%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Cory Boatwright - کوری بات رایت

Cory Boatwright - کوری بات رایت

کوری بواترایت یک کارشناس ارشد اجتماعی و توسعه نیروی کار مورد اعتماد است.
کوری قصد دارد تفاوت ایجاد کند و آرزو دارد دیگران را برای انجام همین کار الهام بخشد. کوری به عنوان یک رهبر خدمتگزار، به دنبال ایجاد جوامعی از تغییر است که در آن افراد گرد هم می آیند تا وضعیت موجود را به چالش بکشند.
در حال حاضر، کوری برنامه های نظامی و جانبازان لینکدین را رهبری می کند. او با تیم تأثیر اجتماعی لینکدین کار می کند و با سازمان های خدمات نظامی شریک می شود تا متخصصان جامعه نظامی را به فرصت های اقتصادی در مقیاس متصل کند.
کوری تاب آوری را از طریق یادگیری مادام العمر، جستجوی بازخورد و درون نگری مداوم بهبود می بخشد. او در حال یادگیری نحوه استفاده از فناوری است تا تلاش های خود را برای از بین بردن موانع موجود بر سر راه فرصت های شغلی عادلانه برای جوامعی که در آنها حضور ندارند، کهنه سربازان نظامی و خانواده های آنها کاهش دهد.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 0 ساعت و 58 دقیقه
ترتیب:
(رایگان)
دانلود رایگان cloud_download
LinkedIn از شما و متخصصان جامعه نظامی در مشاغل پس از خدمت خود با اتصال شما به فرصت‌ها، افزایش مجموعه مهارت‌های شما و کمک به شما برای یافتن شغل بعدی پشتیبانی می‌کند. مربی Cory Boatwright، رئیس برنامه های نظامی و کهنه سرباز در لینکدین، و سارا رابرتز، رئیس سابق برنامه های نظامی...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 25
زمان: 58m 53s
بازدید: 2103
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
دانلود رایگان
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 08-11-2022
1401/8/17
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس