشهای شرکتی را انجام می دهد که به متخصصین کمک می کند تا تعارض را هدایت و حل کنند.
او میزبان یکی از محبوب ترین پادکست های مذاکره در جهان با عنوان negotiate Anyothing است. کتاب پرفروش وی ، Finding Confidence in Conflict: How to Negotiate Anything و Live Your Best Life ، به افراد بی شماری کمک کرده است تا از مکالمات دشوار عبور کنند.
وی علاوه بر کار در انستیتوی American Negotiation ، به عنوان وکیل تجارت در دفتر حقوقی Carlile Patchen و Murphy LLP ، عضو فوربس و استاد مذاکره برای کالج حقوق موریتس دانشگاه ایالتی اوهایو نیز فعالیت می کند.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 39 دقیقه
ترتیب:
35,000 تومان
افکار ، احساسات و اعمال یک فرد ، در کنار هم ، الگویی را تشکیل می دهد که روانشناسان آن را «شخصیت» می نامند. شما به عنوان یک رهبر ، روزانه با شخصیت های زیادی برخورد می کنید. برای اینکه یک رهبر موثر باشید ، باید بدانید که چگونه این شخصیت های متنوع را انگیزه ، رهبری و ترغیب...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 17
زمان: 39m 1s
بازدید: 2501
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 14-07-2021
1400/4/23
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس