%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Natasha Kasimtseva - آتاشا کاسمیتسوا

Natasha Kasimtseva - آتاشا کاسمیتسوا

ناتاشا کسیمیتسوا ، یک MA, MS, PMP و یک متخصص مدیریت پروژه ، سخنران و مربی است.
ناتاشا فارغ التحصیل فولبرایت و مدیر پروژه فناوری اطلاعات و عملیات با بیش از 11 سال تجربه کارکرد متقابل ارائه ارزش تجاری و حمایت از مشتریان در ایالات متحده و روسیه است. در طول کار خود ، ناتاشا مجموعه ای متنوع از پروژه ها را در طیف گسترده ای از صنایع ، از جمله خرده فروشی ، خدمات مالی و بازرگانی ، ساخت و تحقیقات علمی مدیریت کرده است.
ناتاشا دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم از دانشگاه نوادا ، لاس وگاس و کارشناسی ارشد هنر در ارتباطات بین المللی و زبان شناسی از انستیتوی بازار بین المللی در سامارا ، روسیه است.
ناتاشا عاشق تمرین ، آموزش و نوشتن درباره مدیریت پروژه است. عشق او توسط خانواده محبوبش پشتیبانی می شود ، که به او الهام می دهند تا خلق کند.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 23 دقیقه
ترتیب:
27,000 تومان
ذینفعان شما - افرادی که علاقه مند به نتایج پروژه شما هستند - ممکن است در کار روزمره شما حضور نداشته باشند. اما از آنجا که آنها در نهایت بر نتایج پروژه شما تأثیر می‌گذارند، دانستن اینکه چگونه می‌توانید ذینفعان خود را تعیین کنید و به آنچه آنها نیاز دارند، موفقیت شما به...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 8
زمان: 23m 36s
بازدید: 4101
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 08-10-2019
1398/7/16
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس