%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع NET. : کار با LINQ (با زیرنویس فارسی AI)
.NET Essentials: Working with LINQ
کد محصول: FL5966-2833070
لیندا _ آموزش جامع NET. : کار با LINQ (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ .NET Essentials: Working with LINQ
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
64,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Walt Ritscher - والت ریچر
تاریخ انتشار
1399/6/26
2020-09-16
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
3ساعت و 4دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
79 ویدیو
حجم فایل‌ها
580 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
10 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4951
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

آیا یک روش ساده‌تر و سازگارتر برای جستجوی داده‌ها می‌خواهید؟ جستجوی یکپارچه با زبان (LINQ) ممکن است همان چیزی باشد که بدنبال آن هستید. این مجموعه ابزار پرس و جو با هدف عمومی به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا داده‌ها را مستقیماً در کد #C‌ فیلتر، مرتب سازی، جمع و پرس و جو کنند. در این دوره، با Walt Ritscher همراه شوید زیرا او به شما کمک می‌کند با LINQ و با تمرکز بر LINQ با اشیا شروع به کار کنید. او با نشان دادن چگونگی استفاده از LINQPad، ویرایشگر کد و کد راه انداز که می‌توانید برای نوشتن و آزمایش نمونه‌های LINQ ارائه شده در این دوره استفاده کنید، شروع میکند. سپس وی ویژگی‌های کلیدی NET. را برجسته می‌کند که LINQ را تأمین می‌کنند، عناصر اساسی پرس و جو و انواع مختلف عبارات پرس و جو را تأمین می‌کند. بعلاوه، در مورد فیلترها، مصالح، گروه‌ها، عملیات عناصر، کمی‌سازی داده‌ها و ابزارهای پارتیشن، اطلاعات کسب کنید. در طول مسیر، او چالش‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند درک کنید چگونه این مفاهیم را در دنیای واقعی به کار بگیرید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 خوش آمدید
_ | 00_02 آنچه باید بدانید
_ | 00_03 نحوه دسترسی به کد نمونه در GitHub

01 روح LINQ
_ | 01_01 چرا موتور جستجوگر در یک زبان برنامه نویسی ساخته می‌شود؟
_ | 01_02 قسمتهای اساسی LINQ را کاوش کنید

02 با LINQPad کار کنید
_ | 02_01 چرا از LINQPad استفاده کنیم؟
_ | 02_02 تور اولیه LINQPad
_ | 02_03 پوشه مقصد را برای مثال‌های دوره تنظیم کنید
_ | 02_04 ویرایشگر عبارت را کاوش کنید
_ | 02_05 ویرایشگر دستورات را کاوش کنید
_ | 02_06 نمایش خروجی قالب‌بندی شده با روش Dump
_ | 02_07 ویرایشگر برنامه را کاوش کنید
_ | 02_08 زیرمجموعه‌ای از کد را اجرا کنید

03 قسمت اصلی NET
_ | 03_01 تایپ متغیر ضمنی
_ | 03_02 انواع ناشناس
_ | 03_03 آغازگرهای شی
_ | 03_04 آغازگرهای مجموعه
_ | 03_05 کد درون خطی با عبارات lambda
_ | 03_06 روش‌های داخلی
_ | 03_07 روش‌های افزودنی بیشتر
_ | 03_08 انواع عمومی

04 قسمت‌های یک پرس و جو
_ | 04_01 چه منابعی قابل پرسش هستند؟
_ | 04_02 کلاس Enumerable
_ | 04_03 بیاموزید که چگونه از روشهای استاتیک Enumerable استفاده کنید
_ | 04_04 بیاموزید که چگونه از روشهای افزودنی Enumerable استفاده کنید
_ | 04_05 بیاموزید که چگونه از نحو عبارت Query Expression استفاده کنید
_ | 04_06 چه منابع مجدداً بازدید کردند
_ | 04_07 اجرای به تعویق افتاده: چه زمانی پرس و جو اجرا می‌شود؟
_ | 04_08 روش‌ها را با اجرای pipelines ترکیب کنید
_ | 04_09 روش‌های افزونه و عبارات پرس و جو را ترکیب کنید

05 تولید کنید
_ | 05_01 روش‌های خالی و DefaultIfEmpty
_ | 05_02 روش تکرار
_ | 05_03 روش Range

06 اصول
_ | 06_01 سه نوع عبارت پرس و جو
_ | 06_02 بندهای عبارت جستجو را مرور کنید
_ | 06_03 نمونه‌هایی از سه عبارت جستجو
_ | 06_04 بند انتخاب
_ | 06_05 بیاموزید که چگونه از انتخاب برای پروژه در نوع دیگری استفاده کنید
_ | 06_06 را به نوع ناشناس انتخاب کنید
_ | 06_07 بیاموزید که چگونه از عبارات با انتخاب استفاده کنید
_ | 06_08 Challenge: عبارات انتخاب شده را بنویسید
_ | 06_09 راه حل: عبارات انتخاب شده را بنویسید
_ | 06_10 فهرست به دنباله‌ای دیگر

07 فیلتر کردن
_ | 07_01 روش Where
_ | 07_02 نحوه استفاده از عملگرهای منطقی را با روش Where بیاموزید
_ | 07_03 تعاریف کلاس OfType را کاوش کنید
_ | 07_04 روش OfType
_ | 07_05 Challenge: نتایج را با Where فیلتر کنید
_ | 07_06 راه حل: نتایج را با Where فیلتر کنید

08 جمع
_ | 08_01 مجموع، میانگین و سایر مصالح
_ | 08_02 جمع‌های سفارشی ایجاد کنید

09 گروه و سایر موارد
_ | 09_01 روش GroupBy
_ | 09_02 عبارت پرسش GroupBy
_ | 09_03 گروه توسط ElementSelector
_ | 09_04 گروه توسط ResultSelector
_ | 09_05 تکرار بیش از گروه ها
_ | 09_06 دو دنباله را با هم ترکیب کنید
_ | 09_07 دنباله مسطح با SelectMany
_ | 09_08 Challenge: نتایج را بر اساس مقادیر رنگ گروه‌بندی کنید
_ | 09_09 راه حل: نتایج را بر اساس مقادیر رنگ گروه‌بندی کنید

10 عملیات عنصر
_ | 10_01 روش اول و آخر
_ | 10_02 روش FirstOrDefault
_ | 10_03 روش ElementAt
_ | 10_04 روش‌های Single و SingleOrDefault

11 تنظیم عملیات
_ | 11_01 روش متمایز
_ | 11_02 روش Intersect
_ | 11_03 روش اتحادیه
_ | 11_04 روش جز
_ | 11_05 مقادیر تکراری را پیدا کنید

12 داده‌ها را کمی کنید
_ | 12_01 بیاموزید که چگونه از روش Any برای تشخیص توالی خالی استفاده کنید
_ | 12_02 نحوه استفاده از هر روشی را برای تعیین وجود عنصر بیاموزید
_ | 12_03 روش حاوی
_ | 12_04 روش All

13 پارتیشن
_ | 13_01 پرش و استفاده از روش ها
_ | 13_02 روشهای جست و خیز مشروط

14 دیگر
_ | 14_01 نحوه استفاده از LINQ در برنامه دات نت را بیاموزید
_ | 14_02 بیاموزید که چگونه از MoreLinq برای نحو جستجوی گسترده استفاده کنید
_ | 14_03 مثالهای اضافی MoreLinq

15 سفر خود را ادامه دهید
_ | 15_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Welcome
_ 00_02 What you should know
_ 00_03 How to access the sample code on GitHub

01 The Spirit of LINQ
_ 01_01 Why build a query engine in a programming language
_ 01_02 Explore LINQ essential parts

02 Work with LINQPad
_ 02_01 Why use LINQPad
_ 02_02 Initial tour of LINQPad
_ 02_03 Set destination folder for course examples
_ 02_04 Explore the expression editor
_ 02_05 Explore the statements editor
_ 02_06 Show formatted output with the Dump method
_ 02_07 Explore the program editor
_ 02_08 Run a subset of code

03 Key Parts of .NET
_ 03_01 Implicit variable typing
_ 03_02 Anonymous types
_ 03_03 Object initializers
_ 03_04 Collection initializers
_ 03_05 Inline code with lambda expressions
_ 03_06 Extension methods
_ 03_07 More extension methods
_ 03_08 Generic types

04 The Parts of a Query
_ 04_01 What sources are queryable
_ 04_02 The Enumerable class
_ 04_03 Learn how to use the Enumerable static methods
_ 04_04 Learn how to use the Enumerable extension methods
_ 04_05 Learn how to use the Query Expression syntax
_ 04_06 What sources revisited
_ 04_07 Deferred execution; When does the query run
_ 04_08 Combine methods with execution pipelines
_ 04_09 Combine extension methods and query expressions

05 Generate
_ 05_01 The Empty and DefaultIfEmpty methods
_ 05_02 The Repeat method
_ 05_03 The Range method

06 Basics
_ 06_01 The three types of query expressions
_ 06_02 Review query expression clauses
_ 06_03 Examples of three query expressions
_ 06_04 The select clause
_ 06_05 Learn how to use select to project into another type
_ 06_06 Select into anonymous type
_ 06_07 Learn how to use expressions with select
_ 06_08 Challenge; Write select expressions
_ 06_09 Solution; Write select expressions
_ 06_10 Index into another sequence

07 Filtering
_ 07_01 The Where method
_ 07_02 Learn how to use logical operators with the Where method
_ 07_03 Explore the OfType class definitions
_ 07_04 The OfType method
_ 07_05 Challenge; Filter results with Where
_ 07_06 Solution; Filter results with Where

08 Aggregation
_ 08_01 Sum, Average, and other aggregates
_ 08_02 Create custom aggregates

09 Groups and Other Stuff
_ 09_01 The GroupBy method
_ 09_02 GroupBy query expression
_ 09_03 GroupBy with ElementSelector
_ 09_04 GroupBy with ResultSelector
_ 09_05 Iterate over groups
_ 09_06 Combine two sequences
_ 09_07 Flatten sequence with SelectMany
_ 09_08 Challenge; Group results by color values
_ 09_09 Solution; Group results by color values

10 Element Operations
_ 10_01 First and Last methods
_ 10_02 The FirstOrDefault method
_ 10_03 The ElementAt method
_ 10_04 Single and SingleOrDefault methods

11 Set Operations
_ 11_01 The Distinct method
_ 11_02 The Intersect method
_ 11_03 The Union method
_ 11_04 The Except method
_ 11_05 Find duplicate values

12 Quantify Data
_ 12_01 Learn how to use the Any method to detect empty sequence
_ 12_02 Learn how to use Any method to determine if element exists
_ 12_03 The Contains method
_ 12_04 The All method

13 Partition
_ 13_01 Skip and Take methods
_ 13_02 Conditional Skip and Take methods

14 Other
_ 14_01 Learn how to use LINQ in a .NET application
_ 14_02 Learn how to use MoreLinq for extended query syntax
_ 14_03 Additional MoreLinq examples

15 Continue Your Journey
_ 15_01 Next steps

مدرس: Walt Ritscher - والت ریچر

تعداد دوره های آموزشی: 63

اشتیاق والت برای ساخت interfaceهای نرم افزار مدت کوتاهی بعد از کشف چگونگی جابه جا کردن پیکسل ها روی صفحه کامپیوتر شروع شد. او شروع به خواندن وسواسانه کتاب های گرافیک کامپیوتر و طراحی UI کرد. کمی بعد، او یافته هایش را با سایر حوزه های تکنولوژی سهیم شد، همین پیگیری دائم منجر به درگیری او در تدریس در دانشگاه ها، شرکت های آموزش خصوصی، و کنفرانس های دوره ایی بین المللی شد. والت، به عنوان یک مشاور با مشتری های متنوعی از قبیل میکروسافت، اچ پی، و اینتل کار کرده است. هم اکنون در Lynda.com، و شرکت LinkedIn کارمند نویسنده است جایی که تیم نگارش او سالانه صد ها کورس آموزشی برای سازندگان نرم افزار تولید می کنند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس