%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش تکنیک‌های مورف: ساخت یک سپر ورزشی (با زیرنویس فارسی AI)
Mograph Techniques: Creating a Sports Bumper
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL2460-161474
لیندا _ آموزش تکنیک‌های مورف: ساخت یک سپر ورزشی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Mograph Techniques: Creating a Sports Bumper
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
EJ Hassenfratz - ايجی حاسن فراتز
تاریخ انتشار
1393/3/9
2014-05-30
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 25دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
33 ویدیو
حجم فایل‌ها
665 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
11 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5207
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

چگونه هنرمندان موشن گرافیک، می توانند در زمانهای کوتاه، آن موشن گرافیک های عالی و صیقلی را برای کانال هایی مانند ESPN ایجاد کنند؟ آنها در CINEMA 4D به ابزار پرقدرت روی می آورند. در این دوره ، EJ Hassenfratz به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از همین ابزارها، برای ایجاد یک سپر ورزشی استفاده کنید. بیاموزید که چگونه المان های اساسی را در C4D مدل کنید و حرکت با سبک رباتیک را با ماژول Mograph اضافه کنید ، و از ادوب ایلوستریتور یک آرم بگیرید و آن را به یک پروژه سه بعدی هوشمند و مجهز تبدیل کنید. سپس او نحوه ترکیب آن را در افترافکت ، همراه با چند جلوه ویژه نشان می دهد. این گردش کار یک محیط پس از تولید واقعی را تقلید می‌کند و به یک نگاه intermediate به ماژول mograph و فرصتی برای گرفتن دانش گرافیکی حرکت شما در سطح بعدی اجازه می‌دهد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
 _ | 00_01 خوش آمدید
 _ | 00_02 با استفاده از فایلهای تمرینی
 _ | 00_03 انتخاب نسخه مناسب CINEMA 4D

 01 اکتشاف طراحی ورزشی
 _ | 01_01 بررسی روندهای طراحی ورزشی
 _ | 01_02 بررسی اهداف پروژه

 02 عناصر صحنه مدل سازی
 _ | 02_01 بررسی صحنه
 _ | 02_02 مدل‌سازی ساختارهای پشتیبانی با استفاده از تراش NURBS
 _ | 02_03 مدل‌سازی قطعات لوله با Sweep NURBS
 _ | 02_04 ساخت عنصر توربین با استفاده از مدل‌سازی سطح سخت
 _ | 02_05 قرار دادن عناصر در صحنه

 03 ایجاد یک کپسول لوگو
 _ | 03_01 مدل‌سازی قطعه پانل
 _ | 03_02 کلون کردن پانل و اضافه کردن Sweep NURBS
 _ | 03_03 متحرک کردن پانل با استفاده از جلوه ساز Shader
 _ | 03_04 درپوش مدل‌سازی با استفاده از Loft NURBS و Symmetry

 04 با افزودن نماد نمایش
 _ | 04_01 وارد کردن آرم از Illustrator با استفاده از ArtSmart 2 و Extrude Object
 _ | 04_02 افزودن لهجه‌های باریک با استفاده از اسپلین‌ها و جاروها
 _ | 04_03 افزودن بافت LED به درپوش متن

 05 ایجاد و استفاده از بافت
 _ | 05_01 متن کپسول و متحرک کردن متن
 _ | 05_02 ایجاد و استفاده از بافت‌های شش گوش

 06 انیمیشن صحنه
 _ | 06_01 انیمیشن کردن توربین‌ها با استفاده از افکت Time
 _ | 06_02 حرکت کپسول را زنده کنید
 _ | 06_03 اضافه کردن و متحرک کردن یک دوربین

 07 روشنایی صحنه
 _ | 07_01 اضافه کردن نور سربار با بازتاب
 _ | 07_02 اضافه کردن نور‌های آبی
 _ | 07_03 اضافه کردن یک آسمان HDRI

 08 تنظیم برای ارائه
 _ | 08_01 اضافه کردن برچسب‌های آهنگساز و تنظیمات multipass
 _ | 08_02 افزودن لمسهای پایان دهنده و رندرینگ

 09 آهنگسازی در اثرات بعدی
 _ | 09_01 واردات دارایی و ترکیب گذرها در After Effects
 _ | 09_02 بافر شیء کامپوزیت
 _ | 09_03 افزودن شعله‌های نوری با افزونه Video Copilot Optares Flares
 _ | 09_04 با استفاده از افزونه MoBlur، تاری تاری ایجاد کنید
 _ | 09_05 رنگ تصحیح صحنه

 10 نتیجه گیری
 _ | 10_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_| 00_01 Welcome
_| 00_02 Using the exercise files
_| 00_03 Choosing the right version of CINEMA 4D

01 Exploration of Sports Design
_| 01_01 Exploring sports-design trends
_| 01_02 Examining goals for the project

02 Modeling Scene Elements
_| 02_01 Scene overview
_| 02_02 Modeling support structures using Lathe NURBS
_| 02_03 Modeling tube pieces with Sweep NURBS
_| 02_04 Making the turbine element using hard surface modeling
_| 02_05 Placing elements together in the scene

03 Creating a Logo Capsule
_| 03_01 Modeling the panel piece
_| 03_02 Cloning the panel and adding Sweep NURBS
_| 03_03 Animating the panel opening using the Shader effector
_| 03_04 Modeling caps using Loft NURBS and Symmetry

04 Adding a Show Logo
_| 04_01 Importing the logo from Illustrator using ArtSmart 2 and Extrude Object
_| 04_02 Adding bevel accents using splines and sweeps
_| 04_03 Adding LED texture to text caps

05 Creating and Applying Textures
_| 05_01 Texturing the capsule and animating the text
_| 05_02 Creating and applying the hexagon textures

06 Animating the Scene
_| 06_01 Animating the turbines using the Time effector
_| 06_02 Animate the capsule movement
_| 06_03 Adding and animating a camera

07 Lighting the Scene
_| 07_01 Adding an overhead light with bounce
_| 07_02 Adding blue lights
_| 07_03 Adding an HDRI sky

08 Setting Up for Rendering
_| 08_01 Adding compositing tags and multipass settings
_| 08_02 Adding finishing touches and rendering

09 Compositing in After Effects
_| 09_01 Importing assets and compositing passes in After Effects
_| 09_02 Compositing object buffers
_| 09_03 Adding optical flares with the Video Copilot Optical Flares plugin
_| 09_04 Add motion blur using the MoBlur plugin
_| 09_05 Color correcting the scene

10 Conclusion
_| 10_01 Next steps

 

مدرس: EJ Hassenfratz - ايجی حاسن فراتز

تعداد دوره های آموزشی: 1

EJ Hassenfratz موشن گرافیک برای مشتریانی مانند NBA و NHL، ESPN و کانال Discovery را تولید می کند.
EJ Hassenfratz در سال 2005 از صنعت فیلمبرداری شروع کرد و در ابتدا در بخش پخش برنامه بود. او تجارت آزاد خود در eyedesyn را اداره می‌کند، و با مشتریان متعدد از جمله تیم های NBA، NHL و MLB، به علاوه شبکه های بزرگ مانند CBS، ESPN، و کانال Discovery کار می کند. او توسعه دهنده Text Edge FX است، که متنهای از پیش تعریف شده برای CINEMA 4D است. او همچنین در وبلاگ خود eyedesyn.com ، نکات مهم و سریع در CINEMA 4D را ارائه میدهد. او اغلب برای MAXON کار می کند، و آنها را در نمایشگاه های تجاری، گروه های کاربری، و آزمایش بتا CINEMA 4D نشان میدهد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس