%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Desk Yogi - دسک یوگی

Desk Yogi - دسک یوگی

دسک یوگی یک پلتفرم سلامتی است که آموزش های مربوط به یوگا ، تناسب اندام ، ذهن آگاهی ، تغذیه سالم و موارد دیگر را ارائه می دهد.
Jacqui Burge بنیانگذار Desk Yogi بیش از بیست سال است که به مطالعه ، تمرین و آموزش یوگا می پردازد. او همچنین در Lynda.com ، یک شرکت در حال رشد سریع و با بیش از 500 کارمند ، یک میز کار داشت. با افزایش تقاضاهای شرکت او ، شرکت در کلاسهای ناهار یوگا یا رفتن به باشگاه برای بدنسازی دشوار شد. برای بازگشت تعادل خود و الهام بخشیدن به دیگران در شرایط مشابه ، او شروع به پخش زنده 10 دقیقه تعطیلات سلامتی برای همکاران کرد. کلمه به گوش رسید و به زودی کارکنان سراسر جهان برای آموزش لحظه ای مدیتیشن و حرکت در وسط روز خود به کلاس های ویدئویی او می رفتند.
در کمتر از یک ماه ، جلسات دوبار در هفته به 120 نفر از شرکت کنندگان با لیست انتظار برای پیوستن رسید. Jacqui که از محبوبیتش شوکه شده بود ، متوجه شد که شرکت ها در همه جا می توانند ویدئوهای کوتاه سلامتی خود را در صورت درخواست در طول روز کاری طولانی ارائه دهند.
در سال 2015 ، از این دانش اولیه ، ایده Desk Yogi متولد شد. آنها با همکاران سابق Lynda.com و تیمی از متخصصان در زمینه سلامت ، تناسب اندام و مدیتیشن ، محتوا و عملکرد desk-yogi.com را توسعه دادند و یک پورتال یکپارچه برای ارائه یک راه حل ساده سلامتی ارائه دادند.
امروزه Desk Yogi توسط شرکت ها ، مشاغل کوچک و افراد در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و یک بستر جامع سلامتی ارائه می دهد که بر اساس فیلم های آموزشی پیشرفته در موضوعاتی مانند یوگا ، تناسب اندام ، ذهن آگاهی ، مدیتیشن و کاهش استرس ، تغذیه سالم ساخته شده است. ، ارگونومی محل کار و بهره وری برای همه کارکنان در هر محیط کاری ، با سرعت آنها ، صرف نظر از سطح آمادگی آنها.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 20 دقیقه
ترتیب:
(رایگان)
دانلود رایگان cloud_download
وقتی زمان زیادی را صرف تماشای صفحه نمایش می کنیم ، گردن ما بیشترین فشار را تحمل می کند. استراحت بهترین راه حل است ، اما گاهی اوقات نمی توانیم آفلاین برویم. خوشبختانه ، با اصلاحات ساده در وضعیت بدنی و عادات تایپ ، می توانید آسیب این ناحیه حساس را از بین ببرید. با دکتر Baxter...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 7
زمان: 20m 53s
بازدید: 2736
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
دانلود رایگان
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 16-05-2019
1398/2/26
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس