%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع ویژوال بیسیک (با زیرنویس فارسی AI)
Visual Basic Essential Training
جدید ( 11 روز قبل)
کد محصول: FL10760-5970105
لیندا _ آموزش جامع ویژوال بیسیک (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Visual Basic Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
180,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Walt Ritscher - والت ریچر
تاریخ انتشار
1403/11/12
جدید ( 11 روز قبل)
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
7ساعت و 18دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
116 ویدیو
حجم فایل‌ها
1090 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
18 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 106
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

ویژوال بیسیک یکی از زبانهای اصلی مایکروسافت برای ساخت برنامه های رومیزی ، موبایل و وب است. این دوره جامع به منظور کمک به شما در شروع برنامه نویسی با ویژوال بیسیک با استفاده از ویژوال استودیو طراحی شده است. به مربی Walt Ritscher بپیوندید زیرا وی نمای کلی از برنامه های کاربردی برای سه معماری برنامه مشترک را ارائه می دهد: برنامه های کنسول ، دسک تاپ و ASP.NET. در طول راه ، مفاهیم اصلی و مهارت های فنی مورد نیاز برای استفاده از انواع اصول زبان از جمله کلاس ها ، انواع داده ها ، اپراتورها ، رشته ها ، سازه های حلقه ، شرط ها ، استثنائات ، لیست ها و داده های پرس و جو را با LINQ کشف کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 برنامه هایی را با ویژوال بیسیک بنویسید
01-02 یک ویرایشگر یا IDE را انتخاب کنید
01-03 Visual Studio را نصب کنید و بارهای کاری را انتخاب کنید
01-04 نحوه دسترسی به کد نمونه در GitHub

02 تور سریع
02-01 Visual Basic و شما
02-02 .NET و VISUAL BASIC
02-03 چه می توانید با ویژوال بیسیک بسازید

03 اولین برنامه خود را بسازید
03-01 نقشه راه فصل
03-02 ابزارها را تنظیم کنید
03-03 یک برنامه کنسول ایجاد کنید
03-04 چه پرونده هایی در پروژه جدید وجود دارد
03-05 برنامه را ساخت و کامپایل کنید
03-06 برنامه را اجرا کنید
03-07 با کلاس کنسول کار کنید
03-08 ماهیت بخشنده کد VB

04 ایجاد پروژه در ویژوال استودیو
04-01 تنظیمات Visual Studio را بهینه کنید
04-02 یک پروژه کنسول در ویژوال استودیو ایجاد کنید
04-03 پروژه ها و راه حل ها
04-04 ساختار و کد الگوی را بررسی کنید
04-05 چگونه ویرایشگر کد ما را تقویت می کند
04-06 هنگام ویرایش از پیشنهادات خودکار استفاده کنید
04-07 کد پروژه را کامپایل کنید
04-08 کد مثال را از ویژوال استودیو اجرا کنید
04-09 کد مثال را با یک اشکال زدایی اجرا کنید

05 با چندین پروژه کار کنید
05-01 چه برنامه هایی را می توانید ایجاد کنید؟
05-02 پروژه های اضافی را به راه حل اضافه کنید
05-03 ظروف کد را درک کنید: ماژول ها و کلاس ها
05-04 یک پروژه راه اندازی را انتخاب کنید
05-05 کد الگوی دسک تاپ را مرور کنید
05-06 کد الگوی برنامه وب را مرور کنید

06 جریان برنامه
06-01 جریان پیش فرض کد را برای یک برنامه درک کنید
06-02 کد محور رویداد
06-03 یک حلقه برنامه ایجاد کنید تا یک برنامه را به طور نامحدود اجرا کنید
06-04 برای خاتمه حلقه به Keychar گوش دهید
06-05 برنامه انجام کار
06-06 با یک پروژه UI Windows کار کنید
06-07 اضافه کردن کد Handler Event کلیک کنید
06-08 کد کنترل کننده رویداد TextChanged را اضافه کنید

07 متغیر و ثابت
07-01 با متغیرها و ثابت کار کنید
07-02 از پروژه Code Explorer استفاده کنید
07-03 یک متغیر را اعلام کنید
متغیرهای 07-04 و نوع .NET
07-05 نامگذاری متغیرهای خود
07-06 دامنه متغیر را درک کنید: چه کد می تواند به متغیر دسترسی پیدا کند
07-07 نحوه کار تبدیل داده ها
07-08 مقادیر عددی را تبدیل کنید
07-09 ایجاد ثابت های سفارشی
07-10 کار با ثابت های داخلی
07-11 با مقادیر enum کار کنید
07-12 ایجاد یک enum سفارشی

08 کار با رشته ها
08-01 درک رشته ها
08-02 متغیرهای رشته ای ایجاد کنید
08-03 هماهنگی و درون یابی
08-04 محتوای رشته جستجو
08-05 محتوای رشته را اصلاح کنید
08-06 ایجاد رشته با StringBuilder
08-07 مقایسه و برابر است
08-08 شماره ها را به رشته ها تبدیل و قالب می دهند
08-09 رشته های مخفی ضمنی به اعداد
08-10 از تبدیل های پارس و تریپارس استفاده کنید

09 تاریخ و زمان
09-01 انواع تاریخ
09-02 متغیرهای تاریخ و زمان را تعریف کنید
09-03 مقادیر تاریخ و زمان را اولیه کنید
09-04 مقادیر تاریخ فرمت شده خروجی
09-05 دستکاری تاریخ
09-06 چالش: رشته ها ، تاریخ ها و تجزیه
09-07 راه حل: رشته ها ، تاریخ ها و تجزیه

10 کدهای خود را در توابع و زیر مجموعه بازپرداخت کنید
10-01 رویه ها و روش ها را درک کنید
10-02 رویه ها را به یک ماژول اضافه کنید
10-03 مراحل تماس از برنامه
10-04 رویه ها را به یک کلاس اضافه کنید
10-05 کد را به توابع اضافه کنید
10-06 از پارامترهایی با رویه ها استفاده کنید

11 اشکال زدایی در کد شما
11-01 برخی از ابزارهای ضروری اشکال زدایی
11-02 اضافه کردن نقاط شکست به کد
11-03 در هنگام اشکال زدایی از طریق کد قدم بردارید
11-04 برای دیدن داده های زمان اجرا از Watch Windows استفاده کنید

12 اپراتور
12-01 اپراتورهای حسابی را کاوش کنید
12-02 اپراتورهای مقایسه و منطقی را کاوش کنید

13 کنترل جریان: بیانیه های شعبه
13-01 کد Explorer UI را به روز کرد
13-02 اگر و اظهارات دیگر
13-03 از اپراتورهای منطقی Andalso و Orelse استفاده کنید
13-04 مورد را انتخاب کنید: راهی بهتر برای شعبه
13-05 چالش: اظهارات منطقی و مقایسه رشته
13-06 راه حل: بیانیه های منطقی و مقایسه رشته

14 کنترل جریان: اظهارات حلقه
14-01 از حلقه ها استفاده کنید تا تعداد مشخصی از آنها کد را اجرا کنید
14-02 از حلقه های DO برای اجرای کد استفاده کنید تا یک شرط برآورده شود
14-03 خروج یا ادامه حلقه ها
چالش 14-04: حلقه های پنج ضلعی
راه حل 14-05: حلقه های پنج ضلعی

15 VB شی گرا
15-01 کلاس و OOP
15-02 یک ملک را تعریف کنید
15-03 یک سازنده ایجاد کنید
15-04 ارث شی
15-05 میراث رابط

16 با لیست و آرایه کار کنید
16-01 کلاس های مجموعه را کاوش کنید
16-02 به جای کنترل متن از جعبه لیست استفاده کنید
16-03 مجموعه های جدید ایجاد کنید
16-04 یک مجموعه را آغاز کنید
16-05 موارد را به لیست اضافه کنید
16-06 موارد را از لیست دریافت کنید
16-07 موارد را از لیست حذف کنید
16-08 تکرار بیش از یک لیست
16-09 لیستی را به کنترل کاربر وصل کنید
16-10 نماینده و عبارات لامبدا
16-11 یک روش را با توابع محمول سفارشی کنید
16-12 نگاه سریع به سایر کلاس های مجموعه

17 لیست پرس و جو با LINQ
17-01 LINQ: روشهای قابل ملاحظه و پسوند
17-02 کار با روشهای پسوند
17-03 از linq با لیست استفاده کنید
17-04 از عبارات لامبدا با linq استفاده کنید

18 رسیدگی به خطا
18-01 چه اتفاقی می افتد که غیر منتظره اتفاق می افتد؟
18-02 پاسخ پیش فرض به استثنائات نامشخص
18-03 گزارش رویداد Windows
18-04 استفاده از Try Catch برای انجام استثناء

19 نتیجه گیری
19-01 مراحل بعدی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Write applications with Visual Basic
01-02 Choose an editor or IDE
01-03 Install Visual Studio and choose workloads
01-04 How to access the sample code on GitHub

02 Quick Tour
02-01 Visual Basic and you
02-02 .NET and Visual Basic
02-03 What can you build with Visual Basic

03 Build Your First Application
03-01 Chapter roadmap
03-02 Set up the tools
03-03 Create a console app
03-04 What files are in the new project
03-05 Build and compile the application
03-06 Run the application
03-07 Work with the console class
03-08 The forgiving nature of VB code

04 Create Projects in Visual Studio
04-01 Optimize the Visual Studio settings
04-02 Create a console project in Visual Studio
04-03 Projects and solutions
04-04 Examine the template structure and code
04-05 How the editor enhances our code
04-06 Use the auto suggestions when editing
04-07 Compile the project code
04-08 Run the example code from Visual Studio
04-09 Run the example code with a debugger

05 Work with Multiple Projects
05-01 What applications can you create?
05-02 Add additional projects to the solution
05-03 Understand code containers: Modules and classes
05-04 Choose a startup project
05-05 Review the desktop template code
05-06 Review the web application template code

06 Program Flow
06-01 Understand default code flow for an application
06-02 Event driven code
06-03 Create a program loop to run an application indefinitely
06-04 Listen for KeyChar to terminate the loop
06-05 The To-Do application
06-06 Work with a Windows UI project
06-07 Add click event handler code
06-08 Add TextChanged event handler code

07 Variables and Constants
07-01 Work with variables and constants
07-02 Use the code explorer project
07-03 Declare a variable
07-04 Variables and .NET types
07-05 Naming your variables
07-06 Understand the variable scope: What code can access the variable
07-07 How data conversion works
07-08 Convert numeric values
07-09 Create custom constants
07-10 Work with built-in constants
07-11 Work with enum values
07-12 Create a custom enum

08 Work with Strings
08-01 Understanding strings
08-02 Create string variables
08-03 Concatenation and interpolation
08-04 Search string contents
08-05 Modify string contents
08-06 String creation with StringBuilder
08-07 Compare and equals
08-08 Convert and format numbers to strings
08-09 Implicit covert strings to numbers
08-10 Use Parse and TryParse conversions

09 Date and Time
09-01 The date types
09-02 Define date and time variables
09-03 Initialize date and time values
09-04 Output formatted date values
09-05 Date manipulation
09-06 Challenge: Strings, dates, and parsing
09-07 Solution: Strings, dates, and parsing

10 Refactor Your Code Into Functions and Subs
10-01 Understand procedures and methods
10-02 Add procedures to a module
10-03 Call procedures from the application
10-04 Add procedures to a class
10-05 Add code to functions
10-06 Use parameters with procedures

11 Debugging Your Code
11-01 Some essential debug tools
11-02 Add breakpoints to code
11-03 Step through the code while debugging
11-04 Use the watch windows to see runtime data

12 Operators
12-01 Explore the arithmetic operators
12-02 Explore the comparison and logical operators

13 Control Flow: Branch Statements
13-01 The Code Explorer updated UI
13-02 If and else statements
13-03 Use the AndAlso and OrElse logical operators
13-04 Select case: A better way to branch
13-05 Challenge: Logic statements and string compare
13-06 Solution: Logic statements and string compare

14 Control Flow: Loop Statements
14-01 Use For loops to run code a specific number of times
14-02 Use Do loops to run code until a condition is fulfilled
14-03 Exit or continue loops
14-04 Challenge: Pentagonal rings
14-05 Solution: Pentagonal rings

15 Object-Oriented VB
15-01 Classes and OOP
15-02 Define a property
15-03 Create a constructor
15-04 Object inheritance
15-05 Interface inheritance

16 Work with Lists and Arrays
16-01 Explore the collection classes
16-02 Use a ListBox instead of a text control
16-03 Create new collections
16-04 Initialize a collection
16-05 Add items to a list
16-06 Get items from the list
16-07 Remove items from a list
16-08 Iterate over a list
16-09 Bind a list to a user control
16-10 Delegates and lambda expressions
16-11 Customize a method with predicate functions
16-12 Quick look at other collection classes

17 Query Lists with LINQ
17-01 LINQ: Enumerable and extension methods
17-02 Work with extension methods
17-03 Use LINQ with lists
17-04 Use lambda expressions with LINQ

18 Error Handling
18-01 What happens when the unexpected happens?
18-02 The default response to unhandled exceptions
18-03 The Windows event log
18-04 Use try catch for exception handling

19 Conclusion
19-01 Next steps

 

مدرس: Walt Ritscher - والت ریچر

تعداد دوره های آموزشی: 67

اشتیاق والت برای ساخت interfaceهای نرم افزار مدت کوتاهی بعد از کشف چگونگی جابه جا کردن پیکسل ها روی صفحه کامپیوتر شروع شد. او شروع به خواندن وسواسانه کتاب های گرافیک کامپیوتر و طراحی UI کرد. کمی بعد، او یافته هایش را با سایر حوزه های تکنولوژی سهیم شد، همین پیگیری دائم منجر به درگیری او در تدریس در دانشگاه ها، شرکت های آموزش خصوصی، و کنفرانس های دوره ایی بین المللی شد. والت، به عنوان یک مشاور با مشتری های متنوعی از قبیل میکروسافت، اچ پی، و اینتل کار کرده است. هم اکنون در Lynda.com، و شرکت LinkedIn کارمند نویسنده است جایی که تیم نگارش او سالانه صد ها کورس آموزشی برای سازندگان نرم افزار تولید می کنند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس