%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش ساخت برنامه های واقعیت افزوده با کنترل صوتی (بخش 1) : ساخت برنامه Showcase ماشین (با زیرنویس فارسی AI)
Create Voice Controlled AR Apps 1: Build a Car Showcase Application
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL3938-802860
لیندا _ آموزش ساخت برنامه های واقعیت افزوده با کنترل صوتی (بخش 1) : ساخت برنامه Showcase ماشین (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Create Voice Controlled AR Apps 1: Build a Car Showcase Application
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
210,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Diego Herrera - دیگو هررا
تاریخ انتشار
1397/12/24
2019-03-15
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
10ساعت
تعداد ویدیو‌ها
81 ویدیو
حجم فایل‌ها
1950 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
33 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 8599
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

یاد بگیرید که چگونه می توان واقعیت تقویت ‌شده تجاری (AR) را ایجاد کرد که می‌تواند با فرمان‌های صوتی کنترل شود. این دوره آموزشی نشان می‌دهد که چگونه آخرین تکنولوژی AR را از Vuforia، موتور بازی Unity و کنترل صدا با هوش مصنوعی مبتنی بر ابر، ترکیب کنیم تا برای ساخت برنامه های کاربردی AR کاملا کاربردی مانند نمایش خودرو نشان‌ داده ‌شده در اینجا را بسازیم. مدرس Diego Herrera از طریق ایجاد یک app به شما کمک می‌کند، که به کاربران اجازه می‌دهد تا مدل‌های 3D خورروهایی با عملکرد بالا (مانند Lamborghinis و Porsches)را سفارشی کنند و آن‌ها را در هر جایی مانند iOS یا اندروید نمایش دهند. او به شما کمک می‌کند که Unity و Vuforia را نصب کنید، app خود را در Unity ایجاد کنید، سیستم ذرات حرفه‌ای و افکتهای انیمیشن بسازید، و سیستم AR و فرمانهای صوتی را یکپارچه کنید. علاوه بر این، ببینید چطور پروژه خود را با اسکریپت نویسی سی شارپ ارتقا دهید، و برنامه را برای دستگاه‌های هدف تست و صادر کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 Introduction
___| 00_01 Course overview and software installation
___| 00_02 Challenge; Create an AR experience in under 10 minutes

01 The Machine Learning and AI Bot
___| 01_01 Discovering the most suitable bot platform
___| 01_02 Discovering the most suitable bot platform, continued

02 Creating Our First AI Bot
___| 02_01 Creating the ARCAR AI bot, part 1
___| 02_02 Creating the ARCAR AI bot, part 2
___| 02_03 Creating the ARCAR AI bot, part 3
___| 02_04 Teaching the ARCAR AI bot, part 1
___| 02_05 Teaching the ARCAR AI bot, part 2

03 Intro Scene; ARCAR PERFORMANCE Commercial App
___| 03_01 Project overview
___| 03_02 Setting up Unity and the initial intro scene, part 1
___| 03_03 Setting up Unity and the initial intro scene, part 2
___| 03_04 Setting up Unity and the initial intro scene, part 3
___| 03_05 Setting up Unity and the intro scene, part 1
___| 03_06 Setting up Unity and the intro scene, part 2
___| 03_07 Adding more vehicles to the scene, part 1
___| 03_08 Adding more vehicles to the scene, part 2
___| 03_09 Animating the additional vehicles in the intro scene, part 1
___| 03_10 Animating the additional vehicles in the intro scene, part 2
___| 03_11 Populating the car list dynamically in C#
___| 03_12 Hooking the buttons up to cycle through the AR cars
___| 03_13 Creating the particle system effect, part 1
___| 03_14 Creating the particle system effect, part 2
___| 03_15 Creating and tweaking the particle system effect
___| 03_16 Finishing the intro scene, part 1
___| 03_17 Finishing the intro scene, part 2
___| 03_18 Finishing the intro scene, part 3
___| 03_19 Finishing the intro scene, part 4
___| 03_20 Finishing the intro scene, part 5

04 Main Scene; ARCAR PERFORMANCE Commercial App
___| 04_01 Preparing to connect Unity to the cloud-based AI, part 1
___| 04_02 Preparing to connect Unity to the cloud-based AI, part 2
___| 04_03 Connecting Unity to the cloud-based AI, part 1
___| 04_04 Connecting Unity to the cloud-based AI, part 2
___| 04_05 Explaining the communication code, part 1
___| 04_06 Explaining the communication code, part 1.5
___| 04_07 Explaining the communication code, part 2
___| 04_08 Explaining the communication code, part 3
___| 04_09 Explaining the communication code, part 4
___| 04_10 Explaining the communication code, part 5
___| 04_11 Custom user-defined target plus code, part 1
___| 04_12 Custom user-defined target plus code, part 2
___| 04_13 Opening the car door animation
___| 04_14 The first car voice-controlled AR experience
___| 04_15 Start your engines, close your doors
___| 04_16 Exporting the field test for Android
___| 04_17 Exporting the field test for iOS
___| 04_18 My field test
___| 04_19 Changing the color of the cars in the AI
___| 04_20 Change the colors, part 1
___| 04_21 Change the colors, part 2
___| 04_22 Check the string contains the keyword

05 Animations; Cars
___| 05_01 Convertible Lamborghini; Window animation, part 1
___| 05_02 Convertible Lamborghini; Window animation, part 2
___| 05_03 Convertible Lamborghini; Hood animation
___| 05_04 Convertible Lamborghini; Open trunk and show engine
___| 05_05 Convertible Lamborghini; Play video
___| 05_06 Tocus; Drivers door animation
___| 05_07 Tocus; Open windows
___| 05_08 Tocus; Open hood
___| 05_09 Tocus; Open trunk
___| 05_10 Tocus; Play video
___| 05_11 Orange Lamborghini; Open drivers door
___| 05_12 Orange Lamborghini; Windows, hood, and trunk
___| 05_13 Orange Lamborghini; Play video
___| 05_14 Police car; Animations

06 The Animations Handle Switch
___| 06_01 Upgrading the handle, part 1
___| 06_02 Upgrading the handle, part 1.5
___| 06_03 Upgrading the handle, part 2
___| 06_04 Improving the code, part 1
___| 06_05 Improving the code, part 2
___| 06_06 Video fix
___| 06_07 Audio fix
___| 06_08 Sliding side panel, part 1
___| 06_09 Sliding side panel, part 1.5
___| 06_10 Sliding side panel, part 2

07 Project End; Ground Planes
___| 07_01 Ground planes intro preparation, part 1
___| 07_02 Ground planes intro preparation, part 2
___| 07_03 Ground planes, part 3
___| 07_04 Ground planes, part 4
___| 07_05 Project summary
___| 07_06 Project summary conclusion

مدرس: Diego Herrera - دیگو هررا

تعداد دوره های آموزشی: 3

دیگو هررا، برنامه های کاربردی 3D و برنامه های واقعیت افزوده را توسعه می دهد و به دیگران انجام این کار را آموزش می دهد.
او قبل از نقل مکان به اسپانیا، یک دفتر نمایندگی دیجیتال را برای 16 سال در بریتانیا داشت. تجربه او یک مجموعه ای از زبان های برنامه نویسی را پوشش می دهد و علاقمند به تکنولوژی جدید در هر زمینه دیجیتال است. دیگو توسعه را در سال 2002 شروع کرد و در توسعه وب، توسعه برنامه های کاربردی، نرم افزار چند زبانه و 3D کار کرده است. او تکنولوژی ثبت اختراع را برای نرم افزار ایجاد شده برای خدمات بهداشت ملی انگلستان (NHS)، به ویژه خدمات آمبولانس ملی، ابدا کرد. او همچنین به شرکت های مختلف با آموزش نرم افزارهای لازم برای کارمندان داخلی و خارجی کمک کرده است.
دیگو اکنون وقت خود را برای توسعه برنامه ها و ایجاد آموزش ویدیویی آنلاین صرف می کند. او در اوقات فراغت، عکاسی و ویرایش ویدئو را دوست دارد. با او در توئیتر از طریق @DiegoHerreraUK تماس بگیرید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس