%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش بلندر 3.0 ساخت یک ماشین قدیمی (با زیرنویس فارسی AI)
Blender 3.0 Vintage Car Creation
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL8464-2497064
لیندا _ آموزش بلندر 3.0 ساخت یک ماشین قدیمی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Blender 3.0 Vintage Car Creation
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
279,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Darrin Lile - دارین لیل
تاریخ انتشار
1401/5/13
2022-08-04
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
18ساعت و 37دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
108 ویدیو
حجم فایل‌ها
5360 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
89 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5322
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

اگر تا به حال می خواهید یک مدل واقعی و دقیق از یک شی پیچیده بسازید، چرا سعی نکنید یک ماشین قدیمی را درست در رایانه خود بازسازی کنید؟ شما می توانید همه این کارها را به صورت دیجیتالی به عنوان یک انیمیشن رندر شده با استفاده از Blender 3.0، ابزار گرافیکی سه بعدی کامپیوتری منبع باز انجام دهید. در این دوره، مدرس Darrin Lile به شما نشان می دهد که چگونه از تکنیک های مدل سازی دیجیتال و تصاویر مرجع برای ساخت یک رودستر نش-هیلی 1952 استفاده کنید.
یاد بگیرید که چگونه یک مدل دقیق از ابتدا تا انتها بسازید، از شکل زیرین شروع کنید. با افزودن قطعات جدید در حین حرکت، و پر کردن فضای داخلی و خارجی خودرو با اصلاح کننده ها، رندرها و ابزارهای ویرایشی که در رابط Blender تعبیه شده است. از چرخ‌های پره‌دار و آج‌های لاستیک گرفته تا زیرانداز، چراغ‌های جلو، و موارد دیگر، Darrin به شما می‌آموزد که چگونه صحنه را به بهترین نقاط از جنس و بافت آن ارائه کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[FARSI]

01 مقدمه
01-01 Blender 3.0 ایجاد ماشین قدیمی
01-02 Blender 3.0 نمای کلی ماشین قدیمی
01-03 تهیه تصاویر مرجع
01-04 تنظیم تصاویر مرجع در Blender

02 ایجاد بدنه خودرو
02-01 شروع مدل سازی
02-02 مدل سازی هود
02-03 اکسترود کردن دریچه هود
02-04 استفاده از اصلاح کننده Shrinkwrap برای صاف کردن
02-05 شروع گلگیر جلو
02-06 ادامه گلگیر
02-07 شروع از کنار ماشین
02-08 ادامه در کنار
02-09 اتصال گلگیر و کاپوت
02-10 گسترش کاپوت تا کابین
02-11 شروع از پشت ماشین
02-12 راه اندازی گلگیر عقب
02-13 کار روی گلگیر عقب
02-14 پایان دادن به پشت
02-15 ایجاد پانل های خارجی
02-16 انطباق پانل های جلو
02-17 اتمام پانل ها

03 مدل سازی قطعات خارجی خودرو
03-01 مدل سازی رینگ گریل
03-02 ایجاد چراغ های جلو
03-03 رینگ گریل redux
03-04 مدل سازی میله و نشان گریل
03-05 ایجاد سپر جلو
03-06 مدل سازی چراغ راهنما جلو
03-07 با استفاده از اصلاح کننده Boolean
03-08 با استفاده از ابزار منحنی Blender
03-09 ایجاد شیشه جلو با سطوح NURBS
03-10 مدل سازی قاب شیشه جلو
03-11 ایجاد زیور هود
03-12 شروع سپر عقب
03-13 اتمام سپر عقب
03-14 شروع چراغ های عقب
03-15 اتمام چراغ های عقب
03-16 مدل سازی چراغ های گلگیر عقب
03-17 ایجاد چراغ پلاک
03-18 ایجاد چفت صندوق عقب

04 ایجاد چرخ های پره ای
04-01 شروع چرخ ها
04-02 مدل سازی درپوش هاب
04-03 شروع پره های درپوش توپی
04-04 استفاده از اصلاح کننده آرایه برای پره ها

05 مدلسازی فضای داخلی خودرو
05-01 مدل سازی تریم کابین
05-02 شروع صندلی ها
05-03 کار روی صندلی ها
05-04 ادامه صندلی ها
05-05 پایان دادن به صندلی ها
05-06 شروع داشبورد
05-07 تکمیل پایه داشبورد
05-08 افزودن طبقه داخلی
05-09 مدل سازی پانل درب داخلی
05-10 شروع فرمان
05-11 ادامه فرمان
05-12 بیشتر روی فرمان کار کنید
05-13 اتمام فرمان
05-14 افزودن جزئیات به خط تیره
05-15 افزودن جزئیات بیشتر به خط تیره
05-16 مدل سازی رادیو AM
05-17 جزئیات بیشتر به داشبورد
05-18 شروع محفظه دستکش
05-19 تکمیل محفظه دستکش
05-20 مدل سازی پدال گاز
05-21 با استفاده از ابزار Spin
05-22 ایجاد جزئیات در زیر خط تیره
05-23 مدل سازی آینه عقب
05-24 مدل سازی تعویض دنده
05-25 ایجاد قفل در
05-26 اتمام قفل در
05-27 اتمام مدل سازی داخلی

06 ایجاد زیرانداز ماشین
06-01 مدل سازی تابه روغن
06-02 کار روی محور عقب
06-03 ادامه زیرانداز
06-04 بیشتر روی زیرانداز کار کنید
06-05 مدل سازی چاه چرخ
06-06 پایان دادن به زیرانداز

07 ایجاد آج تایر
07-01 شروع آج لاستیک
07-02 اتمام آج لاستیک

08 تنظیمات، ترفندها و اصلاحات
08-01 افزودن تریم جانبی
08-02 اتمام تریم جانبی
08-03 افزودن ضخامت به بدنه خودرو
08-04 تنظیم زیرانداز و صفحه سپر
08-05 اصلاحات نهایی برای لاستیک ها
08-06 انجام تنظیمات و اصلاحات بیشتر
08-07 اتمام اصلاحات و تنظیمات

09 ایجاد مواد و بافت
09-01 شروع به اضافه کردن مواد
09-02 اختصاص چندین ماده به یک شی
09-03 افزودن مواد به لاستیک ها و چرخ ها
09-04 افزودن مواد به فضای داخلی
09-05 تکمیل مواد کروم
09-06 ایجاد بافت برای صندلی ها
09-07 افزودن مواد بیشتر برای فضای داخلی
09-08 ایجاد بافت کف
09-09 افزودن بافت به رادیو و شماره گیری
09-10 افزودن بافت برای چراغ های جلو و نشان
09-11 ساخت مواد رنگ خودرو
09-12 ایجاد یک ماده شیشه ای
09-13 افزودن مواد به چراغ های عقب
09-14 ایجاد مصالح برای زیرانداز

10 رندر صحنه
10-01 آماده سازی ماشین برای رندر
10-02 تنظیم رابط برای رندر
10-03 رندر تصاویر ماشین
10-04 استفاده از عمق میدان و تابش خیره کننده
10-05 ارائه یک انیمیشن
10-06 استفاده از ویرایشگر توالی ویدیو
10-07 صادرات یک فایل ویدیویی از انیمیشن
10-08 افزودن آرم N به درپوش هاب
10-09 نتیجه گیری

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Blender 3.0 vintage car creation
01-02 Blender 3.0 vintage car overview
01-03 Preparing the reference images
01-04 Setting up the reference images in Blender

02 Creating the Car Body
02-01 Beginning the modeling
02-02 Modeling the hood
02-03 Extruding the hood vent
02-04 Using the Shrinkwrap modifier for smoothing
02-05 Beginning the front fender
02-06 Continuing the fender
02-07 Beginning the side of the car
02-08 Continuing with the side
02-09 Connecting the fender and hood
02-10 Extending the hood to the cab
02-11 Beginning the back of the car
02-12 Starting the rear fender
02-13 Working on the rear fender
02-14 Finishing the back
02-15 Creating the exterior panels
02-16 Conforming the front panels
02-17 Finishing the panels

03 Modeling the External Pieces of the Car
03-01 Modeling the grill rim
03-02 Creating the headlights
03-03 Grill rim redux
03-04 Modeling the grill bars and emblem
03-05 Creating the front bumper
03-06 Modeling the front turn signal
03-07 Using the Boolean modifier
03-08 Using the Blender curve tool
03-09 Creating the windshield with NURBS surfaces
03-10 Modeling the windshield frame
03-11 Creating the hood ornament
03-12 Beginning the rear bumper
03-13 Finishing the rear bumper
03-14 Beginning the taillights
03-15 Finishing the taillights
03-16 Modeling the rear fender lights
03-17 Creating the license plate light
03-18 Creating the trunk latch

04 Creating the Spoked Wheels
04-01 Beginning the wheels
04-02 Modeling the hub caps
04-03 Beginning the hub cap spokes
04-04 Using the Array modifier for the spokes

05 Modeling the Interior of the Car
05-01 Modeling the cab trim
05-02 Beginning the seats
05-03 Working on the seats
05-04 Continuing the seats
05-05 Finishing the seats
05-06 Beginning the dashboard
05-07 Finishing the dashboard base
05-08 Adding the interior floor
05-09 Modeling the interior door panel
05-10 Beginning the steering wheel
05-11 Continuing the steering wheel
05-12 More work on the steering wheel
05-13 Finishing the steering wheel
05-14 Adding details to the dash
05-15 Adding more details to the dash
05-16 Modeling the AM radio
05-17 More details to the dashboard
05-18 Beginning the glove compartment
05-19 Finishing the glove compartment
05-20 Modeling the gas pedal
05-21 Using the Spin tool
05-22 Creating details under the dash
05-23 Modeling the rearview mirror
05-24 Modeling the gear shift
05-25 Creating the door latch
05-26 Finishing the door latch
05-27 Finishing the interior modeling

06 Creating the Undercarriage of the Car
06-01 Modeling the oil pan
06-02 Working on the rear axle
06-03 Continuing the undercarriage
06-04 More work on the undercarriage
06-05 Modeling the wheel wells
06-06 Finishing the undercarriage

07 Creating the Tire Treads
07-01 Beginning the tire tread
07-02 Finishing the tire treads

08 Adjustments, Tweaks, and Fixes
08-01 Adding the side trim
08-02 Finishing the side trim
08-03 Adding thickness to the car body
08-04 Adjusting the undercarriage and bumper plate
08-05 Final fixes for the tires
08-06 Making more adjustments and fixes
08-07 Finishing the fixes and adjustments

09 Creating the Materials and Textures
09-01 Beginning to add materials
09-02 Assigning multiple materials to an object
09-03 Adding materials to the tires and wheels
09-04 Adding materials to the interior
09-05 Finishing the chrome material
09-06 Creating textures for the seats
09-07 Adding more materials for the interior
09-08 Creating the floor texture
09-09 Adding textures to the radio and dials
09-10 Adding textures for the headlights and emblem
09-11 Making the car paint material
09-12 Creating a glass material
09-13 Adding materials to the taillights
09-14 Creating the materials for the undercarriage

10 Rendering the Scene
10-01 Getting the car ready for rendering
10-02 Setting up the interface for rendering
10-03 Rendering images of the car
10-04 Using depth of field and glare
10-05 Rendering an animation
10-06 Using the video sequence editor
10-07 Exporting a video file of the animation
10-08 Adding the N logo to the hub caps
10-09 Conclusion

مدرس: Darrin Lile - دارین لیل

تعداد دوره های آموزشی: 8

دارین لیل انیماتور، نویسنده و عضو تمام وقت هیئت علمی برنامه هنرهای رسانه و انیمیشن در موسسه هنر Wisconsin است. او کورس های نمونه سازی 3D، نورپردازی، texturing و rigging را تدریس می کند. او در رشته مطالعات فیلم و رسانه از دانشگاه کانزاس لیسانس و فوق لیسانس دریافت کرده و منتقد فنی کتاب های زیادی از انتشارات Packet بوده است. به علاوه، "دارین" بازی های عادی برای platformهای اندروید و iOS می سازد. وی در حال حاضر به همراه همسر و فرزندانش در Wisconsin نزدیک سواحل دریاچه میشیگان زندگی می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس