%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع فیوژن 360 (2019) (با زیرنویس فارسی AI)
Fusion 360 Essential Training
کد محصول: FL4594-5034167
لیندا _ آموزش جامع فیوژن 360 (2019) (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Fusion 360 Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
111,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Nick Kloski - نیک کلوسکی
تاریخ انتشار
1398/6/6
2019-08-28
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
5ساعت و 34دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
70 ویدیو
حجم فایل‌ها
1460 مگابایت (دانلود با تعرفه نیم بها)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
24 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5085
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

با Fusion 360 متفاوت طراحی کنید. این ابزار ابری از Autodesk کلید خلاقیت فوری 3D است که برای طراحی محصول، مهندسی مکانیک و ساخت استفاده می شود. این آموزش اساسی به شما مهارتهایی می دهد تا از Fusion 360 استفاده کنید و ایده های خود را به طرح های آماده تولید تبدیل کنید که به چاپ 3D، فرز CNC یا قالب تزریق منتقل می شوند. مربی Nick Kloski ، بنیانگذار شرکت HoneyPoint3D ، کلیه عملیات اساسی در Fusion 360 را ارائه می دهد، از جمله طراحی، اکسترود اشیاء سه بعدی، sculpting و مدل سازی سطح. وی توابع نرم افزار را توضیح می دهد، در حالی که پایه و اساس محکمی را در اصول اولیه طراحی سه بعدی موثر ایجاد می کند. یاد بگیرید که چگونه یک پروژه را برنامه ریزی کنید. ایده های خود را الگوبرداری کنید؛ با طرح، مش و سطوح کار کنید. برای چاپ سه بعدی فایل ایجاد کنید. و طرح های خود را تجزیه و تحلیل کنید. بعلاوه ، یاد بگیرید که چگونه می توانید رندرهای فوتورئالیستی و حتی انیمیشن هایی از طرح های Fusion 360 خود ایجاد کنید.
  توجه: این دوره توسط HoneyPoint3D ایجاد و تولید شده است. ما مفتخریم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 Introduction
___| 00_01 Use Fusion 360 to turn your ideas into designs

01 Introduction to Fusion 360
___| 01_01 What Fusion 360 does
___| 01_02 What Fusion 360 does not do
___| 01_03 Fusion 360 competitors and companions
___| 01_04 The online aspect of Fusion 360
___| 01_05 Browser-based CAD
___| 01_06 Team and client collaboration
___| 01_07 What is covered in this course
___| 01_08 What is not covered in this course

02 Creating Basic Shapes
___| 02_01 Introduction to creating basic shapes
___| 02_02 Fusion 360s environments
___| 02_03 Environments; Designing
___| 02_04 Environments; Showing
___| 02_05 Environments; Making
___| 02_06 User interface refresher
___| 02_07 Lets create some primitives
___| 02_08 An intro to sketching
___| 02_09 Sketch dimensions explained
___| 02_10 Extruding profiles to create objects
___| 02_11 What is lofting
___| 02_12 Setting up your Loft profiles
___| 02_13 Lofting and controlling tangency
___| 02_14 Adding loft guide rails
___| 02_15 What are Sweeps
___| 02_16 Fusion 360 can sculpt
___| 02_17 What is surface modeling

03 Planning Your Design
___| 03_01 Planning the process
___| 03_02 Take a step back
___| 03_03 Now get close and start drawing
___| 03_04 Overview of the timeline
___| 03_05 Editing via the timeline
___| 03_06 Why create user parameters
___| 03_07 Timeline editing caveat; Sculpting
___| 03_08 The importance of edges
___| 03_09 The importance of cleanliness

04 Editing Your Shapes
___| 04_01 Intro; Modify and assemble tools
___| 04_02 Making shapes useful
___| 04_03 Making shapes nice
___| 04_04 Combining shapes
___| 04_05 Use patterns
___| 04_06 Sculpt edges and editing

05 Inspecting and Creating Your Work
___| 05_01 Analysis tools
___| 05_02 Analysis tools 2
___| 05_03 Measurement tools
___| 05_04 Exporting solid models
___| 05_05 Exporting polygonal models

06 Solid Modeling Tutorial; Headphone Hanger
___| 06_01 Introduction to the step-by-step section
___| 06_02 Introduction to planning your model
___| 06_03 Strategy; Inside-out
___| 06_04 Strategy; Outside-in
___| 06_05 Using paper, pencil, and a ruler
___| 06_06 Translating your design into a sketch
___| 06_07 Alternate; Uploading an image template
___| 06_08 Sketch and extrude the starter profile
___| 06_09 Creating a baseplate
___| 06_10 Create and extrude your aesthetic curves
___| 06_11 Bonus; Sweeping a lip
___| 06_12 Beauty through embellishments and fillets

07 Sculpt Modeling Tutorial; Headphone Hanger
___| 07_01 Introduction to sculpting the hanger
___| 07_02 Importing your template
___| 07_03 Sculpting a plane and editing the form
___| 07_04 Surface thickening the hanger portion
___| 07_05 Sketch and extrude a sculpted baseplate
___| 07_06 How to patch and stitch surface models
___| 07_07 Cutting holes and making it pretty

08 Now That You Have Your Model
___| 08_01 Lets make some photos
___| 08_02 Setting up your render stage
___| 08_03 Exporting to Meshmixer for 3D printing

09 Conclusion
___| 09_01 Other software classes to check out
___| 09_02 Next steps

مدرس: Nick Kloski - نیک کلوسکی

تعداد دوره های آموزشی: 4

Nick Kloski مشترکا HoneyPoint3D را بنیاد نهاد، که یک شرکت پیشرو در آموزش و نو آوری است، که دفاتری در Concord و Walnut Creek ، CA دارد. HoneyPoint3D در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد ، و اولین فروشگاه پرینت سه بعدی کالیفرنیای شمالی را راه اندازی و به کار انداخت. این فروشگاه با هدف تمرکز بر مشتری های ملی و آموزش آنلاین در سال ۲۰۱۶ بسته شد. HoneyPoint3D افتخارات مهم آموزشی از جمله جایزه ی Fusion360 و جایزه ی Inventing the Future از Autodesk را برنده شده است. نیک بیش از ۷۰۰۰ دانشجو در مدلسازی و پرینت ۳ بعدی را هم به صورت شخصی و هم انلاین آموزش داده است. به عنوان یک متخصص این صنعت او با بیش از ۲۵ رسانه مصاحبه کرده است. نیک بخش آموزش HoneyPoint3D را ایجاد کرده و مدیریت میکند، که در آنجا با افتخار دوره های انلاین طراحی و پرینت ۳ بعدی را ارائه میکند، که جهت جذب هرچه بیشتر مردم به دنیای تولید ۳ بعدی ساخته شده است. نیک همچنین مشترکا کمپین HoneyPoint3D's Kickstarter را در سال ۲۰۱۵ ایجاد کرد (Meshmixer CAD training) ، که جز ۷٪ بالای کمپین های درامدزای ۲۰۱۵ بود. اخرین دستاورد نیک تالیف مشترک جدید ترین کتاب Make Magazine در مورد پرینت ۳ بعدی به نام Getting Started with 3D Printing است، که هم اکنون در Amazon و کتاب فروشی ها از جمله all Barnes & Noble stores در دسترس است. قبل از تاسیس HoneyPoint3D. نیک برای ۱۶ سال در Oracle و Sun Microsystems در پست های بازاریابی فنی کار میکرد. به عنوان یک مربی با استعداد، نیک دوره های فنی داخلی را در تیم های Oracle در سراسر دنیا راه اندازی کرد. مطالب تالیف شده ی او در Oracle و Sun Microsystems هنوز هم در حال استفاده می باشند. نیک یک شخص فعال است، که به زندگی نگاهی کار آفرینانه دارد. تجربیات او به عنوان یک English major/religious studies minor ‌ یک کار آزموده ی تکنولوژی با ۱۶ سال تجربه، و یک یادگیرنده ی تکنولوژی های جدید، یک نگاه بشر دوستانه و همچنین یک حس قوی در نحوه ی تبدیل پتانسیل تکنولوژی ها به برنامه های انسان محور میدهد

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس