%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش پایتون: بازگشت (با زیرنویس فارسی AI)
Python: Recursion
کد محصول: FL6749-2875238
لیندا _ آموزش پایتون: بازگشت (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Python: Recursion
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
55,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Robin Andrews - رابین اندروز
تاریخ انتشار
1399/11/30
2021-02-18
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 10دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
36 ویدیو
حجم فایل‌ها
432 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
7 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 3244
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

بازگشت، بخشی از ساختار کامپیوتر و توسعه نرم‌افزار است، و خواه شما به ندرت از آن استفاده کنید یا اگر این یک قسمت اصلی از پیشرفت شما باشد، یک بازگشت، شانس خوب اتفاق پشت صحنه است. بازگشت یک ابزار قدرتمند در تجزیه مشکلات پیچیده به بخشهای قابل کنترل‌تر است و دانش بازگشت یک ویژگی مطلوب است که کارفرمایان در موقعیت‌های توسعه دهنده به دنبال آن هستند. در این دوره، مربی Robin Andrews با استفاده از پایتون غواصی عمیقی در مفاهیم، فنون و کاربردهای بازگشت می‌کند. او با برخی از مثالهای بازگشت واقعی در دنیای واقعی شروع می‌کند، و سپس نحوه ارتباط آن با توسعه نرم‌افزار را نشان می‌دهد. او قبل از نشان دادن چگونگی نوشتن الگوریتم‌های بازگشتی در پایتون از طریق تمرین‌های عملی، الگوریتم‌های بازگشتی کلاسیک مانند فاکتوریل‌ها و اعداد فیبوناچی را پوشش می‌دهد. پس از اتمام این دوره، شما ایده بهتری در مورد چگونگی استفاده از الگوریتم‌های بازگشتی برای حل طیف گسترده‌ای از مسائل مربوط به توسعه نرم‌افزار خواهید داشت.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 قدرت بازگشت
_ | 00_02 آنچه باید بدانید
_ | 00_03 کار با GitHub

01 مقدمه بازگشت
_ | 01_01 مفهوم بازگشت
_ | 01_02 چرا بازگشت مهم است؟

02 مبانی بازگشت
_ | 02_01 مواد تشکیل دهنده یک الگوریتم بازگشتی
_ | 02_02 بازگشت در عمل
_ | 02_03 تابع فاکتوریل: نسخه تکراری
_ | 02_04 یک عملکرد فاکتوریل بازگشتی
_ | 02_05 پیچیدن و باز کردن پشته تماس به صورت بازگشتی
_ | 02_06 Challenge: الگوریتم بازگشتی را برطرف کنید
_ | 02_07 راه حل: اصول بازگشت

03 الگوریتم بازگشتی کلاسیک در پایتون
_ | 03_01 تابع بازگشتی فیبوناچی در پایتون
_ | 03_02 تابع جمع بازگشتی در پایتون
_ | 03_03 بزرگترین عملکرد تقسیم مشترک بازگشتی در پایتون

04 تمرین نوشتن الگوریتم‌های بازگشتی در پایتون
_ | 04_01 الگوریتم ضرب بازگشتی در پایتون
_ | 04_02 الگوریتم نمایش بازگشتی در پایتون
_ | 04_03 الگوریتم بازگشتی طول رشته

05 مرتب‌سازی داده‌ها با استفاده از بازگشت در پایتون
_ | 05_01 مقدمه‌ای برای quicksort
_ | 05_02 کدگذاری الگوریتم quicksort در پایتون
_ | 05_03 چالش: درک خود را از quicksort بررسی کنید
_ | 05_04 راه حل: درک خود را از quicksort بررسی کنید

06 پیمایش داده با استفاده از بازگشت
_ | 06_01 مرور لیست پیوندی با استفاده از بازگشت
_ | 06_02 عبور از یک درخت با استفاده از بازگشت: نمای کلی
_ | 06_03 عبور از یک درخت با استفاده از بازگشت: اجرای پایتون
_ | 06_04 چالش: عبور از درخت
_ | 06_05 راه حل: عبور از درخت

07 بهینه‌سازی بازگشت در پایتون
_ | 07_01 ملاحظات حافظه با الگوریتم‌های بازگشتی
_ | 07_02 یادآوری در پایتون
_ | 07_03 بهینه‌سازی تماس تلفنی در پایتون

08 رسم فراکتالها با استفاده از بازگشت در پایتون
_ | 08_01 فراکتال H-tree با استفاده از گرافیک Python Turtle
_ | 08_02 مثلث Sierpinski

09 برج‌های هانوی: یک معمای کلاسیک بازگشتی
_ | 09_01 مقدمه‌ای بر برج‌های هانوی پازل
_ | 09_02 رمزگذاری پازل برج‌های هانوی در پایتون

10 نتیجه گیری
_ | 10_01 بازگشت در مقابل تکرار
_ | 10_02 نتیجه گیری

00 Introduction
_ 00_01 The power of recursion
_ 00_02 What you should know
_ 00_03 Working with GitHub

01 Introduction to Recursion
_ 01_01 The concept of recursion
_ 01_02 Why recursion is important

02 The Fundamentals of Recursion
_ 02_01 The ingredients of a recursive algorithm
_ 02_02 Recursion in action
_ 02_03 The factorial function; Iterative version
_ 02_04 A recursive factorial function
_ 02_05 Winding and unwinding the call stack in recursion
_ 02_06 Challenge; Fix the recursive algorithm
_ 02_07 Solution; The fundamentals of recursion

03 Classic Recursive Algorithms in Python
_ 03_01 Recursive Fibonacci function in Python
_ 03_02 Recursive sum function in Python
_ 03_03 Recursive greatest common divisor function in Python

04 Practice Writing Recursive Algorithms in Python
_ 04_01 Recursive multiplication algorithm in Python
_ 04_02 Recursive exponentiation algorithm in Python
_ 04_03 String length recursive algorithm

05 Sorting Data Using Recursion in Python
_ 05_01 Introduction to quicksort
_ 05_02 Coding the quicksort algorithm in Python
_ 05_03 Challenge; Check your understanding of quicksort
_ 05_04 Solution; Check your understanding of quicksort

06 Data Traversal Using Recursion
_ 06_01 Traversing a Linked List using recursion
_ 06_02 Traversing a tree using recursion; Overview
_ 06_03 Traversing a tree using recursion; Python implementation
_ 06_04 Challenge; Tree traversal
_ 06_05 Solution; Tree traversal

07 Optimizing Recursion in Python
_ 07_01 Memory considerations with recursive algorithms
_ 07_02 Memoization in Python
_ 07_03 Tail call optimization in Python

08 Drawing Fractals Using Recursion in Python
_ 08_01 H-tree fractal using Python Turtle graphics
_ 08_02 Sierpinski triangle

09 The Towers of Hanoi; A Classic Recursive Puzzle
_ 09_01 Introduction to the Towers of Hanoi puzzle
_ 09_02 Coding the Towers of Hanoi puzzle in Python

10 Conclusion
_ 10_01 Recursion vs. iteration
_ 10_02 Conclusion

مدرس: Robin Andrews - رابین اندروز

تعداد دوره های آموزشی: 9

رابین اندروز، معلم علوم کامپیوتر و بنیانگذار Compucademy است.
رابین بیش از 15 سال تجربه تدریس را به عنوان نقش خود در Compucademy ، سازمانی که از دانشجویان و معلمان علوم کامپیوتر پشتیبانی می کند ، با طیف وسیعی از منابع مانند آموزش های ویدئویی ، آزمونها و فعالیت های برنامه نویسی عملی به ارمغان می آورد. رویکرد وی هدف این است که علم کامپیوتر و به ویژه برنامه نویسی پایتون را به شکلی واضح و با استفاده از پازل ها ، بازی ها و یک روش کد نویسی در دسترس، در دسترس قرار دهد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس