%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع مایا 2020 (با زیرنویس فارسی AI)
Maya 2020 Essential Training
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL4951-2820124
لیندا _ آموزش جامع مایا 2020 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Maya 2020 Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
143,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
George Maestri - جورج ماستری
تاریخ انتشار
1398/9/19
2019-12-10
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
4ساعت و 46دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
85 ویدیو
حجم فایل‌ها
915 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
15 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 9480
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

این آموزش، بخشی از این مسیرهای یادگیری میباشد:

فارسی لیندا

بیاموزید که چگونه مدلهای سه بعدی و انیمیشن‌هایی با کیفیت بالا در مایا 2020 ایجاد کنید. این دوره شامل مهارت‌های اصلی مایا - مدل سازی، بافت، رندر و انیمیشن - در یک گردش کاری مبتنی بر پروژه در دنیای واقعی است که به همان اندازه به فیلم، موشن گرافیک، و طراحی بازی اصول اولیه مانند انتخاب و دستکاری اشیاء، سازماندهی صحنه‌ها و شخصی‌سازی رابط را یاد بگیرید. در مرحله بعد، مدل‌سازی چند ضلعی، ایجاد و پالایش مش، مجسمه‌سازی و مدل‌سازی NURBS را مرور کنید. در مرحله بعدی زمان ایجاد و اعمال مواد روی سطوح است - اضافه کردن رنگ، بافت و بازتاب. سپس دوربین‌ها، نورپردازی و جلوه‌های عمق میدان را با استفاده از Arnold برای مایا رندر ادغام کنید. آخر اینکه مربی George Maestri نشان می‌دهد که چگونه با ابزارهای انیمیشن مایا می‌توانید حرکت و زندگی را به کار خود اضافه کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 مدل‌ها و انیمیشن‌های سه بعدی با کیفیت بالا را با مایا ایجاد کنید
___| 00_02 مورد نیاز سیستم مایا
___| 00_03 از فایلهای تمرینی بیشترین استفاده را ببرید

01 رابط مایا
___| 01_01 بررسی اجمالی رابط مایا
___| 01_02 با پروژه‌های فایل‌ها و مایا کار کنید
___| 01_03 پیمایش در مایا
___| 01_04 پیکربندی منظره ها
___| 01_05 از منوهای Hotbox و Marking استفاده کنید
___| 01_06 تنظیمات برگزیده را سفارشی کنید
___| 01_07 از مکانهای کاری مایا استفاده کنید

02 اشیاء را انتخاب و دستکاری کنید
___| 02_01 اشیاء را انتخاب کنید
___| 02_02 از ابزار Move استفاده کنید
___| 02_03 چرخش و مقیاس
___| 02_04 محورهای محرمانه را دستکاری کنید
___| 02_05 کپی اشیاء
___| 02_06 درک جعبه کانال
___| 02_07 با ویرایشگر Attribute کار کنید
___| 02_08 تنظیم مجدد و یخ زدن تحولات
___| 02_09 در حال جابجایی اشیاء

03 صحنه‌های مایا را سازماندهی کنید
___| 03_01 با Outliner کار کنید
___| 03_02 ایجاد سلسله مراتب
___| 03_03 اشیاء گروه
___| 03_04 درک Hypergraph
___| 03_05 ایجاد لایه ها
___| 03_06 پنهان کردن و نمایش اشیاء
___| 03_07 با ماسک انتخاب کار کنید

04 مدلهای چند ضلعی ایجاد کنید
___| 04_01 اشیاء چند ضلعی ایجاد کنید
___| 04_02 اشیاء چند ضلعی را گسترش دهید
___| 04_03 اجزای چند ضلعی را انتخاب کنید
___| 04_04 از Soft Select و Symmetry استفاده کنید
___| 04_05 از ابزارهای قلم مو برای ایجاد مجسمه‌سازی استفاده کنید
___| 04_06 از ابزار مدل‌سازی استفاده کنید

05 مدل‌سازی مش‌های چند ضلعی
___| 05_01 مرجع را تنظیم کنید
___| 05_02 مدل‌سازی در برابر مرجع
___| 05_03 از ابزارهای Extrude استفاده کنید
___| 05_04 با حلقه‌های لبه کار کنید
___| 05_05 ترکیب و جدا کنید
___| 05_06 اجزای جوشکاری
___| 05_07 اجزای آینه و ادغام
___| 05_08 از پل چند ضلعی استفاده کنید
___| 05_09 از ابزارهای Bevel استفاده کنید

06 روش اضافی مدل سازی
___| 06_01 درک چهار قرعه کشی
___| 06_02 صاف کردن سطوح
___| 06_03 با سطوح زیربخش کار کنید
___| 06_04 چربی را به سطوح صاف اضافه کنید
___| 06_05 ابزارهای بولی
___| 06_06 تاریخچه شی را مدیریت کنید

07 با منحنی کار کنید
___| 07_01 مبانی منحنی NURBS
___| 07_02 ایجاد منحنی
___| 07_03 منحنی‌ها را اصلاح کنید
___| 07_04 در طول مسیر اکسترود کنید

08 مواد را ایجاد کنید
___| 08_01 بررسی اجمالی از ارائه مایا
___| 08_02 شناخت انواع اولیه سایه بان
___| 08_03 با مواد آرنولد کار کنید
___| 08_04 تاری و شکست در آرنولد
___| 08_05 نقشه‌ها را ایجاد و اعمال کنید
___| 08_06 استفاده از bitmaps به عنوان بافت
___| 08_07 با پنجره Hypershade کار کنید
___| 08_08 در Hypershade مواد ایجاد کنید

09 از مواد و بافت‌ها استفاده کنید
___| 09_01 چندین ماده را روی اشیاء اعمال کنید
___| 09_02 نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش اشیاء چند ضلعی
___| 09_03 درک ویرایشگر UV
___| 09_04 UV نقشه برداری اشیاء پیچیده
___| 09_05 مقیاس UV را حفظ کنید

10 ارائه در آرنولد
___| 10_01 تنظیمات ارائه
___| 10_02 پایه مایا نورها برای آرنولد
___| 10_03 چراغ نقطه مایا
___| 10_04 از چراغ‌های منطقه آرنولد استفاده کنید
___| 10_05 از اشیاء به عنوان چراغ استفاده کنید
___| 10_06 نورپردازی و آسمانهای مبتنی بر تصویر
___| 10_07 دوربین اضافه کنید
___| 10_08 عمق میدان را در آرنولد اضافه کنید
___| 10_09 تاری در حرکت در آرنولد ایجاد کنید
___| 10_10 نمای ارائه و خروجی نهایی

11 تحریک در مایا
___| 11_01 درک رابط انیمیشن
___| 11_02 اشیاء را با استفاده از Set Key تحریک کنید
___| 11_03 کلیدها را در جدول زمانی اصلاح کنید
___| 11_04 کلیدها را در ویرایشگر نمودار اصلاح کنید
___| 11_05 کلیدهای صفحه را تغییر دهید
___| 11_06 با ویرایشگر زمان کار کنید
___| 11_07 اشیاء را در طول مسیرهای خمیده زنده کنید
___| 11_08 چرخه‌های انیمیشن ایجاد کنید
___| 11_09 تجسم انیمیشن
___| 11_10 پخش انیمیشن با استفاده از Playblast

12 نتیجه گیری
___| 12_01 مراحل بعدی



00 Introduction
___| 00_01 Create high-quality 3D models and animations with Maya
___| 00_02 Maya system requirements
___| 00_03 Make the most of the exercise files

01 The Maya Interface
___| 01_01 Overview of the Maya interface
___| 01_02 Work with files and Maya projects
___| 01_03 Navigation in Maya
___| 01_04 Configure viewports
___| 01_05 Use the Hotbox and Marking menus
___| 01_06 Customize preferences
___| 01_07 Use Maya workspaces

02 Select and Manipulate Objects
___| 02_01 Select objects
___| 02_02 Use the Move tool
___| 02_03 Rotate and scale
___| 02_04 Manipulate pivots
___| 02_05 Duplicate objects
___| 02_06 Understanding the Channel Box
___| 02_07 Work with the Attribute Editor
___| 02_08 Reset and freeze transformations
___| 02_09 Snapping objects

03 Organize Maya Scenes
___| 03_01 Work with the Outliner
___| 03_02 Create hierarchies
___| 03_03 Group objects
___| 03_04 Understanding the Hypergraph
___| 03_05 Create layers
___| 03_06 Hide and show objects
___| 03_07 Work with selection masks

04 Create Polygonal Models
___| 04_01 Create polygonal objects
___| 04_02 Extend polygonal objects
___| 04_03 Select polygonal components
___| 04_04 Use Soft Select and Symmetry
___| 04_05 Use brush tools to sculpt meshes
___| 04_06 Use the Modeling Toolkit

05 Modeling Polygonal Meshes
___| 05_01 Set up reference
___| 05_02 Modeling against reference
___| 05_03 Use the Extrude tools
___| 05_04 Work with edge loops
___| 05_05 Combine and separate
___| 05_06 Welding components
___| 05_07 Mirror and merge components
___| 05_08 Use Polygon Bridge
___| 05_09 Use the Bevel tools

06 Additional Modeling Techniques
___| 06_01 Understanding Quad Draw
___| 06_02 Smoothing surfaces
___| 06_03 Work with subdivision surfaces
___| 06_04 Add creases to smooth surfaces
___| 06_05 Boolean tools
___| 06_06 Manage object history

07 Work with Curves
___| 07_01 Basics of NURBS curves
___| 07_02 Create curves
___| 07_03 Modify curves
___| 07_04 Extrude along a path

08 Create Materials
___| 08_01 Overview of Maya renderering
___| 08_02 Understanding the basic shader types
___| 08_03 Work with Arnold materials
___| 08_04 Opacity and refraction in Arnold
___| 08_05 Create and apply maps
___| 08_06 Using bitmaps as texture
___| 08_07 Work with the Hypershade window
___| 08_08 Create materials in Hypershade

09 Apply Materials and Textures
___| 09_01 Apply multiple materials to objects
___| 09_02 UV mapping polygonal objects
___| 09_03 Understanding the UV Editor
___| 09_04 UV mapping complex objects
___| 09_05 Maintain UV scale

10 Render in Arnold
___| 10_01 Render settings
___| 10_02 Basic Maya lights for Arnold
___| 10_03 Maya point lights
___| 10_04 Use Arnold area lights
___| 10_05 Use objects as lights
___| 10_06 Image-based lighting and skydomes
___| 10_07 Add cameras
___| 10_08 Add depth of field in Arnold
___| 10_09 Create motion blur in Arnold
___| 10_10 Render view and final output

11 Animate in Maya
___| 11_01 Understanding the animation interface
___| 11_02 Animate objects using Set Key
___| 11_03 Modify keys on the timeline
___| 11_04 Modify keys in the Graph Editor
___| 11_05 Modify keys in the Dope Sheet
___| 11_06 Work with the Time Editor
___| 11_07 Animate objects along spline paths
___| 11_08 Create animation cycles
___| 11_09 Visualize animation
___| 11_10 Animation playback using Playblast

12 Conclusion
___| 12_01 Next steps

مدرس: George Maestri - جورج ماستری

تعداد دوره های آموزشی: 52

جورج ماستری یک کارگردان و تولیده کننده انیمیشن در لس انجلس است. مشتری های او شامل "دیزنی" و "کمدی سنترال" هستند. جرج ماستری یک کارگردان و تولید کننده انیمیشن ساکن لس انجلس است. او چند کتاب درمورد 3D کاراکتر انیمیشن ، از جمله دیجیتال کاراکتر انیمیشن (New Riders)، و مایا در یک نگاه (Sybex Books) نوشته است. اعتبارات او شامل فعالیت برای استودیوهایی نظیر Nickelodeon، دیزنی، Warner Brothers و کمدی سنترال است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس