%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع ویژوال بیسیک (با زیرنویس فارسی AI)
Visual Basic Essential Training
کد محصول: FL4794-2813281
لیندا _ آموزش جامع ویژوال بیسیک (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Visual Basic Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
101,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Walt Ritscher - والت ریچر
تاریخ انتشار
1398/7/26
2019-10-18
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
5ساعت و 4دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
86 ویدیو
حجم فایل‌ها
799 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
13 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6029
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

ویژوال بیسیک یکی از زبانهای اصلی مایکروسافت برای ساختن برنامه‌های دسکتاپ، موبایل و وب است. این دوره برای کمک به شما در شروع برنامه نویسی با ویژوال بیسیک با استفاده از ویژوال استودیو طراحی شده است. مربی Walt Ritscher دوره را با پروژه‌هایی برای معماری برنامه‌های رایج، از جمله کنسول و دسکتاپ شروع می‌کند. سپس او اصول زبان را مانند انواع داده‌ها، رشته‌ها، اپراتورها، کدهای شرطی و ساختارهای حلقه‌ای تشریح می‌کند. بعلاوه، کشف کنید که چگونه کد خود را به توابع و زیر مجموعه‌ها تغییر دهید، کار با لیست‌ها، اشکال زدایی در کد خود، رسیدگی به استثنائات و موارد دیگر.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 برنامه‌هایی را با ویژوال بیسیک بنویسید
___| 00_02 آنچه باید بدانید
___| 00_03 ویژوال استودیو را نصب کنید
___| 00_04 بسته‌های راه اندازی
___| 00_05 نحوه دسترسی به کد نمونه در GitHub

01 اولین برنامه‌های ساده خود را بسازید
___| 01_01 ایجاد برنامه با ابزارهای معمول
___| 01_02 ظروف کد؛ ماژول‌ها و کلاس ها
___| 01_03 کد مثال را از EXE اجرا کنید
___| 01_04 با کلاس Console کار کنید
___| 01_05 کد اصلاح شده را از EXE اجرا کنید
___| 01_06 طبیعت بخشنده کد VB

02 ایجاد پروژه در ویژوال استودیو
___| 02_01 تنظیمات ویژوال استودیو را بهینه کنید
___| 02_02 ایجاد پروژه کنسول در ویژوال استودیو
___| 02_03 ساختار قالب و کد را بررسی کنید
___| 02_04 کد را ویرایش کنید
___| 02_05 کد پروژه را کامپایل کنید
___| 02_06 کد نمونه را از ویژوال استودیو اجرا کنید
___| 02_07 کد مثال را با یک اشکال زدایی اجرا کنید

03 با پروژه‌های متعدد کار کنید
___| 03_01 چه برنامه‌هایی را می‌توانید ایجاد کنید
___| 03_02 پروژه‌های اضافی را به راه حل اضافه کنید
___| 03_03 کد قالب پروژه ویژوال استودیو را مرور کنید
___| 03_04 یک پروژه راه اندازی را انتخاب کنید
___| 03_05 با یک پروژه UI ویندوز کار کنید
___| 03_06 کد کنترل کننده رویداد کلیک را اضافه کنید
___| 03_07 کد کنترل کننده رویداد TextChanged را اضافه کنید

04 تنظیم محیط شما
___| 04_01 مخزن را به کامپیوتر خود کلون کنید
___| 04_02 راه حل را در ویژوال استودیو باز کنید
___| 04_03 با شعب Git کار کنید

جریان برنامه 05
___| 05_01 جریان کد پیش فرض را درک کنید
___| 05_02 یک حلقه برنامه ایجاد کنید
___| 05_03 برای خاتمه حلقه به KeyChar گوش دهید

06 اکوسیستم ویژوال بیسیک
___| 06_01 ویژوال بیسیک و مفاهیم برنامه نویسی
___| 06_02 هسته دات نت و دات نت
___| 06_03 از کلاسهای دات نت استفاده کنید

07 متغیر و ثابت
___| 07_01 با متغیرها و ثابت‌ها کار کنید
___| 07_02 از پروژه Code Explorer استفاده کنید
___| 07_03 متغیر را اعلام کنید
___| 07_04 نکاتی برای درست کردن ادبیات در ویرایشگر
___| 07_05 با ثابت و داخلی کار کنید
___| 07_06 دامنه متغیر را درک کنید
___| 07_07 تبدیل عددی به تبدیل عددی را درک کنید
___| 07_08 مقادیر عددی را تبدیل کنید
___| 07_09 شماره‌ها را به رشته تبدیل و فرمت کنید
___| 07_10 رشته را به اعداد تبدیل و تجزیه کنید
___| 07_11 با رشته‌ها کار کنید
___| 07_12 با تاریخ و زمان کار کنید
___| 07_13 چالش؛ رشته‌ها، خرما و تجزیه
___| 07_14 راه حل؛ رشته‌ها، خرما و تجزیه

08 کد خود را به توابع و زیرمجازات تغییر دهید
___| 08_01 روش‌ها و روش‌ها را درک کنید
___| 08_02 مراحل را به ماژول اضافه کنید
___| 08_03 مراحل تماس از برنامه
___| 08_04 روشها را به کلاس اضافه کنید
___| 08_05 اضافه کردن کد به توابع
___| 08_06 از پارامترها با رویه استفاده کنید
___| 08_07 چالش؛ رفکتور با پارامترها
___| 08_08 راه حل؛ رفکتور با پارامترها

09 اشکال زدایی در کد شما
___| 09_01 نقاط شکست به کد اضافه کنید
___| 09_02 مرحله از طریق کد
___| 09_03 از پنجره‌های Watch استفاده کنید

10 کنترل جریان؛ بیانیه‌های شعبه
___| 10_01 اپراتورهای حساب را کاوش کنید
___| 10_02 مقایسه و مقایسه اپراتورهای منطقی
___| 10_03 اگر و دیگری
___| 10_04 از عملگرهای And و یا منطقی استفاده کنید
___| 10_05 برای عملکرد بهتر از AndAlso، OrElse استفاده کنید
___| 10_06 انتخاب مورد
___| 10_07 چالش؛ عبارات منطق و رشته مقایسه کنید
___| 10_08 راه حل؛ عبارات منطق و رشته مقایسه کنید

11 کنترل جریان؛ بیانیه‌های حلقه
___| 11_01 برای اجرای تعداد مشخصی از بار، از حلقه استفاده کنید
___| 11_02 تا زمان تحقق شرط، از حلقه برای اجرای کد استفاده کنید
___| 11_03 چالش؛ اعداد پنج ضلعی
___| 11_04 راه حل؛ اعداد پنج ضلعی

12 با لیست کار کنید
___| 12_01 کلاسهای مجموعه را کاوش کنید
___| 12_02 مجموعه‌های جدید ایجاد کنید
___| 12_03 موارد را از لیست اضافه، حذف و تعامل کنید
___| 12_04 پخش بیش از لیست
___| 12_05 خواص لیست جالب
___| 12_06 با روشهای پسوند کار کنید
___| 12_07 از LINQ با لیست استفاده کنید
___| 12_08 نگاهی گذرا به کلاسهای دیگر مجموعه
___| 12_09 چالش؛ قرعه کشی مرمر با لیست
___| 12_10 راه حل؛ قرعه کشی مرمر با لیست

13 خطای در استفاده
___| 13_01 چه اتفاقی می‌افتد وقتی غیر منتظره اتفاق می‌افتد
___| 13_02 پاسخ پیش فرض به استثنائات بدون کنترل
___| 13_03 برای دست زدن به استثناء از try-catch استفاده کنید
___| 13_04 استثنائات ورود به سیستم

14 ادامه سفر خود
___| 14_01 مراحل بعدی



00 Introduction
___| 00_01 Write applications with Visual Basic
___| 00_02 What you should know
___| 00_03 Install Visual Studio
___| 00_04 Setup packages
___| 00_05 How to access the sample code on GitHub

01 Build Your First Simple Applications
___| 01_01 Create application with common tools
___| 01_02 Code containers; Modules and classes
___| 01_03 Run the example code from the EXE
___| 01_04 Work with the Console class
___| 01_05 Run the modified code from the EXE
___| 01_06 The forgiving nature of VB code

02 Create Projects in Visual Studio
___| 02_01 Optimize the Visual Studio settings
___| 02_02 Create Console project in Visual Studio
___| 02_03 Examine the template structure and code
___| 02_04 Edit the code
___| 02_05 Compile the project code
___| 02_06 Run the example code from Visual Studio
___| 02_07 Run the example code with a debugger

03 Work with Multiple Projects
___| 03_01 What applications can you create
___| 03_02 Add additional projects to the solution
___| 03_03 Review the Visual Studio Project template code
___| 03_04 Choose a startup project
___| 03_05 Work with a Windows UI project
___| 03_06 Add click event handler code
___| 03_07 Add TextChanged event handler code

04 Setting Up Your Environment
___| 04_01 Clone the repository to your computer
___| 04_02 Open the solution in Visual Studio
___| 04_03 Work with Git branches

05 Program Flow
___| 05_01 Understand default code flow
___| 05_02 Create a program loop
___| 05_03 Listen for KeyChar to terminate loop

06 The Visual Basic Ecosystem
___| 06_01 Visual Basic and programming concepts
___| 06_02 .NET and .NET core
___| 06_03 Use .NET classes in your application

07 Variables and Constants
___| 07_01 Work with variables and constants
___| 07_02 Use the Code Explorer project
___| 07_03 Declare a variable
___| 07_04 Tips to make literals pop in the editor
___| 07_05 Work with custom and built-in constants
___| 07_06 Understand variable scope
___| 07_07 Understand numeric to numeric conversions
___| 07_08 Convert numeric values
___| 07_09 Convert and format numbers to string
___| 07_10 Convert and parse string to numbers
___| 07_11 Work with strings
___| 07_12 Work with dates and times
___| 07_13 Challenge; Strings, dates, and parsing
___| 07_14 Solution; Strings, dates, and parsing

08 Refactor Your Code into Functions and Subs
___| 08_01 Understand procedures and methods
___| 08_02 Add procedures to module
___| 08_03 Call procedures from the application
___| 08_04 Add procedures to class
___| 08_05 Add code to functions
___| 08_06 Use parameters with procedures
___| 08_07 Challenge; Refactor with parameters
___| 08_08 Solution; Refactor with parameters

09 Debugging Your Code
___| 09_01 Add breakpoints to code
___| 09_02 Step through code
___| 09_03 Use the Watch windows

10 Control Flow; Branch Statements
___| 10_01 Explore the arithmetic operators
___| 10_02 Explore the comparison and logical operators
___| 10_03 If and Else
___| 10_04 Use the And, Or logical operators
___| 10_05 Use AndAlso, OrElse for better performance
___| 10_06 Select Case
___| 10_07 Challenge; Logic statements and string compare
___| 10_08 Solution; Logic statements and string compare

11 Control Flow; Loop Statements
___| 11_01 Use For loop to run code a specific number of times
___| 11_02 Use Do loops to run code until condition is fulfilled
___| 11_03 Challenge; Pentagonal numbers
___| 11_04 Solution; Pentagonal numbers

12 Work with Lists
___| 12_01 Explore the collection classes
___| 12_02 Create new collections
___| 12_03 Add, remove, and interact with items from list
___| 12_04 Iterate over list
___| 12_05 Interesting list properties
___| 12_06 Work with extension methods
___| 12_07 Use LINQ with lists
___| 12_08 Quick look at other collection classes
___| 12_09 Challenge; Marble draw with lists
___| 12_10 Solution; Marble draw with lists

13 Error Handling
___| 13_01 What happens when the unexpected happens
___| 13_02 The default response to unhandled exceptions
___| 13_03 Use try-catch for exception handling
___| 13_04 Logging exceptions

14 Continuing Your Journey
___| 14_01 Next steps

مدرس: Walt Ritscher - والت ریچر

تعداد دوره های آموزشی: 63

اشتیاق والت برای ساخت interfaceهای نرم افزار مدت کوتاهی بعد از کشف چگونگی جابه جا کردن پیکسل ها روی صفحه کامپیوتر شروع شد. او شروع به خواندن وسواسانه کتاب های گرافیک کامپیوتر و طراحی UI کرد. کمی بعد، او یافته هایش را با سایر حوزه های تکنولوژی سهیم شد، همین پیگیری دائم منجر به درگیری او در تدریس در دانشگاه ها، شرکت های آموزش خصوصی، و کنفرانس های دوره ایی بین المللی شد. والت، به عنوان یک مشاور با مشتری های متنوعی از قبیل میکروسافت، اچ پی، و اینتل کار کرده است. هم اکنون در Lynda.com، و شرکت LinkedIn کارمند نویسنده است جایی که تیم نگارش او سالانه صد ها کورس آموزشی برای سازندگان نرم افزار تولید می کنند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس