%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Felix Zumstein - فلیکس زومشتاین

Felix Zumstein - فلیکس زومشتاین

فلیکس زومشتاین علاقه زیادی به اکسل دارد و راه حل های نوآورانه ای برای حل طیف وسیعی از "مشکلات اکسل" ایجاد می کند.

فلیکس نویسنده دوره محبوب ویدیویی درخواستی پایتون برای اکسل است و سازمان دهنده جلسات xlwings در لندن و نیویورک است. او به طور منظم در هر دو www.xlwings.org/blog و www.xltrail.com/blog وبلاگ می نویسد.

فلیکس xlwings را ایجاد کرد، یک کتابخانه هسته باز محبوب برای برنامه نویسی اکسل با پایتون، در سال 2014، و محبوبیت آن از آن زمان تاکنون در حال افزایش است. امروزه، شرکت‌ها در صنایع و کشورها از جمله صندوق‌های تامینی، بانک‌ها و شرکت‌های Fortune 500 از آن استفاده می‌کنند.

بسیاری از راه‌حل‌هایی که فلیکس و تیمش ایجاد کرده‌اند، منبع باز هستند و به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به مهاجرت از اکسل، صفحات گسترده محکم بسازید.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 1 ساعت و 47 دقیقه
ترتیب:
49,000 تومان
پایتون و اکسل هر دو از محبوب‌ترین «زبان‌های برنامه‌نویسی» هستند، به‌ویژه برای تجزیه و تحلیل داده/علم داده. با هم، آنها حتی قدرتمندتر هستند. در این دوره آموزشی، نویسنده و متخصص اکسل Felix Zumstein نحوه کار با پانداهای DataFrames در اکسل را توضیح می دهد. Pandas DataFrames ستون فقرات هر...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 22
زمان: 1h 47m
بازدید: 165
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 11-04-2024
( 23 روز قبل)
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس