%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Chris Bishop - کریس بیشاپ

Chris Bishop - کریس بیشاپ

کریستوفر بیشاپ یک سخنران ، نویسنده و مشاور معتبر در زمینه موضوع بداهه پردازی شغلی است.
پس از کالج ، کریستوفر با گروهی گشت و گذار کرد و با یک گروه موسیقی ضبط کرد و سپس به عنوان یک نوازنده ادامه داد. او بعدها ابتدا به عنوان نوازنده باس و سپس به عنوان آهنگساز و تهیه کننده، وارد تجارت jingle شد.
در سال 1995 ، کریستوفر به عنوان تهیه کننده وب در آژانس های نیویورک CKS Partners و Eagle River Interactive استخدام شد. در سال 1998 ، از وی خواسته شد كه به IBM بپیوندد ، و در آنجا 15 سال در نقش های مختلف اقامت گزید.
اکنون، کریستوفر در زمینه به اشتراک گذاری بینش‌هایی از مسیر شغلی غیر خطی خود، تمرکز می‌کند تا به مردم در محیط کار بدون مرز جهانی کمک کند. کریستوفر تخصص خود را از طریق نوشتن ، مشاوره و ارائه در کنفرانس هایی مانند: سرعت بخشیدن به AI و ODSC ، به اشتراک می گذارد.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 1 ساعت و 4 دقیقه
ترتیب:
45,000 تومان
علم داده در حال رشد است و در حال تغییر است. برخی از محققان درباره آنچه در آینده رخ میدهد، نگران هستند. آیا مشاغل علاقه به داده‌های بزرگ را از دست می‌دهند؟ آیا فردا، برای افراد شاغل امروز، کافی است؟ با آموزش و تخصص خود چه خواهیم کرد؟ حقیقت این است که فرصتهایی برای دانشمندان...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 36
زمان: 1h 4m
بازدید: 4103
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 30-04-2020
1399/2/11
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس