%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع یک-به-یک ایلوستریتور 2020 : اصول و مبانی (با زیرنویس فارسی AI)
Illustrator 2020 One-on-One: Fundamentals
از پرفروش‌‌ ترین‌ها
کد محصول: FL5173-2825131
لیندا _ آموزش جامع یک-به-یک ایلوستریتور 2020 : اصول و مبانی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Illustrator 2020 One-on-One: Fundamentals
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
197,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Deke McClelland - دیک مک کلند
تاریخ انتشار
1398/11/30
2020-02-19
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
18ساعت و 47دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
200 ویدیو
حجم فایل‌ها
2680 مگابایت (دانلود با تعرفه نیم بها)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
45 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 7066
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

بیاموزید که چگونه از Adobe Illustrator 2020 در اولین سه دوره آموزش جامع توسط استاد Deke McClelland استفاده کنید. Deke نحوه کار با artboard را نشان می‌دهد. نحوه رسم با ابزارهای مداد، انحنا و قلم؛ و چگونه می‌توان رنگها را با چیدمانها سازمان داد. Deke همچنین شامل اشکال رسم، تنظیم strokes، قالب بندی متن با قلم‌های متغیر، نقاشی آثار هنری freeform با یا بدون تبلت و موارد دیگر است.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 به یک به یک خوش آمدید

01 اسناد
___| 01_01 اولین نگاه به Illustrator
___| 01_02 باز کردن از دسک تاپ ویندوز
___| 01_03 باز کردن از Macintosh Finder
___| 01_04 معرفی صفحه اصلی
___| 01_05 ایجاد یک سند جدید
___| 01_06 واحدهای طراحی؛ امتیازات و عکسها
___| 01_07 تنظیمات سند پیشرفته
___| 01_08 قلم‌های گم شده را فعال کنید
___| 01_09 اصلاح سند جدید خود
___| 01_10 صرفه جویی در آثار هنری Illustrator
___| 01_11 بستن اسناد باز روی کامپیوتر شخصی
___| 01_12 بستن اسناد باز در مک

02 Artboard
___| 02_01 صفحات از هر اندازه، از هر زاویه ای
___| 02_02 با استفاده از ابزار artboard
___| 02_03 واگرد، بازگرداندن و برگرداندن
___| 02_04 انتخاب چند تخته artboard
___| 02_05 ایجاد و تکثیر تابلوهای هنری
___| 02_06 پنج روش برای تغییر اندازه مقوا
___| 02_07 معرفی پنل Artboards
___| 02_08 پیمایش بین تابلوهای هنری
___| 02_09 تراز و توزیع تابلوهای هنری
___| 02_10 بطور خودکار کادرهای هنری خود را مرتب کنید
___| 02_11 مادربردها و حاکمان

03 حرکت کنید
___| 03_01 دور زدن کارهای هنری خود
___| 03_02 بزرگنمایی و بزرگنمایی
___| 03_03 با استفاده از ابزار دقیق‌تر زوم
___| 03_04 بزرگنمایی در یک انتخاب
___| 03_05 عملکرد GPU و متحرک متحرک
___| 03_06 پیمایش یا سوژه متحرک شدن
___| 03_07 تعیین سطح بزرگنمایی سفارشی
___| 03_08 کار با چندین سند باز
___| 03_09 شخصی‌سازی پنل‌های شما مهم است
___| 03_10 پنل‌های سفارشی خود را به عنوان فضای کاری ذخیره کنید
___| 03_11 دوچرخه سواری بین حالت‌های صفحه نمایش
___| 03_12 نمایش نمایش و حالت ارائه

04 خط
___| 04_01 وقت رسم است
___| 04_02 دستورالعمل‌ها و راهنماهای مرکز
___| 04_03 راهنماهای موقعیت یابی عددی
___| 04_04 با استفاده از ابزار Line Segment
___| 04_05 کار با و بدون جعبه محدودیت
___| 04_06 حرکت و تکثیر اشیاء
___| 04_07 ویرایش مشابه و جهانی را انتخاب کنید
___| 04_08 معرفی ابزار قیچی
___| 04_09 به بخش‌های خط شما بپیوندید
___| 04_10 معرفی ابزار Eyedropper
___| 04_11 با استفاده از ابزار Arc
___| 04_12 با استفاده از ابزار Spiral
___| 04_13 با استفاده از ابزار Polar Grid
___| 04_14 مارپیچ‌های تکراری و مقیاس پذیر
___| 04_15 با استفاده از ابزار Rectangular Grid
___| 04_16 ترکیب رنگ‌های پر شده
___| 04_17 پیش نمایش ساختمان شکل

05 شکل
___| 05_01 و اکنون، بهتر می‌شویم
___| 05_02 ایجاد الگوی صرفه جویی در وقت
___| 05_03 با استفاده از ابزار Ellipse
___| 05_04 بیضی‌ها و پایهای زنده
___| 05_05 دو دایره کاملاً هماهنگ را ترسیم کنید
___| 05_06 ایجاد مسیرهای ترکیبی
___| 05_07 با استفاده از ابزار Rectangle
___| 05_08 کنترل گوشه گرد پویا
___| 05_09 اضافه کردن چند بازتاب ساده
___| 05_10 چرخاندن آثار هنری خود را به موقعیت
___| 05_11 با استفاده از ابزارهای چند ضلعی و ستاره ای
___| 05_12 کار با چند ضلعی‌های زنده
___| 05_13 ایجاد یک ستاره کامل پنج وجهی
___| 05_14 تکرار ستاره‌ها در ردیف‌های متناوب
___| 05_15 معرفی حالت Isolation گروه
___| 05_16 اضافه کردن سایه قطره به یک لایه
___| 05_17 با استفاده از ابزار دیوانه شعله ور شدن
___| 05_18 ترفند کلیدی tilde مخفی

06 رنگ
___| 06_01 چگونه رنگ کار می‌کند
___| 06_02 حالت‌های رنگ؛ RGB در مقابل CMYK
___| 06_03 رنگ، اشباع و روشنایی
___| 06_04 انتخاب یک رنگ از طیف
___| 06_05 ایجاد و استفاده از swatches
___| 06_06 کار با مبادلات 0g0l0o0b0a0l0
___| 06_07 جستجوی سواچ‌ها بر اساس نام
___| 06_08 حذف خودکار و اضافه کردن بسترها
___| 06_09 با استفاده از ابزار Eyedropper
___| 06_10 بارگیری مبلغ از سند دیگر

07 سکته مغزی
___| 07_01 دنیای غنی strokes
___| 07_02 تنظیم وزن خط
___| 07_03 چگونه strokes به خطوط مسیر تراز می‌شود
___| 07_04 درپوش‌ها، پیوستن‌ها، و میزان برطرف شدن
___| 07_05 استفاده عملی از کلاه و پیوستن
___| 07_06 خط تیره و فلش
___| 07_07 عرض متغیر strokes
___| 07_08 عددی نقاط عرض را تنظیم می‌کند
___| 07_09 سفارشی‌سازی strokes به مسیرها
___| 07_10 ایجاد نمایه عرض سفارشی
___| 07_11 ایجاد یک طرح کلی دور نقطه‌ای کلاسیک
___| 07_12 یک دنده سریع و کثیف بکشید
___| 07_13 ترکیب چندین strokes
___| 07_14 جبران strokes برای شبیه‌سازی عمق

08 نوع
___| 08_01 متن در بهترین حالت
___| 08_02 قرار دادن و جریان متن
___| 08_03 تبدیل بین منطقه و نوع نقطه
___| 08_04 تغییر قاب متن
___| 08_05 ایجاد راهنماهای حاشیه‌های سفارشی
___| 08_06 تغییر قلم و نوع سبک
___| 08_07 معرفی قلم‌های متغیر
___| 08_08 تراز پاراگراف
___| 08_09 اندازه و پیشرو را تایپ کنید
___| 08_10 شماره گیری در سبک‌های متغیر سفارشی
___| 08_11 ایجاد ایتالیک‌های سفارشی خود
___| 08_12 شخصیت‌های اصلی از نوع
___| 08_13 نگارشی معلق رومی
___| 08_14 پر کردن و نوازش متن

09 ساختمان
___| 09_01 عضویت و ابزار Shape Builder
___| 09_02 با استفاده از دستور Join
___| 09_03 با استفاده از ابزار Join
___| 09_04 Object Path Stroke Stroke
___| 09_05 با استفاده از ابزار Shape Builder
___| 09_06 روش‌های بیشتر برای استفاده از Shape Builder
___| 09_07 ایجاد یک پروژه در دنیای واقعی
___| 09_08 ایجاد انعکاس درهم
___| 09_09 رنگ آمیزی یک مسیر با شکل ساز
___| 09_10 مجسمه‌سازی با متغیر عرض strokes
___| 09_11 تبدیل متن به خطوط مسیر
___| 09_12 تشخیص شکاف و تقسیم مسیر
___| 09_13 رسم با ابزار Shaper
___| 09_14 ترکیب مسیرها با ابزار Shaper
___| 09_15 ویرایش مسیرها در داخل گروه Shaper

10 مداد
___| 10_01 طراحی آزاد فرم در بهترین حالت ممکن است
___| 10_02 ترسیم طرح مسیر آزاد
___| 10_03 ابزار Smooth و ابزار Path Eraser
___| 10_04 گسترش و اتصال مسیرها
___| 10_05 رسم خطوط مستقیم و عمود
___| 10_06 ایجاد یک الگوی ردیابی
___| 10_07 مداد را با یک کامپیوتر لوحی ترکیب کنید
___| 10_08 هنر ابزار مداد خود را رنگ آمیزی کنید

11 رنگ
___| 11_01 بهترین ابزار برای نقاشی
___| 11_02 نقاشی با ابزار Blob Brush
___| 11_03 مسیر همجوشی با هم ترسیم می‌کند
___| 11_04 اندازه و استراتژی‌های قلم مو
___| 11_05 معرفی ابزار پاک کن
___| 11_06 تنظیم مجدد میانبرهای صفحه کلید
___| 11_07 نقاشی مسیرهای پس زمینه
___| 11_08 پاک کردن انواع مسیرها
___| 11_09 پاک کردن و صاف کردن توده
___| 11_10 Blob Brush و مقدار opacity
___| 11_11 نقاشی با یک لوح نقاشی
___| 11_12 با استفاده از دستور Simplify

12 انحنا
___| 12_01 ترسیم یک مسیر در هر زمان
___| 12_02 رسم با ابزار Curvature
___| 12_03 کار با نقاط صاف و گوشه ای
___| 12_04 ایجاد و ویرایش خطوط مسیر باز
___| 12_05 ردیابی جزئیات عکاسی
___| 12_06 افزودن یک پر کردن بافت اولیه
___| 12_07 شکل دادن به یک دیوار قلعه
___| 12_08 اولین نگاه به شیب
___| 12_09 ویرایش یک شکل با ابزار Curvature
___| 12_10 اولین نگاه به ترکیبات شی
___| 12_11 تکثیر و مقیاس گذاری یک شیء پیچیده
___| 12_12 رسم نامه حروف سفارشی
___| 12_13 ایجاد یک بخش خط موج دار
___| 12_14 اضافه کردن یک تکه کلیپارت مبتنی بر بردار

13 قلم
___| 13_01 ابزاری که می‌تواند هر چیزی را ترسیم کند
___| 13_02 ایجاد نقاط گوشه ای
___| 13_03 اضافه کردن و حذف نقاط لنگر
___| 13_04 نقاط صاف چگونه کار می‌کنند
___| 13_05 ترسیم نقاط صاف
___| 13_06 ترسیم نقاط شبه
___| 13_07 با استفاده از ابزار Anchor point
___| 13_08 طراحی ابزار واقعی با ابزار Pen
___| 13_09 ترسیم یک مسیر بسیار پیچیده
___| 13_10 بخش‌های مسیر را کپی کنید و مجدداً مورد استفاده قرار دهید
___| 13_11 با امتیازات بسیار اندک قرعه کشی می‌شود
___| 13_12 ایجاد ابعاد با سایه ها
___| 13_13 سایه چشم، گوش و بینی
___| 13_14 طرح‌های مسیری آرام را ترسیم می‌کند

14 گوشه
___| 14_01 صاف کردن گوشه ها
___| 14_02 ویجت گوشه گرد
___| 14_03 دور گوشه ها
___| 14_04 تغییر نوع گوشه
___| 14_05 حروف گرد از نوع
___| 14_06 در مقابل گرد کردن نسبی مطلق
___| 14_07 رسم با مستطیل گرد
___| 14_08 ترسیم آیفون
___| 14_09 تزئین صفحه نمایش آیفون
___| 14_10 طراحی کیف چرم هوشمند
___| 14_11 رنگ آمیزی یک الگوی هنر خط
___| 14_12 گوشه‌ها را به منحنی‌های آلی تبدیل کنید
___| 14_13 تغییر شکل مسیرهای گرد

صفحه 15
___| 15_01 صرفه جویی در دستگاه‌ها و وب
___| 15_02 تراز کردن اشیاء با شبکه پیکسل
___| 15_03 ترسیم اشیاء هنگام ترسیم یا اصلاح آنها
___| 15_04 تراز کردن متن با شبکه پیکسل
___| 15_05 معرفی دستور Save for Web
___| 15_06 مقیاس‌بندی هنر خود را متناسب با مقصد خود
___| 15_07 برای دستگاه‌ها و ارائه‌ها از PNG استفاده کنید
___| 15_08 ذخیره یک گرافیک 8 بیتی
___| 15_09 در حال ذخیره تصویر JPEG
___| 15_10 ذخیره فایلهای SVG مبتنی بر بردار
___| 15_11 اختصاص حق چاپ
___| 15_12 با استفاده از دستور Export for Screens
___| 15_13 با استفاده از پنل Asset Export
___| 15_14 ترفندهای صرفه جویی در وقت صادرات دارایی

16 نتیجه گیری
___| 16_01 تا دفعه بعد



00 Introduction
___| 00_01 Welcome to One-on-One

01 Documents
___| 01_01 A first look at Illustrator
___| 01_02 Opening from the Windows desktop
___| 01_03 Opening from the Macintosh Finder
___| 01_04 Introducing the Home screen
___| 01_05 Creating a new document
___| 01_06 The units of design; Points and picas
___| 01_07 The advanced document settings
___| 01_08 Activate missing fonts
___| 01_09 Modifying your new document
___| 01_10 Saving Illustrator artwork
___| 01_11 Closing open documents on the PC
___| 01_12 Closing open documents on the Mac

02 Artboards
___| 02_01 Pages of any size, at any angle
___| 02_02 Using the artboard tool
___| 02_03 Undo, Redo, and Revert
___| 02_04 Selecting multiple artboards
___| 02_05 Creating and duplicating artboards
___| 02_06 Five ways to resize artboards
___| 02_07 Introducing the Artboards panel
___| 02_08 Navigating between artboards
___| 02_09 Aligning and distributing artboards
___| 02_10 Automatically tidying up your artboards
___| 02_11 Artboards and rulers

03 Navigate
___| 03_01 Getting around your artwork
___| 03_02 Zooming in and out
___| 03_03 Using the more precise Zoom tool
___| 03_04 Zooming on a selection
___| 03_05 GPU Performance and Animated Zoom
___| 03_06 Scrolling or panning a document
___| 03_07 Specifying a custom zoom level
___| 03_08 Working with multiple open documents
___| 03_09 Customizing your panels—important
___| 03_10 Saving your custom panels as a workspace
___| 03_11 Cycling between screen modes
___| 03_12 Trim View and Presentation Mode

04 Lines
___| 04_01 It’s time to draw
___| 04_02 Guidelines and center guides
___| 04_03 Positioning guides numerically
___| 04_04 Using the Line Segment tool
___| 04_05 Working with and without the bounding box
___| 04_06 Moving and duplicating objects
___| 04_07 Select Similar and Global Edit
___| 04_08 Introducing the Scissors tool
___| 04_09 Joining your line segments
___| 04_10 Introducing the Eyedropper tool
___| 04_11 Using the Arc tool
___| 04_12 Using the Spiral tool
___| 04_13 Using the Polar Grid tool
___| 04_14 Duplicating and scaling spirals
___| 04_15 Using the Rectangular Grid tool
___| 04_16 Auto-blending fill colors
___| 04_17 A preview of shape building

05 Shapes
___| 05_01 And now, we draw better
___| 05_02 Creating a time-saving template
___| 05_03 Using the Ellipse tool
___| 05_04 Live ellipses and pies
___| 05_05 Drawing two perfectly aligned circles
___| 05_06 Creating compound paths
___| 05_07 Using the Rectangle tool
___| 05_08 The dynamic round corner controls
___| 05_09 Adding some simple reflections
___| 05_10 Rotating your artwork into position
___| 05_11 Using the Polygon and Star tools
___| 05_12 Working with live polygons
___| 05_13 Creating the perfect five-pointed star
___| 05_14 Repeating stars in alternating rows
___| 05_15 Introducing the group Isolation mode
___| 05_16 Adding a drop shadow to a layer
___| 05_17 Using the crazy Flare tool
___| 05_18 The top-secret tilde key trick

06 Color
___| 06_01 How color works
___| 06_02 The color modes; RGB versus CMYK
___| 06_03 Hue, saturation, and brightness
___| 06_04 Selecting a color from the spectrum
___| 06_05 Creating and applying swatches
___| 06_06 Working with global swatches
___| 06_07 Searching swatches by name
___| 06_08 Auto-deleting and adding swatches
___| 06_09 Using the Eyedropper tool
___| 06_10 Loading swatches from another document

07 Strokes
___| 07_01 The rich world of strokes
___| 07_02 Adjusting the line weight
___| 07_03 How strokes align to path outlines
___| 07_04 Caps, joins, and miter limit
___| 07_05 Making practical use of caps and joins
___| 07_06 Dashes and arrowheads
___| 07_07 Variable-width strokes
___| 07_08 Numerically adjusting width points
___| 07_09 Custom aligning strokes to paths
___| 07_10 Creating a custom width profile
___| 07_11 Creating a classic round-dotted outline
___| 07_12 Drawing a quick-and-dirty gear
___| 07_13 Combining multiple strokes
___| 07_14 Offsetting strokes to simulate depth

08 Type
___| 08_01 Text at its best
___| 08_02 Placing and flowing text
___| 08_03 Converting between area and point type
___| 08_04 Modifying the text frame
___| 08_05 Creating custom margins guides
___| 08_06 Changing the font and type style
___| 08_07 Introducing variable fonts
___| 08_08 Paragraph alignment
___| 08_09 Type size and leading
___| 08_10 Dialing in custom variable styles
___| 08_11 Creating your own custom italics
___| 08_12 Kerning characters of type
___| 08_13 Roman Hanging Punctuation
___| 08_14 Filling and stroking text

09 Building
___| 09_01 Join and the Shape Builder tool
___| 09_02 Using the Join command
___| 09_03 Using the Join tool
___| 09_04 Object > Path > Outline Stroke
___| 09_05 Using the Shape Builder tool
___| 09_06 More ways to use the Shape Builder
___| 09_07 Creating a real-world project
___| 09_08 Creating an inset reflection
___| 09_09 Coloring a path with the Shape Builder
___| 09_10 Sculpting with variable-width strokes
___| 09_11 Converting text to path outlines
___| 09_12 Gap detection and path splitting
___| 09_13 Drawing with the Shaper tool
___| 09_14 Combining paths with the Shaper tool
___| 09_15 Editing paths inside a Shaper group

10 Pencil
___| 10_01 Freeform drawing at its best
___| 10_02 Drawing freeform path outlines
___| 10_03 The Smooth tool and Path Eraser tool
___| 10_04 Extending and connecting paths
___| 10_05 Drawing straight and perpendicular lines
___| 10_06 Creating a tracing template
___| 10_07 Combining the Pencil with a drawing tablet
___| 10_08 Coloring your Pencil tool art

11 Paint
___| 11_01 The best tools for painting
___| 11_02 Painting with the Blob Brush tool
___| 11_03 Fusing path outlines together
___| 11_04 Blob Brush size and strategies
___| 11_05 Introducing the Eraser tool
___| 11_06 Reassigning keyboard shortcuts
___| 11_07 Painting background paths
___| 11_08 Erasing all kinds of paths
___| 11_09 Erasing and smoothing lumps
___| 11_10 The Blob Brush and the opacity value
___| 11_11 Painting with a drawing tablet
___| 11_12 Using the Simplify command

12 Curvature
___| 12_01 Drawing a path one point at a time
___| 12_02 Drawing with the Curvature tool
___| 12_03 Working with smooth and corner points
___| 12_04 Creating and editing open path outlines
___| 12_05 Tracing a photographic detail
___| 12_06 Adding a basic textured fill
___| 12_07 Shape-building a castle wall
___| 12_08 A first look at gradients
___| 12_09 Editing a shape with the Curvature tool
___| 12_10 A first look at object blends
___| 12_11 Duplicating and scaling a complex object
___| 12_12 Drawing a custom letterform
___| 12_13 Creating a rippling line segment
___| 12_14 Adding a piece of vector-based clipart

13 Pen
___| 13_01 The tool that can drawing anything
___| 13_02 Creating corner points
___| 13_03 Adding and deleting anchor points
___| 13_04 How smooth points work
___| 13_05 Drawing smooth points
___| 13_06 Drawing cusp points
___| 13_07 Using the Anchor point tools
___| 13_08 Real-world drawing with the Pen tool
___| 13_09 Drawing a very complex path outline
___| 13_10 Copying and repurpose path segments
___| 13_11 Drawing a lot with very few points
___| 13_12 Creating dimension with shadows
___| 13_13 Shading the eye, ear, and nose
___| 13_14 Drawing smoothly waving path outlines

14 Corners
___| 14_01 Making corners smooth
___| 14_02 The round corner widget
___| 14_03 Rounding off corner points
___| 14_04 Changing the corner type
___| 14_05 Rounding characters of type
___| 14_06 Absolute versus relative rounding
___| 14_07 Drawing with rounded rectangles
___| 14_08 Drawing an iPhone
___| 14_09 Decorating an iPhone screen
___| 14_10 Drawing a leather smartphone case
___| 14_11 Colorizing a line art template
___| 14_12 Turning corners into organic curves
___| 14_13 Reshaping rounded paths

15 Screen
___| 15_01 Saving for devices and the web
___| 15_02 Aligning objects to the pixel grid
___| 15_03 Aligning objects as you draw or modify them
___| 15_04 Aligning text to the pixel grid
___| 15_05 Introducing the Save for Web command
___| 15_06 Scaling your art to suit its destination
___| 15_07 For devices and presentations, use PNG
___| 15_08 Saving an 8-bit graphic
___| 15_09 Saving a JPEG image
___| 15_10 Saving vector-based SVG files
___| 15_11 Assigning a copyright
___| 15_12 Using the Export for Screens command
___| 15_13 Using the Asset Export panel
___| 15_14 Asset export time-saving tricks

16 Conclusion
___| 16_01 Until next time

نظرات  

0 #1 محمدرضا 1399-01-21 16:32
سلام، خسته نباشید
من این آموزش رو خریدم و قسمت نهمش زیرنویسش رو نذاشته بودین تو فایل های زیپ شده لطفا اصلاح کنید و لینکش هم برا من بفرستید ممنون.
همچنین این آموزش سه سطحی هست. سطح دو و سه که فک کنم متوسط و پیشرفته هست و تو اولین فیلم توضیح میده رو کی میذارین رو سایت؟
ترجمه هوش مصنوعی ها هم خیلی بهتر شده. البته هنوز هم جا داره که بهتر بشه.
منتظر پاسخ تون هستم.
ممنون.
نقل قول
0 #2 مدیریت کل سایت 1399-01-21 22:14
سلام و درود بر شما
بررسی کردیم ، همه زیرنویس ها وجود دارند.
در عین حال لطفا از طریق بخش "تماس با ما" در سایت ، دقیقا بفرمائید کدام فصل و کدام درس.

بخش متوسط و پیشرفته این آموزش هنوز در سایت Lynda.com عرضه نشده است، به محض ارائه ، در سایت قرار داده میشود.

بله ، ترجمه ها خیلی بهتر شده و انشاالله بهتر هم خواهد شد.
این خاصیت هوش مصنوعی است.
نقل قول

مدرس: Deke McClelland - دیک مک کلند

تعداد دوره های آموزشی: 45

دیک مک کلند ، یک نویسنده و آموزگار برنده جایزه، خدای تدوین عکس و طراحی گرافیک است. دِک مَک کِلند ، نویسنده بیش از 50 ویدئو آموزشی در مورد تصویر سازی خلاق، گرافیک، 3D، و طراحی برای ، صنعت پیشرو در Lynda.com است. دِک که یکی از نویسندگان دارای بیشترین جایزه در این بیزنس به شمار می رود، بیش از 80 کتاب نوشته که به 24 زبان ترجمه شده است و بیش از 40 بار تجدید چاپ شده دارد. این کتاب ها شامل Photoshop Bible، چندین کتاب "For Dummies " می شوند و همچنین سری کتاب های One-on-One خودش که تحت Deke Press چاپ شده اند. دک در اوقات فراغتش، dekeonline را اداره می کند، جایی که روی آن قسمت هایی از محبوب ترین سری های هفتگی که در lynda.com داشته است به نام Deke's Techniques را منتشر می کند. او در "بولدر" واقع در "کولورادو" به همراه دو پسرش زندگی می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس