%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش بلندر 2.8 ساخت کاراکتر (با زیرنویس فارسی AI)
Blender 2.8 Character Creation
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL5556-2825477
لیندا _ آموزش بلندر 2.8 ساخت کاراکتر (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Blender 2.8 Character Creation
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
273,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Darrin Lile - دارین لیل
تاریخ انتشار
1399/2/1
2020-04-20
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
16ساعت و 34دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
95 ویدیو
حجم فایل‌ها
3830 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
64 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 7788
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

با ابزارهای ایجاد شخصیت در Blender 2.8، یک مرز جدید در انیمیشن سه بعدی را کاوش کنید. این دوره شما را از طریق همه چیزهایی که باید بدانید برای ایجاد شخصیت‌های سه بعدی خود با Blender می‌برد. انیماتور مربی Darrin Lile چگونگی مدل‌سازی کل بدن، از سر تا پاها را توضیح می‌دهد و از چهره‌ای آماده انیمیشن با جریان لبه مناسب استفاده می‌کند. بیاموزید که چگونه لباس شخصیت خود را ایجاد کنید - در این پروژه مثال، یک لباس و کلاه ایمنی و از Eeevee رندرر جدید برای تنظیم و استفاده از بافتهای با وضوح بالا و واقعی استفاده کنید. در آخر، کشف کنید که چگونه شخصیت را سفت و سخت کنید، صحنه خود را سبک کنید و یک انیمیشن قابل چرخش را ایجاد و رندر کنید. مهارتهایی که در این دوره یاد می‌گیرید، باعث می‌شود تا شخصیت‌های شخصیت شما در یک سطح کاملاً جدید قرار بگیرد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
 _ | 00_01 کاراکترهای سه بعدی خود را ایجاد کنید
 _ | 00_02 آنچه باید بدانید
 _ | 00_03 مختصراً در مورد Blender 2.8

 01 مدل‌سازی سر
 _ | 01_01 وارد کردن تصاویر مرجع
 _ | 01_02 شروع صورت
 _ | 01_03 ایجاد حلقه‌های صورت
 _ | 01_04 تکمیل ماسک حلقه
 _ | 01_05 تنظیم صورت
 _ | 01_06 ایجاد قسمت بالای سر
 _ | 01_07 مدل‌سازی چشم ها
 _ | 01_08 قرار دادن چشم
 _ | 01_09 ایجاد سمت سر و گردن
 _ | 01_10 مدل‌سازی گوش ها
 _ | 01_11 ایجاد سوراخ بینی
 _ | 01_12 شروع لب
 _ | 01_13 اکسترودن دهان داخلی
 _ | 01_14 ایجاد لثه
 _ | 01_15 شروع دندانها
 _ | 01_16 تکمیل دندان
 _ | 01_17 مدل کردن پلک ها

 02 مدل‌سازی بدن
 _ | 02_01 اکسترود کردن نیم تنه
 _ | 02_02 ایجاد پاها
 _ | 02_03 مدل‌سازی بازوها
 _ | 02_04 شروع انگشتان
 _ | 02_05 ادامه انگشتان
 _ | 02_06 اکسترود کردن دست
 _ | 02_07 مدل‌سازی انگشت شست
 _ | 02_08 اتصال دست
 _ | 02_09 شروع پا
 _ | 02_10 پایان دادن به پا
 _ | 02_11 شروع کت و شلوار بدن
 _ | 02_12 تکمیل لباس بدن

 03 ایجاد لباس فضایی
 _ | 03_01 شروع لباس
 _ | 03_02 ایجاد تنها boot
 _ | 03_03 مدل‌سازی boots
 _ | 03_04 ایجاد دستکش
 _ | 03_05 ادامه لباس
 _ | 03_06 کار بر روی سینه بند و کمربند
 _ | 03_07 پایان دادن به بند و کمربند
 _ | 03_08 ایجاد پدهای زانو و آرنج
 _ | 03_09 آماده‌سازی برای مجسمه سازی
 _ | 03_10 شروع پاها
 _ | 03_11 مجسمه‌سازی پاها و باسن بالا
 _ | 03_12 مجسمه‌سازی پیچ و تاب و بازوها
 _ | 03_13 مجسمه‌سازی boots
 _ | 03_14 مجسمه‌سازی دستکش
 _ | 03_15 اتمام مجسمه سازی

 04 مدل‌سازی کلاه و کلاه
 _ | 04_01 شروع کلاه ایمنی
 _ | 04_02 ادامه کلاه ایمنی
 _ | 04_03 افزودن ضخامت به کلاه ایمنی
 _ | 04_04 کلاه ایمنی
 _ | 04_05 شروع به کار کردن کلاه Snoopy
 _ | 04_06 ادامه کلاه Snoopy
 _ | 04_07 مدل‌سازی cap mics
 _ | 04_08 ایجاد بند چانه

 نقشه برداری و پخت UV 05
 _ | 05_01 شروع به سازماندهی مدل
 _ | 05_02 به پایان رساندن سازمان
 _ | 05_03 UV نقشه کت و شلوار
 _ | 05_04 UV نقشه را درپوش قرار دهید
 _ | 05_05 اشعه ماوراء بنفش نقشه برداری از سر
 _ | 05_06 پخت یک نقشه معمولی

 06 ایجاد مواد و بافت ها
 _ | 06_01 اختصاص مواد برای کت و شلوار
 _ | 06_02 اختصاص مواد به سر
 _ | 06_03 تنظیم مواد
 _ | 06_04 اضافه کردن بافت به کت و شلوار و چشم
 _ | 06_05 بافت کلاه Snoopy
 _ | 06_06 شروع به ایجاد صورت می‌کند
 _ | 06_07 اتمام بافت‌های صورت
 _ | 06_08 جزئیات نقاشی بافت روی کت و شلوار

 07 ایجاد ابرو، مژگان و انفجار
 _ | 07_01 مدل کردن مژه
 _ | 07_02 بافت مژه
 _ | 07_03 شروع به بافت ابروها
 _ | 07_04 اتمام بافت ابرو
 _ | 07_05 مدل‌سازی و UV نقشه برداری از موی چتری
 _ | 07_06 بافت موی چتری

 08 جعل شخصیت
 _ | 08_01 تهیه شخصیت برای تقلب
 _ | 08_02 ایجاد آرماتور و تنظیم اتصالات
 _ | 08_03 قرار دادن مفاصل دستها
 _ | 08_04 تنظیم مفاصل صورت
 _ | 08_05 قرار دادن مفاصل برای دهان و چشم ها
 _ | 08_06 تولید دکل و اتصال مش
 _ | 08_07 والدین چشم و دندان
 _ | 08_08 تنظیم وزن صورت
 _ | 08_09 تست کنترل صورت
 _ | 08_10 تنظیم وزن گردن و قفسه سینه
 _ | 08_11 نقاشی وزنه‌های دست
 _ | 08_12 وزن نقاشی برای آرنج و زانوها
 _ | 08_13 وزن نقاشی روی نیم تنه و باسن
 _ | 08_14 وزن نقاشی boots و تست دکل

 09 روشنایی و ارائه صحنه
 _ | 09_01 در حال نمایش شخصیت
 _ | 09_02 روشنایی صحنه
 _ | 09_03 تنظیم مواد شیشه‌ای شفاف
 _ | 09_04 متحرک کردن دوربین
 _ | 09_05 ارائه انیمیشن

 10 نتیجه گیری
 _ | 10_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Create your own 3D characters
_ 00_02 What you should know
_ 00_03 A brief introduction to Blender 2.8

01 Modeling the Head
_ 01_01 Importing reference images
_ 01_02 Beginning the face
_ 01_03 Establishing the face loops
_ 01_04 Completing the loop mask
_ 01_05 Adjusting the face
_ 01_06 Creating the top of the head
_ 01_07 Modeling the eyes
_ 01_08 Placing the eyes
_ 01_09 Creating the side of the head and neck
_ 01_10 Modeling the ears
_ 01_11 Creating the nostrils
_ 01_12 Beginning the lips
_ 01_13 Extruding the inner mouth
_ 01_14 Creating the gums
_ 01_15 Beginning the teeth
_ 01_16 Finishing the teeth
_ 01_17 Modeling the eyelids

02 Modeling the Body
_ 02_01 Extruding the torso
_ 02_02 Creating the legs
_ 02_03 Modeling the arms
_ 02_04 Beginning the fingers
_ 02_05 Continuing the fingers
_ 02_06 Extruding the hand
_ 02_07 Modeling the thumb
_ 02_08 Connecting the hand
_ 02_09 Beginning the foot
_ 02_10 Finishing the feet
_ 02_11 Beginning the body suit
_ 02_12 Finishing the body suit

03 Creating the Space Suit
_ 03_01 Beginning the space suit
_ 03_02 Creating the sole of the boot
_ 03_03 Modeling the boots
_ 03_04 Creating the glove
_ 03_05 Continuing the space suit
_ 03_06 Working on the breastplate and belt
_ 03_07 Finishing the breastplate and belt
_ 03_08 Creating the knee and elbow pads
_ 03_09 Preparing to sculpt
_ 03_10 Beginning the legs
_ 03_11 Sculpting the upper legs and hips
_ 03_12 Sculpting the torso and arms
_ 03_13 Sculpting the boots
_ 03_14 Sculpting the gloves
_ 03_15 Finishing the sculpting

04 Modeling the Helmet and Cap
_ 04_01 Beginning the helmet
_ 04_02 Continuing the helmet
_ 04_03 Adding thickness to the helmet
_ 04_04 Finishing the helmet
_ 04_05 Starting the Snoopy cap
_ 04_06 Continuing the Snoopy cap
_ 04_07 Modeling the cap mics
_ 04_08 Creating the chin strap

05 UV Mapping and Baking
_ 05_01 Beginning to organize the model
_ 05_02 Finishing the organization
_ 05_03 UV mapping the suit
_ 05_04 UV mapping the cap
_ 05_05 UV mapping the head
_ 05_06 Baking a normal map

06 Creating Materials and Textures
_ 06_01 Assigning materials for the suit
_ 06_02 Assigning materials to the head
_ 06_03 Adjusting the materials
_ 06_04 Adding textures to the suit and eyes
_ 06_05 Texturing the Snoopy cap
_ 06_06 Beginning to texture the face
_ 06_07 Finishing the face textures
_ 06_08 Texture painting details on the suit

07 Creating the Eyebrows, Eyelashes, and Bangs
_ 07_01 Modeling the eyelashes
_ 07_02 Texturing the eyelashes
_ 07_03 Beginning to texture the eyebrows
_ 07_04 Finishing the eyebrow textures
_ 07_05 Modeling and UV mapping the bangs
_ 07_06 Texturing the bangs

08 Rigging the Character
_ 08_01 Preparing the character for rigging
_ 08_02 Creating the armature and adjusting joints
_ 08_03 Placing the joints of the hands
_ 08_04 Adjusting the joints of the face
_ 08_05 Placing the joints for the mouth and eyes
_ 08_06 Generating the rig and binding the mesh
_ 08_07 Parenting the eyes and teeth
_ 08_08 Adjusting weights of the face
_ 08_09 Testing the face controls
_ 08_10 Adjusting the neck and chest weights
_ 08_11 Painting the weights of the hand
_ 08_12 Painting weights for the elbows and knees
_ 08_13 Weight painting the torso and hips
_ 08_14 Weight painting the boots and testing the rig

09 Lighting and Rendering the Scene
_ 09_01 Posing the character
_ 09_02 Lighting the scene
_ 09_03 Setting up the transparent glass material
_ 09_04 Animating the camera
_ 09_05 Rendering the animation

10 Conclusion
_ 10_01 Next steps

مدرس: Darrin Lile - دارین لیل

تعداد دوره های آموزشی: 8

دارین لیل انیماتور، نویسنده و عضو تمام وقت هیئت علمی برنامه هنرهای رسانه و انیمیشن در موسسه هنر Wisconsin است. او کورس های نمونه سازی 3D، نورپردازی، texturing و rigging را تدریس می کند. او در رشته مطالعات فیلم و رسانه از دانشگاه کانزاس لیسانس و فوق لیسانس دریافت کرده و منتقد فنی کتاب های زیادی از انتشارات Packet بوده است. به علاوه، "دارین" بازی های عادی برای platformهای اندروید و iOS می سازد. وی در حال حاضر به همراه همسر و فرزندانش در Wisconsin نزدیک سواحل دریاچه میشیگان زندگی می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس