%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Wes Kao - وس کائو

Wes Kao - وس کائو

وس کائو، یک کارآفرین و بازاریاب است. او یکی از بنیانگذاران استارت آپ edtech است که توسط First Round Capital تأمین مالی شده است.
وس کائو یکی از بنیانگذاران یک استارت آپ edtech است که توسط First Round Capital تأمین مالی شده است. شرکت وی در حال ایجاد اولین بستر برای دوره های مبتنی بر cohort است.
پیش از این ، او با Seth Godin بنیانگذار altMBA شد و تجارت را به هزاران فارغ التحصیل در 550 شهر و 45 کشور توسعه داد. او دوره های آنلاین ساخته شده توسط بیش از 40،000 دانشجو را ایجاد کرده است و به رشد چندین دوره مبتنی بر کوهورت به 3-5 میلیون دلار ARR با 80٪ سود کمک کرده است. مشتریان او شامل Outlier (توسط بنیانگذار Masterclass) ، ویلیام اوری ، پروفسور اسکات گالووی و Morning Brew بودند. وس مدرس مهمان دانشگاه هاروارد و دانشگاه برکلی است و کارهای وی در Inc ، Entrepreneur و Fast Company منتشر شده است.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 1 ساعت و 11 دقیقه
ترتیب:
45,000 تومان
رهبران امروز به یک روش سریع و چابک برای بهبود نام تجاری خود و حفظ ارتباط منظم خود نیاز دارند. جهان به سرعت در حال تغییر است و انجام یک برند تجاری بزرگ، گران قیمت و یکبار مصرف که به محض اتمام کار منسوخ می‌شود، همیشه عملی نیست. در این دوره، مربی Wes Kao فریمورک‌ها و استراتژیهایی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 16
زمان: 1h 11m
بازدید: 2432
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 21-01-2021
1399/11/2
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس