%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع Substance Painter 2019 (با زیرنویس فارسی AI)
Substance Painter 2019 Essential Training
کد محصول: FL4933-2811014
لیندا _ آموزش جامع Substance Painter 2019 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Substance Painter 2019 Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
79,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Wes McDermott - وس مک درموت
تاریخ انتشار
1398/9/14
2019-12-05
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
3ساعت و 48دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
39 ویدیو
حجم فایل‌ها
1010 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
17 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5296
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

Substance Painter استاندارد صنعتی برای ایجاد بافت سه بعدی است، به خصوص برای ارائه فیزیکی مبتنی بر (PBR). در این دوره، Wes McDermott نگاهی تازه به Substance Painter 2019 می‌اندازد و شما را از طریق یک پروژه اساسی پیش میبرد - یک دارایی بازی در دنیای واقعی را از ابتدا تا به آخر می‌رساند. او با ایجاد یک پروژه جدید، وارد کردن مدل و استفاده از سیستم آماده سازی یکپارچه شروع می‌کند. در مرحله بعدی، او نحوه کار با مواد و لایه‌ها را نشان می‌دهد و یک آغازگر را در مورد روشها، ابزار قلم مو و صرفه جویی در زمان مانند تقارن، استنسیل و کلونینگ فراهم می‌کند. بعلاوه، یاد بگیرید که چگونه از افکت‌های لایه‌ای استفاده کنید تا لباس واقعی را ایجاد کنید. او با نشان دادن چگونگی ایجاد رندرهای نمونه کارها با استفاده از Iray، ردیاب یکپارچه ردیابی مسیر در Substance Painter، و صادرات بافت برای استفاده در سایر برنامه‌ها، به پایان می‌رسد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 مقدمه
___| 00_02 فایل‌های تمرینی

01 تهیه مدل
___| 01_01 بهترین روشها برای اشعه ماوراء بنفش و تراکم texel
___| 01_02 تکالیف مواد
___| 01_03 استفاده از رنگ vertex برای تهیه نقشه ID

02 رابط نقاش ماده
___| 02_01 ایجاد یک پروژه
___| 02_02 حرکت در نماهای 3D 2D
___| 02_03 نمای کلی UI
___| 02_04 درک تنظیمات نمایش
___| 02_05 تنظیم سایه بان
___| 02_06 کار با تنظیمات مجموعه بافت

03 کار با قفسه
___| 03_01 وارد کردن منابع
___| 03_02 صرفه جویی در فیلترها و ایجاد زیر قفسه

04 نقشه‌های پخت
___| 04_01 با استفاده از نانوایان یکپارچه

05 کاربرد مواد
___| 05_01 کار با لایه‌های پر
___| 05_02 ماسک‌های لایه نقاشی
___| 05_03 استفاده از مواد با استفاده از Color Selection
___| 05_04 استفاده از مواد اضافی
___| 05_05 ایجاد مواد جدید با استفاده از لایه‌های پر
___| 05_06 لایه‌های تکراری

06 تغییر کانال
___| 06_01 استفاده از روشهای عملی برای تعدیل زبری
___| 06_02 ایجاد یک ماسک پیچیده و Smart Material

07 با استفاده از ابزارهای تبدیل، حالت‌های طرح ریزی و لنگرها
___| 07_01 با استفاده از طرح ریزی مسطح برای قرار دادن یک آرم
___| 07_02 کار با حالت‌های ترکیبی لایه
___| 07_03 اضافه کردن یک بافت bitmap به یک لایه
___| 07_04 ایجاد آرم با ارتفاع و لنگرها

08 با استفاده از ابزار نقاشی
___| 08_01 درک خواص قلم مو
___| 08_02 ایجاد یک ابزار برس سفارشی
___| 08_03 با استفاده از تقارن برای نقاشی
___| 08_04 استفاده از استنسیل
___| 08_05 با استفاده از یک متن آلفا
___| 08_06 با استفاده از ابزار Clone

09 کار با جلوه‌های لایه ای
___| 09_01 با استفاده از فیلترها
___| 09_02 استفاده از ژنراتورها برای ایجاد سایش
___| 09_03 اضافه کردن یک لایه گرد و غبار کلی با نقشه‌های Position

10 متن ارائه و صادرات
___| 10_01 ارائه با استفاده از Iray
___| 10_02 کار با تنظیمات صادرات
___| 10_03 استفاده از نقشه‌های Substance Painter در Adobe Dimension

11 نتیجه گیری
___| 11_01 مراحل بعدی



00 Introduction
___| 00_01 Introduction
___| 00_02 Exercise files

01 Model Preparation
___| 01_01 Best practices for UVs and texel density
___| 01_02 Material assignment
___| 01_03 Using vertex color to prepare ID map

02 The Substance Painter Interface
___| 02_01 Creating a project
___| 02_02 Navigating the 3D 2D views
___| 02_03 General UI overview
___| 02_04 Understanding display settings
___| 02_05 Setting up a shader
___| 02_06 Working with texture set settings

03 Working with the Shelf
___| 03_01 Importing resources
___| 03_02 Saving filters and creating a sub-shelf

04 Baking Maps
___| 04_01 Using the integrated bakers

05 Applying Materials
___| 05_01 Working with fill layers
___| 05_02 Painting layer masks
___| 05_03 Applying materials using Color Selection
___| 05_04 Applying additional materials
___| 05_05 Creating new materials using fill layers
___| 05_06 Duplicating layers

06 Modifying Channels
___| 06_01 Using procedurals to modulate roughness
___| 06_02 Creating a complex mask and Smart Material

07 Using the Transform Tools, Projection Modes, and Anchors
___| 07_01 Using planar projection to place a logo
___| 07_02 Working with layer blend modes
___| 07_03 Adding a bitmap texture to a layer
___| 07_04 Creating a logo with height and anchors

08 Using the Painting Tools
___| 08_01 Understanding brush properties
___| 08_02 Creating a custom brush tool
___| 08_03 Using symmetry to paint
___| 08_04 Using stencils
___| 08_05 Using a text alpha
___| 08_06 Using the Clone tool

09 Working with Layer Effects
___| 09_01 Applying filters
___| 09_02 Using Generators to create wear
___| 09_03 Adding an overall dust layer with Position maps

10 Rendering and Exporting Textures
___| 10_01 Rendering using Iray
___| 10_02 Working with export configurations
___| 10_03 Using Substance Painter maps in Adobe Dimension

11 Conclusion
___| 11_01 Next steps

نظرات  

0 #1 hadiiis 1398-12-12 14:34
سلام دو فایل اموزش سابستنس 2018 و 19 تفاوت خاصی دارن واس کسی که تازه بخواد آموزشو شروع کنه یا فقط ورژنش آپدیت شده؟یعنی هردو از صفر شروع شده؟
نقل قول
0 #2 مدیریت کل سایت 1398-12-12 15:13
سلام و درود بر شما
بطور کلی سری های آموزشی Essential Training از لیندا، مباحث را از پایه شروع میکند. در این مورد آموزش مورد نظر شما هم همینطور است و هر دو آموزش از پایه شروع میکنند.
همچنین در اینگونه مواقع با ملاحظه بخش "سرفصل ها" میتوانید از محتوای آموزش آگاه شوید.
نقل قول

مدرس: Wes McDermott - وس مک درموت

تعداد دوره های آموزشی: 2

وس مک درموت، بیش از ۱۲ سال است که یک هنرمند حرفه‌ای 3D بوده و در هنر بازی تخصص دارد. او در حال حاضر برای Allegorithmic به عنوان مدیر تولید و مربی مواد شیمیایی کار می‌کند. به عنوان یک نویسنده، او دستورالعمل‌های آموزشی مانند Modo Real World را نوشته‌است:
. The Authorized Guide
. In the Trenches with modo and Creating 3D Game Art for the iPhone with Unity
. Featuring modo and Blender pipelines.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس