%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Mark Burgess - مارک برگس

Mark Burgess - مارک برگس

مارک برگس یک نویسنده ، سخنران TEDx و کارشناس بازاریابی پرفروش است.
مارک رئیس Blue Focus Marketing ، یک مشاوره برتر در زمینه تجربه مشتری ، ارائه دهنده بازاریابی محتوا و راه حل های بازاریابی یکپارچه به سازمانهای مشتری محور است. در دوره تحول بازاریابی ، برندها باید بر روی ادغام استراتژیک تمام نقاط تماس ارتباطی بازاریابی متمرکز شوند. چارچوب وی برای حل چالش های IMC که امروزه با برندهای تجاری روبرو هستند ، رقص تجاری نامیده می شود.
مارک نویسنده کتاب پرفروش "کارمند اجتماعی" است: "چگونه شرکت های بزرگ باعث ایجاد رسانه های اجتماعی می شوند". او یک بازاریاب دیجیتال با تجربه ، استراتژیست بازاریابی محتوا ، سخنران و مربی است. وی یک سخنرانی TEDx ارائه داد: "ظهور کارمند اجتماعی" و مقاله ای تأثیرگذار در Rutgers Business Review با موضوع "شکل دادن به آینده: اکوسیستم جدید اجتماعی" منتشر کرد.
حرفه مارک شامل بازاریابی ، مشاوره خدمات حرفه ای و آموزش ، از جمله نقش های ارشد بازاریابی در PwC ، McCann و AT&T است. وی در لیست Forbes Must Follow Market Minds ذکر شده است و یکی از 50 تأثیرگذار برتر در بازاریابی محتوا است. علاوه بر این ، مارک یک مربی متخصص برای انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) - ارائه کارگاه های بازاریابی محتوا و بازاریابی یکپارچه - و همچنین یک استاد "بازاریابی الحاقی" است که دوره های MBA را در آموزش اجرایی مدرسه Rutgers Business School تدریس می کند. وی همچنین یکی از مشارکت کنندگان در پروژه تبلیغات Wharton در سال 2020 است و برای برتری در بازاریابی موفق به کسب دو جایزه EFFIE شده است. او را در توییتر mnburgess ، @SocialEmployee@ و BlueFocus@ دنبال کنید.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 2 ساعت و 5 دقیقه
ترتیب:
55,000 تومان
چشم‌انداز رسانه‌ها در حال رشد، منجر به مصرف کنندگانی شده‌است که از رسانه‌های سنتی, دیجیتال و اجتماعی استفاده می‌کنند.. بازاریابی یکپارچه تنها چیزی درمورد این است که بازاریابان چگونه می‌توانند از بهترین کانال‌ها برای جذب مشتریان خود استفاده کنند. بیاموزید که چگونه...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 30
زمان: 2h 5m
بازدید: 3690
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 12-09-2017
1396/6/21
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس