%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع جاوااسکریپت (با زیرنویس فارسی AI)
JavaScript Essential Training
از پرفروش‌‌ ترین‌ها
کد محصول: FL6594-2832077
لیندا _ آموزش جامع جاوااسکریپت (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ JavaScript Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
109,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Morten Rand Hendriksen - مورتن رند هندریکسن
تاریخ انتشار
1399/11/1
2021-01-20
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
5ساعت و 29دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
82 ویدیو
حجم فایل‌ها
1450 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
24 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6522
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

JavaScript یک زبان برنامه نویسی وب است. همانطور که وب از یک محیط استاتیک به یک محیط پویا تبدیل می‌شود، تمرکز فناوری از نشانه گذاری استاتیک و یک ظاهر طراحی شده - که اغلب توسط سیستم‌های مدیریت محتوا یا اسکریپت‌های خودکار اداره می‌شود - به رابط‌های پویا و تعامل پیشرفته تبدیل می‌شود. JavaScript که زمانی اختیاری دیده می‌شد، اکنون به بخشی جدایی ناپذیر از وب تبدیل شده و هر لایه را با اسکریپت خود تزریق می‌کند.
از طریق مثالهای عملی و پروژه‌های کوچک، این دوره به شما کمک می‌کند تا از جاوااسکریپت، از اصول اصلی مانند متغیرها، انواع داده‌ها، شرایط و توابع از طریق مباحث پیشرفته از جمله حلقه‌ها و برنامه نویسی DOM، درک خود را از JavaScript بسازید. در طول راه، مربی Morten Rand-Hendriksen چالش‌هایی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد مهارت‌های جدید خود را امتحان کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 JavaScript: خاکی که وب مدرن از آن رشد می‌کند
_ | 00_02 نحوه استفاده از فایلهای تمرینی

01 جاوا اسکریپت: یک مقدمه مختصر
_ | 01_01 جاوا اسکریپت: اولین تماس
_ | 01_02 پیمایش در چشم انداز JS
_ | 01_03 ابزار کار با JavaScript
_ | 01_04 پرز و قالب بندی
_ | 01_05 کنسول مرورگر را بشناسید
_ | 01_06 اصول زبان جاوا اسکریپت
_ | 01_07 یادگیری JavaScript به عقب

02 بالا و در حال اجرا با JS
_ | 02_01 جاوا اسکریپت در یک سند HTML
_ | 02_02 جاوا اسکریپت به عنوان یک فایل خارجی
_ | 02_03 بارگیری مدرن جاوا اسکریپت
_ | 02_04 ماژول‌های جاوا اسکریپت

03 اشیا
_ | 03_01 اشیا: یک مقدمه عملی
_ | 03_02 اشیا Java جاوا اسکریپت: نسخه کد
_ | 03_03 ظروف شی
_ | 03_04 خواص شی
_ | 03_05 دسترسی به اشیا
_ | 03_06 دسترسی به خصوصیات شی
_ | 03_07 تمرین: یک شی جدید بسازید
_ | 03_08 روش‌های شی
_ | 03_09 تمرین: یک روش جدید بسازید
_ | 03_10 کلاسها: نقشه‌های اصلی اشیا
_ | 03_11 سازندگان اشیا
_ | 03_12 تمرین: با یک سازنده یک شی جدید بسازید
_ | 03_13 اشیا Global جهانی
_ | 03_14 Challenge: یک نوع شی جدید ایجاد کنید
_ | 03_15 راه حل: یک نوع شی جدید ایجاد کنید

04 نوار کناری: خروجی رشته
_ | 04_01 متن و متغیرها را با حروف الفبا الگو ترکیب کنید
_ | 04_02 خروجی رشته سنتی

05 DOM
_ | 05_01 DOM: مدل شیument اسناد
_ | 05_02 دسترسی به عناصر با روش querySelector
_ | 05_03 با استفاده از روش‌های قدیمی به عناصر دسترسی پیدا کنید
_ | 05_04 تمرین: یک عنصر پیدا کنید
_ | 05_05 اصلاح عناصر
_ | 05_06 ویژگی ها
_ | 05_07 سبک خطی
_ | 05_08 تمرین: کلاسها و ویژگی‌ها و سبک‌ها را تغییر دهید
_ | 05_09 عناصر DOM را اضافه کنید
_ | 05_10 Challenge: عنصر جدیدی اضافه کنید
_ | 05_11 راه حل: عنصر جدیدی اضافه کنید

نوار کناری 06: متغیرها و انواع داده ها
_ | 06_01 متغیرها: ظروف برای همه چیز
_ | 06_02 Var
_ | 06_03 محدوده
_ | 06_04 اجازه دهید
_ | 06_05 ساخت
_ | 06_06 انواع داده ها
_ | 06_07 انتساب در مقابل مقایسه
_ | 06_08 اپراتورهای ریاضی

07 آرایه
_ | 07_01 آرایه‌ها توضیح داده شده است
_ | 07_02 آرایه‌ها در کد
_ | 07_03 روش‌های آرایه
_ | 07_04 Challenge: آرایه‌ای را بسازید و اصلاح کنید
_ | 07_05 راه حل: آرایه‌ای را بسازید و اصلاح کنید

08 توابع و روش ها
_ | 08_01 عملکرد دنیای واقعی
_ | 08_02 توابع و روش ها
_ | 08_03 یک عملکرد استاندارد
_ | 08_04 عملکرد پیکان
_ | 08_05 توابع پیکان و این
_ | 08_06 تمرین: ایجاد یک تابع
_ | 08_07 داده‌ها را به یک تابع با پارامترها منتقل کنید
_ | 08_08 مقادیر را از یک تابع برگردانید
_ | 08_09 تمرین: مقادیر بین توابع را عبور دهید
_ | 08_10 تماس تلفنی
_ | 08_11 شرطی اگر بیانیه دیگری باشد
_ | 08_12 عملگرهای منطقی
_ | 08_13 بیانیه سوئیچ شرطی
_ | 08_14 جستجوی مطالب
_ | 08_15 با استفاده از روش آرایه نقشه ()
_ | 08_16 Challenge: ایجاد یک عملکرد پیشرفته
_ | 08_17 راه حل: یک عملکرد پیشرفته ایجاد کنید

09 رویداد
_ | 09_01 رویدادهای DOM توضیح داده شد
_ | 09_02 رویدادهای معمولی DOM
_ | 09_03 شنوندگان رویداد
_ | 09_04 تمرین: با شنوندگان رویداد آزمایش کنید
_ | 09_05 شنوندگان رویداد پیشرفته و این
_ | 09_06 بحث را از شنوندگان رویداد منتقل کنید
_ | 09_07 Challenge: یک شنونده رویداد ایجاد کنید
_ | 09_08 راه حل: یک شنونده رویداد ایجاد کنید

10 عیب یابی و اعتبار سنجی JS
_ | 10_01 عیب یابی JavaScript در مرورگر
_ | 10_02 ایجاد حس از م Reلفه React

11 نتیجه گیری
_ | 11_01 گام‌های بعدی سفر یادگیری شماست

00 Introduction
_ 00_01 JavaScript; The soil from which the modern web grows
_ 00_02 How to use the exercise files

01 JavaScript; A Brief Introduction
_ 01_01 JavaScript; First contact
_ 01_02 Navigating the JS landscape
_ 01_03 Tools for working with JavaScript
_ 01_04 Linting and formatting
_ 01_05 Get to know the browser console
_ 01_06 JavaScript language basics
_ 01_07 Learning JavaScript backward

02 Up and Running with JS
_ 02_01 JavaScript in an HTML document
_ 02_02 JavaScript as an external file
_ 02_03 Modern JavaScript loading
_ 02_04 JavaScript modules

03 Objects
_ 03_01 Objects; A practical introduction
_ 03_02 JavaScript objects; The code version
_ 03_03 Object containers
_ 03_04 Object properties
_ 03_05 Accessing objects
_ 03_06 Accessing object properties
_ 03_07 Practice; Build a new object
_ 03_08 Object methods
_ 03_09 Practice; Build a new method
_ 03_10 Classes; Object blueprints
_ 03_11 Object constructors
_ 03_12 Practice; Build a new object with a constructor
_ 03_13 Global objects
_ 03_14 Challenge; Create a new object type
_ 03_15 Solution; Create a new object type

04 Sidebar; String Output
_ 04_01 Mix text and variables with template literals
_ 04_02 Traditional string output

05 DOM
_ 05_01 DOM; The Document Object Model
_ 05_02 Access elements with querySelector methods
_ 05_03 Access elements using older methods
_ 05_04 Practice; Find an element
_ 05_05 Modifying element classes
_ 05_06 Attributes
_ 05_07 Inline style
_ 05_08 Practice; Modify classes and attributes, and styles
_ 05_09 Add DOM elements
_ 05_10 Challenge; Add a new element
_ 05_11 Solution; Add a new element

06 Sidebar; Variables and Data Types
_ 06_01 Variables; Containers for everything
_ 06_02 Var
_ 06_03 Scope
_ 06_04 Let
_ 06_05 Const
_ 06_06 Data types
_ 06_07 Assignment vs. comparison
_ 06_08 Math operators

07 Arrays
_ 07_01 Arrays explained
_ 07_02 Arrays in code
_ 07_03 Array methods
_ 07_04 Challenge; Build and modify an array
_ 07_05 Solution; Build and modify an array

08 Functions and Methods
_ 08_01 The real-world function
_ 08_02 Functions and methods
_ 08_03 A standard function
_ 08_04 The arrow function
_ 08_05 Arrow functions and `this`
_ 08_06 Practice; Build a function
_ 08_07 Pass data to a function with parameters
_ 08_08 Return values from a function
_ 08_09 Practice; Pass values between functions
_ 08_10 Callbacks
_ 08_11 Conditional if...else statement
_ 08_12 Logical operators
_ 08_13 Conditional switch statement
_ 08_14 Looping through content
_ 08_15 Using the map() array method
_ 08_16 Challenge; Build an advanced function
_ 08_17 Solution; Build an advanced function

09 Events
_ 09_01 DOM events explained
_ 09_02 Typical DOM events
_ 09_03 Event listeners
_ 09_04 Practice; Experiment with event listeners
_ 09_05 Advanced event listeners and `this`
_ 09_06 Pass arguments through event listeners
_ 09_07 Challenge; Create an event listener
_ 09_08 Solution; Create an event listener

10 Troubleshooting and Validating JS
_ 10_01 Troubleshooting JavaScript in the browser
_ 10_02 Making sense of a React component

11 Conclusion
_ 11_01 Next steps on your learning journey

مدرس: Morten Rand Hendriksen - مورتن رند هندریکسن

تعداد دوره های آموزشی: 78

مورتن رند هندریکسن طراح و سازنده وب، مشتاق نرم افزارهای open source مثل wordpress است. مورتن رند هندریکسن سازنده و طراح وب مشتاق طراحی های تروتمیز، کد مبتنی بر استاندارد، و نرم افزار open-source است. او چندین کتاب، مقاله و ویدئو در این زمینه ها منتشر کرده است و سخنران معروفی در کنفرانس ها است. او که یک شرکت کوچک رسانه دیجیتال را اداره می کند، وقت خود را به طور مساوی بین ساختن web solutionها و تدریس چگونه درست انجام دادن چیزها و گرفتن بهترین نتیجه از وب ، با دیگران تقسیم کرده است. مورتن در نوروژ بزرگ شد و در سال 2002 به کانادا رفت و آنجا را خانه خود می داند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس