%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع React Native (با زیرنویس فارسی AI)
React Native Essential Training
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL6300-2829011
لیندا _ آموزش جامع React Native (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ React Native Essential Training
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
130,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Samer Buna - سامر بونا
تاریخ انتشار
1399/8/20
2020-11-10
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
4ساعت و 20دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
49 ویدیو
حجم فایل‌ها
764 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
13 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6247
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

این آموزش، بخشی از این مسیرهای یادگیری میباشد:

فارسی لیندا

React Native به شما امکان می‌دهد با استفاده از JavaScript و React برنامه‌های Native تلفن همراه بسازید. در این دوره مبتنی بر پروژه، بیاموزید که چگونه از React Native برای ساخت برنامه‌های موبایل بومی آماده برای تولید در iOS و Android استفاده کنید. برای کمک به شما در آشنایی با مبانی React Native، مربی Samer Buna با رویکرد عملی، نحوه ساخت برنامه‌ها را از ابتدا نشان می‌دهد. او ابتدا نحوه ساخت یک بازی ساده ریاضی را مرور می‌کند و سپس نحوه ساخت یک برنامه مبتنی بر داده را نشان می‌دهد. در این راه، او نحوه اشکال زدایی و حل مشکلات رایج را نشان می‌دهد و دانش عملی درباره آزمایش و بسته‌بندی برنامه‌های شما را به اشتراک می‌گذارد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 کار با React Native
_ | 00_02 آیا این دوره برای شما مناسب است؟
_ | 00_03 بررسی اجمالی دوره

01 شروع
_ | 01_01 چرا باید بومی واکنش داد؟
_ | 01_02 الزامات و تنظیمات

02 React اصول بومی
_ | 02_01 Hello React Native with Expo
_ | 02_02 سلام React Native در iOS
_ | 02_03 سلام React Native در اندروید
_ | 02_04 یک ظاهر طراحی شده به اجزای بومی واکنش نشان می‌دهد
_ | 02_05 بررسی اجزای سازنده و API ها

03 ساخت یک برنامه بازی ساده
_ | 03_01 مقدمه و پیش نمایش
_ | 03_02 شروع برنامه TargetSum
_ | 03_03 پیکربندی ESLint
_ | 03_04 م gameلفه بازی با یک هدف تصادفی
_ | 03_05 تولید اعداد تصادفی بازی
_ | 03_06 سبک کردن شماره‌های بازی تصادفی
_ | 03_07 استفاده از TouchableOpacity برای رویدادهای مطبوعاتی
_ | 03_08 تغییر رابط کاربری بر اساس شماره‌های انتخاب شده
_ | 03_09 افزودن رفتار مشترک به اعداد
_ | 03_10 استفاده از React DevTools با React Native
_ | 03_11 محاسبه مقادیر پویا در صورت لزوم
_ | 03_12 تغییر رابط کاربری براساس وضعیت بازی
_ | 03_13 کار با تایمر
_ | 03_14 ذخیره‌سازی برای بهینه‌سازی مقادیر قابل محاسبه
_ | 03_15 بازآفرینی یک جز component برای تنظیم مجدد آن

04 ساخت یک برنامه مبتنی بر داده
_ | 04_01 مقدمه و پیش نمایش
_ | 04_02 شروع اولیه برنامه Bakesale
_ | 04_03 با استفاده از Fetch API
_ | 04_04 استفاده از FlatList با داده‌های API
_ | 04_05 کار با تصاویر
_ | 04_06 پیمایش به نماهای مختلف با حالت
_ | 04_07 واکشی داده‌های API بیشتر برای مشاهده
_ | 04_08 اجرای پیوند برگشت
_ | 04_09 استفاده از TextInput برای پیاده‌سازی جستجو

05 انیمیشن و کنترل حرکت
_ | 05_01 آماده شدن برای کشیدن انگشت
_ | 05_02 API‌های متحرک و آسان
_ | 05_03 ایجاد یک حلقه انیمیشن
_ | 05_04 با در نظر گرفتن ابعاد دستگاه
_ | 05_05 API PanResponder
_ | 05_06 آماده‌سازی PanHandlers
_ | 05_07 انگشت خود را به چپ و راست بکشید
_ | 05_08 دست زدن به حرکات کش رفتن
_ | 05_09 باز کردن URL ها

06 استقرار
_ | 06_01 ابتدا تست کنید
_ | 06_02 تست در اندروید
_ | 06_03 تغییر آرم برنامه و صفحه پاششی
_ | 06_04 استفاده از TestFlight با آزمایشگرهای داخلی
_ | 06_05 تولید APK امضا شده برای Android

07 نتیجه گیری
_ | 07_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Working with React Native
_ 00_02 Is this course for you
_ 00_03 Course overview

01 Getting Started
_ 01_01 Why React Native
_ 01_02 Requirements and setup

02 React Native Fundamentals
_ 02_01 Hello React Native with Expo
_ 02_02 Hello React Native on iOS
_ 02_03 Hello React Native on Android
_ 02_04 Styling React Native components
_ 02_05 Exploring components and APIs

03 Building a Simple Game App
_ 03_01 Introduction and preview
_ 03_02 Initializing the TargetSum app
_ 03_03 Configuring ESLint
_ 03_04 The game component with a random target
_ 03_05 Generating the random play numbers
_ 03_06 Styling the random play numbers
_ 03_07 Using TouchableOpacity for press events
_ 03_08 Changing UI based on selected numbers
_ 03_09 Adding shared behavior to numbers
_ 03_10 Using React DevTools with React Native
_ 03_11 Computing dynamic values where needed
_ 03_12 Changing UI based on game status
_ 03_13 Working with timers
_ 03_14 Caching to optimize computable values
_ 03_15 Remounting a component to reset it

04 Building a Data-Driven App
_ 04_01 Introduction and preview
_ 04_02 Initializing the Bakesale app
_ 04_03 Using the Fetch API
_ 04_04 Using FlatList with API data
_ 04_05 Working with images
_ 04_06 Navigating to different views with state
_ 04_07 Fetching more API data for a view
_ 04_08 Implementing a back link
_ 04_09 Using TextInput to implement search

05 Animation and Gesture Control
_ 05_01 Preparing for swiping
_ 05_02 The Animated and Easing APIs
_ 05_03 Creating an animation loop
_ 05_04 Considering the device dimensions
_ 05_05 The PanResponder API
_ 05_06 Preparing the PanHandlers
_ 05_07 Swiping left and right
_ 05_08 Handling swipe gestures
_ 05_09 Opening URLs

06 Deploying
_ 06_01 Test first
_ 06_02 Testing on Android
_ 06_03 Changing app logo and splash screen
_ 06_04 Using TestFlight with internal testers
_ 06_05 Generating signed APK for Android

07 Conclusion
_ 07_01 Next steps

مدرس: Samer Buna - سامر بونا

تعداد دوره های آموزشی: 4

Samer Buna یک برنامه نویسی چند وجهی با مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت و امنیت اطلاعات است. او دارای سال ها تجربه عملی در طراحی، اجرای و آزمایش نرم افزار، از جمله توسعه وب و تلفن همراه، طراحی API، برنامه نویسی کاربردی، بهینه سازی، مدیریت سیستم، پایگاه داده، و مقیاس پذیری بوده است. سامر در صنایع مختلف از جمله املاک، دولت، آموزش و پرورش و نشریات کار می کرده. سامر همچنین چندین کتاب فنی و آنلاین را در مورد Node.js، React.js، GraphQL و Ruby on Rails نوشت. او در مورد جاوا اسکریپت پرشور است و کاوش کتابخانه های جدید را دوست دارد. شما می توانید آخرین کار او را در jsComplete.com و EdgeCoders.com، و در Twittersamerbuna دنبال کنید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس