%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Aimee Reese - امی ریز

Aimee Reese - امی ریز

Aimee Reese یک مربی حرفه ای دارای مجوز است که به دیگران کمک می کند تا تعادل سالم بین کار و خانه ایجاد کنند.
Aimee یک رهبر ثابت شده با بیش از 27 سال تجربه در توسعه مردم ، منابع انسانی و مدیریت پروژه و بیش از 15 سال به عنوان دستیار اجرایی در سطح C است. فعالیت اداری متنوع وی از ارائه رهبری استراتژیک برای تیم های مدیریت ارشد و ایجاد روابط با مشتری با ارزش بالا تا برتری در عملکرد است.
Aimee در مرحله دریافت گواهینامه دوم خود از اتحادیه آموزش مربیان است. وی همچنین در انستیتوی تغذیه تلفیقی ثبت نام کرده و در آنجا به یک مربی معتبر بهداشت و سلامتی و در انستیتوی مربیگری بین المللی Fibromyalgia تبدیل خواهد شد.
Aimee پس از مشاهده نیاز به تعادل کار و زندگی در خانه از تجربیات خود به عنوان یک متخصص 27 ساله اداری ، تجارت مربیگری خود را در سال 2017 آغاز کرد. او می داند که متعادل کردن کار و زندگی در خانه چقدر سخت است و او یاد گرفته است که فقط این کار را انجام دهد. در حال حاضر او بسیار شادتر ، سالم تر است و هم از نظر شغلی و هم از نظر شخصی رضایت بیشتری دارد. ماموریت او این است که به مردم یاد بدهد تا مسیر زندگی خود را طوری انتخاب کنند که اهمیت آنها را انتخاب کند. در aimeereese.com بیشتر بیاموزید.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 44 دقیقه
ترتیب:
39,000 تومان
یک متخصص اجرایی را اغلب `نقشی بدون شرح وظیفه` می‌نامند، زیرا مسئولیت‌ها می‌توانند بسیار متفاوت باشند. هنگامی که از یک مدیر اجرایی پشتیبانی می‌کنید، باید آماده باشید تا انتظارات غیرمنتظره را داشته باشید. با این وجود، وظایف و مهارت‌های شغلی اساسی وجود دارد که اکثر...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 17
زمان: 44m 53s
بازدید: 4149
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 17-01-2018
1396/10/27
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس