%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع یک-به-یک ایلوستریتور 2021 : اصول و مبانی (با زیرنویس فارسی AI)
Illustrator 2021 One-on-One: Fundamentals
از پرفروش‌‌ ترین‌ها
کد محصول: FL6905-2873146
لیندا _ آموزش جامع یک-به-یک ایلوستریتور 2021 : اصول و مبانی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Illustrator 2021 One-on-One: Fundamentals
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
205,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Deke McClelland - دیک مک کلند
تاریخ انتشار
1400/1/11
2021-03-31
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
17ساعت و 48دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
199 ویدیو
حجم فایل‌ها
3200 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
53 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6955
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

بیاموزید که چگونه از Adobe Illustrator 2021 در اولین دوره آموزشی جامع توسط استاد Deke McClelland بصورت حرفه‌ای استفاده کنید. او نحوه کار با تابلوهای هنری را نشان می‌دهد. نحوه نقاشی با ابزار مداد، انحنا و قلم. و نحوه سازماندهی رنگ با نمونه ها. او همچنین شامل رسم اشکال، تنظیم حرکت‌ها، قالب‌بندی متن با قلم‌های متغیر، نقاشی آثار هنری شکل آزاد با یا بدون تبلت و موارد دیگر است.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 به One-on-One خوش آمدید

01 باز
_ | 01_01 اولین نگاه به Illustrator
_ | 01_02 باز کردن یک سند با دوبار کلیک بر روی آن
_ | 01_03 معرفی صفحه اصلی
_ | 01_04 ایجاد سند جدید
_ | 01_05 واحد طراحی: امتیاز و عکس
_ | 01_06 خلق آثار هنری بسیار بزرگ
_ | 01_07 واحدهای اصلی اندازه گیری
_ | 01_08 تنظیمات پیشرفته سند
_ | 01_09 فعال کردن قلم‌های گمشده
_ | 01_10 اصلاح سند جدید شما
_ | 01_11 ذخیره آثار هنری Illustrator
_ | 01_12 ذخیره سند ابر

02 تخته هنر
_ | 02_01 صفحات با هر اندازه و از هر زاویه
_ | 02_02 با استفاده از ابزار Artboard
_ | 02_03 واگرد، انجام مجدد و برگرداندن
_ | 02_04 انتخاب چندین 0a0r0t0b0o0a0r0d0s0
_ | 02_05 ایجاد یک artboard جدید
_ | 02_06 کپی، جایگذاری و تکثیر 0a0r0t0b0o0a0r0d0s0
_ | 02_07 پنج روش برای تغییر اندازه 0a0r0t0b0o0a0r0d0s0
_ | 02_08 معرفی پنل Artboards
_ | 02_09 پیمایش بین 0a0r0t0b0o0a0r0d0s0
_ | 02_10 تراز و توزیع 0a0r0t0b0o0a0r0d0s0
_ | 02_11 مرتباً به صورت مرتب artboards خود را مرتب کنید
_ | 02_12 Artboards و حاکمان

03 حرکت کنید
_ | 03_01 دور زدن کارهای هنری خود
_ | 03_02 بزرگنمایی و بزرگنمایی
_ | 03_03 با استفاده از ابزار دقیق‌تر Zoom
_ | 03_04 بزرگنمایی روی انتخاب (یا نه)
_ | 03_05 عملکرد GPU و بزرگنمایی متحرک
_ | 03_06 پیمایش (یا انتقال) یک سند
_ | 03_07 تعیین سطح بزرگنمایی سفارشی
_ | 03_08 کار با چندین سند باز
_ | 03_09 سفارشی کردن پانل‌های خود
_ | 03_10 ذخیره پانل‌های سفارشی خود به عنوان یک فضای کاری
_ | 03_11 دوچرخه سواری بین حالت‌های صفحه نمایش
_ | 03_12 حالت نمایش کوتاه و نمایش

04 خط
_ | 04_01 حالا شما می‌کشید
_ | 04_02 راهنماها و راهنماهای مرکز
_ | 04_03 راهنمای موقعیت یابی به صورت عددی
_ | 04_04 با استفاده از ابزار Line Segment
_ | 04_05 کار با و بدون جعبه اتصال
_ | 04_06 در حال جابجایی و تکثیر اشیا
_ | 04_07 موارد مشابه و ویرایش جهانی را انتخاب کنید
_ | 04_08 معرفی ابزار قیچی
_ | 04_09 پیوستن به بخشهای خط خود
_ | 04_10 معرفی ابزار Eyedropper
_ | 04_11 با استفاده از ابزار Arc
_ | 04_12 با استفاده از ابزار Spiral
_ | 04_13 با استفاده از ابزار Polar Grid
_ | 04_14 مارپیچ‌های کپی و مقیاس گذاری
_ | 04_15 با استفاده از ابزار Rectangular Grid
_ | 04_16 مخلوط کردن خودکار رنگها را پر می‌کند
_ | 04_17 پیش نمایش ساختمان شکل

05 شکل
_ | 05_01 و حالا شما بهتر می‌کشید
_ | 05_02 ایجاد یک الگوی صرفه جویی در وقت
_ | 05_03 با استفاده از ابزار Rectangle
_ | 05_04 ایجاد مستطیل توسط اعداد
_ | 05_05 کپی و جایگذاری یک کد رنگ hex
_ | 05_06 با استفاده از ابزار Ellipse
_ | 05_07 ایجاد یک دایره توسط اعداد
_ | 05_08 پای زنده و راهنماهای سفارشی
_ | 05_09 ایجاد یک پای با دقت عددی
_ | 05_10 با استفاده از ابزار Polygon
_ | 05_11 با استفاده از ابزار Star
_ | 05_12 ایجاد یک ستاره در اندازه خاص
_ | 05_13 ایجاد یک سری اشعه با فاصله مساوی
_ | 05_14 با استفاده از ابزار Flare دیوانه
_ | 05_15 ترفند کلیدی کاملاً سری tilde

06 رنگ
_ | 06_01 رنگ چگونه کار می‌کند
_ | 06_02 حالت‌های رنگی: RGB در مقابل CMYK
_ | 06_03 رنگ، اشباع و روشنایی
_ | 06_04 انتخاب یک رنگ از Spectrum Ramp
_ | 06_05 ایجاد و استفاده از نمونه‌های مختلف
_ | 06_06 کار با نمونه‌های 0g0l0o0b0a0l0
_ | 06_07 جستجوی نمونه‌ها بر اساس نام
_ | 06_08 حذف خودکار و اضافه کردن نمونه ها
_ | 06_09 با استفاده از ابزار Eyedropper
_ | 06_10 بارگیری نمونه‌های یک سند دیگر

07 ضربه
_ | 07_01 دنیای غنی 0s0t0r0o0k0e0s0
_ | 07_02 تنظیم وزن خط
_ | 07_03 چگونه حرکت‌ها با رئوس مطالب مسیر تراز شود
_ | 07_04 سقف، پیوستن و حد میتر
_ | 07_05 استفاده عملی از کلاه و اتصالات
_ | 07_06 خط تیره و پیکان
_ | 07_07 عرض متغیر 0s0t0r0o0k0e0s0
_ | 07_08 تنظیم عددی نقاط عرض
_ | 07_09 ترازبندی سفارشی حرکت‌ها با مسیرها
_ | 07_10 ایجاد نمایه عرض سفارشی
_ | 07_11 ایجاد یک طرح کلی کلاسیک با نقطه نقطه
_ | 07_12 رسم یک تجهیزات سریع و کثیف
_ | 07_13 طرح کلی سکته مغزی و مسیر مرکب
_ | 07_14 ترکیب چندین 0s0t0r0o0k0e0s0
_ | 07_15 جبران حرکت‌ها برای شبیه‌سازی عمق

08 نوع
_ | 08_01 متن در بهترین حالت
_ | 08_02 قرار دادن و انتقال متن
_ | 08_03 تبدیل بین نوع منطقه و نوع
_ | 08_04 اصلاح قاب متن
_ | 08_05 ایجاد راهنماهای حاشیه‌ای سفارشی
_ | 08_06 تغییر نوع قلم و نوع
_ | 08_07 معرفی فونت‌های متغیر
_ | 08_08 تراز بند
_ | 08_09 اندازه و پیشرو را تایپ کنید
_ | 08_10 شماره گیری در سبک‌های متغیر سفارشی
_ | 08_11 ایجاد حروف کج سفارشی
_ | 08_12 نویسه‌های هسته از نوع
_ | 08_13 علائم نگارشی رومی
_ | 08_14 پر کردن و نوازش متن
_ | 08_15 تراز‌بندی و توجیه عمودی
_ | 08_16 در حال گرفتن اشیا به نویسه‌های از نوع

09 ساخت
_ | 09_01 بپیوندید و سازنده شکل
_ | 09_02 با استفاده از دستور Join
_ | 09_03 با استفاده از ابزار Join
_ | 09_04 Object Path Outline Stroke
_ | 09_05 با استفاده از ابزار Shape Builder
_ | 09_06 روش‌های بیشتر برای استفاده از ابزار Shape Builder
_ | 09_07 ایجاد یک پروژه در دنیای واقعی
_ | 09_08 ایجاد بازتاب داخلی
_ | 09_09 رنگ آمیزی مسیر با ابزار Shape Builder
_ | 09_10 مجسمه‌سازی با عرض متغیر 0s0t0r0o0k0e0s0
_ | 09_11 تبدیل متن به رئوس مطالب مسیر
_ | 09_12 تشخیص فاصله و شکاف مسیر
_ | 09_13 طراحی با ابزار Shaper
_ | 09_14 ترکیب مسیرها با ابزار Shaper
_ | 09_15 ویرایش مسیرهای داخل Shaper Group

10 مداد
_ | 10_01 نقاشی Freeform در بهترین حالت
_ | 10_02 رسم خطوط شکل freeform
_ | 10_03 ابزار Smooth و Path Eraser
_ | 10_04 توسعه و اتصال مسیرها
_ | 10_05 رسم خطوط مستقیم و عمود
_ | 10_06 ایجاد یک الگوی ردیابی
_ | 10_07 ترکیب ابزار Pencil با یک قرص طراحی
_ | 10_08 رنگ آمیزی هنر ابزار مداد خود را

11 رنگ
_ | 11_01 بهترین ابزار برای نقاشی
_ | 11_02 نقاشی با قلم مو Blob
_ | 11_03 مسیر فیوژن با هم مشخص می‌شود
_ | 11_04 اندازه و راهکارهای Blob Brush
_ | 11_05 معرفی ابزار پاک کن
_ | 11_06 واگذاری مجدد میانبرهای صفحه کلید
_ | 11_07 نقاشی مسیرهای پس زمینه
_ | 11_08 پاک کردن انواع مسیرها
_ | 11_09 پاک کردن و صاف کردن توده ها
_ | 11_10 قلم مو Blob و مقدار opacity
_ | 11_11 نقاشی با لوح طراحی
_ | 11_12 با استفاده از دستور Simplify

12 انحنا
_ | 12_01 رسم هر بار یک نقطه
_ | 12_02 طراحی با ابزار Curvature
_ | 12_03 کار با نقاط صاف و گوشه ای
_ | 12_04 ایجاد و ویرایش رئوس مطالب مسیر باز
_ | 12_05 ردیابی جزئیات عکاسی
_ | 12_06 افزودن یک پر بافت اولیه
_ | 12_07 شکل دادن به یک دیوار قلعه
_ | 12_08 نگاه اول به شیب ها
_ | 12_09 ویرایش یک شکل با ابزار Curvature
_ | 12_10 نگاه اول به مخلوط‌های اشیا
_ | 12_11 تکثیر و مقیاس گذاری یک شی پیچیده
_ | 12_12 رسم یک شکل نامه سفارشی
_ | 12_13 ایجاد یک بخش خط موج دار
_ | 12_14 افزودن یک قطعه کلیپ آرت مبتنی بر بردار

13 قلم
_ | 13_01 ابزاری که می‌تواند هر چیزی را ترسیم کند
_ | 13_02 ایجاد نقاط گوشه ای
_ | 13_03 افزودن و حذف نقاط لنگر
_ | 13_04 نقاط صاف چگونه کار می‌کنند
_ | 13_05 رسم نقاط صاف
_ | 13_06 رسم نقاط شیب دار
_ | 13_07 با استفاده از ابزار Anchor Point
_ | 13_08 نقاشی در دنیای واقعی با ابزار Pen
_ | 13_09 ترسیم یک خط کلی بسیار پیچیده
_ | 13_10 کپی کردن و استفاده مجدد از بخشهای مسیر
_ | 13_11 نقاشی‌های بسیار زیاد با تعداد کمی امتیاز
_ | 13_12 ایجاد بعد با سایه
_ | 13_13 سایه زدن چشم، گوش و بینی
_ | 13_14 رسم مسیرهای تکان دهنده هموار

14 گوشه
_ | 14_01 روان‌سازی گوشه ها
_ | 14_02 ویجت گوشه‌ای گرد
_ | 14_03 دور گوشه زدن
_ | 14_04 تغییر نوع گوشه
_ | 14_05 گرد کردن نویسه‌ها از نوع
_ | 14_06 مطلق در مقابل گرد کردن
_ | 14_07 طراحی با مستطیل‌های گرد
_ | 14_08 جزئیات iPhone شما
_ | 14_09 ترکیب اشکال گوشه گرد
_ | 14_10 با گوشه‌های گرد بهتر و سریعتر ایجاد کنید
_ | 14_11 تبدیل نقاط گوشه‌ای به منحنی‌های آلی
_ | 14_12 تغییر شکل مسیرهای گرد شده

صفحه 15
_ | 15_01 ذخیره برای دستگاهها و وب
_ | 15_02 تراز کردن اشیا با شبکه پیکسل
_ | 15_03 تراز کردن اشیا هنگام ترسیم یا اصلاح آنها
_ | 15_04 تراز کردن متن با شبکه پیکسل
_ | 15_05 معرفی دستور Save for Web
_ | 15_06 برای دستگاه‌ها و ارائه‌ها، از PNG استفاده کنید
_ | 15_07 ذخیره یک گرافیک 8 بیتی
_ | 15_08 ذخیره یک تصویر JPEG
_ | 15_09 ذخیره فایل‌های SVG مبتنی بر بردار
_ | 15_10 واگذاری حق چاپ
_ | 15_11 استفاده از دستور Export for Screens
_ | 15_12 استفاده از پنل Asset Export
_ | 15_13 دارایی صادرات ترفندهای صرفه جویی در وقت

16 نتیجه گیری
_ | 16_01 تا دفعه بعد

00 Introduction
_ 00_01 Welcome to One-on-One

01 Open
_ 01_01 A first look at Illustrator
_ 01_02 Opening a document by double-clicking it
_ 01_03 Introducing the Home screen
_ 01_04 Creating a new document
_ 01_05 The units of design; Points and picas
_ 01_06 Creating very large artwork
_ 01_07 Overriding units of measure
_ 01_08 The advanced document settings
_ 01_09 Activating missing fonts
_ 01_10 Modifying your new document
_ 01_11 Saving Illustrator artwork
_ 01_12 Saving a cloud document

02 Artboards
_ 02_01 Pages of any size, at any angle
_ 02_02 Using the Artboard tool
_ 02_03 Undo, Redo, and Revert
_ 02_04 Selecting multiple artboards
_ 02_05 Creating a new artboard
_ 02_06 Copying, pasting, and duplicating artboards
_ 02_07 Five ways to resize artboards
_ 02_08 Introducing the Artboards panel
_ 02_09 Navigating between artboards
_ 02_10 Aligning and distributing artboards
_ 02_11 Automatically tidying up your artboards
_ 02_12 Artboards and rulers

03 Navigate
_ 03_01 Getting around your artwork
_ 03_02 Zooming in and out
_ 03_03 Using the more precise Zoom tool
_ 03_04 Zooming on a selection (or not)
_ 03_05 GPU Performance and Animated Zoom
_ 03_06 Scrolling (or panning) a document
_ 03_07 Specifying a custom zoom level
_ 03_08 Working with multiple open documents
_ 03_09 Customizing your panels
_ 03_10 Saving your custom panels as a workspace
_ 03_11 Cycling between screen modes
_ 03_12 Trim View and Presentation Mode

04 Lines
_ 04_01 Now, you draw
_ 04_02 Guidelines and center guides
_ 04_03 Positioning guides numerically
_ 04_04 Using the Line Segment tool
_ 04_05 Working with and without the bounding box
_ 04_06 Moving and duplicating objects
_ 04_07 Select Similar Objects and Global Edit
_ 04_08 Introducing the Scissors tool
_ 04_09 Joining your line segments
_ 04_10 Introducing the Eyedropper tool
_ 04_11 Using the Arc tool
_ 04_12 Using the Spiral tool
_ 04_13 Using the Polar Grid tool
_ 04_14 Duplicating and scaling spirals
_ 04_15 Using the Rectangular Grid tool
_ 04_16 Auto-blending fill colors
_ 04_17 A preview of shape building

05 Shapes
_ 05_01 And now, you draw better
_ 05_02 Creating a time-saving template
_ 05_03 Using the Rectangle tool
_ 05_04 Creating a rectangle by the numbers
_ 05_05 Copying and pasting a hex color code
_ 05_06 Using the Ellipse tool
_ 05_07 Creating a circle by the numbers
_ 05_08 Live pies and custom guides
_ 05_09 Creating a pie with numerical accuracy
_ 05_10 Using the Polygon tool
_ 05_11 Using the Star tool
_ 05_12 Creating a star of a specific size
_ 05_13 Creating a series of evenly spaced rays
_ 05_14 Using the crazy Flare tool
_ 05_15 The top-secret tilde key trick

06 Color
_ 06_01 How color works
_ 06_02 The color modes; RGB vs. CMYK
_ 06_03 Hue, saturation, and brightness
_ 06_04 Selecting a color from the Spectrum Ramp
_ 06_05 Creating and applying swatches
_ 06_06 Working with global swatches
_ 06_07 Searching swatches by name
_ 06_08 Auto-deleting and adding swatches
_ 06_09 Using the Eyedropper tool
_ 06_10 Loading swatches from another document

07 Strokes
_ 07_01 The rich world of strokes
_ 07_02 Adjusting the line weight
_ 07_03 How strokes align to path outlines
_ 07_04 Caps, joins, and miter limit
_ 07_05 Making practical use of caps and joins
_ 07_06 Dashes and arrowheads
_ 07_07 Variable-width strokes
_ 07_08 Numerically adjusting width points
_ 07_09 Custom aligning strokes to paths
_ 07_10 Creating a custom width profile
_ 07_11 Creating a classic round-dotted outline
_ 07_12 Drawing a quick-and-dirty gear
_ 07_13 Outline Stroke and Compound Path
_ 07_14 Combining multiple strokes
_ 07_15 Offsetting strokes to simulate depth

08 Type
_ 08_01 Text at its best
_ 08_02 Placing and flowing text
_ 08_03 Converting between area and point type
_ 08_04 Modifying the text frame
_ 08_05 Creating custom margins guides
_ 08_06 Changing the font and type style
_ 08_07 Introducing variable fonts
_ 08_08 Paragraph alignment
_ 08_09 Type size and leading
_ 08_10 Dialing in custom variable styles
_ 08_11 Creating your own custom italics
_ 08_12 Kerning characters of type
_ 08_13 Roman hanging punctuation
_ 08_14 Filling and stroking text
_ 08_15 Vertical alignment and justification
_ 08_16 Snapping objects to characters of type

09 Build
_ 09_01 Join and the Shape Builder
_ 09_02 Using the Join command
_ 09_03 Using the Join tool
_ 09_04 Object > Path > Outline Stroke
_ 09_05 Using the Shape Builder tool
_ 09_06 More ways to use the Shape Builder tool
_ 09_07 Creating a real-world project
_ 09_08 Creating an inset reflection
_ 09_09 Coloring a path with the Shape Builder tool
_ 09_10 Sculpting with variable-width strokes
_ 09_11 Converting text to path outlines
_ 09_12 Gap detection and path splitting
_ 09_13 Drawing with the Shaper tool
_ 09_14 Combining paths with the Shaper tool
_ 09_15 Editing paths inside a Shaper Group

10 Pencil
_ 10_01 Freeform drawing at its best
_ 10_02 Drawing freeform path outlines
_ 10_03 The Smooth tool and Path Eraser tool
_ 10_04 Extending and connecting paths
_ 10_05 Drawing straight and perpendicular lines
_ 10_06 Creating a tracing template
_ 10_07 Combining the Pencil tool with a drawing tablet
_ 10_08 Coloring your Pencil tool art

11 Paint
_ 11_01 The best tools for painting
_ 11_02 Painting with the Blob Brush
_ 11_03 Fusing path outlines together
_ 11_04 Blob Brush size and strategies
_ 11_05 Introducing the Eraser tool
_ 11_06 Reassigning keyboard shortcuts
_ 11_07 Painting background paths
_ 11_08 Erasing all kinds of paths
_ 11_09 Erasing and smoothing away lumps
_ 11_10 The Blob Brush and the opacity value
_ 11_11 Painting with a drawing tablet
_ 11_12 Using the Simplify command

12 Curvature
_ 12_01 Drawing one point at a time
_ 12_02 Drawing with the Curvature tool
_ 12_03 Working with smooth and corner points
_ 12_04 Creating and editing open path outlines
_ 12_05 Tracing a photographic detail
_ 12_06 Adding a basic textured fill
_ 12_07 Shape building a castle wall
_ 12_08 A first look at gradients
_ 12_09 Editing a shape with the Curvature tool
_ 12_10 A first look at object blends
_ 12_11 Duplicating and scaling a complex object
_ 12_12 Drawing a custom letterform
_ 12_13 Creating a rippling line segment
_ 12_14 Adding a piece of vector-based clipart

13 Pen
_ 13_01 The tool that can draw anything
_ 13_02 Creating corner points
_ 13_03 Adding and deleting anchor points
_ 13_04 How smooth points work
_ 13_05 Drawing smooth points
_ 13_06 Drawing cusp points
_ 13_07 Using the Anchor Point tool
_ 13_08 Real-world drawing with the Pen tool
_ 13_09 Drawing a very complex path outline
_ 13_10 Copying and repurpose path segments
_ 13_11 Drawing a lot with very few points
_ 13_12 Creating dimension with shadows
_ 13_13 Shading the eye, ear, and nose
_ 13_14 Drawing smoothly waving path outlines

14 Corners
_ 14_01 Making corners smooth
_ 14_02 The round corner widget
_ 14_03 Rounding off corner points
_ 14_04 Changing the corner type
_ 14_05 Rounding characters of type
_ 14_06 Absolute vs. relative rounding
_ 14_07 Drawing with rounded rectangles
_ 14_08 Detailing your iPhone
_ 14_09 Combining round-corner shapes
_ 14_10 Create better, faster with round corners
_ 14_11 Turning corner points into organic curves
_ 14_12 Reshaping rounded paths

15 Screen
_ 15_01 Saving for devices and the web
_ 15_02 Aligning objects to the pixel grid
_ 15_03 Aligning objects as you draw or modify them
_ 15_04 Aligning text to the pixel grid
_ 15_05 Introducing the Save for Web command
_ 15_06 For devices and presentations, use PNG
_ 15_07 Saving an 8-bit graphic
_ 15_08 Saving a JPEG image
_ 15_09 Saving vector-based SVG files
_ 15_10 Assigning a copyright
_ 15_11 Using the Export for Screens command
_ 15_12 Using the Asset Export panel
_ 15_13 Asset Export time-saving tricks

16 Conclusion
_ 16_01 Until next time

نظرات  

0 #1 فاطمه حکیمی 1401-01-10 12:32
با سلام من این دوره رو خریداری کردم ولی متاسفانه فایل های تمرینی موجود نبود
نقل قول
0 #2 مدیریت کل سایت 1401-01-12 02:07
سلام و درود بر شما
تمامی فایلهای تمرین آموزشها بصورت فایلی مستقل و به همراه فایلهای دانلودی هر آموزش است.
برای آموزش Illustrator 2021 One-on-One: Fundamentals نام فایل تمرین آن در بین فایلهای دانلودی: FL6905_Ex_Files_Illustrator_Fundamentals.zip
نقل قول

مدرس: Deke McClelland - دیک مک کلند

تعداد دوره های آموزشی: 45

دیک مک کلند ، یک نویسنده و آموزگار برنده جایزه، خدای تدوین عکس و طراحی گرافیک است. دِک مَک کِلند ، نویسنده بیش از 50 ویدئو آموزشی در مورد تصویر سازی خلاق، گرافیک، 3D، و طراحی برای ، صنعت پیشرو در Lynda.com است. دِک که یکی از نویسندگان دارای بیشترین جایزه در این بیزنس به شمار می رود، بیش از 80 کتاب نوشته که به 24 زبان ترجمه شده است و بیش از 40 بار تجدید چاپ شده دارد. این کتاب ها شامل Photoshop Bible، چندین کتاب "For Dummies " می شوند و همچنین سری کتاب های One-on-One خودش که تحت Deke Press چاپ شده اند. دک در اوقات فراغتش، dekeonline را اداره می کند، جایی که روی آن قسمت هایی از محبوب ترین سری های هفتگی که در lynda.com داشته است به نام Deke's Techniques را منتشر می کند. او در "بولدر" واقع در "کولورادو" به همراه دو پسرش زندگی می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس