%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش ساخت یک شخصیت متحرک در بلندر 2.9 (با زیرنویس فارسی AI)
Create an Animated Character in Blender 2.9
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL6942-2880136
لیندا _ آموزش ساخت یک شخصیت متحرک در بلندر 2.9 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Create an Animated Character in Blender 2.9
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
261,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Darrin Lile - دارین لیل
تاریخ انتشار
1400/1/27
2021-04-16
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
14ساعت و 33دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
90 ویدیو
حجم فایل‌ها
3720 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
62 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6210
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

اگر بخواهید شخصیت انیمیشن سه بعدی خود را بسازید، این دوره برای شما مناسب است. مربی Darrin Lile، با استفاده از نرم‌افزار منبع باز - Blender و برنامه Krita - هر مرحله را طی می‌کند. او ابتدا با ایجاد شکل ظاهری شخصیت، نشان دادن چگونگی آوردن تصاویر مرجع، ایجاد بافت برای لباس، ایجاد استخوان‌های شخصیت و ایجاد، کوتاه کردن و حالت دادن به موهای شخصیت خود را شروع می‌کند. سپس او وارد روند انیمیشن می‌شود، و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان یک ویدیوی مرجع را در رابط Blender تنظیم کرد، حرکات شخصیت را متحرک کرد و انیمیشن همگام‌سازی لب را برای یک مسیر گفتگو ایجاد کرد. او دوره را با اضافه کردن موسیقی و جلوه‌های صوتی به پایان می‌رساند، سپس انیمیشن نهایی را به یک فایل ویدیویی ارائه می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید آفرینش جدید خود را به اشتراک بگذارید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 یک شخصیت متحرک در Blender 2.9 ایجاد کنید
_ | 00_02 آنچه شما باید بدانید
_ | 00_03 وارد کردن تصاویر مرجع

01 مدل‌سازی شخصیت
_ | 01_01 شروع ماسک حلقه
_ | 01_02 تکمیل ماسک حلقه
_ | 01_03 کشیدن صورت به حالت سه بعدی
_ | 01_04 تنظیم صورت و افزودن چشم ها
_ | 01_05 پیشانی و بالای سر را بیرون می‌کشد
_ | 01_06 ایجاد پشت و کنار سر
_ | 01_07 اکسترودر گردن
_ | 01_08 ایجاد گوش
_ | 01_09 ایجاد دهان داخلی
_ | 01_10 تنظیم لبها و اکسترود کردن زبان
_ | 01_11 شروع لثه
_ | 01_12 مدل‌سازی دندان‌های بالا
_ | 01_13 تمام کردن دندان ها
_ | 01_14 بیرون انداختن تنه
_ | 01_15 مدل‌سازی پاها
_ | 01_16 ایجاد بازوها
_ | 01_17 ایجاد انگشت
_ | 01_18 اکسترودر دست
_ | 01_19 اتصال شست
_ | 01_20 اکسترودر پا
_ | 01_21 پایان دادن به پا

02 مدل‌سازی لباس ها
_ | 02_01 ایجاد پیراهن
_ | 02_02 مدل شورت
_ | 02_03 شروع کفش
_ | 02_04 ادامه کفش
_ | 02_05 کفش را تمام کنید
_ | 02_06 ایجاد بند بند
_ | 02_07 مجسمه‌سازی جوراب ها

03 نقشه برداری UV
_ | 03_01 آماده‌سازی مدل برای نقشه برداری UV
_ | 03_02 نقشه برداری UV از پیراهن
_ | 03_03 نقشه برداری UV از لباس
_ | 03_04 نقشه برداری UV از پاها و بازوها
_ | 03_05 نقشه برداری UV از سر
_ | 03_06 سازماندهی نقشه UV
_ | 03_07 نقشه برداری UV از چشم و دندان

04 مواد و بافت
_ | 04_01 ایجاد مواد
_ | 04_02 شروع نقشه رنگ
_ | 04_03 کار روی نقشه رنگ
_ | 04_04 ایجاد یک نقشه طبیعی در کریتا
_ | 04_05 بافت چشم
_ | 04_06 شروع به رنگ آمیزی
_ | 04_07 بافت نقاشی جزئیات پوست است
_ | 04_08 نقاشی کک و مک
_ | 04_09 نقاشی راه راه پیراهن

05 ایجاد مو
_ | 05_01 شروع موهای شخصیت
_ | 05_02 بافت مو
_ | 05_03 کوتاه کردن و شانه زدن موها
_ | 05_04 ایجاد ابرو

06 تقلب در شخصیت
_ | 06_01 قرار دادن اتصالات دکل
_ | 06_02 تنظیم مفاصل انگشت
_ | 06_03 قرار دادن مفاصل صورت
_ | 06_04 ادامه مفاصل صورت
_ | 06_05 مدل‌سازی پلک ها
_ | 06_06 ترتیب مفاصل پلک ها
_ | 06_07 تکمیل MetaRig
_ | 06_08 تنظیم تراز دکل
_ | 06_09 لایه‌ها را مرتب کنید و اشیا را کنترل کنید
_ | 06_10 اصلاح اشیا control کنترل
_ | 06_11 اتصال دکل
_ | 06_12 والدین چشم، مو و دندان ها
_ | 06_13 تنظیم اوزان کاراکتر
_ | 06_14 اختصاص وزنه به پا
_ | 06_15 پایان دادن به وزنه‌های پا
_ | 06_16 تنظیم وزنه ها
_ | 06_17 اختصاص دادن انگشتان
_ | 06_18 اختصاص وزنه برای بازو
_ | 06_19 تنظیم وزنه‌های صورت
_ | 06_20 ایجاد یک کلید شکل برای چشمک زدن
_ | 06_21 تست دکل

07 متحرک‌سازی شخصیت
_ | 07_01 راه اندازی رابط انیمیشن
_ | 07_02 ابتدای تماس ایجاد می‌شود
_ | 07_03 ادامه موقعیت‌های تماس
_ | 07_04 موقعیت‌های تماس بیشتر
_ | 07_05 بالا و پایین رفتن و کاشت پا
_ | 07_06 کار روی پا
_ | 07_07 بازوها، انگشتان، شانه‌ها و سر
_ | 07_08 متحرک‌سازی موج
_ | 07_09 ایجاد FaceCam و چشمک زدن
_ | 07_10 شروع انیمیشن لب همگام سازی
_ | 07_11 ادامه با انیمیشن لب همگام سازی
_ | 07_12 ایجاد رندر آزمایشی
_ | 07_13 انجام تنظیمات نهایی
_ | 07_14 با استفاده از ویرایشگر نمودار
_ | 07_15 رفع وزنه‌های شلوارک
_ | 07_16 اضافه کردن موسیقی و صدا FX
_ | 07_17 ارائه انیمیشن نهایی
_ | 07_18 نتیجه گیری

00 Introduction
_ 00_01 Create an animated character in Blender 2.9
_ 00_02 What you need to know
_ 00_03 Importing reference images

01 Modeling the Character
_ 01_01 Beginning the Loop mask
_ 01_02 Completing the Loop mask
_ 01_03 Pulling the face into 3D
_ 01_04 Adjusting the face and adding the eyes
_ 01_05 Extruding the forehead and top of head
_ 01_06 Creating the back and side of the head
_ 01_07 Extruding the neck
_ 01_08 Creating the ears
_ 01_09 Creating the inner mouth
_ 01_10 Adjusting the lips and extruding the tongue
_ 01_11 Beginning the gums
_ 01_12 Modeling the top teeth
_ 01_13 Finishing the teeth
_ 01_14 Extruding the torso
_ 01_15 Modeling the legs
_ 01_16 Creating the arms
_ 01_17 Creating a finger
_ 01_18 Extruding the hand
_ 01_19 Connecting the thumb
_ 01_20 Extruding the foot
_ 01_21 Finishing the feet

02 Modeling the Clothes
_ 02_01 Creating the shirt
_ 02_02 Modeling the shorts
_ 02_03 Beginning the shoes
_ 02_04 Continuing the shoes
_ 02_05 Finishing the shoe
_ 02_06 Creating the shoelaces
_ 02_07 Sculpting the socks

03 UV Mapping
_ 03_01 Preparing the model for UV mapping
_ 03_02 UV mapping the shirt
_ 03_03 UV mapping the clothes
_ 03_04 UV mapping the legs and arms
_ 03_05 UV mapping the head
_ 03_06 Organizing the UV map
_ 03_07 UV mapping the eyes and teeth

04 Materials and Textures
_ 04_01 Establishing the materials
_ 04_02 Beginning the color map
_ 04_03 Working on the color map
_ 04_04 Generating a normal map in Krita
_ 04_05 Texturing the eyes
_ 04_06 Beginning to texture paint
_ 04_07 Texture painting the skin details
_ 04_08 Painting the freckles
_ 04_09 Painting the shirts stripes

05 Creating Hair
_ 05_01 Beginning the character`s hair
_ 05_02 Texturing the hair
_ 05_03 Cutting and combing the hair
_ 05_04 Creating the eyebrows

06 Rigging the Character
_ 06_01 Placing the joints of the rig
_ 06_02 Adjusting the finger joints
_ 06_03 Placing the joints of the face
_ 06_04 Continuing the face joints
_ 06_05 Modeling the eyelids
_ 06_06 Arranging the joints of the eyelids
_ 06_07 Completing the MetaRig
_ 06_08 Adjusting alignment of the rig
_ 06_09 Rig layers and control objects
_ 06_10 Modifying the control objects
_ 06_11 Binding the rig
_ 06_12 Parenting the eyes, hair, and teeth
_ 06_13 Adjusting the character weights
_ 06_14 Assigning weights to the leg
_ 06_15 Finishing the leg weights
_ 06_16 Adjusting the torso weights
_ 06_17 Assigning weights for the fingers
_ 06_18 Assigning weights for the arm
_ 06_19 Adjusting the weights of the face
_ 06_20 Creating a shape key for eye blinks
_ 06_21 Testing the rig

07 Animating the Character
_ 07_01 Setting up the interface for animation
_ 07_02 Beginning the contact poses
_ 07_03 Continuing the contact positions
_ 07_04 More contact positions
_ 07_05 Ups, downs, and planting the feet
_ 07_06 Working on the feet
_ 07_07 Arms, fingers, shoulders, and head
_ 07_08 Animating the wave
_ 07_09 Creating a FaceCam and eye blinks
_ 07_10 Beginning the lip-sync animation
_ 07_11 Continuing with lip-sync animation
_ 07_12 Creating a test render
_ 07_13 Making final adjustments
_ 07_14 Using the graph editor
_ 07_15 Fixing the weights of the shorts
_ 07_16 Adding music and sound FX
_ 07_17 Rendering the final animation
_ 07_18 Conclusion

مدرس: Darrin Lile - دارین لیل

تعداد دوره های آموزشی: 8

دارین لیل انیماتور، نویسنده و عضو تمام وقت هیئت علمی برنامه هنرهای رسانه و انیمیشن در موسسه هنر Wisconsin است. او کورس های نمونه سازی 3D، نورپردازی، texturing و rigging را تدریس می کند. او در رشته مطالعات فیلم و رسانه از دانشگاه کانزاس لیسانس و فوق لیسانس دریافت کرده و منتقد فنی کتاب های زیادی از انتشارات Packet بوده است. به علاوه، "دارین" بازی های عادی برای platformهای اندروید و iOS می سازد. وی در حال حاضر به همراه همسر و فرزندانش در Wisconsin نزدیک سواحل دریاچه میشیگان زندگی می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس