%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش زیبراش: مجسمه سازی پرتره‌ها (با زیرنویس فارسی AI)
ZBrush: Sculpting Portraits
کد محصول: FL4846-167071
لیندا _ آموزش زیبراش: مجسمه سازی پرتره‌ها (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ ZBrush: Sculpting Portraits
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
56,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Ryan Kittleson - راین کیتلسون
تاریخ انتشار
1393/9/20
2014-12-11
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 42دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
41 ویدیو
حجم فایل‌ها
777 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
13 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5274
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

به Ryan Kittleson، مجسمه ساز دیجیتال بپیوندید، زیرا او روش خود را برای مجسمه‌سازی چهره‌های واقع بینانه در ZBrush به اشتراک می‌گذارد. این دوره با تلفیق آناتومی سنتی با تکنیک‌های مشاهده و دیجیتالی، زمینه را برای مجسمه‌سازی پرتره‌های جذاب انسانی فراهم می‌کند. او به شما نشان می‌دهد که چگونه یک مرجع عکس را تفسیر کنید، ساختارهای اساسی صورت را بسازید، به شباهت موضوع بپردازید، دستیابی به چهره‌ها و موارد دیگر دست پیدا کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 خوش آمدی
___| 00_02 آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
___| 00_03 با استفاده از پرونده‌های تمرینی
___| 00_04 برس‌های سفارشی را نصب کنید

01 کار با یک مرجع عکس
___| 01_01 درک حدود مرجع عکس
___| 01_02 گرفتن عکس‌های خود را برای مرجع
___| 01_03 تهیه عکس برای استفاده به عنوان منابع

02 شروع به مجسمه سازی
___| 02_01 چگونه به مجسمه‌های دیجیتال نزدیک می‌شوم
___| 02_02 مسدود کردن نسبت ها
___| 02_03 ایجاد ساختار اساسی
___| 02_04 گوش‌ها را مسدود می‌کند
___| 02_05 ساخت حفره دهان
___| 02_06 نگاه دوم به نسبت
___| 02_07 قرار دادن عکس‌های مرجع در شبکه
___| 02_08 ترسیم مجسمه با عکس ها

03 کار روی جزئیات Midrange
___| 03_01 قرار دادن چشم‌های چشم در مجسمه
___| 03_02 کار روی پلک‌های پایین
___| 03_03 ساخت پلک بالا
___| 03_04 مجسمه‌سازی ساختارهای اصلی گوش
___| 03_05 کار روی بینی
___| 03_06 شکل دهان
___| 03_07 استفاده از ZRemesher برای ایجاد توپولوژی جدید
___| 03_08 نمایش جزئیات به یک مدل فرسوده
___| 03_09 سازماندهی مش با PolyGroups
___| 03_10 استفاده از شفافیت با عکسهای مرجع

04 ساخت دندان
___| 04_01 ساخت لثه
___| 04_02 استخراج دندان
___| 04_03 مجسمه‌سازی دندانها
___| 04_04 دندان‌ها را تمام می‌کنید

05 مجسمه‌سازی مو
___| 05_01 ماسک کردن پوست سر
___| 05_02 ایجاد حجم مو
___| 05_03 یک ظاهر طراحی شده مو
___| 05_04 جزئیات مو

06 پالایش جزئیات
___| 06_01 تقارن در حال شکستن
___| 06_02 مجسمه‌سازی جزئیات کوچک
___| 06_03 ایجاد چین و چروک و منافذ ریز
___| 06_04 جزئیات اطراف چشم
___| 06_05 ایجاد صورت
___| 06_06 تنظیم نوشتن با Transpose Master
___| 06_07 به پایان رساندن مجسمه

07 نتیجه گیری
___| 07_01 مراحل بعدی



00 Introduction
___| 00_01 Welcome
___| 00_02 What you should know before watching this course
___| 00_03 Using the exercise files
___| 00_04 Installing the custom brushes

01 Working with a Photo Reference
___| 01_01 Understanding the limits of a photo reference
___| 01_02 Taking your own photos for reference
___| 01_03 Preparing photos for use as references

02 Starting to Sculpt
___| 02_01 How I approach digital sculpture
___| 02_02 Blocking out the proportions
___| 02_03 Establishing the underlying structure
___| 02_04 Blocking out the ears
___| 02_05 Making the mouth cavity
___| 02_06 Taking a second look at proportions
___| 02_07 Placing reference photos on the grid
___| 02_08 Aligning the sculpt with the photos

03 Working on the Midrange Details
___| 03_01 Placing the eyeballs in the sculpture
___| 03_02 Working on the lower eyelids
___| 03_03 Making the upper eyelids
___| 03_04 Sculpting the basic ear structures
___| 03_05 Working on the nose
___| 03_06 Shaping the mouth
___| 03_07 Using ZRemesher to create new topology
___| 03_08 Projecting detail to a remeshed model
___| 03_09 Organizing the mesh with PolyGroups
___| 03_10 Using transparency with reference photos

04 Making Teeth
___| 04_01 Making the gums
___| 04_02 Extracting the teeth
___| 04_03 Sculpting the teeth
___| 04_04 Finishing the teeth

05 Sculpting the Hair
___| 05_01 Masking the scalp
___| 05_02 Creating the hair volume
___| 05_03 Styling the hair
___| 05_04 Detailing the hair

06 Refining the Details
___| 06_01 Breaking symmetry
___| 06_02 Sculpting small details
___| 06_03 Making fine wrinkles and pores
___| 06_04 Detailing around the eyes
___| 06_05 Creating a facial expression
___| 06_06 Adjusting the pose with Transpose Master
___| 06_07 Finishing the sculpture

07 Conclusion
___| 07_01 Next steps

مدرس: Ryan Kittleson - راین کیتلسون

تعداد دوره های آموزشی: 10

راین کیتلسون هنرمند CG است که نمونه سازی 3D، مجسمه سازی و چاپ با 3ds Max و ZBrush را یاد می دهد. راین از بچگی وقتی که یک VIC-20 داشت ، عاشق ترکیب هنر با تکنولوژی بوده است و از تصاویر دیدنی توسط هنرمندانی مثل "دالی" و "اشر" لذت می برد. او در نوجوانی فوتوشاپ را به طور خود آموز فراگرفت و بعد ها در اوایل 20 سالگی اش 3ds max را نیز همینطور آموخت. او مدتی پیش از برگشتن به مدرسه و اتمام لیسانس هنرهای زیبا در رشته نقاشی از دانشگاه کارولینای شرقی، به عنوان هنرمند game در Raleigh، کالیفرنیای شمالی کار کرد، در تمام این مدت او مشغول تمرین هنر گرافیک دیجیتال در پروژه های شخصی و آزاد خود بود. سپس به اورلاندو در فلوریدا نقل مکان کرد و آنجا در دانشگاه Full Sail به مدت 6 سال، نمونه سازی شخصیت (character modeling) تدریس کرد. در حال حاضر، راین در نیویورک زندگی می کند و به صورت آزاد به عنوان هنرمند CG کار می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس